Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
Sign in to follow this  
Engineer

Κίνδυνος για πλήρη κατάρρευση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής

Recommended Posts

Καταρρέουν οικονομικά οι αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας, οι διοικήσεις των οποίων προβλέπουν ότι η αρνητική πορεία θα συνεχιστεί και το 2017 παρά την εγκατάσταση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

 

Και αυτό γιατί τα μηχανήματα που τοποθετούνται την επόμενη μέρα βρίσκονται κατεστραμμένα και βανδαλισμένα, αν και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η λειτουργία τους,

 

Όλα τα παραπάνω δημιουργούν μια αρνητική εικόνα προκαλώντας ακόμα και την παρέμβαση των Θεσμών που ζητούν την άμεση αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών και την ένταξή τους στο Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων, προκειμένου να σταματήσουν να γεννούν υπέρογκα ελλείμματα.

 

Μάλιστα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μπαίνει και νέα μείωση των κρατικών επιδοτήσεων, κάτι που μπορεί να οδηγήσει στην πλήρη κατάρρευση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής.

 

Δεν είναι τυχαίο ότι χρόνο με τον χρόνο σημειώνεται μείωση της κρατικής επιδότησης.

 

Τα ετήσια λειτουργικά έσοδα διαμορφώνονται στα 300 εκατ. ευρώ και με βάση τον νόμο 3920/2011 η συμβολή του Δημοσίου είχε οριστεί στο 40%.

 

Όμως για το 2016 έχει περιοριστεί στα 80 εκατ. ευρώ, κάτω από το 30%, ενώ ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο και για περαιτέρω μείωση.

 

Εδώ ας σημειωθεί ότι σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις διαμορφώνεται στο 55%, ακόμη και στο Λονδίνο όπου οι συγκοινωνίες έχουν ιδιωτικοποιηθεί.

 

Την ίδια στιγμή η ΟΣΥ (λεωφορεία και τρόλεϊ) έχει μειώσει στο 50% τα δρομολόγια που εκτελεί όπως προκύπτει από τα κυκλοφορούντα λεωφορεία και τις βάρδιες των εργαζομένων, όπως αυτά έχουν καταγραφεί στο πληροφοριακό σύστημα της εταιρείας.

 

Πηγή και πλήρες άρθρο: http://www.energia.g...p?art_id=111345

 

Click here to view the είδηση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένας ακόμα λόγος που πάντα αποφεύγανε οι πολίτες τα λεωφορεία ήταν για να αποφύγουν το ταξί στην επιστροφή....
Επίσης είναι λογικό να μην χρησιμοποιούνται τα λεωφορεία σε διαδρομές που καλύπτονται από μέσα σταθερής τροχιάς....κάποια στιγμή θα μάθουν...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για ολα φταινε οι αλλοι.....οι κακοι πολιτες που δεν μας προτιμουν, που δεν χτυπανε εισητηριο (βγαζουμε και ενα νουμερο στην τυχη περι διαφυγοντων κερδων της ταξης των 657 δις ), η ελλειψη ανταλλακτικών (που ισχυει μεν αλλα το να βγαλεις διπαλσια λεωφορεια στο δρομο σημαινει και διπλασιασμο των εξοδων σε καυσιμα κλπ)......κλασσικη Ελληνική διοικηση.....να συμμαζέψουμε λιγο το μαγαζάκι μας παιζει?δεν λεω για μειωση μισθων (που ζηλευει και ο τραμπ) προς Θεου δεν κανουμε τετοια πραγματα εδω.....αλλα μηπως να βαζαμε και καποιους να δουλεψουν που απλα πληρωνονται? Μήπως να φερναμε πισω καποιες αποσπασεις σε αλλες υπηρεσίες παντελως ασχετες?μήπως να καναμε μεταταξεις πλεονάζοντος προσωπικού και στην θέση τους να προσλαμβάναμε αλλες ειδικότητες ( οδηγούς ,τεχνικούς) ,οπου υπαρχουν ελλείψεις?μπααααα.....ευχολόγια ,κλάψα και κυρίως μουσική επιμέλεια απο ειδικό στο θέμα.....αυτο θα κανει την διαφορά μεταξύ κερδοφορίας και λουκέτου...... 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.