Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Αίθουσα εκδηλώσεων / πολλαπλών χρήσεων


Recommended Posts

Καλησπέρα

Πελάτης μου έχει μία άδεια αίθουσα, παλιότερα γραφεία και κατάστημα, τώρα είναι άδεια τελείως, έχοντας τα WC της στην μία γωνία.

Θέλει να την παραχωρεί για εκδηλώσεις, και κάποιες φορές θα προβλέπεται και παροχή φαγητών (γάμοι, βαφτίσια, κλπ).

Η ιδιοκτήτρια, θέλει να δίνει τον χώρο όπως είναι στο Χ,Ψ κέτερινγκ, τα οποία έχουν ψυγεία, πάγκους, τραπέζια, .... τα πάντα. Τα στήνουν για την εκδήλωση και τα μαζεύουν μετά. Όλα κινητά και σε οχήματα.

Μέχρι τώρα έχουμε κάνει τα εξής:

1) έχουμε πάει στο δήμο και μας λένε ότι θέλουμε έγκριση από το υγειονομικό της περιφέρειας

2) καταθέτω σχέδια του χώρου και τεχνική έκθεση, όπου περιγράφω τι θα γίνεται (έρχονται, στήνουν, προσφέρουν, μαζεύουν, φεύγουν και ο χώρος μένει άδειος πάλι).

3) έρχονται κάνουν αυτοψία, και (λένε από το υγειονομικό) ότι έχουμε ελλείψεις σε εξοπλισμό, ο οποίος λέμε ότι είναι κινητός. Έτυχε εκείνη την μέρα να είχε ξεμείνει και ένα ψυγείο στο χώρο που είχε φέρει ένα κετερινγκ για δική τους (των ιδιοκτητών) εκδήλωση και είδανε ότι όλα είναι κινητά

4) παρόλα αυτά απαντάνε ότι ο χώρος εστίασης!! (εμείς ζητήσαμε αίθουσα πολλαπλών χρήσεων), έχει μία σειρά από ελλείψεις

5) ξαναπάω στο δήμο και τους λέω, άλλο θέλουμε να κάνουμε, άλλο απαντάνε και μου λένε, δεν γνωρίζουν, παρά μόνο παραλαμβάνουν φάκελο, το στέλνουν στην περιφέρεια και αυτό είναι όλο

6) πάω και στην περιφέρεια και μου μιλάνε για εστιατόρια και για κέτερινγκ που μισθώνουν μόνιμα χώρους που δουλεύουν (πχ κυλικεία σχολείων). Δεν υπάρχει πρόβλεψη για περιστασιακή μίσθωση χώρου

 

Τους λέω πως έχει βγει νομοθεσία για αδειοδότηση των κέτερινγκ ως ΚΥΕ, και μου απαντάνε ότι τα κέτερινγκ παίρνουν τέτοιες άδεις για τους χώρους που δραστηριοποιούνται και όχι ως κινητοί προμηθευτές τροφίμων.

Μου είπανε και το αμίμητο: Κινητοί προμηθευτές τροφίμων που εγκαθίστανται από χώρο σε χώρο, και αδειοδοτούνται για την δραστηριότητα γίνεται στην Ευρώπη. Εδώ στην Ελλάδα το κάνουμε αλλιώς... :shock:

 

Επίσης μου ζητήσανε και διάγραμμα ροής. Όταν τους ρώτησα, αν θα πρέπει να κάνω διαφορετικό διάγραμμα ροής για κάθε πιθανή διάταξη σε κάθε μίσθωση, μου είπαν, όχι, θέλουμε να δούμε το χώρο με τον εξοπλισμό στην αυτοψία.

 

Έχω φτάσει να σκέφτομαι ότι ο χώρος θα πρέπει να έχει τις προδιαγραφές πυρασφάλειας, με το δυσμενέστερο πληθυσμό, και η άδεια  για ΚΥΕ, θα πρέπει να την έχουν τα κέτερινγκ, η οποία θα πρέπει να ανφέρεται σε κάθε μίσθωση.

