Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Αυτοψία με drone στο πρώην βασιλικό κτήμα Τατοΐου


Engineer

Recommended Posts

Εγώ χαλαρός είμαι. Εσείς δεν μπορείτε να αρθρώσετε λέξη υποστηρίζοντας την θέση σας,εκτός από νηπιακής εμπνεύσεως πειράγματα.

Edited by atsalovergas
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

atsaloverga διάβασε και τίποτε άλλο πέρα από συνομωσιολογικά blog και βιβλία.
Στο τέλος θα μας πεις πως δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε καζανάκι γιατί είναι ευρωπαική εφεύρεση και υποσυνείδητα μας κάνει υπόδουλους στις Βρυξέλλες.

Άλλο πράγμα να ξηλώνεις αγάλματα και μνημεία που έχουν ως σκοπό την εξύμνηση κάποιου καθεστώτος και άλλο πράγμα να κατεδαφίζεις ή να καταστρέφεις κάτι που χρησιμοποιήθηκε από έναν βασιλιά. Συμφωνώ πως κάτι σκόρπια αγάλματα βασιλιάδων που έχουμε δεν έχουν κάποια θέση στην κοινωνία μας, αλλά τα κτίρια είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα.

 

Και τα παραδείγματα σου είναι τόσο άκυρα και άστοχα, που δεν έχουν καν επαφή με την πραγματικότητα.

Σε όλη την Ευρώπη και ΙΔΙΩΣ στα ανατολικά κράτη γίνεται ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που λες με τα κτίρια (τονίζω όχι με τα αγάλματα) Κτίρια της κουμουνιστικής εποχής αλλά και των τσάρων είναι τα κατ' εξοχήν τουριστικά τους θέρετρα και κυβερνητικά κτίρια. Παλάτια τσάρων, βασιλιάδων και αυτοκρατόρων είναι οι νούμερο 1 προορισμοί και φέρνουν πολύ συνάλλαγμα σε αυτά τα κράτη. Και στην Συρία καταστρέφουν αρχαία που ελάχιστη σχέση έχουν με τους τωρινούς κατοίκους και το κάνουν απλά ως επίδειξη δύναμης και για "θρησκευτικούς" λόγους.

 

Στην Κέρκυρα πάντως δεν είδα να γίνεται τίποτα κακό παρόλο που έχουν αξιοποιήσει το βασιλικό ανάκτορο εδώ και πολλά χρόνια. Μην προσπαθείς λοιπόν να βρεις κρυφό νόημα και εχθρούς παντού.

Link to comment
Share on other sites

Από πότε η πολιτική επιστήμη αγαπητέείναι συνομωσιολογικά βιβλία? Είναι κατ'αντιστοιχία σαν να έρχεται κάποιος αυτήν την στιγμή και να σου λέει, ότι οι μηχανικοί περιβάλλοντος είναι κηπουροί...

 

Ανεξαρτήτως του τι εφαρμόζει τελικά κάθε χώρα (τα παραδείγματα που λες),σύμφωνα με την θεωρία της πολιτικής επιστήμης,κάθε σοβαρή διοίκηση πρέπει να εκτελεί επιχειρήσεις "μνημοκτονίας" αν θέλει να έχει διάρκεια και συνοχή στον χρόνο. Πάνω σε αυτό στήριξα και την πρότασή μου. Όσες καταστροφές ανέφερα,είτε το πιστεύεις είτε όχι εντάσσονται στο πλαίσιο,αυτών των επιχειρήσεων και όχι σε "βαρβαρότητες" όπως πιστεύει η πλέμπα.

 

ΥΓ. Εσείς πως θα αντιδρούσατε αν ερχόταν ένας παντελώς άσχετος ιδιώτης και είχε άποψη για το πως θα εφαρμόσεις εσύ ο μηχανικός την επιστήμη του πολιτικού μηχανικού?

Edited by atsalovergas
Link to comment
Share on other sites

Και η Βουλή και το Προεδρικό μέγαρο , ανάκτορα είναι . Να τα γκρεμίσουμε και αυτά ? 

 

Στο συγκεκριμένο θέμα στο Τατόι , είναι τόσο απομονωμένο που προφανώς δεν έχει πλέον πολιτικές αναφορές . Θα μπορούσε να είναι μια τουριστική ατραξιόν , αλλά δεν ξέρω αν θα είχε και τόσο ενδιαφέρον . Ισως η χρήση ως ξενοδοχείο ή κάτι ακόμα να έδινε λύσεις κρατώντας κάποιους χώρους , μαζί με το νεκροταφείο σαν Μουσείο Ιστορίας . 

