Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

LH Logismiki & απαγόρευση χρήσης προγραμμάτων της


smaragda-b

Recommended Posts

Καλησπέρα,

έχει περάσει καιρός βέβαια αλλά τώρα αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με την LH Λογισμική (FESPA ΚΑΙ TEKTON).

Μου κλειδώσανε το πρόγραμμα και μετά από παράπονα μου το ανοίξανε χαριστικά για μια εβδομάδα και μόλις το ζήτησα γραπτώς, μου απάντησαν ότι "οι εκδόσεις 4.x.x.x  από 01.01.2017 θα αποσυρθούν λόγω παλαιότητας"

Μας υποχρεώνουν δηλαδή σε αναβάθμιση η οποία στοιχίζει 1100+Φ.Π.Α. και τα οποία η αγενέστατη κυρία στο τηλέφωνο μου είπε ότι είναι και λίγα!!!!

Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος? Έχετε διάθεση να κάνουμε κάτι? Εγώ για αρχή θα ξεκινήσω από το ΤΕΕ.

Edited by avgoust
split και αλλαγή τίτλου
  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 98
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα,

έχει περάσει καιρός βέβαια αλλά τώρα αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με την LH Λογισμική (FESPA ΚΑΙ TEKTON).

Μου κλειδώσανε το πρόγραμμα και μετά από παράπονα μου το ανοίξανε χαριστικά για μια εβδομάδα και μόλις το ζήτησα γραπτώς, μου απάντησαν ότι "οι εκδόσεις 4.x.x.x  από 01.01.2017 θα αποσυρθούν λόγω παλαιότητας"

Μας υποχρεώνουν δηλαδή σε αναβάθμιση η οποία στοιχίζει 1100+Φ.Π.Α. και τα οποία η αγενέστατη κυρία στο τηλέφωνο μου είπε ότι είναι και λίγα!!!!

Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος? Έχετε διάθεση να κάνουμε κάτι? Εγώ για αρχή θα ξεκινήσω από το ΤΕΕ.

 

that makes 2 of us......

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kαι εμένα μου το είπαν αυτό και έγινε ένα τηλεφωνικό ματς. Νομίζω ότι ο συνήγορος του καταναλωτή είναι καλή περίπτωση. Αλλά βασικά θέλει ξεμπρόστιασμα στους συναδέλφους.

Οπως τους είπα , το προιόν το έχω αγοράσει και δεν το έχω νοικιάσει. Η μη χορήγηση κωδικού δεν είναι λήξη υποστήριξης αλλά απαγόρευση χρήσης. 

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά το ίδιο αντιμετώπισα και γω σήμερα.

 

Απαράδεκτοι, πρέπει να οργανωθούμε.

 

Εγώ σκοπεύω άμεσα σε σύνταξη εξώδικου εγγράφου για αρχή, αλλά και το έγγραφο του avgoust είναι πολύ καλό!

 

Δεν ξέρω εάν υπάρχει τρόπος να οργανωθούμε καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξεκινάω με το Συνήγορο του Καταναλωτή:

 

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportSample.html

 

Δείτε το υπόδειγμα αναφοράς και αποστείλετέ το.

Link to comment
Share on other sites

.....

 

Η απαγόρευση αυτή θα έχει ως άμεση συνέπεια :

 

α. Την αδυναμία σύνταξης οποιασδήποτε μελέτης.

β. Την αδυναμία ολοκλήρωσης μελετών που είναι σε εξέλιξη

γ. Την αδυναμία πρόσβασης σε ήδη συνταχθείσες μελέτες

 

Λόγω της φύσης της εργασίας μας του μελετητή  Μηχανικού την οποία γνωρίζετε άριστα  διότι είστε και εσείς Πολιτικός Μηχανικός , η ανωτέρω απαγόρευση χρήσης την οποία επιχειρείτε

θα μας οδηγήσει είτε  σε αδυναμία άσκησης  του επαγγέλματος είτε σε σοβαρή υποβάθμιση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών μας προς τους πελάτες μας με συνέπεια την

σοβαρή οικονομική και ηθική βλάβη μας.

 

......

 

 

 

Δεν χρησιμοποιώ τα προγράμματα αλλα η άποψη μου είναι με βάση αυτό το σωστό κείμενο να συμπληρωθούν και 1ον  μέγεθος εκτιμούμενης οικονομικής ζημιάς για το κάθε γραφείο, 2ον ότι θα απαιτηθούν αυτά τα ποσά με δικαστική προσβολή από την εταιρεία και άμεσα με ασφαλιστικά μέτρα.

Και καλό είναι να διατυπωθούν όλο το φάσμα ζημίας. Πχ μείωση κύρους του μηχανικού στους πελάτες του αν δεν μπορεί να κάνει τροποποιήσεις σε μελέτες που έχει κάνει για αυτούς διότι αν τα ξεκινήσει με άλλο πρόγραμμα είναι εξ αρχής όλη η εργασία κλπ κλπ

Ή και άλλες άμεσες ή έμμεσες ζημίες.

