Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Παράπονα από τα τμήματα υποστήριξης των εταιρειών λογισμικού


Χ Επισκέπτης 1

Recommended Posts

Δεν ξέρω αν έχεις ενημερώσει την έκδοσή σου με το τελευταίο patch του INSTANT(http://eng.ccs.gr/displayITM1.asp?ITMID=53), αλλά σε κάθε περίπτωση κι εφόσον είσαι σε συμβόλαιο συντήρησης μπορείς να απασχολήσεις την τεχνική υποστήριξη ώστε να λυθεί το πρόβλημα λειτουργίας που αναφέρεις.

Δηλαδή συγνώμη κιόλας, αλλά αν δεν ήταν σε συμβόλαιο συντήρησης θα τον αφήνατε έτσι με το πρόβλημα?

Το ότι τα έσκασε κάποιος σαν κεφάλαιο για να αγοράσει το πρόγραμμα δεν μετράει για σας?

Δηλαδή το παίρνουμε, δεν δουλεύει και αν δεν έχουμε "εγγύηση".......άντε γεια!!!!

Μα το αρχικό ποσό για να δουλεύει σωστά το πρόγραμμα δεν το δίνουμε??????:confused::confused::confused:

Λες και έχουμε κανένα αυτοκίνητο και το κάνουμε σέρβις κάθε 15.000 χιλ.!

Τι συντήρηση δηλαδή του κάνετε, λάδια αλλάζετε και υπάρχει το συμβόλαιο συντήρησης????

Ήμαρτον!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 90
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

@ ilias

 

Δεν θα σχολιάσω τι κάνουν άλλες εταιρείες, αλλά στη CCS κατ'επανάληψη έχουμε υποστηρίξει πελάτες εκτός συντήρησης ακόμα και σε πολύ απλά ζητήματα και να σημειώσω ότι ως εταιρεία τελικά οφελούμαστε από αυτή ακριβώς τη στάση. Βέβαια πάντοτε στο μέτρο του εφικτού καθώς δεν είναι δυνατόν π.χ. να υποστηρίξουμε πρόβλημα λειτουργίας σε έκδοση του 2002 και φυσικά προτεραιότητα δίνεται στους χρήστες σε συντήρηση.

 

Επανερχόμενος στη συγκεκριμένη περίπτωση του χρήστη enpiel, ενημέρωσα την υποστήριξη το πρωί και μου είπαν ότι δεν είχαν σχετική κλήση ή άλλη αντίστοιχη περίπτωση. Θεώρησα ότι θα ήταν χρήσιμο να έχει μια απάντηση εδώ μέσα από κάποιον από τη CCS. Αν ενόχλησε τόσο πολύ το "κι εφόσον", λυπάμαι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σχολιάσω τι κάνουν άλλες εταιρείες......

Φίλε Replicator, δεν μιλάω για άλλες εταιρείες αυτή τη στιγμή, μιλάω για τη δική σας και για τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζετε το πρόβλημα ανθρώπων που σας εμπιστεύονται τα χρήματά τους! Και αν λοιπόν θέλεις να μιλήσουμε και για άλλες εταιρείες, δες την πρακτική της LH Logismiki.

 

δεν είναι δυνατόν π.χ. να υποστηρίξουμε πρόβλημα λειτουργίας σε έκδοση του 2002 και φυσικά προτεραιότητα δίνεται στους χρήστες σε συντήρηση.

Γιατί δεν μπορείτε???

Επαναλαμβάνω ότι το πρόγραμμά σας δεν είναι αυτοκίνητο για να χαλάει από κακή χρήση!

Δε νομίζω λοιπόν ο πελάτης σας να το αγόρασε χαλασμένο!

Κι αν το αγόρασε χαλασμένο τότε γιατί το πουλήσατε χαλασμένο και πήρατε τα λεφτά?

 

Αν ενόχλησε τόσο πολύ το "κι εφόσον", λυπάμαι.

Αν δεν ενοχλούσε, τότε δεν θα είχα δικαίωμα να ξαναδιαμαρτυρηθώ ποτέ στη ζωή μου και για τους έμμεσους άδικους φόρους του κράτους. Καταλαβαίνεις τι εννοώ!

 

Πάντα Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τελικά , κάποια πράγματα - όπως όλα τα παραπάνω - παραμένουν για πάντα άγνωστα . Γι'αυτό λέγονται μυστήρια !

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ ποτέ δεν κατάλαβα την λογική των πληρωμένων αναβαθμίσεων σε προγράμματα κατά τον τρόπο που περιγράφει ο ilias.

 

Και τέτοιες αναβαθμίσεις κάνει πολλές η ES.

Είμαι χρήστης...από Χανιά...άρα πολύ εύκολα καταλαβαίνουν από την ΕS ποιος είμαι αν θέλουν διευκρινήσεις.

Από εκεί και ύστερα λάθη στο πρόγραμμα δεν βρήκα ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σύντομα θα αγοράσω και εγω κάποιο πρόγραμμα εκτός τεε

και είπα να διαβάσω τα παράπονά σας σχετικά με αυτά.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ο μονοψήφιος αριθμός

των ποστ, από κάποιους και η με ζήλο υποστήριξη συγκεκριμένων

λογισμικών.

Αυτά πιστέυω ότι δεν έχουν "πέραση" εδω...

Link to comment
Share on other sites

το τεε δεν φτιάχνει software μόνο βασιλόπιτες

 

Έφτιαξε για τις αμοιβές.Πολύ εύκολα θα μπορούσε να βάλει και κάποια add on και να παράγει και τεύχη , και εννοείται να το διαθέσει δωρεάν στους μηχανικούς.

Ξέρεις πόσο πληρώσαμε για την ''αναβάθμιση'' του Civil (εκτός από την ετήσια συνδρομή).

Το 50% της αξίας του προγράμματος.Τόσο είχαμε πληρώσει και για την αναβάθμιση από δραχμές σε ευρώ.

Υπολόγισε 350Ε*50.000χρήστες = 17.500.000Ε σε ένα χρόνο.

Είναι πολλά τα λεφτά 'Αρη.... εεε, Rigid Joint.

Link to comment
Share on other sites

ναι, φυσικά και το ξερω για τις αμοιβές, 50χρόνια πίσω, απλά ειχε σχολιαστει κάποια στιγμη περί τεε και software γι'αυτο δεν επανήλθα

 

spy, τα λεφτα ειναι πολλά γιατι εχουμε γινει 150.000 μηχανικοί, ξερουν τι κάνουν αυτοί, το εγκλημα δεν αναζητει δολοφόνο

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.