Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα και καλό μήνα! Θα μπορούσες να μου πεις τ.ζ. Κέρκης 102 στη Πετρούπολη?ευχαριστώ!!!!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ΕΔΩ

Ναι σωστά. Ματσούκι ->>>>> 600, Γρύλλος ->>>>>>>>>> 500

950 550 για εκτός

Posted Images

20 λεπτά πριν, sissy_arch said:

Καλησπέρα και καλό μήνα! Θα μπορούσες να μου πεις τ.ζ. Κέρκης 102 στη Πετρούπολη?ευχαριστώ!!!!

Γειά σου, ΟΤ 414, 1100

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Καλημέρα, 

γνωρίζει κανείς Τ.Ζ. για τον οικισμό της Αγίας Παρασκευής Χαλκιδικής;

Ο οικισμός δεν έχει Τ.Ζ., από την ΔΟΥ με ενημέρωσαν ότι η χαμηλότερη του Δήμου είναι 800, ενώ η χαμηλότερη της Π.Ε. Χαλκιδικής είναι 500€...

 

Link to post
Share on other sites
3 λεπτά πριν, kapas2004 said:

Καλημέρα, 

γνωρίζει κανείς Τ.Ζ. για τον οικισμό της Αγίας Παρασκευής Χαλκιδικής;

Ο οικισμός δεν έχει Τ.Ζ., από την ΔΟΥ με ενημέρωσαν ότι η χαμηλότερη του Δήμου είναι 800, ενώ η χαμηλότερη της Π.Ε. Χαλκιδικής είναι 500€...

 

Γειά σου, εντός - εκτός 500Ε.

  • Like 1
  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites

παρακαλω ξερει καποιος τη τιμη ζωνης για ακινητο εντος οικισμου Μακυνειας Αντιρριου  Δημου Ναυπακτιας ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ??

 

Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα,

Μπορείτε να με βοηθήσετε με την τιμή ζώνης στα Λαίικα Καλαμάτας. Όνομα οδού δεν υπάρχει οπότε σας στέλνω συντεταγμένες από το google maps 37.061530, 22.095636

Ένα αρχείο που έχω με Τ.Ζ. Μεσσηνίας μου λέει 700€ συνεπώς 650€ με την αναπροσαρμογή

Ο λογαριασμός της ΔΕΗ λέει 950€ συνεπώς 900€ με την αναπροσαρμογή

Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν, martha1 said:

παρακαλω ξερει καποιος τη τιμη ζωνης για ακινητο εντος οικισμου Μακυνειας Αντιρριου  Δημου Ναυπακτιας ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ??

 

Γειά σου, 550 εντός - εκτός.

1 ώρα πριν, DennisTheMenace said:

Καλησπέρα,

Μπορείτε να με βοηθήσετε με την τιμή ζώνης στα Λαίικα Καλαμάτας. Όνομα οδού δεν υπάρχει οπότε σας στέλνω συντεταγμένες από το google maps 37.061530, 22.095636

Ένα αρχείο που έχω με Τ.Ζ. Μεσσηνίας μου λέει 700€ συνεπώς 650€ με την αναπροσαρμογή

Ο λογαριασμός της ΔΕΗ λέει 950€ συνεπώς 900€ με την αναπροσαρμογή

Καλησπέρα, 650Ε αν θες στείλε και συντ/νες ΕΓΣΑ, ο οικισμός έχει 3 ζώνες αν και από ότι βλέπω σε όλες 650Ε είναι...

950Ε είναι η τιμή ζώνης η σημερινή, άρα η ΔΕΗ (παραδόξως) σωστά το έχει περασμένο.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα. Μπορείτε να με βοηθήσετε με την τιμή ζώνης σε εκτός οικισμού γεωτεμάχιο στη Δημοτική Κοινότητα Μουρνιών - Δημοτική Ενότητα ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ δήμου ΧΑΝΙΩΝ? Ευχαριστώ

Link to post
Share on other sites
27 λεπτά πριν, niba said:

Καλησπέρα. Μπορείτε να με βοηθήσετε με την τιμή ζώνης σε εκτός οικισμού γεωτεμάχιο στη Δημοτική Κοινότητα Μουρνιών - Δημοτική Ενότητα ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ δήμου ΧΑΝΙΩΝ? Ευχαριστώ

Για εκτός 550, καλό βράδυ.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Καλημέρα, μπορεί να μου πει κάποιος τιμή ζώνης για πάτημα χαλανδρίου?  Ο.Τ. 1200, Οδός Χαριλάου Τρικούπη. Ευχαριστώ

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.