Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Αγορά Αυτοκινήτου


Mitsos Ribopaido

Recommended Posts

Tα station σε όλη την Ευρώπη αντικαθίστανται από τα SUV . Και μάλιστα σε εκδόσεις 4χ2 . Ο λόγος είναι ότι σε μικρότερο μήκος έχεις περισσότερους χώρους και μπορείς να πας και κάπου πιό έξω . Δες λοιπόν 2008 , 3008 , Crossland , Grandland , Ateca , Kuga και το C3 aircross που αναμένεται και κάθε άλλο . Στο θέμα των κινητήρων ντίζελ οι γαλλικοί της Ρενώ και PSA που πλέον τους φοράει και η όπελ , μαζί με αυτούς της φόρντ-βόλβο , είναι έτη φωτός μπροστά από αυτούς της VAG .

 

Aν επιμένεις σε station δες και το 308 . 

 

Αν θέλεις απλά μεγάλο μπαγκάζ και δεν έχεις τόσο έντονα θέματα αισθητικής και θέλεις να γλυτώσεις και λεφτά κοιτάς Τίπο , 301 και το αδελφάκι του .

Link to comment
Share on other sites

thank u. Το 308 μου ειπαν απο Σεπτέμβρη θα ειναι ξανά διαθεσιμο (κάτι του αλλάζαν).

 

Ποιο ειναι το 301? Κάτσε να googl-αρω :smile:

 

Υγ. Τα sedan αοποκλειονται λόγω "κοψιάς" που δεν μου αρέσει.

Edited by zefuros
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ας πούμε το Audaki το Α4 ή η 316 που είναι τυπικά sedan δεν σου αρέσουν??

Περιέργα γούστα αλλα περι ορέξεως...

Πάντως σε εκτός sedan θα πήγαινα σε SUV όπως προτείνει και ο BAS, που προσφέρουν και τις περισσότερες φορές και κάποιον τύπο τετρακίνησης.

Υπάρχουν αρκετές επιλογές διότι είναι αυτό που προωθούν οι εταιρείες τα τελευταία χρόνια οπότε πιστεύω έχεις αρκετές πιθανότητες να βρείς κάτι που να καλύπτει τις ανάγκες σου σε αυτή την κατηγορία.

 

Link to comment
Share on other sites

Tα station σε όλη την Ευρώπη αντικαθίστανται από τα SUV . Και μάλιστα σε εκδόσεις 4χ2 . Ο λόγος είναι ότι σε μικρότερο μήκος έχεις περισσότερους χώρους και μπορείς να πας και κάπου πιό έξω . Δες λοιπόν 2008 , 3008 , Crossland , Grandland , Ateca , Kuga και το C3 aircross που αναμένεται και κάθε άλλο . Στο θέμα των κινητήρων ντίζελ οι γαλλικοί της Ρενώ και PSA που πλέον τους φοράει και η όπελ , μαζί με αυτούς της φόρντ-βόλβο , είναι έτη φωτός μπροστά από αυτούς της VAG .

 

Aν επιμένεις σε station δες και το 308 .

 

Αν θέλεις απλά μεγάλο μπαγκάζ και δεν έχεις τόσο έντονα θέματα αισθητικής και θέλεις να γλυτώσεις και λεφτά κοιτάς Τίπο , 301 και το αδελφάκι του .

+1 σε σχόλιο BAS

 

+Opel Mokka

+Nissan Qashqai

 

Τα είχα για καμπόσο χρονικό διάστημα στην κατοχή μου και τα δυο και είναι καλά & τίμια αυτοκίνητα.

Edited by Ghostrider
Link to comment
Share on other sites

μην ξεχνάτε πως υπάρχει και το όριο των 25k.

 

ΠΟλλοί μου λένε για SUV. Δεν ειμαι σιγουρος όμως αν ειναι όντως τόσο πρακτικό το θέμα, ή είναι η νέα μόδα.  Αλλά πάτε να με πείσετε σιγά-σιγά.

 

Το μονο προβλημα ειναι πως για diesel πάμε πάνω απο τα 25κ.

Link to comment
Share on other sites

πάρε το suv, να βαράς το κεφάλι σου Αύριο.αν μένεις Αθήνα, οι κύριες μεταφορες σου είναι σε μέρη με ανύπαρκτα παρκάρισματα, σε λίγο διάστημα θα αγανακτησης και θα ψάχνεις να βρεις δεύτερο αυτοκίνητο.αν δεν κάνεις ταξίδια, αν δεν φεύγεις σαβ/κα ξανασκεψου το.

Link to comment
Share on other sites

Απαντήσεις .

 

Το 308 θα έρθει τον Σεπτέμβρη με τον νέο κινητήρα ντίζελ 1.5 με 130 άλογα . Θα υπάρχει και ο μικρότερος με 100 ή 110 . Δεν θυμάμαι ακριβώς . 

 

Τα σεντάν που σου είπα είναι φτηνές λύσεις των 15-16000 με χώρους , αποσκευών κυρίως πάνω από 500 λτ , αλλά έχουν αισθητικά θέματα . Αυτά είναι επί τούτου ώστε να μην υπάρχει εσωτερικός κανιβαλλισμός με άλλα μοντέλα . Από την στιγμή όμως που το μπάτζετ σου ανεβαίνει στα 25 χιλ , τότε τα πράγματα αλλάζουν . 

 

Τα σούβ κάποιοι στην Ελλάδα τα θεωρούν απλά μόδα . Εχουν γραφτεί και κάτι χαζά άρθρα στον "ειδικό τύπο" , από κάποιους είτε άσχετους , είτε το πιθανότερο με χρυσές γραφίδες εναντίον των σούβ με αστεία επιχειρήματα , αλλά η πραγματικότητα είναι η εξής : 

 

Οπως όλοι έχουμε δει , στις άλλες χώρες της Ευρώπης που είναι και η πραγματική αγορά για τις εταιρείες , η αγορά στέσιον ήταν 5-6 φορές μεγαλύτερη από αυτή των σεντάν . Απλά όπως είπα και πριν , πλέον τα σούβ έχουν τα πλεονεκτήματα των στέισον σε μικρότερο μήκος , αλλά ακόμα περισσότερα πλεονεκτήματα .

 

Προφανώς αν σου αρέσει το στρίψιμο , τότε να ξέρεις ότι τα σουβ υστερούν σε αυτό έναντι του αντίστοιχου σεντάν . Αν όμως , έχοντας πλέον και πολλούς Α/Δ σου αρέσουν τα ταξίδια , τότε το σουβ είναι η λύση με τα περισσότερα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα μειονεκτήματα που έχουν .

 

Για το θέμα του παρκαρίσματος , εδώ δεν έχουμε πραγματικό πρόβλημα αφού το σουβ το συγκρίνουμε με αντίστοιχου μεγέθους στέισον για να έχουμε σχεδόν τους ίδιους χώρους . Τα στέισον είναι σε κάθε περίπτωση μακρύτερα από τα σουβ , οπότε στο παρκάρισμα πλεονεκτεί το σουβ .

 

Επιμένω να δεις τα σουβ κατηγορίας Β . Γιατί έχουν χώρους και με 18-22000 έχεις πολλές επιλογές και άριστο εξοπλισμό .

 

Αν θέλεις μεγαλύτερο τότε εκεί το μπάτζετ ορίζει τα πάντα . Για το θέμα βενζίνης και ντίζελ , ξέρουμε ότι πρακτικά το ντίζελ έχει την μισή τιμή ανά 100 χλμ , οπότε βλέπεις την διαφορά τιμής και υπολογίζεις σε πόσα χλμ θα κάνεις απόσβεση . Αν κάνεις σε 1-2 χρόνια τότε το ντίζελ είναι μονόδρομος . Αν περάσεις τα 2 χρόνια , τότε σε συνδυασμό με τους μικρότερους κινητήρες βενζίνης και το όφελος που έχεις σε τεκμήρια , ασφάλιση και συντήρηση , η βενζίνη είναι μονόδρομος . 

