Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Παράπονα από τα τμήματα υποστήριξης των εταιρειών λογισμικού


Χ Επισκέπτης 1

Recommended Posts

Συνάδελφοι γεια σας.

 

Επανέρχομαι για να μην ξεχαστεί το θέμα μιας και είναι πολύ σοβαρό, αναφέρω ότι έχω αγοράσει πρόγραμμα στατικών από το 2007 και μέχρι σήμερα το υποστηρίζω κάθε χρόνο ώστε να μην χάνω τα νέα χαρακτηριστικά του και α κ ό μ α___π α ρ α κ α λ ά ω για την ελλειπή και με άσχημο τρόπο παρεχόμενη «τεχνική υποστήριξη» την εταιρεία η οποία το μόνο που την νοιάζει είναι να μου τα πάρει (όχι ότι με ήξερε και από πριν, αλλά έτσι νιώθω). Το λέω αυτό με πλήρη επίγνωση.

Αρχικά αγόρασα την βασική έκδοση και την επόμενη χρονιά τα πεπερασμένα και τα μεταλλικά δηλαδή συντήρηση πάνω από 600 € + ….. το χρόνο.

 

Και ρωτώ: έχω δικαίωμα ή όχι να ζητήσω υποστήριξη μέχρι την τελευταία ημέρα ισχύος της συντήρησης; Και αν έχω αυτό το δικαίωμα η εταιρεία τι πρέπει να κάνει; Νομίζω ότι είναι αυτονόητη η απάντηση.

 

Όμως έχω να πω τα εξής (μιλώντας για εμένα γιατί έτσι έχουν γίνει):

 

1. δεν υπολογίζουν τον μηχανικό και φέρονται σαν να τους χρωστάει συνέχεια.

 

2. δεν υπάρχει ποτέ χρόνος για να ακούσουν το πρόβλημα. Και αν τύχει και σε ακούσουν (βασικά ένας είναι που «πάντα» ακούει και ο «άλλος» βάζει την …….. τεχνογνωσία και το όνομα) σε προσβάλουν και σου λένε ότι έκανες λάθος.

 

3. όποτε στείλω απορία με e-mail είναι σίγουρο ότι δεν θα έρθει απάντηση και επομένως μετά από 2-3 μέρες παίρνω εγώ τηλέφωνο. Εδώ είναι τα ζόρικα. Πάντα κάτι ανακαλύπτω γιατί το εγχειρίδιο χρήσης (σύμφωνα με τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό σύμβουλο/προγραμματιστή/«εγώ ξέρω εσύ δεν ξέρεις»/πάντα πολυάσχολο/…………) εγώ δεν το έχω διαβάσει καθόλου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

4. το εγχειρίδιο χρήσης δεν ανταποκρίνεται πλήρως στο πρόγραμμα (τα 2 πρώτα χρόνια τους έστειλα αρκετές δικές μου παρατηρήσεις που είχα εντοπίσει στο εγχειρίδιο χρήσης αλλά η δικαιολογία ήταν από τότε ότι κάποιος πρέπει να ασχοληθεί με αυτό και στην εταιρεία δεν υπήρχε ο χρόνος). Να πω όμως και τούτο: εφέτος, το 2011, η νέα έκδοση έχει (λένε) το εγχειρίδιο (τουλάχιστον το ένα μέρος του) ενημερωμένο. Το ίδιο μου είχαν πει και για εκείνο του 2010 (το οποίο έχω και άρα μπορώ να πω την γνώμη μου) αλλά και πάλι βρήκα κάτι. Το πρόγραμμα έχει χαρακτηριστεί ως δύσχρηστο και πολυπαραμετρικό και είναι βασικό όταν ξεκινάς την εκμάθησή του να έχεις ένα καλό οδηγό. Αλοίμονο !!!

 

5. το πρόγραμμα δεν στο δείχνουν αλλά αφού το αγοράσει κάποιος πρέπει να «σπάσει» τα μούτρα του και να ξεστραβωθεί να το καταλάβει (αν βέβαια δεν έχεις κάποιον που το ξέρει να σου δείξει) και μετά ααααααν (τολμήσει και) έχει καμιά απορία ας ρωτήσει (την 1η φορά τολμάς γιατί δεν ξέρεις τι σε περιμένει…, τις επόμενες αρχίζεις να το σκέφτεσαι. Πάντως μαγκιά τους γιατί σε βάζουν από νωρίς να το καταλάβεις αυτό και να μην κάνεις συχνά αυτό το ……λάθος. έχουν και δουλείες οι άνθρωποι, τι ενοχλώ και εγώ με τις απορίες μου; )

 

συνάδελφοι έχω να γράψω πάρα πολλά ακόμα (και είμαι αρκετά απογοητευμένος με το όλο ζήτημα της αντιμετώπισης τόσο σαν μηχανικός όσο και από την ανθρώπινη πλευρά) αλλά νομίζω να έδωσα μια εικόνα του τι πρόβλημα αντιμετωπίζω. Μπορεί να μην αναφέρω το όνομα του προγράμματος εδώ αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν είμαι ο μόνος που έχει παράπονο από την εταιρεία αυτή.

