Jump to content
  • Θέσεις Εργασίας Μηχανικών στην Θεσσαλονίκη

Recommended Posts

Interdisciplinary role: Νομίζω ότι ένας ΥΔ "έχει χάσει από τα αποδυτήρια" αν δει τη διατριβή του ως αντικείμενο μόνο ενός τομέα. Εξειδίκευση μεν, αλλά συγκερασμός δε.

 

Προσωπικά, χρειάτηκε να ξαναμάθω Γραμμική Άλγεβρα, να αυτο-διδαχθω Γεωδυναμική-Γεωφυσική (κατά το δυνατό) και Ανάλυση Σήματος. Ειδικά γι αέναν Μηχανικό (όπου στην ουσία εφαρμόζει μαθηματικά μοντέλα και προσομοιώνει φυσικά συστήματα), δεν νοείται να κάνει διδακτορικά χωρίς να εντρυφήσει σε μαθηματικές ή φυσικές επιστήμες.

 

Δεν μπορώ π.χ. να φανταστώ Γεωτεχνικό Μηχανικό ΥΔ, χωρίς να έχει καλή γνώση γεωλογίας...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το διδακτορικο το κανεις σε τομεα (πχ τομεας ενεργειας, υδατικων πορων, κλιματος κλπ.) ΚΑΙ οχι σε σχολη, για αυτο συνηθως ειναι απολυτως φυσιολογικο μηχανολογοι να κανουν material science, και μαθηματικοι να κανουν chemical processes 

 

ωστόσο έχω ακούσει από υποψήφιους διδάκτορες να λένε ότι υπήρξε διαφωνία με τους καθηγητές για το αν το γνωστικό αντικείμενο θα γραφτεί έτσι ή αλλιώς επειδή το εργαστήριό τους ή ο επιβλέπων δεν εξειδικεύεται σ' αυτό αλλά σε κάτι άλλο. επίσης έχω ακούσει παιδιά με πολλές δημοσιεύσεις να αποκλείονται από διαγωνισμούς επειδή το διδακτορικό τους θεωρήθηκε άσχετο με τη θέση.

 

για όλα αυτά λοιπόν θεωρώ σημαντικό και το τυπικό κομμάτι της υπόθεσης, ειδικά όταν πρόκειται να πέσει τόση πολλή δουλειά

Edited by georgios_m
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

george_m με ολο το σεβασμο στο ξαναλεω βγες απο την νοοτροπια του φοιτητη που κοιτα τι λεει η ταμπελα στο εργαστηριο....και προσθεου δεν αναφερομαστε ΜΟΝΟ για την Ελλαδα..

 

Εχεις ακουσει τοσα ατομα που εχουν το PhD να σου λενε οτι εαν πας να το κανεις για ΑΣΕΠ και αλλες τετοιες χαζομαρες, ξεχνα το μην το κανεις...

 

Οταν μου συγκρινεις τι ειναι το διδακτορικο και τι μπορεις να κανεις για να μπεις με ΑΣΕΠ, με τρελλαινεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Η αποκτηση του διδακτορικου σου δινει γνωση, αποψη, interdisciplinarity, transferable skills, μια ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ που σε ακολουθει για παντα και δεν μπορεις αποκτησεις αλλιως παρα μοναχα ολοκληρωσεις το ταξιδι αυτο.

 

Απο ολα αυτα που σου λεμε, σκεψου το εξης, καποιοι εχουν κανει το διδακτορικο τους Εξωτερικο, αλλοι Ελλαδα, ανεξαρτητα μετα απο εξοπλισμους εργαστηρια, κομματικα, ολοι συγκλινουν στο εξης:

 

Ειναι ενα εξαιρετικα ωραιο, σκληρο και μοναχικο ταξιδι που θα σε σπασει τοσο ψυχολογικα οσο κ επιστημονικα στην πορεια ΑΛΛΑ εαν καταφερεις να το τελειωσεις τοτε ειναι κατι που θα σε ακολουθει κ ας το μισησες καποια στιγμη.

