-
Παρόμοιο Περιεχόμενο
-
Από Engineer
Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται.
Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση.
Τι αλλάζει
Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του.
Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους:
Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit). Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα). Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις). Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ.
Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ)
Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους.
Τα πλεονεκτήματα του μέτρου
Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης. Εξοικειωθείτε δωρεάν στα νέα δεδομένα με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit και μπείτε στο πνεύμα της νέας εποχής.
Δωρεάν δοκιμή
-
Από Engineer
Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται.
Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση.
Τι αλλάζει
Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του.
Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους:
Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit). Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα). Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις). Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ.
Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ)
Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους.
Τα πλεονεκτήματα του μέτρου
Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης. Εξοικειωθείτε δωρεάν στα νέα δεδομένα με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit και μπείτε στο πνεύμα της νέας εποχής.
Δωρεάν δοκιμή
View full είδηση
-
Από Engineer
Τη συντήρηση του ελληνικού τμήματος του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου (ΤΑΡ) αναλαμβάνει ο Διαχειριστής του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ), μετά κι από την έγκριση από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας.
Η σύμβαση αφορά συγκεκριμένα στην ανάληψη από τον ΔΕΣΦΑ εργασιών συντήρησης του αγωγού, συνολικού μήκους 550 χιλιομέτρων, από τους Κήπους του Έβρου στα ελληνο-τουρκικά σύνορα, έως την Ιεροπηγή Καστοριάς στα σύνορα Ελλάδας και Αλβανίας. Η συμφωνία συντήρησης έχει διάρκεια πέντε ετών από τη στιγμή που θα ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία του ΤΑΡ. Προβλέπει επίσης την παροχή υποστήριξης από τον ΔΕΣΦΑ ήδη πριν από την έναρξη της επιχειρησιακής λειτουργίας του.
Σε δήλωσή του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ Σωτήριος Νίκας, τονίζει ότι "Η συμφωνία που υπογράψαμε θα οδηγήσει στην περαιτέρω αξιοποίηση του έμπειρου προσωπικού του ΔΕΣΦΑ αφενός, και τη δημιουργία νέων και εξειδικευμένων θέσεων εργασίας αφετέρου, αυξάνοντας σημαντικά τα έσοδα από μη ρυθμιζόμενες υπηρεσίες".
Ο Γενικός Διευθυντής του TAP, Luca Schieppati, σημείωσε πως η συμφωνία αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στη συνολική πρόοδο του έργου ΤΑΡ, το οποίο είναι ολοκληρωμένο κατά 82% περίπου και σηματοδοτεί ακόμη ένα βήμα προς την ολοκλήρωση και έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του αγωγού το 2020. Τα επόμενα βήματα για τον ΤΑΡ περιλαμβάνουν την κατασκευή του μήκους 105 χλμ. υποθαλάσσιου τμήματος του αγωγού και την έναρξη λειτουργίας της υποδομής.
Ο πρόεδρος του TAΡ, Walter Peeraer, ανέφερε εξάλλου ότι ο ΤΑΡ εστιάζει στην επιχειρησιακή του ετοιμότητα και την έναρξη της εμπορικής του λειτουργίας. "Με τη συμφωνία αυτή, κατέληξε, ξεκινά μία μακρόχρονη συνεργασία με τον ΔΕΣΦΑ, του οποίου η υποστήριξη κατά την επιχειρησιακή λειτουργία του ΤΑΡ θα είναι κομβική, ώστε ο αγωγός να μεταφέρει με ασφάλεια φυσικό αέριο στην Ευρώπη, εξασφαλίζοντας και διαφοροποιώντας ενεργειακούς πόρους".
View full είδηση
-
Από Engineer
Τη συντήρηση του ελληνικού τμήματος του Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου (ΤΑΡ) αναλαμβάνει ο Διαχειριστής του Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ), μετά κι από την έγκριση από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας.
Η σύμβαση αφορά συγκεκριμένα στην ανάληψη από τον ΔΕΣΦΑ εργασιών συντήρησης του αγωγού, συνολικού μήκους 550 χιλιομέτρων, από τους Κήπους του Έβρου στα ελληνο-τουρκικά σύνορα, έως την Ιεροπηγή Καστοριάς στα σύνορα Ελλάδας και Αλβανίας. Η συμφωνία συντήρησης έχει διάρκεια πέντε ετών από τη στιγμή που θα ξεκινήσει η εμπορική λειτουργία του ΤΑΡ. Προβλέπει επίσης την παροχή υποστήριξης από τον ΔΕΣΦΑ ήδη πριν από την έναρξη της επιχειρησιακής λειτουργίας του.