 

Εγώ με τις μνημοκτονίες γενικά δεν συμφωνώ . Θα προτιμούσα να περιποιούμαστε  αυτούς που τις κάνουν . Περάσαμε ανάλογες φάσεις με τις ονομασίες των δρόμων που οι βασιλιάδες έγιναν δημοκρατίες και εθνικές αντιστάσεις.....

Link to comment
Share on other sites

Και η Βουλή και το Προεδρικό μέγαρο , ανάκτορα είναι . Να τα γκρεμίσουμε και αυτά ? 

 

 

Σύμφωνα με την πολιτική επιστήμη θα έπρεπε να κατεδαφιστούν. Συνήθως ο λόγος που δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι τεχνικο-οικονομικός. Δηλαδή η νέα διοίκηση,προκειμένου να μην δεσμεύσει πολύτιμα κεφάλαια για την ανέγερση καινούριων κτηρίων,προτιμά απλά να αλλάξει την χρήση αυτών. Ταυτόχρονα προσπαθεί να γίνει ταύτιση του κτηρίου με την νέα χρήση και διοίκηση. Με αυτόν ακριβώς τον τρόπο έχουν διασωθεί κτήρια της αρχαιότητος,του μεσαίωνα,της αναγέννησης,κ.ο.κ. 

 

Καμιά φορά όμως η καταστροφή,μακροπρόθεσμα είναι και η καλύτερη λύση. Πχ Αν υποθέσουμε ότι σήμερα στην Κωνσταντινούπολή (Ιstanbul,το γράφω επίτηδες με βάση τα όσα λέμε), δεν υπήρχε η Αγία Σοφία ούτε καν ως τζαμί, δεν θα υπήρχαν από τους χριστιανούς αλυτρωτικες τάσεις. Ή τουλάχιστον δεν θα ήταν στον ίδιο βαθμό.

 

Ακόμη και ο Ερντογάν,σύμφωνα με τις πρόσφατες δηλώσεις του,"πατάει" σε τέτοιου είδους ερείσματα:

 

"Εγώ εδώ δίνω μάθημα ιστορίας [...] Εγώ μίλησα για τη Λωζάνη και ενοχλήθηκαν. Γιατί; Τα νησιά που βρίσκονται μπροστά στη μύτη μας, το φωνάζω ήταν δικά μας τα νησιά αυτά. Σε αυτά τα νησιά έχουμε ιστορία μας, μνημεία μας, τζαμιά μας. Ακόμα ενοχλούνται όταν τα λέμε. Γιατί;"

 

http://www.cnn.gr/news/ellada/story/52392/erntogan-ta-nisia-toy-aigaioy-itan-dika-mas

 

To τελευταίο το παραθέτω,μόνο και μόνο για να κατανοήσετε την σημασία της μνημοκτονίας και πως αυτή χρησιμοποιείται,όταν δεν είναι επιτυχημένη. Aυτό για σένα ΒΑΣ,που δεν συμφωνείς με τις μνημοκτονίες. Η φύση απεχθάνεται το κενό. Αν δεν μπορείς να διεξάγεις τέτοιου είδους επιχειρήσεις,είναι βέβαιο ότι στο μέλλον "το κενό" θα είναι αντικείμενο εκμετάλλευσης από τον δυνητικό αντίπαλο.

 

Κατά τον ίδιο τρόπο και οι απόγονοι των βασιλιάδων,θα μπορούσαν να αξιώσουν κάποιου είδους διεκδίκηση μετά από 50 χρόνια. Όταν το μουσείο θα έχει μεταβάλλει ήδη τις ιδέες και τις συνειδήσεις της επόμενης γενιάς. Τώρα μπορεί να ακούγεται ανόητο,αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα σύμφωνα με την πολιτική επιστήμη.

 

ΥΓ. Για την ιστορία,η σημερινή βουλή (τα τότε ανάκτορα), η σκέψη το 1834 ήταν να κατασκευαστούν πάνω στην Ακρόπολη,καταστρέφοντας τον Παρθενώνα,(στην βάση της ίδιας τακτικής που ακολουθούν οι διοικήσεις,οπως και σας παρουσιασα).   http://www.ethnos.gr/biblio_epikairotita/arthro/palati_stin_akropoli-8230899/

Edited by atsalovergas
Link to comment
Share on other sites

Βαριεμαι να γραψω, αλλα δεν εχεις ιδεα τ σημαινει πολιτιστικη κληρονομια, μνημειο, παραδοσιακο κτηριο κτλ κτλ.

