Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
nikoskourtis

Χαρακτηρισμός οδού

Recommended Posts

Καλησπέρα Συνάδελφοι,

Αγροτεμάχιο που βρίσκεται σε περιοχή με ιδιοκτησίες και έχει πρόσωπο σε δρόμο,όπου ακόμα κ στην διοικητική πράξη του αγροκτήματος περιγράφεται σε ένα μεγαλύτερο τεμάχιο 200στρ ως ιδιοκτησίες δίχως σχεδιασμό δρόμους-τεμάχια κτλ.Έχει εκδοθεί μια Ο.Α το 2005,το 2007 ο ιδιοκτήτης αγοράζει το όμορο έχοντας συνολική έκταση 6000τμ πλεον κ εκδίδει προσθήκη κατ επέκταση.Μέχρι στιγμής δεν έχει ελεγχθεί η κοινοχρηστία της οδού.Το 2011 το ιδιοκτήτης εκδίδει μια δεύτερη προσθήκη κατ επέκταση όπου πάλι κανείς δεν ελέγχει την κοινοχρηστία της οδού.Τώρα του ζητήθηκε να βγάλει άδεια εισόδου εξόδου που ΔΕΝ είχε μέχρι στιγμής και η τεχνική υπηρεσία δεν μπορεί να προβεί σε χαρακτηρισμό δημοτικού δρόμου διότι δεν προβλέπεται,όπως και η ΔΙ.ΠΕ.ΧΩ δεν μπορεί να χαρακτηρίσει τον δρόμο ως αγροτικό - προυφιστάμενο του 1923.Υπάρχουν συμβόλαια όπου περιγράφουν το δρόμο καθώς και αεροφωτογραφίες 1945 κ όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τον χαρακτηρισμό...Όπου εδω και 4 χρόνια απο το 2012 δεν προβλέπεται ο χαρακτηρισμός.Το ερώτημα είναι πως μπορεί να χαρακτηριστεί ο δρόμος αυτός ως κοινόχρηστος εφόσον δεν υπάρχουν διαδικασίες για χαρακτηρισμό..;

Ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

δες την αδεια του 2005

 

το πιθανοτερο ειναι να χτισει με το Δ 270, ως αρτιο πριν το 2003

 

εστω και τυφλο.

 

Θεωρητικα, δεν σε ενδιαφερει ο -αγνωστης ταυτοτητας -  δρομος

αφου και ως "τυφλος"  πριν το 2003, μπορεις να χτισεις.

Edited by dimitris GM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημήτρη η πρώτη άδεια έχει εκδοθεί ως τεμάχιο προυφιστάμενο του 2003.Με τη συνένωση του 2007 ως ενα κατα κανόνα άρτιο που συνενώνεται με ένα μη άρτιο δεν έλεγξαν ούτε ο ιδιώτης συνάδελφος άλλα ούτε κ η πολεοδομία το πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρομο.Εκδίδεται η προσθήκη κατ επέκταση και το 2007 αλλα κ το 2011 άλλη προσθήκη.Προφανώς δεν ελέγχθηκε ποτέ η κοινοχρηστία της οδού αλλά ζητείται τώρα στην είσοδο έξοδο και πρέπει να αποδείξω πως είναι κοινόχρηστη δημοτική οδός όπου η υπηρεσία δεν μπορεί να προβεί σε τέτοιο χαρακτηρισμό..

Edited by XanDerALeX

Share this post


Link to post
Share on other sites

επομενως

ειχε 4 στρ. πριν το 2003

εχτισε κανονικα

και μετα αγορασε εν τμημα μη αρτιο προς βελτιωση της οικοδομησιμοτητας...

 

Δεν βλεπω κανεναν λογο να χανει   το αρχικο γηπεδο την παρεκκλιση που ειχε, επειδη αγορασε μετα το 2003 και αλλα 2000 τμ.

 

αλλα να δουμε  εάν η βελτιωση της οικοδομησιμοτητας, σου αυξανει τα τμ...Θα βοηθησει καποιος φιλος τι γινεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως η βελτίωση της αρτιότητας είναι στα άρτια κατα παρέκκλιση κ όχι στα άρτια κατα κανόνα.Θα ήθελα να εστιάσουμε στο χαρακτηρισμό του δρόμου για να μπορέσουμε να λύσουμε το πρόβλημα.Διότι αυτό είναι το κύριο πρόβλημα.Δεν εκδίδουν βεβαίωση εισόδου εξόδου διότι ο δρόμος δεν μπορεί να αποδειχθεί πως είναι κοινόχρηστος-δημοτικός δρόμος.

