Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα σας, 

τιμή ζώνης για Μάνδρα εντός σχεδίου Β. Κοροπούλη 81 (Ζώνη Β)?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ΕΔΩ

1) έχεις γράψει σε λάθος νήμα, 2) δεν στην έβαλα εγώ την αρνητική, 3) πάρε την πιο υψηλή τιμή ζώνης. Αν είναι κάθετος στην Αγ. Δημητρίου, 1250, καλημέρα.

Γειά σου, 1.250 και 900 αντίστοιχα.

Posted Images

Καλησπέρα,

τιμή ζώνης για Νέα Καλλικράτεια συντεταγμένες Google Maps 40.313348,23.081859. Ευχαριστώ.

Link to post
Share on other sites
5 ώρες πριν, vassia said:

X 347180

Y 4247242

EYXAΡΙΣΤΩ

Λοιπόν επειδή φαίνεται να είναι εντός οικισμού αλλά εκτός παραλίας, η τιμή ζώνης είναι 650.

Αν είναι εκτός σχεδίου η τιμή είναι 600 ευρώ.

Ελπίζω να μην είναι στον ΄Ορμο Λεμονιάς.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
3 ώρες πριν, aretiemp said:

Καλησπέρα σας, 

τιμή ζώνης για Μάνδρα εντός σχεδίου Β. Κοροπούλη 81 (Ζώνη Β)?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.

Γειά σου, 750.

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
2 ώρες πριν, kwnstantinos_l said:

Καλησπέρα,

τιμή ζώνης για Νέα Καλλικράτεια συντεταγμένες Google Maps 40.313348,23.081859. Ευχαριστώ.

Εκτός δεν είναι εκεί; Άρα 500...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν, akis73 said:

Λοιπόν επειδή φαίνεται να είναι εντός οικισμού αλλά εκτός παραλίας, η τιμή ζώνης είναι 650.

Αν είναι εκτός σχεδίου η τιμή είναι 600 ευρώ.

Ελπίζω να μην είναι στον ΄Ορμο Λεμονιάς.

είναι εντός του οικισμού Ορμος Λεμονιάς Πανόρμου Ν. Φωκίδας και δεν είναι παραλιακό οικόπεδο

Edited by vassia
Link to post
Share on other sites
On 17/7/2020 at 5:00 ΜΜ, Ctzouvelekis said:

Καλησπέρες!
Μπορώ να έχω τιμή ζώνης για εγσα 485471 , 4218396  ;

Γειά σου, οδό Βλάχου Εκάλη με 2500.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
On 17/7/2020 at 5:00 ΜΜ, vassia said:

είναι εντός του οικισμού Ορμος Λεμονιάς Πανόρμου Ν. Φωκίδας και δεν είναι παραλιακό οικόπεδο

Θα σου πω από Δευτέρα γιατί κάτι θέλω να κοιτάξω για το συγκεκριμένο.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

 σωστα, διοτι στις τιμες της ενταξης οικισμων το 2010, υπαρχει

- Ανω Πανορμος με 600

- και ο Οικισμος Πανορμου

με ζωνη Α' στα 800 και ζωνη Β'  στα 700

προφανως εδω θα εχουμε μειωσεις,...

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.