Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποκατάσταση συνέχειας υποστυλώματος ή δοκού


 

Recommended Posts

 @Γιάννη

1.) ..............

2.) Σωστό , αν και μπορείς να του υποδείξεις λαμβάνοντας υπόψη το μήκος των διατομών (12μ. , 15μ.)

3.) Λογικά παίρνει την εξίσωση 30 και σου λέει ότι θα αστοχήσουν πρώτα οι κοχλίες , οπότε δεν έχει νόημα να βάλεις μεγαλύτερη πλάκα χωρίς να

ενισχύσεις τους κοχλίες. Είμαι σίγουρος ότι με ποιότητα 8.8. θα δεις μεγάλη διαφορά.

4.) Το αντίθετο , ακόμη και σε μικρά έργα πλέον όλοι τοποθετούν κοχλίες ποιότητας 8.8. και μάλιστα πυροεπιψευδαργυρωμένους και όχι μαύρους.

   Στα αγκύρια με άγκιστρο χρησιμοποιούν ποιότητα 4.6.

Μη το φοβάσαι , δεν έχουν μεγάλο κόστος , βάλε 8.8. Οι 10.9 είναι ακριβοί αλλά σε τέτοιο έργο μπορεί και να έβαζα.

Επίσης ξέχασα να πω ότι η αύξηση της διαμέτρου του κοχλία θΑ βοηθήσει.

Τέλος 8.8. βρίσκουν σε όλους τους προμηθευτές και δε θα φας κράξιμο γιατί δεν ανεβάζουν το κόστος. Οι 10.9 ναι.

Αυτό για κοχλίες και όχι για αγκύρια.

*** Με πρόλαβε ο Αλέξης  , αποκλείεται να δημιουργήσουν θέμα οι εργολάβοι για την ποιότητα των κοχλιών (βιδών)

  Στον Ευρωκώδικα 3-1-8  αναφέρεται το γενικό tee model , αυτό είναι ένα τροποποιημένο.

Edited by spy1551
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 83
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

@AlexisPap: Μου δημιουργούν πρόβλημα οι εργολάβοι...Γι'αυτό προσπαθώ για χαμηλότερης ποιότητας...

Στον 1993-1-8 που βρε συ? Τον έφαγα χτες...

 

 

 

@spy1551: Τώρα το είδα: "Αυτό για κοχλίες και όχι για αγκύρια."

Ναι ρε γμτ....Έχεις δίκιο...

 

 
Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

  Βγαίνει η σύνδεση με 8.8 ;

 

 Tώρα είδα ότι κατά λάθος έσβησα την τελευταία εικόνα στο #28 , την ξαναέβαλα.

Edited by spy1551
Link to comment
Share on other sites

 

Στον 1993-1-8 που βρε συ? Τον έφαγα χτες...

 

 

 

Εφάρμοσε την §6.2.4&5 θεωρώντας όχι "Τ" αλλά "ΤΤ" και επίπεδη ένταση, που είναι προς την μεριά της ασφάλειας.

Στην ουσία έχεις τους εξής ελέγχους:

 

- Κοχλίες σε εφελκυσμό

- Έλασμα σε κάμψη (θα θεωρήσεις δύο θέσεις κάμψεις για λόγους περιορισμού παραμορφώσεων)

- Συγκόλληση ελάσματος με κοιλοδοκό. Αν το πάχος ελάσματος είναι σεβαστό και οι βίδες αρκετές, ελέγχεις άπαξ για όλη την περίμετρο.

Link to comment
Share on other sites

     Το Τ-stub χρησιμοποιείς και για κοιλοδοκούς αλλά υπάρχουν διαφορές , για αυτό το λέω τροποποιημένο.

Υπάρχει επαλήθευση και με εργαστηρικά και με μοντέλα στο ΑΝSYS

20737148.jpg

 

33208802.jpg

 

 

49192059.jpg

 

62334641.jpg

Edited by spy1551
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει μέγιστη τιμή, δεν χρησιμοποιώ προγράμματα για συνδέσεις.

 

Αρά κρατάς την μεγαλύτερη πλάκα σε πάχος που έβγαλες.

 

Για τους κοχλίες χρησιμοποιώ πάντοτε 4.6 εκτός αν πρέπει να βάλω μεγαλύτερης αντοχής (πχ δεν έχω χώρο). και τότε το σημειώνω έντονα στα σχέδια.

Πρόσεξε την επιπλέον δύναμη που θα αναπτυχθεί στους κοχλίες σου από την παραμόρφωση της μετωπικής πλάκας.

 

@spy1551: Δεν είναι η συνδεση αυτή ειδικό πρόβλημα κοίλων διατομών. Μια κοινη μεταλικη σύνδεση είναι.