Πού όμως θα πρέπει να καταθέσω χαρτία για άδεια λειτουργίας του χώρου, εφόσον δεν είναι ΚΥΕ ο ίδιος ο χώρος;

 

Το πιο τραγικό της υπόθεσης είναι ότι τα κέτερινγκ που έρχονται δεν χρησιμοποιούν τους διαθέσιμους πάγκους ή αν έχει ξεμείνει κάποιο ψυγείο, αλλά τα βγάζουν έξω και χρησιμοποιούν τα δικά τους.... οπότε τι νόημα έχει η αναζήτηση μόνιμου εξοπλισμού;

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το λάθος σας ήταν ότι πήγατε να ζητήσετε άδεια ΚΥΕ από το δήμο.

Αρκούσε η αλλαγή χρήσης σε αίθουσα εκδηλώσεων (χώρος συνάθροισης κοινού).

Η μίσθωσή της μετά είναι άλλο θέμα, όχι πάντως του ιδιοκτήτη.

Τώρα βρεθήκατε να σας ζητάνε διάγραμμα ροής και για τις τυρόπιτες που φέρνει ο δάσκαλος χορού μετά την πρόβα του χορευτικού ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικά λύθηκε το θέμα αφού κάναμε βόλτα όλες τις υπηρεσίες, στο δήμο και σε άλλους δήμους (δυστυχώς σε κτιριακά θέματα αν και είμαι στην Τροιζηνία, μας εξυπηρετούν, 3-4 σημεία σε όλη την Αττική, το Ναύπλιο, η Τρίπολη και 1-2 άλλες πόλεις.... :shock: ).

Όλη η ιστορία έγινε όταν ο υπάλληλος στο δήμο δεν καταλάβαινε ότι δεν ήταν ΚΥΕ, ώστε να μας πει ότι δεν χρειαζόταν να πάμε στον δήμο. 2 μήνες μετά βάλαμε την αίτηση στο αρχείο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
On 24/10/2016 at 9:26 ΜΜ, jedi.Yannis said:

Τελικά λύθηκε το θέμα αφού κάναμε βόλτα όλες τις υπηρεσίες, στο δήμο και σε άλλους δήμους (δυστυχώς σε κτιριακά θέματα αν και είμαι στην Τροιζηνία, μας εξυπηρετούν, 3-4 σημεία σε όλη την Αττική, το Ναύπλιο, η Τρίπολη και 1-2 άλλες πόλεις.... :shock: ).

Όλη η ιστορία έγινε όταν ο υπάλληλος στο δήμο δεν καταλάβαινε ότι δεν ήταν ΚΥΕ, ώστε να μας πει ότι δεν χρειαζόταν να πάμε στον δήμο. 2 μήνες μετά βάλαμε την αίτηση στο αρχείο.

Καλησπέρα.  Μπορείς να μου πεις τον τρόπο που λύθηκε το θέμα σου γιατί έχω μια ανάλογη περίπτωση;   Σ ευχαριστώ! 

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά είχαμε κάνει αίτηση για ΚΥΕ και αναφέραμε στο "και καλά" διάγραμμα ροής και την κάτοψη, ότι δεν παραλαμβάνονται, παράγονται ή παραδίδονται τρόφιμα ή άλλα συναφή των ΚΥΕ από την επιχείρηση. Στο τέλος ήρθαν από το υγειονομικό και τους είπαμε ότι η ΚΥΕ της υπόθεσης θα είναι το εκάστοτε κέτερινγκ και αυτοί θα έχουν τα δική τους άδεια, ροές κλπ.

Το υγειονομικό συμφώνησε ότι δεν ήμασταν ΚΥΕ (και έλεγξε μόνο τον αριθμό τουαλετών, λόγω συνάθροισης κοινού), και συνεχίσαμε με τον λογιστή, χωρίς το δήμο. Το αρχικό σκάλωμα στο δήμο ήταν ότι στο δήμο είχαν δωθεί οδηγίες για τα ΚΥΕ, και βγάλανε το συμπέρασμα ότι επειδή πήγαμε σε αυτούς, είμασταν ΚΥΕ. Δεν είχαν διαβάσει ποτέ το νόμο (ούτε άκουγαν όταν τους τον διάβαζα). Είχαν μόνο αποστηθίσει τα δικαιολογητικά για τις ΚΥΕ.

Σε κάθε περίπτωση, ξεκινάς με την εξής ερώτηση: "Ξεκινάω επιχείρηση που ΔΕΝ είναι ΚΥΕ. Τι να φέρω;"

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.