Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Παράπονα από τα τμήματα υποστήριξης των εταιρειών λογισμικού


Χ Επισκέπτης 1

Recommended Posts

Ανοίγω αυτό το θέμα για να αναφέρουμε λάθη σε λογισμικό και παράπονα που έχουμε από τα τμήματα υποστήριξης τους.

Η δημοσιοποίησή τους είναι ίσως η μόνη γραμμή άμυνας που έχουμε!

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται εδώ καλό θα ήταν να αποστέλλονται και στο τμήμα υποστήριξης της αναφερόμενης εταιρίας λογισμικού προκειμένου να απαντήσει και να ενημερωθούν και τα υπόλοιπα μέλη του forum, εφόσον βέβαια το επιθυμεί.

Ξεκινώ λοιπόν.

 

*** Πρόβλημα με το USB Hasp (κλειδί) του προγράμματος "Πόλη 2005" της εταιρίας Civiltech. ***

Το κλειδί έχει πρόβλημα συνεργασίας με άλλα κλειδιά τύπου USB Hasp.

Πολλές φορές, όχι πάντα, για να δουλέψει πρέπει να αφαιρέσω όλα τ' άλλα κλειδιά.

Η εταιρία ενημερώθηκε από εμένα, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ το πρόβλημα και μου απάντησε ότι το πρόβλημα λύθηκε στην έκδοση "Πόλη 2007" και ότι πρέπει να κάνω αναβάθμιση.

Ευχαριστώ, δεν θα πάρω, με καλύπτει και η έκδοση 2005.

Θεωρώ ότι εφόσον υπάρχει ένα τέτοιο πρόβλημα στο λογισμικό πρέπει να διορθώνεται και να παρέχεται η διορθωμένη έκδοση άνευ κόστους.

 

Φανταστείτε να αγοράσεις αυτοκίνητο στα 1400cc και να εμφανίσει ένα πρόβλημα ο κινητήρας και να σου πουν ότι για να διορθωθεί πρέπει να αναβαθμίσεις τον κινητήρα σε 1600cc πληρώνοντας ένα σεβαστό ποσό.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 90
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Χάρη

 

καλά κάνεις και θίγει αυτό το θέμα . Οι περισσότερες εταιρείες δεν αναγνωρίζουν την αστοχία των usb κλειδιών. Τί γίνεται στην περίπτωση που για κάποιο λόγο το κλειδί πάψει να λειτουργεί ακόμα και λόγω ελλατωματικής θύρας usb?

Θεωρώ απαράδεκτη την στάση της civiltech. Από την στιγμή που έχεις αγοράσει μια υπηρεσία θα πρέπει αυτή να δουλεύει καλά! Τουλάχιστον θα έπρεπε να σου στείλουν ή να σου προτείνουν νέα drivers του κλειδιού και όχι να σε προτρέπουν για την αναβάθμιση του πακέτου.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Σημαντικότατα θεωρώ τα σφάλματα σε επίπεδο αποτελεσμάτων και ελέγχων διαστασιολόγησης των προγραμμάτων. Αυτά ΠΡΕΠΕΙ να διορθώνονται μόλις εντοπίζονται και να ενημερόνονται ΟΛΟΙ οι χρήστες, είτε έχουν πληρώσει για την τελευταία έκδοση, είτε όχι.

 

Τα υπόλοιπα προβλήματα (τα οποία μπορεί να είναι ενοχλητικά, αλλά δέν θέτουν σε κίνδυνο ζωές) καλό είναι να διευθετούνται με τον κάθε πελάτη ξεχωριστά. Άλλωστε φαντάζομαι ότι καμία εταιρεία δέν θα θέλει να έχει δυσαρεστημένους πελάτες.

 

Το ερώτημα που θέτω είναι μέχρι πόσο καιρό είναι υποχρεωμένη μια εταιρεία να καλύπτει σφάλματα (πλήν των πρώτων που ανέφερα)? Π.χ. η Microsoft δέν υποστηρίζει καμία έκδοση πλήν μίας έκδοσης πίσω (και μιλάμε για λειτουργικό σύστημα, όχι για μία απλή εφαρμογή!!!). Η Autodesk αμφιβάλω άν υποστηρίζει σήμερα και στέλνει updates για Autocad 2005? Άν τα προϊόντα πληροφορικής (hardware-software) έχουν προσδόκιμο χρόνο ζωής γύρω στα 4 χρόνια, άν θέλουμε να τα συγκρίνουμε με αυτοκίνητα που έχουν χρόνο ζωής 15-20 χρόνια θα πρέπει να κάνουμε πάντα την αντίστοιχη αναγωγή...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ίσως είναι χαζή η ερώτησή μου , αλλά αφού αυτό καταλαβαίνω από τα πραπάνω , θα την κάνω : στα προγράμματα στατικών έχουν υπάρξει προγραμματιστικά σφάλματα ; ; ! Αν ναι , αυτό είναι τραγικό ! :(

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να υπάρχει στατικό πρόγραμμα χωρίς λάθη, άλλοτε μικρά και άλλοτε μεγάλα.

Οι πιο υπαύθυνες εταιρίες όταν τα εντοπίσουν τα δημοσιεύουν και τα επιδιορθώνουν ΔΩΡΕΑΝ καθότι, κατά τη γνώμη μου, είναι υποχρέωσή τους.

 

Πάντως τα πιο τραγικά λάθη γίνονται από εμάς τους χρήστες!

