Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ισοδύναμα με μάστερ τα πτυχία από Πολυτεχνείο και Γεωπονικό Πανεπιστήμιο


Didonis

Recommended Posts

Το πτυχίο που παίρνουν οι γιατροί με 6 χρόνια σπουδών αναγνωρίζεται ως master;

 

 

 

Μάλιστα, απορείς γιατί ενοχλούνται κάποιοι με την αναβάθμιση έστω και θεωρητική όταν τα πτυχία τους δεν έχουν καν τα επαγγελματικά δικαιώματα που τους αναλογούν από τις σπουδές τους. Οχι μόνο κόμπλεξ δεν έχει κάποιος που ενοχλείται από αυτό αλλά μάλλον εσύ πρέπει να έχεις θράσσος που απορείς και χαρακτηρίζεις κιόλας για αυτή την ενόχληση.

 

Anyway, δεν θα κάτσω να τσακωθώ εδώ, αρκετά με τέτοιους διαξηφισμούς όλα αυτά τα χρόνια. Δεν ξέρω τι θα πράξει η τωρινή κυβέρνηση με τα εκκρεμή επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων των ΤΕΙ, αλλά επειδή διαβλέπω οτι πάλι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα και το μόνο που κάνουν είναι απλά να ευνοούν κλάδους χαρίζοντας ρυθμίσεις ρουσφετολογικού χαρακτήρα, εύχομαι η επόμενη κυβέρνηση να καταργήσει αυτή την ρύθμιση για τα grecomaster και να τελειώνουμε με αυτά τα συντεχνιακά καραγκιοζιλίκια του άκρως απογοητευτικού και αναποτελεσματικού ΤΣΙΠΡΙΖΑ.

Έχει θράσσος επειδή εκφράζει την άποψή του; Από το ύφος του σχολίου σου είναι εμφανέστατη η ενόχλησή σου για την αναβάθμιση των Διπλωμάτων Πολυτεχνικών Σχολών (έστω και θεωρητική όπως σπεύδεις να την χαρακτηρίσεις), γιατί όπως γράφεις παρακάτω σε ενδιαφέρει η εκκρεμότητα των δικαιωμάτων του κλάδου σου (τει). Εννοείται ότι δεν θα καθίσεις να τσακωθείς όπως λές, αλλά όχι και να πιστεύεις ότι η ρύθμιση είναι ρουσφετολογικού χαρακτήρα και ευνοείται συγκεκριμένος κλάδος.

Link to comment
Share on other sites

Ν 3328/2005

 