Share this post


Link to post
Share on other sites
XanDerALeX

Kαι γιατί απαιτείται άδεια εισόδου-εξόδου σε ένα δρόμο που δεν είναι χαρακτηρισμένος ως δημοτικός, αλλά είναι αγροτικός?

Στις άδειες που αναφέρεις γιατί θα έπρεπε η ΥΔΟΜ να ελέγξει την κοινοχρησία της οδού;

Αν στην περιοχή ισχύουν οι γενικές διατάξεις περί εκτός σχεδίου δόμηση, τότε αν αρχικό γήπεδο ήταν προυφιστάμενο της 31-12-2003 ήταν άρτιο κατά παρέκκλιση και στη συνέχεια έγινε βελτίωση αρτιότητας, χωρίς να χαθεί η κατά παρέκκλιση αρτιότητα, όπως αναφέρει παραπάνω και ο Δημήτρης (με τις καλησπέρες μου).

Μάλλον αυτός ήταν ο λόγος βάσει του οποίου η πολεοδομία εξέδωσε τις επόμενες άδειες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας Δημήτρη κ Παύλε

Συγχωρέστε την οικειότητα που έχω αλλα έχω διαβάσει χιλιάδες μηνύματα και απο τους δυο σας και με έχετε βοηθήσει πολλές φορές χωρίς να το γνωρίζετε.

Ο δρόμος δεν προκύπτει πως είναι αγροτικός διότι δεν περιγράφεται σε κάποια διοικητική πράξη,στη διανομή κτλ. καθώς δεν υπάρχει όπως γνωρίζετε επίσημη διαδικασία χαρακτηρισμού.Ανέφερα πιο πριν πως ενα τεμάχιο κατα κανόνα συνενώνεται με ενα μη άρτιο.Δεν ανέφερα πως είναι κατα παρέκκλιση.Η πολεοδομία εξέδωσε τις άδειες δίχως να κάνει ελέγχο το πως συνενώθηκε,αν είχε πρόσωπο σε κοινόχρηστο 25μ ,όπως κ δεν ζητήθηκε είσοδος έξοδος.Τώρα όμως που ζητείται τι πρέπει να γίνει σχετικά με το δρόμο..;

Share this post


Link to post
Share on other sites

να αποδείξεις με συμβόλαια ή αερ/φίες 

ότι η οδός υφίσταται από το 1924

 

υ,γ ή και με δημόσια άλλα έγγραφα

Edited by ΚΑΝΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ένα γήπεδο το οποίο προυφίσταται του 2003 επιφάνειας άνω των 4.000 τ.μ μετά την 31-12-2003 είναι άρτιο κατά παρέκκλιση, αφού ο κανόνας απαιτεί πρόσωπο τουλάχιστον 25 μ σε δρόμο προυφιστάμενο του 1923 ή στην άλλη περίπτωση πρόσωπο 45 μ σε δημοτικό ή επαρχιακό ή εθνικό και βάθος 50 μ.

Άρα, μάλλον στην υπηρεσία σκέφτηκαν σύμφωνα με το γνωστό έγγραφο περί βελτίωσης της κατά παρέκκλιση αρτιότητας μέσω αυτής της συνένωσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οκ,αποδέχομαι τη λογική πως το τεμάχιο εφόσον προυφίσταται του 2003 θεωρήθηκε ως κατα παρέκκλιση άρτιο κ έγινε συνένωση με βελτίωση αρτιότητας του 2007.

Η είσοδος-έξοδος; για ποιο λόγο έχει παραβλεφθεί η διαδικασία και τώρα δεν μπορεί να ολοκληρωθεί..;

Επαναλαμβάνω πως το πρόβλημα είναι στο δρόμο και στο χαρακτηρισμό αυτού για να μπορέσει να εκδοθεί βεβαίωση εισόδου εξόδου.

Όπως αναφέρει κ ο συνάδελφος ΚΑΝΑ για τα δικαιολογητικά α/φ,συμβόλαια κτλ.

Τα έχω όλα τα δικαιολογητικά κ τα έχω προσκομίσει κ δεν μπορεί να χαρακτηριστεί διότι ως διαδικασία έχει σταματήσει απο το 2012.

Edited by XanDerALeX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.