Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
Modern Newton

Επαγγελματικά δικαιώματα

Recommended Posts

5 ώρες πριν, Steelman said:

Συνάδελφε δεν είσαι καλά ενημερωμένος. Εξω δεν σπουδάζεις όπως εδώ σαν να είναι ΠΡΟ-ΠΟ (δήλωσα μια σχολή που θέλω να περάσω και άλλες 10 αν δεν περάσω και όπου περάσω). Εκεί ο μελλοντικός φοιτητής θα ενημερωθεί, θα κάνει και μια εβδομάδα πρακτική σαν μαθητής σε ένα γραφείο μηχανικών να δει αν είναι αυτό που πραγματικά πιστεύει ότι θέλει να σπουδάσει και το σημαντικότερο όταν σε ένα πανεπιστήμιο δεν του αρέσει η σχολή ή αυτό που διάλεξε, έχει την δυνατότητα χωρίς εξετάσεις και χωρίς να χάσει χρόνο να αλλάξει σπουδές. Σπουδάζεις μαθηματικός, δεν είναι αυτό που ήθελες, τον επόμενο χρόνο ξεκινάς να σπουδάζεις πληροφορική. Βλέπεις συνάδελφε ότι όχι μόνο υπάρχει η επιλογή αλλά μπορείς να αλλάξεις και σπουδές !

Και εδώ έχουμε ΣΕΠ στο Γυμνάσιο, κάτι Δομές (που ο Γαβρόγλου πρόσφατα τους άλλαξε όνομα) που κάνουν προσανατολισμό και άμα δώσεις εξετάσεις και δεν σου αρέσει εκεί που πήγες μπορείς για τα επόμενα 2 χρόνια να αλλάξεις σχολή με τα μόρια που είχες γράψει. Ας μην τα κάνουμε όλα στραβά και μαύρα εδώ και ρόδινα στο εξωτερικό. Γιατί, εάν όντως εδώ είμαστε τόσο του πεταματού και έξω γαμάνε, είναι μαζόχας όποιος συνειδητά κάθεται στο πεταματό...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Η άποψη των καθηγητών που διαφωνούν είναι μηδενικής σημασίας . Αλλωστε με την ανακοίνωση του ο Γαβρόγλου τους κάνει μεγάλη πλάκα και τους χρειάζεται γιατί δεν ξέρουν τα στοιχειώδη στις πολιτικές συμφωνίες . Βέβαια και αυτοί για να το πουλήσουν στους φοιτητές τους έκαναν την ανακοίνωση όπως και το τεε αφού όπως έχουμε πει εδώ και μήνες η συμφωνία ήταν γνωστή και προφανής και την αναφέρει ξεκάθαρα ο Γαβρόγλου στην ανακοίνωση .

Κλείσιμο όλων των οικοδομικών τμημάτων των τει και άφησαν μόνο δύο . Ενα στην Αθήνα και ένα στην Θεσσαλονίκη όπου βέβαια από την στιγμή που έχουμε νέα πανεπιστήμια και εισακτέους σε πανεπιστήμια δεν υπήρχε περίπτωση να έχουμε 4ετείς σπουδές . Το ότι κάνουν πολλά τμήματα μη οικοδομικά , ελάχιστα ενδιαφέρει την κυρίαρχη κάστα των ΠΜ σε τεε και πολυτεχνεία . Αλλωστε τελικά δεν είναι και τόσα πολλά τα κλασσικά Μ-Η τμήματα , αλλά αυτά των καινούργιων ειδικοτήτων .

Οσο για τους υπόλοιπους καθηγητάδες των επαρχιακών πανεπιστημίων , η υποκρισία τους είναι ανάλογη των τοπικών βουλευτών , δημάρχων και ιδιοκτητών καφενείων και δωματίων . Προφανώς και το επίπεδο τους , αφού δεν κάνουν σοβαρές δηλώσεις , αλλά ασκούν μικροπολιτική .

Edited by BAS

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν, BAS said:

Η άποψη των καθηγητών που διαφωνούν είναι μηδενικής σημασίας . Αλλωστε με την ανακοίνωση του ο Γαβρόγλου τους κάνει μεγάλη πλάκα και τους χρειάζεται γιατί δεν ξέρουν τα στοιχειώδη στις πολιτικές συμφωνίες . Βέβαια και αυτοί για να το πουλήσουν στους φοιτητές τους έκαναν την ανακοίνωση όπως και το τεε αφού όπως έχουμε πει εδώ και μήνες η συμφωνία ήταν γνωστή και προφανής και την αναφέρει ξεκάθαρα ο Γαβρόγλου στην ανακοίνωση .

 

Οσο για τους υπόλοιπους καθηγητάδες των επαρχιακών πανεπιστημίων , η υποκρισία τους είναι ανάλογη των τοπικών βουλευτών , δημάρχων και ιδιοκτητών καφενείων και δωματίων . Προφανώς και το επίπεδο τους , αφού δεν κάνουν σοβαρές δηλώσεις , αλλά ασκούν μικροπολιτική .