Άρθρο 4

Προϋποθέσεις αναγνώρισης τίτλων
 
Οι τίτλοι σπουδών των αναγνωρισμένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της αλλοδαπής αναγνωρίζονται από τον Οργανισμό ως «ισότιμοι» ή ως «ισότιμοι και αντίστοιχοι».
1.Η «ισοτιμία» αναγνωρίζεται εφόσον:
α) Η διάρκεια των σπουδών, η διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης και οι όροι αξιολόγησης, προαγωγής και αποφοίτησης των σπουδαστών πληρούν τις απαιτήσεις των πανεπιστημίων και των τεχνολογικών ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης της ημεδαπής. Εξαιρούνται από την προϋπόθεση της διαδικασίας της διδασκαλίας και μάθησης τα ιδρύματα τύπου «ανοικτού πανεπιστημίου» (open university), «σπουδών εξ αποστάσεως» (distance learning) και «εξωτερικών πτυχίων» (external degrees), υπό τον όρο ότι τα συγκεκριμένα ιδρύματα έχουν ειδικό πρόγραμμα σπουδών για το σκοπό αυτόν, ότι ολόκληρη η διαδικασία παροχής τέτοιου τύπου προγράμματος γίνεται αποκλειστικά από το ίδρυμα που απονέμει τον τίτλο και όχι από άλλο με οποιονδήποτε τρόπο συνεργαζόμενο με αυτό ίδρυμα και ότι η αξιολόγηση, προαγωγή και αποφοίτηση γίνονται με βάση διαφανείς και αδιάβλητες διαδικασίες, ανάλογες με αυτές που ισχύουν στα άλλα προγράμματα σπουδών με παρακολούθηση.
β) Όλο το πρόγραμμα σπουδών έχει διανυθεί σε ομοταγή Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και τουλάχιστον το 1/2 του προγράμματος ή τα δύο έτη, σε περίπτωση που η διάρκεια των σπουδών είναι πενταετής, έχει πραγματοποιηθεί στο Ίδρυμα που απονέμει τον τίτλο. Εξαίρεση ως προς το εν λόγω ελάχιστο ποσοστό σπουδών μπορεί να αποτελέσουν τα διαπανεπιστημιακά προγράμματα συνεργασίας αναγνωρισμένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Η διάρκεια των σπουδών υπολογίζεται σε ακαδημαϊκά έτη, εξάμηνα ή διδακτικές μονάδες ή σε συνδυασμό αυτών.
2.Ειδικότερα για την αναγνώριση τίτλων σπουδών της αλλοδαπής που αποκτώνται μετά από τριετή φοίτηση, όταν για τα αντίστοιχα προγράμματα της ημεδαπής προβλέπεται τετραετής ή πενταετής φοίτηση, «ισοτιμία» ή «ισοτιμία και αντιστοιχία» του πτυχίου αναγνωρίζεται μόνον εφόσον ο κάτοχος του πτυχίου είναι και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος. Στην περίπτωση αυτή δεν αναγνωρίζεται «ισοτιμία» του μεταπτυχιακού διπλώματος. Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου δεν κρίνεται απαραίτητη προκειμένου για ισοτιμία με πτυχίο τεχνολογικού εκπαιδευτικού ιδρύματος. Σε ειδικές περιπτώσεις εντατικών προγραμμάτων της αλλοδαπής τριετούς διάρκειας, όταν τα αντίστοιχα πανεπιστημιακά προγράμματα της ημεδαπής είναι τετραετούς διάρκειας, είναι δυνατόν με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του οικείου Τμήματος του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) του Οργανισμού, να χορηγηθεί «ισοτιμία» ή «ισοτιμία και αντιστοιχία» στο πτυχίο χωρίς παράλληλη συνεκτίμηση μεταπτυχιακού διπλώματος. Στη σχετική απόφαση λαμβάνονται υπόψη συγκεκριμένα ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια και ιδίως οι διδακτικές μονάδες (credits) του προγράμματος σπουδών του αλλοδαπού ιδρύματος και η τυχόν αξιολόγηση ή πιστοποίησή του από αναγνωρισμένους φορείς ανώτατης εκπαίδευσης. Η απόφαση αυτή δημοσιοποιείται.
3.«Ισοτιμία και αντιστοιχία» αναγνωρίζεται εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις για την αναγνώριση της «ισοτιμίας» του τίτλου σπουδών και επιπλέον ο ενδιαφερόμενος έχει διδαχθεί και εξετασθεί επιτυχώς στα βασικά μαθήματα του ομοειδούς προγράμματος σπουδών της ημεδαπής. Ο Οργανισμός μπορεί να απαιτήσει επιπλέον επιτυχή εξέταση σε συμπληρωματικό αριθμό μαθημάτων σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της ημεδαπής. Τα συμπληρωματικά μαθήματα δεν μπορούν να υπερβαίνουν τα έξι. Ο αριθμός αυτός μπορεί να αυξηθεί έως δέκα, όταν πρόκειται για την αναγνώριση τίτλων της αλλοδαπής αντίστοιχων με τίτλους, που αποκτώνται στην ημεδαπή μετά από σπουδές τουλάχιστον πενταετούς διάρκειας. Αν η διαφορά του προγράμματος σπουδών της ημεδαπής από το πρόγραμμα της αλλοδαπής είναι τόσο σημαντική ώστε να μη μπορεί να χορηγηθεί «ισοτιμία και αντιστοιχία» του τίτλου ούτε με τη συμπληρωματική εξέταση σε έξι ή, αναλόγως, δέκα μαθήματα, τότε αναγνωρίζεται «ισοτιμία» εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 4 παρ. 1. Τα συμπληρωματικά μαθήματα ορίζονται από το οικείο Τμήμα του Δ.Σ. του Οργανισμού μετά από εισήγηση της αρμόδιας Εκτελεστικής Επιτροπής (Ε.Ε.).
Link to comment
Share on other sites

Ν 3685/2008

 

Άρθρο 9

Διδακτορική διατριβή

 

1.α) Ο υποψήφιος που ενδιαφέρεται για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής υποβάλλει σχετική αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος, στο οποίο ενδιαφέρεται να εκπονήσει τη διδακτορική διατριβή, προσδιορίζοντας σε γενικές γραμμές το αντικείμενό της.

Η Γ.Σ.Ε.Σ. του Τμήματος εξετάζει αν ο υποψήφιος πληροί τις προϋποθέσεις για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής με βάση τα κριτήρια που έχουν τεθεί σύμφωνα με τον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών.

