Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Τ.Ε.Ι. Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας


fedstog

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 23
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Και εγώ απόφοιτοςτης συγκεκριμένης σχολής είμαι και πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ καλή η σχολη και γίνεται πραγματικά πολύ καλή δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

αν και πολ. μηχ. θα συμφωνήσω με niktopo. έχω ακούσει τα καλύτερα για τη συγκεκριμένη σχολή. αποτελεί απάντηση σ,αυτούς που προσπαθούν να απαξιώσουν τα τει. μια επισκεψη στην ιστοσελίδα τους θα σε πείσει.

Link to comment
Share on other sites

Σπουδάζω Σέρρες τα τελευταία 3 χρόνια , και εγώ πιστεύω οτι είναι πολύ καλή σχολή . Θα ήθελα γενικά να ακούσω γνώμες .

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Καλα τα λέτε εσεις παιδια και συμφωνω με ολα τα παραπάνω, αλλά συμβαίνει και το εξης που δεν γνωρίζεται...

 

Είμαι και εγω μηχανικος Γεωπληροφορικης και Τοπογραφίας , δουλεύω εδώ και 4 χρόνια σε μια απο της μεγαλύτερες κατασλευαστικες στην Ελλάδα με πολυ καλή θέση και παρακολούθω 2 έργα. Εχω διαπιστώσει σε σχέση με άλλους συναδέλφους μου αντίστοιχων σχολών ότι έχω πολύ περισσοτερες΄΄γνώσει και υποδομές στο επάγγελμα και αυτό οφείλετε στη σχολή που αποφοίτησα, αλλά

 

πριν 1,5 μήνα κατέθεσα τα χαρτια μου στο ΜΕΚ , για την πρωτη τάξη πτυχίου, (είμαι ο πρώτος μηχανικος Γεωπληροφορικής που κατεθεσα για ΜΕΚ) και από οτι μου είπαν σε 6 μήνες θα περάσουν τα χαρτια απο επιτροπη αλλά κατα 99% θα με ακυρώσουνε , διότι δεν εχουμε ακόμη επαγγελματικά δικαιώματα.

 

10 χρόνια τωρα Μάταια , και η σχολή που δεν ενημερώνει τους φοιτητες ότι δεν μπορούνε να κανουν τιποτα, αλλά και το εετεμ που κιει συμφεροντα !!

Link to comment
Share on other sites

ενδεχομένως ο συνάδελφος bd_ly να συνέχισε τις σπουδές του και θέλει συμπληρώνοντας το ανάλογο χρονικό διάστημα απο την λήψη του πρώτου πτυχίου να πάρει εργοληπτικό πτυχίο