 

ps. Το διδακτορικο ειναι του φοιτητη κ ΟΧΙ του επιβλεποντα αρα στο διδακτορικο του μπορει να επιλεξει να γραψει οτι θελει

Edited by george_RES
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε χρειάζεται να μου απαντάς σε κάτι που δε ρώτησα. Σε ευχαριστώ αλλά οι δικές μου ερωτήσεις περιορίζονται στην ελλάδα και τον ασέπ. εάν ρωτάει κάποιος άλλος για τα υπόλοιπα απευθύνσου σ' αυτόν και αγνόησε τις δικές μου ερωτήσεις.

Edited by georgios_m
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 η απαντηση ειναι απλη...

 

Για την Ελλαδα και για ΑΣΕΠ μην κανεις διδακτορικο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ερώτηση δεν ήταν το να κάνω ή να μη κάνω.

Edited by georgios_m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδιά ο ΑΣΕΠ που κολάει όταν μιλάμε για Διδακτορική Διατριβή; Είναι αυτοσκοπός για να μπούμε στο Δημόσιο και να δουλεύουμε  8 πμ - 2 μμ και μετά να πάμε σπίτι;

 

Ο άνθρωπος ρώτησε για το διδακτορικό, εκθέτουμε τις απόψεις και τσουπ..ΑΣΕΠ. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

George_Res συμφωνώ με αυτά που γράφεις και εγώ αν κάτσω να τα σκεφτώ σοβαρά πιθανόν να βγάλω επίσης σπυριά με αυτά που γράφονται και λέγονται. Ακόμα και για τα μεταπτυχιακά και για τα διπλώματα.

 

Κ. Ροδόπουλε χαίρομαι που γράψατε έτσι μια ιδέα του τι να περιμένει κάποιος μόλις πατήσει το πόδι του σε ένα εργαστήριο όποιου τομέα και να είναι αυτό.

 

Κάτι τελευταίο προς ΥΔ ή μεταπτυχιακούς και προπτυχιακούς. Ναι η σχολή, η υποδομή και το υπόβαθρο των καθηγητών παίζει κάποιο ρόλο αλλά στην Ελλάδα πιστεύω ότι το υπόβαθρο αν θέλει κάποιος είναι αρκετό. ΟΜΩΣ το πόσο καλός θα γίνει κάποιος, το πόσο καλό διδακτορικό θα κάνει, μεταπτυχιακό κτλ καθορίζεται σχεδόν αποκλειστικά από τον ίδιο.

 

Όπως και για τα κομματικά που διάβασα, αν το θέλεις θα τη βρεις την άκρη (προς τον δημιουργό του θρεντ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

η συζήτηση μου θυμίζει γνωστό μου που έκανε διδακτορικό στο ΜΙΤ σε ceramic materials και στην Ελλάδα το μετέφρασαν κεραμοποιία!  Τα πράγματα είναι απλά. Το διδακτορικό δεν περιορίζεται σε επαγγελματικά δικαιώματα. Ελληνας φυσικός διδάσκει προένταση σε πανεπιστήμιο στις ΗΠΑ και μάλιστα έχει και ένα από τα μεγαλύτερα μελετητικά γραφεία στην γεφυροποιία. Ελληνες καθηγητές φυσικοί στο ΕΜΠ θεωρούνται οι καλύτεροι στην αντοχή των υλικών. Ελληνας μαθηματικός πριν πολλά χρόνια έκανε μηχανική και βρήκε και την μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων για να λύσει τις μήτρες. Το διδακτορικό λοιπόν και η έρευνα είναι διαφορετικά πράγματα. Βρισκόμαστε σε άλλο επίπεδο σκέψης και πράξης.    

Share this post


Link to post
Share on other sites

η συζήτηση μου θυμίζει γνωστό μου που έκανε διδακτορικό στο ΜΙΤ σε ceramic materials και στην Ελλάδα το μετέφρασαν κεραμοποιία!   

 

Η Ελλάδα σε μία πρόταση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.