β) Δικαίωμα υποβολής αίτησης για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής έχουν κάτοχοι Μ.Δ.Ε.. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις που προβλέπονται από τον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών και μετά από αιτιολογημένη απόφαση της Γ.Σ.Ε.Σ. μπορεί να γίνει δεκτός ως υποψήφιος διδάκτορας και μη κάτοχος Μ.Δ.Ε.. Πτυχιούχοι Τ.Ε.Ι., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ή ισότιμων σχολών μπορούν να γίνουν δεκτοί ως υποψήφιοι διδάκτορες μόνο, εφόσον είναι κάτοχοι Μ.Δ.Ε..

Edited by geoste
Link to comment
Share on other sites

Εγω θυμάμαι ότι το ΣτΕ διέταξε το ΤΕΕ να εγγράψει απόφοιτους Γερμανικών ΤΕΙ (υπόθεση Πέρρου) και απόφοιτους 3ετών σχολών ως μηχανικούς ισότιμους με Πολυτεχνείου. Άρα σύμφωνα με τα μυαλά του ΤΕΕ & κυρα-Σίας: αποφοιτος ΤΕΙ Γερμανίας χωρίς MSc είναι ισότιμος με απόφοιτο Πολυτεχνείου που είναι ισότιμος με απόφοιτο Πανεπιστημίου με MSc άρα ο αποφοιτος του Γερμανικού ΤΕΙ στην Ελλάδα αποκτά MSc δώρο. Ε ρε γλέντια...

 

Αν δεν γίνει όπως είπε ο προλαλήσαντας ξεκαθάρισμα με βάση το πλαίσιο προσόντων θα είμαστε πάντα οι αφρικανοί εντός της ΕΕ...

Edited by stayros
Link to comment
Share on other sites

Οποιεσδήποτε τοποθετήσεις εκτός κανόνων, ειρωνικών ή εκτός θέματος θα διαγράφονται.

Παρακαλώ διαβάστε ξανά τον παρακάτω κανόνα:

 

8. Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις.

  • Συμπεριφερόμαστε κόσμια, κάνουμε προσεκτική επιλογή των λέξεων που χρησιμοποιούμε, δεν βρίζουμε, δεν αναρτούμε άσεμνο υλικό, δεν προκαλούμε ούτε μέσω του avatar του προφίλ μας και επιδεικνύουμε σεβασμό προς τους συνομιλητές μας και τα συλλογικά όργανα (T.E.E., E.E.ΤE.M., Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ., Παρατάξεις κ.λπ.). Τα γραπτά μένουν!
  • Φροντίζουμε να τεκμηριώνουμε όσο γίνεται καλύτερα τις θέσεις μας, ώστε να είναι σαφείς και κατανοητές.
  • Εκφράζουμε ελεύθερα την όποια άποψή μας σεβόμενοι τους Όρους Εγγραφής και τους Κανόνες Συμμετοχής.
Link to comment
Share on other sites

Η επίμαχη διάταξη βαίνει προς απόσυρση απο την επιτροπή της βουλής (απο ασφαλείς πηγές) και με κάθε επιφύλαξη.

Link to comment
Share on other sites

Η επίμαχη διάταξη βαίνει προς απόσυρση απο την επιτροπή της βουλής (απο ασφαλείς πηγές) και με κάθε επιφύλαξη.

 

 

Εγώ ακόμα αδυνατώ να καταλάβω που αποσκοπεί αυτή η διάταξη. Αφού όποιος απόφοιτος πολυτεχνείου θέλει μπορεί κατευθείαν μετά την απόκτηση του διπλώματός του να προχωρήσει σε PhD χωρίς να έχει αποκτήσει MSc πρώτα. Μπορεί κάποιος να απαντήσει σε αυτό; 

Link to comment
Share on other sites

Project τα πράγματα είναι απλά.

Όταν κάποιος τελειώνει πολυτεχνείο έχεις 300 ECTS. Γι' αυτό του δίνουν πιστοποιητικό ισοδυναμίας με Master.
Στο εξωτερικό σε παίρνουν χωρίς αστερίσκους σε PhD απευθείας.

Στην Ελλάδα είναι απλά στην ευχέρεια του κάθε καθηγητή-υπευθυνου και μπορεί άνετα να σου το αρνηθεί.
Επομένως είτε δεν δίνεις το χαρτί, ή το αναγνωρίζει επίσημα ή κοιτάς να αλλάξεις αυτό το χαζό σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

αυτο που λεει ο Ηρωνας ισχυει εν μερει**

 

**Ομως,κ εξω το εαν θα σε δεχτουν χωρις M.Sc ειναι στην ευχερια του εκαστοτε καθηγητη

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.