Δεν μπορεί να διαφωνεί κάποιος ;  Και μάλιστα αυτοί που έχουν άμεση επαφή με τις σπουδές . 

Μην τα τσουβαλιάζουμε όλα .Για παράδειγμα σε εμάς ήταν υπέρ του κλεισίματος των ΤΕΙ , ναι στην δημιουργία νέων τμημάτων που θα απορροφήσουν τους φοιτητές αλλά και θα δώσουν τη δυνατότητα στους ήδη πτυχιούχους να πάρουν πτυχίο πολυτεχνείου δίνοντας επιπλέον μαθήματα (10-15 σε αριθμό).Το τελευταίο βέβαια δεν πέρασε από την επιτροπή Γαβρόγλου και αντ΄αυτού ορίστηκαν οι κατατακτήριες όπως ήταν μέχρι λίγο καιρό. Σε αυτό που διαφωνούσαν ήταν στην άμεση ένταξη των φοιτητών του ΤΕΙ στο πολυτεχνείο(χωρίς να αποκτήσουν πρώτα το πτυχίο του ΤΕΙ) και ανάμιξη των φοιτητών. Αξιολόγηση στα Πανεπιστήμια υπάρχει και μάλιστα αυστηρή . Άλλοι σε μία νύχτα ανέβαιναν τρεις βαθμίδες ...

Κυρίως όμως η περιρρέουσα ατμόσφαιρα δημιουργήθηκε από τις θέσεις των ακαδημαϊκών ( καθηγητές , αν. καθηγητές , λέκτορες κλπ) και την μεταφορά καθηγητών του ΤΕΙ σε αντίστοιχες του νέου ιδρύματος .

 

Δεν διαφωνώ με την αλλαγή στην παιδεία . Διαφωνώ στο χρόνο και φοβάμαι ότι έχουμε να κάνουμε με δουλειά του ποδαριού . Είναι μια σημαντική αλλαγή αλλά πιστεύω απαιτούσε περισσότερο χρόνο , μελέτη και κονδύλια .Ειδικά το δεύτερο όσο πάει και μειώνεται...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μόνο και μόνο που στο δικό σου που είχατε πολύ χειρότερες υποδομές από το τει  , ενώ ξεκινήσατε με άλλη ειδικότητα και όχι ως μηχανολόγοι και γίνατε με πολιτικό ρουσφέτι μηχανολόγοι σε μία νύχτα και μιλάτε για "ανάμιξη φοιτητών"  δείχνει όχι μόνο κομπλεξισμό , αλλά έως και ιδιότυπο ρατσισμό . Αρα δεν διαφωνούν ως καθηγητές , αλλά ως απλοί συνδικαλιστές και έτσι η άποψη τους έχει την βαρύτητα ενός συνδικαλιστή . Δηλαδή μηδενική...

Ακόμα σε κανένα τει μηχανικών που καταργήθηκε δεν δόθηκε στους φοιτητές η δυνατότητα να ενταχθούν σε τμήματα διπλωματούχων μηχανικών , παρά μόνο σε κάτι άσχετα 4ετή και μετά από κατατακτήριες . Οσο για τους δομικούς και ΕΥ , δεν τους δόθηκε καμία δυνατότητα πέραν του να τελειώσουν αυτό που έκαναν .

Αρα η αντίδραση είναι παντελώς απαράδεκτη , όπως και κάποιων δημοσιογράφων που κάνουν χαζό χιούμορ .

Το ότι πρέπει να μειωθούν οι εισακτέοι είναι αναγκαίο , η αλλιώς θα πρέπει να δημιουργηθούν ξενόγλωσσα τμήματα με δίδακτρα , αλλά δεν ξέρω αν το εκπαιδευτικό προσωπικό έχει την δυνατότητα και την διάθεση να τα κάνει αυτά , αφού υπάρχουν πολλές νησίδες όχι αριστείας , αλλά ξυσίματος και δημοσιουπαλληλισμού του αίσχιστου είδους σε πολλά τμήματα  .

Γενικά  η χώρα δεν ξεπέρασε ποτέ την λογική του πτυχίου για διορισμό και του μεγαλοπιάσματος , οπότε καλό είναι που καταργήθηκαν τα τει , αφού ποτέ δεν δούλεψαν με την λογική που στήθηκαν και ήταν ένας συντομότερος κύκλος τριτοβάθμιας , γιατί οι εισακτέοι θα ήταν λίγοι γενικώς . Η λογική ήταν να εισάγονται συνολικά γύρω στους 1000 διπλωματούχους όλων των ειδικοτήτων και 2000 πτυχιούχοι , αλλά όταν φτάσαμε σε 5ψήφια νούμερα εισακτέων σε τμήματα μηχανικών , η λογική αυτή δεν είχε κανένα νόημα .   