Σε δήλωσή του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ Σωτήριος Νίκας, τονίζει ότι "Η συμφωνία που υπογράψαμε θα οδηγήσει στην περαιτέρω αξιοποίηση του έμπειρου προσωπικού του ΔΕΣΦΑ αφενός, και τη δημιουργία νέων και εξειδικευμένων θέσεων εργασίας αφετέρου, αυξάνοντας σημαντικά τα έσοδα από μη ρυθμιζόμενες υπηρεσίες".
Ο Γενικός Διευθυντής του TAP, Luca Schieppati, σημείωσε πως η συμφωνία αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στη συνολική πρόοδο του έργου ΤΑΡ, το οποίο είναι ολοκληρωμένο κατά 82% περίπου και σηματοδοτεί ακόμη ένα βήμα προς την ολοκλήρωση και έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του αγωγού το 2020. Τα επόμενα βήματα για τον ΤΑΡ περιλαμβάνουν την κατασκευή του μήκους 105 χλμ. υποθαλάσσιου τμήματος του αγωγού και την έναρξη λειτουργίας της υποδομής.
Ο πρόεδρος του TAΡ, Walter Peeraer, ανέφερε εξάλλου ότι ο ΤΑΡ εστιάζει στην επιχειρησιακή του ετοιμότητα και την έναρξη της εμπορικής του λειτουργίας. "Με τη συμφωνία αυτή, κατέληξε, ξεκινά μία μακρόχρονη συνεργασία με τον ΔΕΣΦΑ, του οποίου η υποστήριξη κατά την επιχειρησιακή λειτουργία του ΤΑΡ θα είναι κομβική, ώστε ο αγωγός να μεταφέρει με ασφάλεια φυσικό αέριο στην Ευρώπη, εξασφαλίζοντας και διαφοροποιώντας ενεργειακούς πόρους".
-
Από Engineer
Νέες διευκρινήσεις αναφορικά με τον κανονισμό πυροπροστασίας κτιρίων εξέδωσε το ΥΠΕΝ, σε απάντηση σχετικού ερωτήματος που δέχτηκε από το Σύνδεσμο Βιομηχανικών Αττικής και Πειραιώς (Σ.Β.Α.Π)
Αναλυτικά, το ΥΠΕΝ απαντά και διευκρινίζει τα ακόλουθα:
ΘΕΜΑ: Απάντηση σε αίτηση σχετικά με την εφαρμογή του π.δ 41/2018 «Κανονισμός Πυροπροστασίας Κτιρίων»
Σχετ: α) το με αρ. πρωτ. 2826/25-7-2018 έγγραφό σας (αρ. πρωτ. ΔΑΟΚΑ 60095/4005/2018)
Σε απάντηση του ανωτέρω (α) σχετικού και αναφορικά με τα θέματα που θέτετε σε αυτό, σας γνωρίζουμε ότι:
το εδάφιο «Τα ανωτέρω εφαρμόζονται και για μη φέροντα δομικά στοιχεία και υλικά.» της παρ. 6.3 του άρθρου 6 του π.δ 41/18 (όπως εστάλη από το ΥΠΕΝ προς γνωμοδότηση στο ΣτΕ και σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 132/2017 γνωμοδότηση του τελευταίου κατά τη διαδικασία έκδοσης του κανονισμού) αποτελεί συνέχεια της τέταρτης παραγράφου «Σε ειδικές περιπτώσεις … για τις συγκεκριμένες δοκιμές Εργαστήρια» και αναφέρεται αποκλειστικά στη δυνατότητα προσδιορισμού του δείκτη πυραντίστασης ή άλλων ιδιοτήτων πυροπροστασίας και των μη φερόντων δομικών στοιχείων, όπου δεν διατίθενται τα απαιτούμενα πιστοποιητικά, με βάση πρότυπες δοκιμές από διαπιστευμένα Εργαστήρια. τα υλικά επικάλυψης του εξωτερικού κελύφους των κτιρίων, πλαγιοκαλύψεις και επικαλύψεις οροφής, δεν συνιστούν φέροντα δομικά στοιχεία και συνεπώς δεν εξετάζονται ως προς την ικανότητά τους να φέρουν τα φορτία για τα οποία προορίζονται, για ένα χρονικό διάστημα που καθορίζεται από το δείκτη πυραντίστασης για κάθε χρήση κτιρίου. Οι ανωτέρω διευκρινίσεις, προβλέπεται να ενωσματωθούν και στη διευκρινιστική εγκύκλιο του π.δ 41/18 που επεξεργάζεται αυτή τη χρονική περίοδο η υπηρεσία μας. Συνεπώς, και δεδομένου ότι και τα δύο θέματα που θέτετε είναι ερμηνευτικού χαρακτήρα, θεωρούμε ότι παρέλκει η ανάγκη περαιτέρω νομοθετικής ρύθμισης - συμπλήρωσης του Κανονισμού Πυροπροστασίας Κτιρίων (π.δ 41/18).
View full είδηση
-