Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Recommended Posts

καλησπερα συναδελφε!

 

αντιγραφω απο τον διορισμο:

"...καλει τον πραγματογνωμονα να αποφανθει περι της καταλληλοτητας των χρησιμοποιηθεντων εμβολων χυτου κραματος αλουμινιου στον ως ανω κινητηρα λαμβανομενων υποψη της ανθεκτικοτητας αυτων καθως και των παραμετρων λειτουργιας του ως ανω κινητηρα, καθως και να αναφερει οτιδηποτε αλλο συναφες με τα ως ανω ερωτηματα συμπερασμα εξαγει ο ιδιος. "

 

 

Νομίζω πως δεν αντιλαμβάνονται την δυσκολία της απάντησης σε μία τέτοια ερώτηση. Δεν ξέρω αν θα μπορούσες να πάρεις όλα τα στοιχεία για το υλικό κατασκευής των εμβόλων, το blueprint τους και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα από την VW και να τρέξεις FEA στα έμβολα. Βέβαια, είναι κάτι που ήδη έχει κάνει η VW. Θα σε βοηθούσε παρόλα αυτά να ποσοτικοποιήσεις κάποια πράγματα που θα σε βοηθήσουν στην εξαγωγή συμπερασμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως δεν αντιλαμβάνονται την δυσκολία της απάντησης σε μία τέτοια ερώτηση. Δεν ξέρω αν θα μπορούσες να πάρεις όλα τα στοιχεία για το υλικό κατασκευής των εμβόλων, το blueprint τους και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του κινητήρα από την VW και να τρέξεις FEA στα έμβολα. Βέβαια, είναι κάτι που ήδη έχει κάνει η VW. Θα σε βοηθούσε παρόλα αυτά να ποσοτικοποιήσεις κάποια πράγματα που θα σε βοηθήσουν στην εξαγωγή συμπερασμάτων.

 

συμφωνω απολυτα μαζι σου, ειναι σχεδον αδυνατον να απαντηθει μια τετοια ερωτηση απο ενα ατομο σε ενα τοσο στενο χρονικο περιθωριο και χωρις εργαστηριακο εξοπλισμο.

εχω μονο την εμπορικη ονομασια του εμβολου (mahle evotec 2) και τον ισχυρισμο του κατασκευαστη οτι επαρκουν μεχρι 100KW/L

για αυτο ψαχνω βιβλιογραφικα να δω αν υπαρχει συνδεση μεταξυ ροπης και αντοχης και οχι ιπποδυναμης και αντοχης

FEA για να τρεξεις και να βγαλεις συμπερασματα και οχι σκουπιδια για κομματι χυτο με τετοια γεωμετρια κτλ κτλ , επειδη εχω κανει κατι παρεμφερες στην διπλωματικη, θεωρω οτι θες πολυ παραπανω απο 1 χρονο και να μην κανεις τιποτα αλλο:P

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα μαζι σου, ειναι σχεδον αδυνατον να απαντηθει μια τετοια ερωτηση απο ενα ατομο σε ενα τοσο στενο χρονικο περιθωριο και χωρις εργαστηριακο εξοπλισμο.

εχω μονο την εμπορικη ονομασια του εμβολου (mahle evotec 2) και τον ισχυρισμο του κατασκευαστη οτι επαρκουν μεχρι 100KW/L

για αυτο ψαχνω βιβλιογραφικα να δω αν υπαρχει συνδεση μεταξυ ροπης και αντοχης και οχι ιπποδυναμης και αντοχης

FEA για να τρεξεις και να βγαλεις συμπερασματα και οχι σκουπιδια για κομματι χυτο με τετοια γεωμετρια κτλ κτλ , επειδη εχω κανει κατι παρεμφερες στην διπλωματικη, θεωρω οτι θες πολυ παραπανω απο 1 χρονο και να μην κανεις τιποτα αλλο :P

 

Μήπως να μιλούσες με την Mahle; Το 100KW/L νομίζω πως δεν είναι επαρκές σαν στοιχείο για την αντοχή τους. Άλλα χαρακτηριστικά λειτουργίας έχει ένας 4κύλινδρος από έναν 6κύλινδρο ή ένας 4κύλινδρος boxer με έναν 4κύλινδρο σε σειρά ή V, ένας υποτετράγωνος κινητήρας από έναν υπερτετράγωνο έτσι δεν είναι; 

Edited by project.breeze
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε... την τεχνική άποψη στην είπα παραπάνω... Όσο για το 

Πως να χτυπησει όμως το εμβολο στην κεφαλη; Διωστηρες και πίροι ήταν μια χαρα και χρησιμοποιηθηκαν ξανα. 