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
25 λεπτά πριν, BAS said:

Η λογική ήταν να εισάγονται συνολικά γύρω στους 1000 διπλωματούχους όλων των ειδικοτήτων και 2000 πτυχιούχοι

Επειδή δεν είμαστε στη δεκαετία του 1950 πια και τα ταξίδια δεν είναι και τόσο δύσκολα (υπάρχουν πολλές οικογένειες που μόνο με ένα γονέα στην εργασία και μισθωτό σπουδάζουν δύο παιδιά στο εξωτερικό) το τι κάνει η ελλάδα με αριθμούς στην απομόνωσή της είναι μικρής σημασίας.

25 λεπτά πριν, BAS said:

αλλιώς θα πρέπει να δημιουργηθούν ξενόγλωσσα τμήματα με δίδακτρα , αλλά δεν ξέρω αν το εκπαιδευτικό προσωπικό έχει την δυνατότητα και την διάθεση να τα κάνει αυτά

Αν δεν το κάνουμε, κοινώς είμαστε κορόιδα διότι τα λεφτά φεύγουν έξω ούτως ή άλλως και εξάλλου ποτέ δεν δοκιμάσαμε να το κάνουμε λόγω θορυβωδών μειονοτήτων ακραίας πολιτικής χροιάς. Επίσης, με τα λεφτά που θα βρέχουν από έξω, θα βρεθεί και υποδομή και διάθεση.

Edited by curzondax

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Bλέπω σας ενοχλεί η προσφώνηση συνάδελφος αλλά δεν βλέπω να απαντάτε σε καίρια ερωτήματά μου όπως:

Tόσα χρόνια έλεγαν να κλείσουν οι σχολές Μηχανικών ΤΕ ή να γίνουν 5έτη, τώρα έγιναν και πάλι ακούμε παράπονα. 

Καθαρή περίπτωση βλάβης ή να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα (σύνδρομο κατωτερότητας) επειδή η παιδεία εδώ έχει πιάσει πάτο και ο καθένας που σπουδάζει στην Ελλάδα θεωρεί και τον εαυτό μου μέγιστρο;

 

Edited by Steelman
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν αναφέρεσαι σε μένα (που σχολίασα και το "συνάδελφος") δεν έχω κανένα παράπονο!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 ώρα πριν, Steelman said:

Καθαρή περίπτωση βλάβης ή να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα (σύνδρομο κατωτερότητας) επειδή η παιδεία εδώ έχει πιάσει πάτο και ο καθένας που σπουδάζει στην Ελλάδα θεωρεί και τον εαυτό μου μέγιστρο;

Αφορίζεις όλη την Ελλάδα και εξυψώνεις ξένους, αλλά εγώ δεν βλέπω τους καλύτερους δυτικούς να γενικεύουν όπως εσύ, εκτός και αν μιλάμε για λαϊκιστές τύπου Τραμπ και Φαράντζ που και υποτιμούν την ακαδημαϊκή πορεία. 

Οι δυτικοί δεν γεννήθηκαν ανώτεροι διανοητικά και ηθικά. Βάλτους και αυτούς σε μια χώρα με πολύ χειρότερη οικονομία από αυτή που έχουν και χειρότερες υποδομές και γίνονται και αυτοί πιο εγωιστές.

ΥΓ. Άσε που το αποδεικνύουν καθημερινά αφού με το πρώτο οικονομικό πρόβλημα πολλοί γίνανε λαϊκιστές σε Αμερική και Αγγλία, ίσως πιο εύκολα από τους Έλληνες. Τουλάχιστον έχουν υποδομές.

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βέβαια, ο νέος νόμος δεν έχει σχέση με αυτά τα προβλήματα. Σε καμία περίπτωση δε γινόμαστε πιο "δυτικοί" έτσι. Αυτό που εκσυγχρονίζεται είναι η περαιτέρω προσαρμογή των σπουδών στο πρότυπο των ιδιωτικών σχολών. Μακάρι να βγει σε καλό.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
31 λεπτά πριν, Steelman said:

Ότιδήποτε πετάξω μέσα σε ελληνικό πανεπιστήμιο θα πάρει δίπλωμα.

Έχει δύο όψεις αυτό το νόμισμα. Ενώ μπορείς να κάτσεις πολλά χρόνια στο ίδιο μάθημα χωρίς ακραίες επιπτώσεις όπως γίνεται στο εξωτερικό, δίνει την ευκαιρία σε πολλούς καθηγητές να κάνουν τεράστια εμβάθυνση σε ένα θέμα διότι γνωρίζουν ότι αν κοπείς δεν θα σε καταστρέψουν. 

Αυτό έχει και καλά και κακά όσον αφορά την εκμάθηση σε έναν τομέα. Από τη μία μπορεί να μάθεις πάρα πολλά μόνο με ένα μάθημα ενός εξαμήνου, από την άλλη κάποιοι καθηγητές το παρατραβάνε (βλέπε και μαθήματα το οποία ένα εξάμηνο τα περνάνε το 80% και στο επόμενο το 10%).

Edited by curzondax
  • Upvote 2
  • Downvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.