Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Διαφήμιση τιμών


aquar

Recommended Posts

Μιλάω για τοπογραφικά μόνο.

 

Θεωρείτε σωστό ηθικά και επαγγελματικά να αναγραφεί ο μισθός πάνω σε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο της επιχείρησης σας; Οι γνωστοί μου λένε πως δεν είμαι εμπορικό κατάστημα για να βγάζω προσφορές και εκπτώσεις. Αλλά ξέρω την γεωγραφία και την βλάστηση της περιοχής μου και πόση ώρα,γενικά τον κόπο που θα χρειαστεί για να συντάξω ένα σχέδιο και θεωρώ πως έχω χαμηλές τιμές. Ποιος με εμποδίζει να γράψω πάνω στην Α4 που θα κολλήσω στο τζάμι του καφενείου και κάποιες στάνταρ τιμές;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα συνάδελφε.

Ή αμοιβή ενός τοπογραφικού δεν αντιπροσωπεύει μόνο τον κόπο που θα καταβάλλεις για' αυτό. Ο "κόπος" εξάλλου είναι κάτι που στην συγκεκριμένη επιστήμη μεταβάλλεται πλέον με γεωμετρικό θα έλεγα ρυθμό. Πριν 20 χρόνια πολλοί χρησιμοποιούσαν ακόμα κατοπτρικά wild. Τώρα υπάρχουν τα laser scanner που είναι θέμα χρόνου να γίνουν προσιτά σε όλους. Αν στο μέλλον ο "κόπος" είναι να τοποθετήσεις απλά μία συσκευή σε ένα χωράφι τότε δεν θα χρεώνεις τίποτα; Οι γνωστοί σου ορθώς σου επισήμαναν ότι δεν είσαι έμπορος αλλά μηχανικός, επιστήμονας και ως επιστήμη πρέπει να αντιμετωπίζει την εργασία σου και να την σέβεσαι.

Αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη, εσύ αποφασίζεις. Σου εύχομαι καλές δουλειές.

Link to comment
Share on other sites

Το κόστος ενός τοπογραφικού έχει να κάνει με:

1) Τον χρόνο που θα διαθέσει το συνεργείο για την αποτύπωση

2) Την συλλογή των πολεοδομικών δεδομένων

3) Την σχεδίαση στον υπολογιστή

4) Την απόσβεση του κόστους του εξοπλισμού (από το T.S.  και το λογισμικό μέχρι το όχημα μετάβασης και το γραφείο)

5) Την υπεύθυνη δήλωση ν.651/77 και 1337/83

 

Το τελευταίο έχει και το μεγαλύτερο κόστος...

Link to comment
Share on other sites

H δική μου γνώμη είναι ότι, ο καθένας μπορεί με οποιονδήποτε θεμιτό και επαγγελματικό τρόπο ή μέσο να προωθήσει τη δουλειά του, με απώτερο στόχο την προσέλκυση πελατών (συμπεριλαμβανομένης και της χρήσης "τιμών - κραχτών").

Επίσης θεωρώ ότι, οι τρόποι και τα μέσα που επιλέγει κάποιος να το κάνει αυτό (προώθηση υπηρεσιών του), τον "χαρακτηρίζουν" διαχρονικά.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις μέχρι στιγμής απαντήσεις σας, η κάθε μία έχει το δικό της στίγμα και βλέπω τα πράγματα από διαφορετικές οπτικές γωνίες.
 Μακάρι να μπορούσα να το αναπτύξω το θέμα, αλλά θα βγούμε offtopic.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.