Link to comment
Share on other sites

Όλα μα όλα τα προγράμματα (όχι μόνο τα στατικά αλλά και κάθε είδους) έχουν σφάλματα, τα λεγόμενα bugs. Το θέμα είναι πόσο κρίσιμα είναι αυτά. Για το λόγο αυτό ειδικά όταν επιλέγεις ένα πρόγραμμα στατικό πρέπει να μετράς σοβαρά και την εταιρία που το κατασκευάζει. Πόσο σοβαρή είναι και πόσο καλό debugging (=έλεγχο) κάνει αλλά και πόσο γρήγορα διορθώνει αυτά τα σφάλματα από τη στιγμή που θα επισημανθούν (πόσο συχνά ανανεώνει τις εκδόσεις της κλπ). Και επειδή οι καλύτεροι debuggers είμαστε εμείς, είναι καλό να επιλέγουμε πρόγραμμα ευρείας χρήσης (περισσότεροι χρήστες = περισσότεροι debuggers) και είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουμε στην εταιρία τυχόν προβλήματα που θα συναντήσουμε. Και φυσικά να παρακολουθούμε την εξέλιξη του προγράμματος (πχ να μπαίνουμε πού και πού στο site της εταιρίας να δούμε τι έχει αλλάξει.) Πχ. για το FESPA που ξέρω, κάθε μερικούς μήνες ανεβαίνει στο site η νέα έκδοση η οποία μπορεί να γίνει download από τους δικαιούχους δωρεάν. Επίσης μαζί κατεβαίνει και μια σελίδα με όλες τις βελτιώσεις και διορθώσεις. Πάντως για να μη σε τρομάζω, θεωρώ ότι τα προγράμματα πια έχουν φτάσει σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο και τα bugs είναι συνήθως δευτερεύουσας σημασίας εκτός από εξαιρέσεις που συνήθως κάνουν μπαμ μέσα στις πρώτες μέρες κυκλοφορίας του προγράμματος. Όπως και να έχει θέλει προσοχή και κριτική ματιά από το μηχανικό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λέτε τα πράγματα όσον αφορά την υποστήριξη παλαιότερων εκδόσεων. Ελάτε στη θέση μιας εταιρείας λογισμικού με πολυετή παρουσία στο χώρο.

 

Κάθε εταιρεία που αναπτύσσει και συντηρεί ένα πρόγραμμα, έχει έναν αριθμό προγραμματιστών που γνωρίζει τον κώδικά του. Εάν το πρόγραμμα υπάρχει σε πολλές εκδόσεις, τότε το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στη νέα έκδοση και σιγά - σιγά αποσύρεται η παλιά. Με το ρυθμό ανάπτυξης των υπολογιστών, λογισμικό που έχει αντικατασταθεί για περισσότερα από 3 χρόνια ή με περισσότερες των 2 εκδόσεων, μπορεί να θεωρηθεί παλιό.

 

Επομένως, ζητάτε από μια πολύ μικρή εταιρεία (σε σχέση με Microsoft/Autodesk) να σας επιλύσει ένα πρόβλημα hardware το οποίο όμως δεν είναι απαγορευτικό για να χρησιμοποιήσετε το εν λόγω λογισμικό, σε μια έκδοση παλιά, συνεπώς non-critical. Επίσης δεν έχει σχέση με υπολογιστικό τμήμα, στο οποίο θα μπορούσε να γίνει μια υποχώρηση. Και αυτό, την ώρα που ούτε οι μεγάλες εταιρείες δεν το κάνουν. Για παράδειγμα, τηλεφωνήστε στην Autodesk και πείτε τους για το AutoCAD 2005 ότι έχει κάποιο πρόβλημα ουσίας. Θα σας πουν ότι έχει τελειώσει ο κύκλος τεχνικής υποστήριξής του και ότι πρέπει να αναβαθμιστείτε.

 

Δεν είναι παράλογο αυτό που σας λένε. Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με τη CivilTech, ούτε έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κάποιο πρόγραμμά της, εργάζομαι όμως σε (όχι αντιστοιχη) ελληνική εταιρεία λογισμικού και ξέρω από πρώτο χέρι τις δυνατότητες μια τέτοιας μικρής για τα διεθνή δεδομένα εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με το hasp δεν νομίζω ότι δημιουργήθηκε ΤΩΡΑ. Υπήρχε απ' την αρχή της κυκλοφορίας της έκδοσης 2005 και δεν επιδιορθώθηκε από την Civiltech. Αντί αυτού η εταιρία έβγαλε μια καινούρια έκδοση, τη 2007, και σ' αυτή και ΜΟΝΟ έλυσε το πρόβλημα.

Είναι αυτή συμπεριφορά σοβαρής εταιρίας, έστω και μικρής, που σέβεται τους πελάτες της;

Link to comment
Share on other sites

Όχι αν το πρόβλημα ήταν γνωστό από το 2005 και δεν έκανε τίποτα για αυτό, οπότε και είμαι μαζί σου 100%. Αν όμως το έμαθαν τώρα όπως κατάλαβα από το αρχικό σου μήνυμα τότε έχουν κάποια δικαιολογία. Πάντως αν χρησιμοποιούν aladdin hasp, μπες στο site της aladdin και κατέβασε το νέο driver μπας και λυθεί το πρόβλημά σου:

 

http://www.aladdin.com/support/hasp.aspx

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.