Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αυτά είναι τα 10 νέα μεγάλα έργα για Αυτοκινητόδρομους νέας γενιάς


Engineer

Recommended Posts

Με 10 νέα μεγάλα έργα για αυτοκινητόδρομους αντεπιτίθεται το Υπουργείο Υποδομών στην ολοκλήρωση των έργων στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας. Η νέα γενιά έργων αυτοκινητόδρομων είναι είτε επεκτάσεις των σημερινών αυτοκινητόδρομων, είτε κάθετοι, είτε εντελώς νέοι αυτοκινητόδρομοι.

 

Είναι έργα με κόστος 2,9 δισ ευρώ και φιλοδοξούν να πάρουν τη σκυτάλη από τα οδικά έργα που ολοκληρώνονται. Μεγάλος στόχος παραμένει η ολοκλήρωση του δικτύου αυτοκινητόδρομων της χώρας που πλέον είναι από τα πλέον σύγχρονα αλλά και μεγαλύτερα στην Ευρώπη, σε σχέση με την έκταση και τον πληθυσμό της.

 

Σήμερα το ypodomes.com μάζεψε όλα αυτά τα έργα και σας τα παρουσιάζει. Ας δούμε αναλυτικά:

 

ΛΑΜΙΑ-ΞΥΝΙΑΔΑ

Κόστος 300εκ.ευρώ. Πρόκειται για το πιο ώριμο από όλα τα έργα. Είναι το νότιο άκρο του Ε65 που με την κατασκευή του θα δώσει απευθείας σύνδεση με τον ΠΑΘΕ. Έχει μήκος 32,5χλμ και έχει σχεδόν εγκριθεί από τις Βρυξέλλες και μέσα στο 2017 θα το δούμε να ξεκινά. Περιλαμβάνει την μεγάλη Σήραγγα Δομοκού μήκους 3χλμ. Κατασκευαστής θα είναι η ΤΕΡΝΑ.

 

ΤΡΙΚΑΛΑ-ΕΓΝΑΤΙΑ

Κόστος 400εκ.ευρώ. Είναι το βόρειο άκρο του Ε65 και έχει μήκος 62χλμ. Το έργο έχει προχωρήσει με την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων και γίνονται διαπραγματεύσεις με την ