Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Fraport: Όλο το επενδυτικό πλάνο για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια


Engineer

Recommended Posts

Το πλάνο της εταιρείας, σύμφωνα με ανακοίνωση της , περιλαμβάνει άμεσες αλλά και σε βάθος χρόνου εργασίες και έργα ανάπτυξης των υποδομών στα αεροδρόμια, οι οποίες θα συμβάλλουν καθοριστικά στην αύξηση του αριθμού των επιβατών, αλλά και στη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.

 

Υπενθυμίζεται, πως για το σύνολο των έργων ανάπτυξης η Fraport Greece θα επενδύσει μέχρι το 2021 τουλάχιστον το ποσό των 330 εκατ. ευρώ. Στην υπόλοιπη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης θα πραγματοποιήσει επιπλέον έργα συντήρησης και αναβάθμισης στα αεροδρόμια, υλοποιώντας συνολικά επενδύσεις ύψους 1 δισ. ευρώ περίπου.

 

Οι άμεσες εργασίες που θα πραγματοποιηθούν στα αεροδρόμια με την ανάληψη της λειτουργίας τους από τη Fraport Greece και πριν την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου περιλαμβάνουν γενικό καθαρισμό, βελτίωση του φωτισμού και της σηματοδότησης στους εσωτερικούς (τερματικοί σταθμοί) και εξωτερικούς χώρους των αεροδρομίων (χώρος στάθμευσης αεροσκαφών-διάδρομοι προσγείωσης-απογείωσης), ανα βάθμιση και βελτίωση των εγκαταστάσεων υγιεινής, βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών συμπεριλαμβανομένης δωρεάν σύνδεσης με το διαδίκτυο (WiFi) και εργασίες για τη βελτίωση της πυρασφάλειας σε όλους τους χώρους των αεροδρομίων.

 

Posted Image

 

 

Στην πρώτη 4ετία θα κατασκευαστούν 5 νέοι τερματικοί σταθμοί (αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Κω, Μυτιλήνης), ενώ τo συνολικό μέγεθος των 14 τερματικών σταθμών στα αεροδρόμια θα αυξηθεί κατά 100.000 m2 σε 300.000 m2 περίπου. Επίσης θα υπάρξει αύξηση των σταθμών Check-In από 213 σε 297 (+28%), αύξηση των σημείων ασφαλείας από 44 σε 84 (+47%), αύξηση των πυλών από 103 σε 147 (+30%) και αύξηση των θέσεων στάθμευσης αεροσκαφών από 115 σε 150 (+23%).

 

Ακόμη θα υπάρξει πλήρης ανακαίνιση και των 15, συνολικά, διαδρόμων προσγείωσης-απογείωσης και όλων των τερματικών σταθμών, των εγκαταστάσεων υγιεινής, των πυροσβεστικών σταθμών των αεροδρομίων, των χώρων στάθμευσης των αεροσκαφών και των γεννητριών ηλεκτροδότησης. Σε όλα τα αεροδρόμια θα εγκατασταθεί νέο, τελευταίας τεχνολογίας σύστημα ελέγχου και διαχείρισης αποσκευών (inline system). Επιπλέον θα υπάρξει και ανανέωση και εκμοντερνισμός της εσωτερικής και εξωτερικής τους όψης.

 

Posted Image

 

 

Αναλυτικά, σε κάθε αεροδρόμιο σύμφωνα με την Fraport Greece προβλέπεται:

 

Αεροδρόμιο Ακτίου

 

•Επέκταση κατά 2.381 m2 και ανακαίνιση τερματικού σταθμού

•Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών

•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης- στάθμευσης αεροσκαφών

•75% αύξηση των σταθμών Check-in (από 8 σε 14)

•60% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 5 σε 8-)

•Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 4)

 

Αεροδρόμιο Ζακύνθου «Δ. Σολωμός»

 

•Ανακαίνιση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού

•Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών

•Ανακαίνιση του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας

•Νέος πυροσβεστικός σταθμός

•Μετεγκατάσταση των μετασχηματιστών και γεννητριών

•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών

•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στην είσοδο του αεροδρομίου και στο χώρο στάθμευσης οχημάτων

•Νέος σταθμός ασφάλειας & φύλαξης

•33% αύξηση των σταθμών Check-in (από 15 σε 20)

•150% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 5)

 

 

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»

 

•Νέος Τερματικός Σταθμός

•Επέκταση τερματικού σταθμού κατά 30.988 m2 και δημιουργία νέας πρόσβασης

•Ανακαίνιση του υπάρχοντος τερματικού σταθμού

•Νέος πυροσβεστικός σταθμός

•Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο

•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών

•Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών

•47% αύξηση των σταθμών Check-in (από 30 σε 44)

•75% αύξηση των ζωνών παραλαβής αποσκευών (από 4 σε 7)

•50% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 16 σε 24)

•Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 6 σε 12)

 

Αεροδρόμιο Καβάλας «Μ. Αλέξανδρος»

 

•Επέκταση τερματικού σταθμού κατά 2.029 m2

•Aναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού

•Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών

•Αναδιαμόρφωση και επέκταση του πυροσβεστικού σταθμού

•Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο

•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών

•20% αύξηση των σταθμών Check-in (από 8 σε 10)

 

Αεροδρόμιο Κέρκυρας «Ι. Καποδίστριας»

 

•Νέος Τερματικός Σταθμός

•Επέκταση τερματικού σταθμού κατά 10.294 m2 και ανακαίνιση του υπάρχοντος τερματικού σταθμού

•Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών

•Ανακαίνιση και αναβάθμιση του πυροσβεστικού σταθμού

•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης στάθμευσης αεροσκαφών

•27% αύξηση των σταθμών Check-in (από 22 σε 28)