 

Σε ΚΑΜΙΑ πολιτισμενη χωρα, δεν καταδεφιζουν οτι τους "συμφερει".

 

Με τη λογικη σου, να γκρεμισουμε και οτι κτηριο υπαρχει στη Μακρονησο και γιατι οχιι και στη Σπιναλογκα ή το φρουριο Ιντζεδιν (που εχει χρησιμοποιηθει και ως φυλακη επι χουντας) και γιατι οχι και οτι Ενετικο υπαρχει (κατακτητες ηταν) και οτι Οθωμανικο (ομοιως) κτλ κτλ..

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

Βαριεμαι να γραψω, αλλα δεν εχεις ιδεα τ σημαινει πολιτιστικη κληρονομια, μνημειο, παραδοσιακο κτηριο κτλ κτλ.

 

Σε ΚΑΜΙΑ πολιτισμενη χωρα, δεν καταδεφιζουν οτι τους "συμφερει".

 

Με τη λογικη σου, να γκρεμισουμε και οτι κτηριο υπαρχει στη Μακρονησο και γιατι οχιι και στη Σπιναλογκα ή το φρουριο Ιντζεδιν (που εχει χρησιμοποιηθει και ως φυλακη επι χουντας) και γιατι οχι και οτι Ενετικο υπαρχει (κατακτητες ηταν) και οτι Οθωμανικο (ομοιως) κτλ κτλ..

 

Απλά ζεις σε έναν "αγγελικά πλασμένο κόσμο".

 

Τέλος, ΔΕΝ είναι δικιά μου λογική. Ότι έχω πει εδώ μέσα,δεν το έχω βγάλει από το μυαλό μου.

 

Edited by atsalovergas
Link to comment
Share on other sites

Οκ Ατσλοβεργα...

 

Αυριο αν γκρεμισει ο Ερντογαν την Αγ. Σοφια, εσυ θα εισαι συμφωνος φανταζομαι.. (δεν εχω καμια επαφη με τη θρησκεια).

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

Η μνημοκτονία μπορεί να σου γυρίσει και ανάποδα, διότι όταν διαγράφεις όλα τα κακα του παρελθόντος ο κόσμος επιστρέφει σε αυτά.

Τώρα δεν θα κάτσω να αναλύσω πόσο άσχετη είναι η σύγκριση μιας κοινωνικής επιστήμης με μία φυσική. Η μηχανική ασχολείται με κλειστά συστήματα όπου οι νόμοι που την διέπουν είναι φυσικοί και αντικειμενικοί. Η πολιτική επιστήμη ασχολείται με ανοιχτά συστήματα και τις πιο πολλες φορές υπάρχουν απλά διαφορετικές απόψεις και σχολές που φυσικά δεν είναι εφαρμόσιμες παρα μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Τα δε βιβλία πολιτικών επιστημών τις περισσότερες φορές δεν περνάνε απο καμία επιστημονική κριτική, σχεδόν ο κάθε τυχαίος μπορεί να γράψει απο ένα. Όταν όμως εγώ ασχολούμαι με την μηχανική αντλώ πληροφορίες απο δημοσιευμένα άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά και όχι από τον τηλεβιβλιοπώλη στο τοπικό κανάλι ή κάποιο blog που ισχυρίζεται πως ξέρεις τις κρυφές αλήθειες.

Μόνο απο το γεγονός ότι έκανες τέτοια σύγκριση φαίνεται πόσο μονοδιάστατη αντίληψη έχεις σχετικά με τις πολιτικές επιστήμες.

 

Και δεν χαρακτηρίζω ως συνομωσιολογικά όλα τα βιβλία πολιτικών επιστημών. Όπως όμως θα αντιμετωπίσω σαν κηπουρό κάποιον Μηχανικό Περιβάλλοντος που θα μου πει πως πρέπει να απολέσουμε κάθε τεχνολογικό επίτευγμα για να σώσουμε το περιβάλλον έτσι θα αντιμετωπίσω και απόψεις σαν αυτές που λένε πως πίσω από ένα απλό κτίριο κρύβεται επιχείρηση υποσυνείδητων μηνυμάτων και χειραγώγησης των μαζών.

 

Ας μην βλέπουμε λοιπόν φαντασματα παντού, γιατί θα καταντήσουμε σαν το βοσκό του Αισώπου, που φώναζε "λύκος!" για πλάκα και όταν τελικά ήρθε ο λύκος κανείς δεν τον πιστεψε.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.