Αν όχι θα το εκλάβουν ως ψήφισμα.

Αν όμως έχουν από 100 γραφεία απαίτηση πχ 10.000€ και κινδυνεύουν αν χάσουν σε ένα να τα απαιτούν με το δεδικασμένο και όλοι οι άλλοι, τότε θα πρέπει να σταθμίσουν σοβαρά τις επιπτώσεις και την όποια νομική αβεβαιότητα που είχε η πράξη τους.

 

Επικουρικά καλό είναι να ενημερωθούν ότι θα ενημερωθεί  το κοινό (ειδικά οι μηχανικοί που τους ενδιαφέρει) και στον τύπο με αρνητικές καταστάσεις για την εταιρεία τους. Η ενημέρωση αυτή με νομικό χαρτί απαλλάσσει και από δυνατότητες να στραφούν εναντίον όσων καταγγέλλουν την πρακτική που πάνε να εφαρμόσουν.

Το χαρτί που θα σταλεί καλό είναι να έχει χαρακτήρα εξώδικου και να αποσταλούν και μαζικά με δικαστικό κλητήρα.

 

Η διαδικασία με τον συνήγορο του καταναλωτή παρότι είναι θετική και «τσάμπα» στην πράξη θα σας στοιχίσει ιδιαιτέρα ακριβά διότι μέχρι να γίνει το πρώτο βήμα θα περάσουν μήνες… και εσείς θα έχετε εργασίες να παραδοθούν και είσαστε με το μαχαίρι στο λαιμό αν δεν ανοίγουν τα προγράμματα που και έχετε αγοράσει, αλλα και εκπαιδευτεί σε αυτά εκατοντάδες ώρες για την χρήση τους.

Και τσάμπα να σας έδιναν σήμερα ένα άλλο πρόγραμμα μέχρι να μπορέσει ένας μελετητής να κάνει μια πλήρη μελέτη στη καλύτερη των περιπτώσεων θα έχει από ένα έως δυο μήνες χρόνο προσαρμογής.

 

Όλα αυτά είναι κοστολόγια που πρέπει στο εξώδικο να διατυπωθούν ώστε να γνωρίζουν ότι μπορεί να διεκδικηθούν.

Αν γίνουν ετσι τα πράγματα είμαι σίγουρος ότι η λύση που θα έχουν να ακολουθούσουν θα είναι μόνο μια.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι, κατανοώ πλήρως τον εκνευρισμό. Προσωπικά δεν είχα ποτέ σχέση με την εταιρία και τα προϊόντα της, εν πολλοίς επειδή έβλεπα συναδέλφους δυσαρεστημένους από τις πρακτικές της εταιρίας.

 

Ωστόσο, αυτό που περιγράφετε, το αντιλαμβάνομαι σαν "διακοπή υποστήριξης παλαιότερων εκδόσεων".

Αν είναι έτσι, τότε δεν είναι παράνομη πρακτική. Κι αν το έχουν σχεδιάσει σωστά (ψιλά γράμματα στα συμβόλαια κλπ), δεν θα κερδίσετε απολύτως τίποτα.

 

Εκτός, κι αν καταφέρετε να αποδείξετε δικαστικά ότι πρόκειται για πάγια και αθέμιτη εμπορική πρακτική της εταιρίας, υπό το κάλυμμα της "διακοπή υποστήριξης παλαιότερων εκδόσεων".

 

Ξέρω ότι είναι δυσάρεστα όσα λέω, πλην έχει σημασία, και θα ήταν χρήσιμο να περιγράψετε επακριβώς αν υπάρχει "απαγόρευση χρήσης" -όπως λέει ο τίτλος- ή απλώς "διακοπή υποστήριξης".

Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόκειται για απλή "διακοπή υποστήριξης". Το πρόγραμμα παύει να λειτουργεί χωρίς τους κωδικούς ενεργοποίησης.

 

Εξάλλου, όσο και να έψαξα το cd εγκατάστασης και τον φάκελο εγκατάστασης του προγράμματος δεν βρήκα νομικό έγγραφο (EULA), για το οποίο χρειάστηκε να κάνουμε αποδοχή, ούτε υπογράψαμε κάποιο συμβόλαιο, που να εξηγεί λεπτομερώς τη διαδικασία συντήρησης ή την περίπτωση διακοπής της. Βασικά, δεν υπάρχει κανένα νομικό έγγραφο, που να εξηγεί ή να ρυθμίζει το οτιδήποτε.

 

Υ.Γ.: Προσωπικά ανανέωσα το πρόγραμμα πριν δύο χρόνια και η έκδοσή μου υποστηρίζεται ακόμα.

Edited by ted78
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.