Edited by Str_eng
Link to comment
Share on other sites

  Mέγιστη τιμή υπάρχει από τον έλεγχο των κοχλιών , θα αστοχήσουν πρώτα οι κοχλίες  οπότε δεν υπάρχει λόγος να βάλεις μεγαλύτερο πάχος πλάκας.

 

4.6 εκτός αν πρέπει να βάλω μεγαλύτερης αντοχής (πχ δεν έχω χώρο)

   Δεν πιάνουν χώρο , το 4.6 αναφέρεται σε ποιότητα υλικού δεν υπάρχει διαφορά στις διαστάσεις κοχλιών , περικόλχιων , ελάσματος.

Π.χ. το 4.6 , είναι 600kPa αντοχή σε θραύση και 0,4*600 = 240kPa διαρροή.

αντίστοιχα 8.8.  , 800kPa και 0,80*800 = 640kPa

 

  Άρα οι 8.8  σε σχέση με τους 4.6 έχουν 640/240 = 266% μεγαλύτερη αντοχή.

 

@Str_Eng , oι κοίλες έχουν κάποιοες ιδιαιτερότητες σε σχέση με τις σύνηθεις διατομές διπλού Ταυ.

   Αυτά που έχω υπογραμμίσει με κόκκινο από το παραπάνω paper. Συνοψίζοντας αλλάζουν κάποιοι συντελεστές.

 

  Π.χ. σε δικτυώματα ακόμη και το πως θα γίνουν οι συγκολλήσεις χρειάζεται ειδική μεθοδολογία για τις παραμένουσες τάσεις κτλ.....

@Terry , θυμάσαι την παρουσίαση ενός στεγάστρου σταδίου από δικτυώματα κοιλοδοκών από ένα Βούλγαρο καθηγητή στο συνέδριο στο Βόλο.

Αυτά ανέφερε με λεπτομέρεια.

 

Μια κοινη μεταλικη σύνδεση είναι.

 

  Απλή είναι αλλά αν λάβεις το μοντέλο του ΕΝ1993-1-8 δεν είσαι στην πλευρά της ασφάλειας (εκτός βέβαια αν υπερδιαστασιολογήσεις τη σύνδεση).

Για αυτό και τα περισσότερα προγράμματα δεν έχουν την επιλογή για κοιλοδοκούς για αυτή τη σύνδεση.

 

Αρά κρατάς την μεγαλύτερη πλάκα σε πάχος που έβγαλες.

 

  Σωστά κρατάει την μεγαλύτερη και ενισχύει τους κοχλίες

- Αυξάνοντας την ποιότητα

- Αυξάνοντας τη διάμετρο (αν χρειαστεί)

- Αυξάνοντας τον αριθμό από 4 σε 6 (αν και τα περισσότερα πειραματικά αποτελέσματα είναι με 4 και 8 

- Αυξάνοντας την μεταξύ τους απόσταση ώστε να αυξηθεί ο μοχλοβραχίονας και να πάρουν μεγαλύτερη ροπή.

Edited by spy1551
Link to comment
Share on other sites

@spy1551: Βιάζεσαι. Αν έχω κρίσιμους τους κοχλίες τότε αναγκάζομαι να επιλέγω μεγαλύτερη διάμετρο άρα μεγαλύτερα ελάσματα .....

 

Έχουν όταν ανακατεύεται στην σύνδεση η αντοχή του τοιχώματος τους. Η σύνδεση αυτή, για την οποία μιλάμε είναι μια σύνδεση χωρίς ιδιαιτερότητα (είδα τα κόκκινα σου).

Edited by Str_eng
Link to comment
Share on other sites

Δεν προλλαβα να μελετησω τα περι συνδεσης.

Ενα μπραβο στον spy.

 

Αλλα σχετικα με τους κοχλιες, θα συμφωνησω οτι δεν υπαρχει κανενας απολυτως λογος να μην επιλεξεις 8.8.

Ας μας πει καποιος καλυτερα ενημερωμενος αν υπαρχουν στο εμποριο 4.6.

 

ΥΓ. Spy ο συναδελφος μιλησε για "χωρο" λογω της πιθανης αυξησης του αριθμου των κοχλιων αφου θα παει σε χαμηλοτερη ποιοτητα (πχ λογω μη επαρκειας αντοχης σε διατμηση)

 

 

ΥΓ2. Ναι τη θυμαμαι. Εχω και μια παρουσιαση απο αποκατασταση συνεχειας κοιλοδοκων, με αναλυση στο Abaqus. Αλλα, μην πω καμια κουβεντα, δεν μας εδωσαν ηλεκτρονικα....... Δεν καθομαι να σκανναρω τωρα!!

Edited by terry
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.