 

Θεωρώ ότι πρέπει να περιμένεις 2-3 μήνες για να διαλέξεις γιατί έρχονται νέα μοντέλα . Ακόμα η διάρκεια της εγγύησης του αυτοκινήτου είναι σημαντικός παράγοντας επιλογής . 

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική απάντηση.

 

Το πρόβλημα ειναι πως τον Νοέμβριο λήγει το leasing του αυτοκινητου που εχω τωρα, οπότε δεν εχω πολλά περιθώρια να περιμένω.

 

Γενικά συμφωνώ μαζί σου. Βέβαια τα 25κ ειναι το απόλυτο ταβάνι, αν μπορούσα να μην το ακουμπήσω, καλά θα ήταν :smile:

 

Η εγγύηση όντως ειναι σημαντική, αν σου δινουν 5 χρόνια, εχεις το κεφάλι σου ησυχο.

 

Πέτυχα και το Leon ST. Βγαίνει και αρκετά πιο φτηνά. Καμιά άποψη για τα seat-άκια? :smile:

 

Σας εχω ζαλίσει μεν, αλλά και εγω εχω βραχυκυκλώσει.

 

ΥΓ. Κάνω περίπου 20.000κμ/έτος, οπότε νομίζω πως οριακά το πετρέλαιο ειναι μονόδρομος.

Edited by zefuros
Link to comment
Share on other sites

Seat & Skoda τα θεωρώ λιγότερο υπερτιμημένα της VAG , αλλά τα προβλήματα με τον κινητήρα 1.6 ντίζελ παραμένουν .

 

Στα λεφτά που κοιτάς υπάρχουν πολλές επιλογές . Αν μάλιστα είναι λήζινγκ χωρίς εξαγορά , που σημαίνει ότι δεν σε νοιάζει η μεταπώληση , τότε απελευθερώνεσαι από μάρκες και κοιτάς τι σου αρέσουν .

 

Συνεχίζω να διαφωνώ κάθετα για τα στέισον , αφού πλέον δεν έχουν κάποιο σπορ χαρακτήρα όπως κάποια της άλφα και της σάαμπ , οπότε για μένα πρέπει να τα βγάλεις από το μυαλό σου , εκτός αν δείς το V40 της volvo  . Θα σου πρότεινα να αλλάξεις σκέψη και να κοιτάξεις δύο ακραίες λύσεις . Τα suv και τα 5πορτα sedan . Στα suv έχεις πολλές επιλογές , φτάνεις οριακά και το πανέμορφο 3008 σε βενζίνη . Στα sedan έχεις το σχετικά νέο mondeo και το ολοκαίνουργιο insignia , όπου σε 5πορτες εκδόσεις έχεις σχεδόν τους χώρους του στέισον , αλλά και την αισθητική του σεντάν . 

 

Νομίζω ότι πρέπει να κάνεις κάποιες βόλτες να δεις τα αμάξια , να βγάλεις τα 5-6 που σου αρέσουν περισσότερο , να τα οδηγήσεις , να διαβάσεις τεστ και μετά όταν καταλήξεις στα 2-3 που σου αρέσουν περισσότερο να κοιτάξεις να τα στήσεις σε εξοπλισμούς , τιμές και παραδόσεις .

 

Υπ΄ όψη ότι είμαστε στην νέα δεκαετία 2015-2025 που η μεγάλη αλλαγή είναι τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης , που μπορεί να σου αρέσουν , αλλά μπορεί και να μην σου αρέσουν .

Link to comment
Share on other sites

Για να ενισχυσω την αποψη του φιλου BAS περι suv, να σου πω οτι με εχει εκπληξει θετικα, περισσοτερο απο οτι περιμενα το νεο μου αποκτημα Suzuki Vitara.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.