 

Πρόταση που κάνω σε κάθε ενδιαφερόμενο για αγορά λογισμικού:

1. Ρωτήστε γνωστούς και φίλους τι προγράμματα έχουν και αν υπάρχει δυνατότητα να σας βοηθήσουν/συμβουλέψουν στην εκμάθηση του ή όπου μπορούν να λύσουν απορίες σας.

2. δείτε τι παίζει στην αγορά και κυρίως στην περιοχή σας.

3. αν η εταιρεία που σας το πουλάει, μπορεί να σας κάνει ή κάνει γενικά σεμινάρια εκμάθησης του λογισμικού της.

4. ρωτήστε μηχανικούς που έχουν ήδη το λογισμικό για το/τα εγχειρίδιο/α χρήσης

5. δείτε το ωράριο υποστήριξης ώστε να μπορείτε να ζητάτε υποστήριξη εκείνες τις ώρες και ρωτήστε π ό σ ο ι είναι οι μηχανικοί που απαντούν στην τεχνική υποστήριξη του λογισμικού. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι μόνο ένας, όπως στην περίπτωσή μου (και πάρα πολύ σπάνια δεύτερος ο οποίος όμως δεν δίνει διευκρινήσεις για το λογισμικό) δεν αρκούν για να καλύψουν τους πελάτες τους ειδικά αν το πρόγραμμα είναι ευρέως γνωστό και το έχουν αρκετοί.

6. ζητήστε επίδειξη του λογισμικού

7. συναντήστε τους παρόχους του λογισμικού σας πριν την αγορά του, ώστε να έχετε και μια εικόνα για τα άτομα με τα οποία θα αρχίσετε μια επαγγελματική συνεργασία και ρωτήστε τους ότι θέλετε να ξέρετε. Αυτό μετράει πολύ. Τον άλλο τον βλέπεις στα μάτια.

 

Κλείνοντας να πω ότι συμφωνώ με αυτά που έχει γράψει ο συνάδελφος “classicb” παραπάνω και ο συνάδελφος “Abstract” στο ότι «καταβάλω τεράστιες προσπάθειες να είμαι κόσμιος στην αντιμετώπιση αυτού του θέματος» ,όμως έρχεται κάποια στιγμή που ο κόμπος φτάνει στο χτένι.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 90
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Υποπτεύομαι για ποιο πρόγραμμα μιλάς. Είναι έτσι όπως τα λες. Στο παραπάνω πρόγραμμα είχα βρει λάθος υπολογισμού στην τοιχοποιία το οποίο φυσικά τους το ανέφερα και μετά από συζήτηση αφού με ανάγκασε να του μιλήσω θεωρητικά και του ανέφερα και τους τύπους τελικά το παραδέχτηκε αλλά το λάθος δεν είναι σοβαρό μου είχε πει. Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Αν όμως η εταιρεία αποτελέιται από 2 άτομα και μια γραμματέα τότε πολύ πιθανόν να μιλάμε για τι ίδιο πρόγραμμα. Το πρόγραμμα σαν πρόγραμμα γενικά είναι καλό. Αλλά όχι για σιδηρές. Αλλά όπως είπα μπορεί να κάνω και λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα pappos..

λάθος δεν κάνεις καθόλου. είμαι σίγουρος γι' αυτό. και επιπλέον το "εταιρεία" θα μπορούσες να το πεις απλά και τεχνικό γραφείο …… φαντάζομαι να έχεις πάει από κει και άρα ξέρεις!!!!

Τι θα έκανες εσύ στην θέση μου; Θεωρείς υπερβολική την αντίδρασή μου;

 

Όσο για τα πέτρινα ναι όντως παρουσιάζει σφάλμα με τις εκκεντρότητες και γενικά (σύμφωνα με τα λεγόμενα τους) υπάρχει ένα θεματάκι στην εφαρμογή των ευρωκωδίκων.