 

ενδεχομένως τα μέταλλα του στροφάλου στον 1ο κύλινδρο να έχουν μεγαλύτερη από το αποδεκτό ανοχή... 

θα επαναλάβω πως αν είχε υπάρξη οποιοδήποτε ξένο σώμα στον θάλαμο καύσης, η εικόνα του θα ήταν ως "βομβαρδισμένο..."

 

 

Θα σου έλεγα όμως να δηλώσεις αδυναμία να απαντήσεις στα ερωτήματα του δικαστηρίου... όπως ήδη είπες μόνος σου, σου ζητούν να αποφανθείς για κάτι το οποίο για τους γνωρίζοντες είναι κατανοητό ότι είναι αδύνατο χωρίς πολύ εξειδικευμένο εξοπλισμό, λογισμικό και τεχνογνωσία...

 

Θεώρησε σχεδόν βέβαιο ότι η κατασκευάστρια θα "αμυνθεί" με κάθε πρόσφορο μέσο, και εσύ είσαι στην "δυσμενέστερη" θέση όντας πραγματογμώμονας του δικαστή...

 

 

Αν τελικά προχωρήσεις, θα σου πρότεινα να πας μια βόλτα και να ρωτήσεις γνώμες από μηχανουργεία που κάνουν ρεκτιφιέ σε ΜΕΚ...  Υπάρχουν μαστόρια με μεγάλη εμπειρία σε βλάβες... τους ακούς και ίσως γίνουμε όλοι σοφότεροι....

Edited by astrah
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε... την τεχνική άποψη στην είπα παραπάνω... Όσο για το 

 

ενδεχομένως τα μέταλλα του στροφάλου στον 1ο κύλινδρο να έχουν μεγαλύτερη από το αποδεκτό ανοχή... 

θα επαναλάβω πως αν είχε υπάρξη οποιοδήποτε ξένο σώμα στον θάλαμο καύσεις, η εικόνα του θα ήταν ως "βομβαρδισμένο..."

 

 

Θα σου έλεγα όμως να δηλώσεις αδυναμία να απαντήσεις στα ερωτήματα του δικαστηρίου... όπως ήδη είπες μόνος σου, σου ζητούν να αποφανθείς για κάτι το οποίο για τους γνωρίζοντες είναι κατανοητό ότι είναι αδύνατο χωρίς πολύ εξειδικευμένο εξοπλισμό, λογισμικό και τεχνογνωσία...

 

Θεώρησε σχεδόν βέβαιο ότι η κατασκευάστρια θα "αμυνθεί" με κάθε πρόσφορο μέσο, και εσύ είσαι στην "δυσμενέστερη" θέση όντας πραγματογμώμονας του δικαστή...

 

 

Αν τελικά προχωρήσεις, θα σου πρότεινα να πας μια βόλτα και να ρωτήσεις γνώμες από μηχανουργεία που κάνουν ρεκτιφιέ σε ΜΕΚ...  Υπάρχουν μαστόρια με μεγάλη εμπειρία σε βλάβες... τους ακούς και ίσως γίνουμε όλοι σοφότεροι....

 

Δυστυχως ο κινητηρας εχει επισκευαστει και δεθει ξανα και εχουν περασει 5 χρονια, δεν βγαζεις ακρη.

 

Με top end rebuilt μονο αντεξε αλλα 40Κ km. Δεν ειναι κακο το σκεπτικο σου για ανοχες στα μεταλλα του στροφαλου, αλλα πιστευεις οτι θα εβγαζε τοσα χιλιομετρα με το εμβολο να "ακουμπαει" στην κεφαλη;

Και για το βομβαρδισμενο τοπιο εχεις δικαιο. 