•33% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 9 σε 12)

•33% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 6 σε 8-)

 

Posted Image

 

 

Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς «Α. Πολλάτου»

 

•Νέος Τερματικός Σταθμός

•Επέκταση και ανακαίνιση τερματικού σταθμού

•Εγκατάσταση συστήματος «HBS inline screening» για τον έλεγχο των αποσκευών

•Μετατόπιση του συστήματος ύδρευσης και αποχέτευσης

•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών

•71% αύξηση των σταθμών Check-in (από 7 σε 12)

•100% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 3 σε 6)

•Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 4)

 

Αεροδρόμιο Κω «Ιπποκράτης»

 

•Νέος Τερματικός Σταθμός

•Νέος πυροσβεστικός σταθμός

•Ανακαίνιση/επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων

•201% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροδρομίου σε 24.000 m2

•75% αύξηση των σταθμών Check-in (από 16 σε 28)

•125% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 9)

 

Αεροδρόμιο Μυκόνου

 

•Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού - 50% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού σε 13.350 m2 με την ανέγερση νέου τμήματος αεροσταθμού

•Νέος πυροσβεστικός σταθμός

•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

•13% αύξηση των σταθμών Check-in (από12 σε 16)

•17% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 6 σε 7)

•25% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 5)

 

Αεροδρόμιο Μυτιλήνης «Οδ. Ελύτης»

 

•Νέος Τερματικός Σταθμός

•Νέος πυροσβεστικός σταθμός

•Νέα εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων

•Νέος χώρος στάθμευσης των αεροσκαφών

•185% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροδρομίου σε 7.185 m2

•29% αύξηση των σταθμών Check-in (από 7 σε 9)

 

Αεροδρόμιο Ρόδου «Διαγόρας»

 

•Aναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού

•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

•Νέος πυροσβεστικός σταθμός

•13% αύξηση των σταθμών Check-in (από 40 σε 45)

•13% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 16 σε 18)

•71% αύξηση των σημείων ασφαλείας καιελέγχου του αεροδρομίου (από 7 σε 12)

•25% αύξηση χώρων παραλαβής αποσκευών (από 4 σε 5)

 

Αεροδρόμιο Σάμου «Αρίσταρχος ο Σάμιος»

 

•Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού

•Νέος πυροσβεστικός σταθμός

•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

•19% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού 9.605 m2

•40% αύξηση των σταθμών Check-in (από 10 σε 14)

•25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 4 σε 5)

•50% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 3)

 

Αεροδρόμιο Σαντορίνης

 

•Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού

•Νέος πυροσβεστικός σταθμός

•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

•236% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού 15.640 m2 με την αντικατάσταση τμήματος του υπάρχοντος και την ανέγερση νέου.

•113% αύξηση των σταθμών Check-in (από 8 σε 17)

•Διπλασιασμός των ζωνών παραλαβής αποσκευών (από 1 σε 2)

•20% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 5 σε 6)

•250% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σε 7)

•250% αύξηση των ζωνών ασφαλείας του αεροδρομίου

 

Αεροδρόμιο Σκιάθου «Λ. Παπαδιαμάντης»

 

•Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού

•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

•39% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού σε 9.511 m2 με την επέκταση υπαρχόντων κτιρίων

•11% αύξηση των σταθμών Check-in (από 9 σε 10)

•33% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 3 σε 4)

•Διπλασιασμός των ζωνών παραλαβής αποσκευών (από 1 σε 2)

 

Αεροδρόμιο Χανίων «I. Δασκαλογιάννης»

 

•Αναδιοργάνωση εσωτερικών χώρων αεροσταθμού

•Αναδιοργάνωση του χώρου αναχωρήσεων

•Νέο σύστημα ελέγχου αποσκευών

•Επέκταση των διαδικασιών ασφαλείας

•Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο

•Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών

•Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών

•25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 8 σε 10)

•Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 8-)

 

Πηγή: http://www.ethnos.gr...hotos-65091410/

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

ισως  ετσι  να  γινει  και  με  τον ΟΣΕ  και  μετα  από  2-3  δεκαετιες  να  ταξιδεύουμε 

σαν  ανθρωποι  και  όχι  σαν  ζωντανα  . οπου  ανακατευτηκε  το  ελληνικο  δημοσιο 

επεφερε  διαλυση όλα    ,  μαραζωσαν  βρωμισαν  απαξιωθηκαν  εχασαν  την  αξια  τους .

δες  πρωην  ολυμπιακη  3  φορες  την  βδομαδα  απεργιες   με  κοστος  στον  φορολογουμενο 

απειρες  εξυγιανσεις  και  κάθε  φορα  νεα   δανεια- δανεικα    από  το  εξωτερικο .

τωρα  τα  χρηματα  δεν  φτανουν  ουτε  για  φαρμακα  στα  νοσοκομεια  ουτε  για  κλινοσκκεπασματα 

σε  λιγο  ουτε  για  χειρουργικα  εργαλεία και   φαρμακα  πρωτης  ανάγκης  ασπιρινες  

πριν  μια  δεκαετια  όμως

τα  πετάγαμε  στις  απανωτες  εξυγιανσεις  της  ολυμπιακης  και  σε  ζημιογονες  ΔΕΚΟ

 

 

ευτυχως    ο  εφιάλτης  της  ολυμπιακης τελειωσε ακολουθουν  χιαλιδες  αλλοι  εφιάλτες 

μπραβο  παντως  αν  αλλαξουν  οψη  τα  αεροδρομια  .

Edited by loser
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.