Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τελειώνει η παντοκρατορία για τα οδικά έργα στην Ελλάδα


Engineer

Recommended Posts

Κατ αρχάς υπάρχουν και τα έργα διαχείρισης των δρόμων. Ένα ποσοστό του τεχνικού δυναμικού (άνθρωποι, μηχανήματα, βιομηχανίες υλικών) παραμένει απασχολημένο για να συντηρεί το δίκτυο.

 

Έχουμε μια εικόνα του πόσοι μηχανικοί απασχολούνται πανελλαδικά στην οδοποιϊα και πόσοι εκτιμάται να παραμείνουν στη συντήρηση;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 40
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σοβαρά τώρα πιστεύεις ότι απασχολούνται πολλοί μηχανικοί στις οδοποιίες;

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω τον αριθμό (γι' αυτό και ρωτάω) αλλά νομίζω ότι είναι ο δεύτερος μαζικότερος κλάδος του πολ/μηχ (μετά την οικοδομή).

Link to comment
Share on other sites

Από τις πληροφορίες που έχω για ΝΕΑ ΟΔΟ (ΙΟΝΙΑ) και ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ θα χρειαστούν στηνλειουργία-συντήρηση του εκάστοτε αυτοκινητοδρόμου περίπου 8 Διπλ. μηχανικοί.

Επομένως το 3% που ανέφερε ο κύριος Ροδόπουλος ίσως είναι και αισιόδοξο σενάριο

Link to comment
Share on other sites

Στο 3% μπορεί να συμπεριλαμβάνει και τους μηχανικούς οδοποιϊας των σχετικών δημοσίων υπηρεσιών (πχ κάθε δήμος δε θα' χει καμια δεκαριά?). Αν είναι έτσι τότε μιλάμε για μεγάλο κύμα ανεργίας. Γνωρίζουμε περίπου πόσοι απασχολούνται στην οδοποιϊα αυτή τη στιγμή;

Edited by georgios_m
Link to comment
Share on other sites

Η οδοποιία δίνει δουλειά σε πολλούς κλάδους όπως ασφαλτάδικα, σκυροδέματα, στηθαία ασφαλείας, ιστούς, σήμανση, χημική βιομηχανία... Στον συνολικό κατασκευαστικό τζίρο μπορεί να φτάνει στο 30-35%. Συνολικά σε ανθρώπινο δυναμικό μιλάμε για πάνω απο 10-15000 κόσμο που από το 2018 και μετά θα ψάχνει για δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, συνολικά πρέπει να το δούμε, συμπεριλαμβάνοντας ακόμα και τους δημοσίους υπαλλήλους διαφόρων υπηρεσιών που δε θα αντικαθίστανται εφόσον δε θα έχουν αντικείμενο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, συνολικά πρέπει να το δούμε, συμπεριλαμβάνοντας ακόμα και τους δημοσίους υπαλλήλους διαφόρων υπηρεσιών που δε θα αντικαθίστανται εφόσον δε θα έχουν αντικείμενο.

 

έτσι είναι

Link to comment
Share on other sites

Όσοι ξεμείνουν από δουλειά πρέπει να στραφούν σε νέες εφαρμογές που έπονται της κατασκευής του οδικού δικτύου, πχ πληροφοριακά συστήματα για τη διαχείριση της κυκλοφορίας, μοντέλα ατμοσφαιρικής ρύπανσης για τη λήψη βελτιωτικών μέτρων κλπ. Όλα αυτά έχουν και εξαγώγιμο χαρακτήρα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.