 

Για τις σιδηρές κατασκευές ίσα ίσα που (πάλι κατά την γνώμη τους) μόνο το πρόγραμμά τους απεικονίζει γραφικά τις μεταλλικές συνδέσεις σε διπλή τομή και όψη αφού τους έχει λύσει. Και εδώ υπάρχει θεματάκι, όπως παραδέχθηκε ο υπεύθυνος σε κουβέντα που αναγκαστικά προέκυψε μετά από απορία μου, στην επικοινωνία της νέας έκδοσης του λογισμικού με το αντίστοιχο κομμάτι επίλυσης των κόμβων.

 

Το πρόγραμμα είναι καλό (αν και έχει αρκετές αδυναμίες) αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό συνάδελφε.

 

Ας μην συνεχίσω όμως γιατί δεν παλεύεται η κατάσταση. Η εικόνα που έδωσα παραπάνω αρκεί. Ψάχνω λύση και όποιος θέλει μπορεί να προτίνει, αν και μου φαίνεται ότι τελικά θα φύγουν αρκετά € € € € € για νέες συνεργασίες που να ανταποκρίνονται όμως στις ανάγκες του μηχανικού!!!!

Link to comment
Share on other sites

GP, σε παρακαλώ να αναφέρεις το όνομα του προγράμματος. Σε όλες τις σχετικές συζητήσεις αναφέρονται ονόματα προγραμμάτων και εταιριών. Σκέψου κάποιους που είναι σε περίοδο αναζήτησης και έρευνας αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

Όσο για τα πέτρινα ναι όντως παρουσιάζει σφάλμα με τις εκκεντρότητες και γενικά
Ακριβώς αυτό το λάθος είχα βρει. Παρουσίαζε πρόβλημα με τις εκκεντρότητες. Και αυτό γιατί στην δημιουργία του κόμβου του τοίχου λαμβάνεται μια άλλη απόσταση η οποία όμως δίνει μεγαλύτερη ροπή και δεν σου βγαίνουν οι έλεγχοι με τον EC6 ενώ με το χέρι μου έβγαιναν οι έλεγχοι.

 

Για σιδηρές το πρόγραμμα προσωπικά δεν θα το επέλεγα. Για σιδηρές υπάρχει το Robot ή το MIDAS και μερικά άλλα.

Link to comment
Share on other sites

για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να το δημοσιεύω έτσι. όποιος θέλει μέσω p.m. ευχαρίστως να του πω.

 

Pappos ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σου. θα το ψάξω (να δω το κόστος και την υποστήριξη) και θα πράξω. Ούτως ή άλλως με βλέπω, όπως ανέφερα, να μπαίνω σε νέα έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε για την χώρα όπου το 95% των έργων είναι πολυκατοικία μια χαρά είναι αυτά τα προγραμματάκια. Κάνουν και υπερδιαστασιολόγηση οπότε κανένα πρόβλημα. Μάθανε και για πεπερασμένα εν έτη 2000 και το παροθσιάζουν και αυτό σαν επίτευγμα.

 

Για να καταλάβεις διαφορά. Πάρε το πρόγραμμα που λέμε ή όποιο άλλο θέλεις από Ελλάδα που έχει και πεπερασμένα και πάνε κάνε σύγκριση με το CUBUS που έχει γραμμικά μέλη (εκτός τις πλάκες) και βγάλε συμπέρασμα...δεν σου λέω τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

το λογισμικό δεν είναι κακό (πέραν της δυσκολίας του στην χρήση, το ελλιπές εγχειρίδιο χρήσης και τις αδυναμίες που παρουσιάζει) απλά στις όποιες δυσκολίες του, προστίθενται και οι ανάρμοστες συμπεριφορές των παρόχων του και τότε λες το γνωστό : «ήταν στραβό το κλήμα…»

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Αρχιτεκτονικό πρόγραμμα, τιμή τετραψήφια (εννοείται),τα έξοδα αποστολής (15ευρώ) στον παραλήπτη.... και το manual για να το πάρεις τυπομένο ή 80 ή 50 ευρώ (δεν θυμάμαι ακριβώς). Βρείτε το...

αααα και ένα ακόμη: Τμήμα υποστήριξης 09:00-17:00 Δευτέρα-Παρασκευή. Αν δουλεύεις Σ/Κ ή απόγευμα (δουλεύει κανένα γραφείο τέτοιες μέρες και ώρες; :huh: ) και κολλήσεις καλά που υπάρχουν και τα forum.

Κατά τα άλλα, το πρόγραμμα σαν πρόγραμμα είναι από τα καλύτερα και ακριβότερα.

Edited by kostaspde
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.