Εφοσον εχεις δειξει διαθεση να βοηθησεις, τα σημαδια υπερθερμανσης πως τα εξηγεις;

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορούμε να ξέρουμε τις "οδηγικές συνήθειες" του οδηγού...

πχ ένα κατέβασμα από 5η σε 2α... με αρκετά χιλιόμετρα σε συνδιασμό με μεγαλύτερων ανοχών μέταλλα στον στρόφαλο αρκεί για να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα σε πιστόνι - καπάκι στιγμιαία...

 

Γι' αυτό και θα έπρεπε από την πρώτη αστοχία στα 20K km να είχαν πραγματοποιηθεί μετρήσεις στο σύνολο των κινούμενων, και όχι μόνο μερών, του κινητήρα... 

 

Η εντύπωση που έχω είναι ότι δεν πρόκειται για υπερθέρμανση, αλλά για καύση λαδιών... είναι εμφανές ότι πέρναγαν θερμά αέρια από τον θάλαμο καύσης προς το κάτω μέρος του κινητήρα - στρόφαλο, ως συνέπεια του σπασίματος τον ελατηρίων του εμβόλου (δες διεύθυνση του καψίματος του λαδιού φώτο 2)

 

Επίσης είναι έντονες οι επικαθήσεις καμένου λαδιού στον 1ο κύλινδρο σε σχέση με τον 2ο φώτο 6...

Αυτό με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο κινητήρας λειτούργησε με αστοχία για κάποια χιλιόμετρα.... 

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα του δικαστηρίου (το οποίο πιθανότατα είναι έτσι διατυπωμένο βάσει της αγωγής) δεν απαντιέται εύκολα όπως έχει αναφερθεί για τους παραπάνω λόγους.

Άσε που και το ερώτημα είναι αόριστο. Δηλαδή κατάλληλο για χρήση Χ χρόνων, για τόσα χλμ, για αυτήν την πίεση κλπ? Και υπό ποιές συνθήκες?Τι απάντηση θα δοθεί? Ξέρετε είναι κατάλληλο αλλά αν ο οδηγός το δουλεύει συνέχεια στο κόκκινο τότε είναι ακατάλληλο?

Και εγώ συμφωνώ με τον ASTRAH παραπάνω...Δεν ξέρω ποιά είναι η αμοιβή σου αλλά σιγουρα δεν θα πληρωθείς για ένα χρόνο (τουλάχιστον) αποκλειστικής εργασίας και δεν θα έχεις τον απαραίτητο εργαστηριακό/μετρητικό εξοπλισμό και τις μελέτες της VW για να υποδείξεις ότι το έμβολο ήθελε λίγη περισσότερη περιεκτικότητα σε αλουμινίο ή ότι φταίει το μείγμα...

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε ποιος είναι ο επισπεύδων (ή ο επιμελέστερος των διαδίκων) ?

Έχουν οριστεί Τεχνικοί Σύμβουλοι από τους αντιδίκους ?

Είναι ποινικό ή αστικό το δικαστήριο ?

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε ποιος είναι ο επισπεύδων (ή ο επιμελέστερος των διαδίκων) ?

Έχουν οριστεί Τεχνικοί Σύμβουλοι από τους αντιδίκους ?

Είναι ποινικό ή αστικό το δικαστήριο ?

 

Καλήμερα!

Ο ενάγων ειναι ο επισπεύδων (ιδιοκτητης του VW)

Ναι εχουν οριστει τεχνικοι συμβουλοι και απο τις 2 πλευρες

Αστικό ειναι το δικαστηριο.

Edited by enzo fox
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς πιστεύω να έχεις πάρει προκαταβολή το 50% της εκτιμώμενης αποζημίωσής σου (>= 1.500€). Αν όχι ζήτησέ το άμεσα για να προχωρήσεις.

Στη συνέχεια ζήτησε εγγράφως τις απόψεις των τεχνικών συμβούλων των αντιδίκων.

Μπορείς να ζητήσεις διευκρινήσεις από αμφότερους - αλλά ξεχωριστά

Μην αφήσεις να γίνει αντιληπτή η δικιά σου θέση.

Τέλος αποφάσισε τεκμηριωμένα για την άποψή σου και κατέγραψέ τη στην Πραγματογνωμοσύνη, αν δε θες να έχεις στο μέλλον προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.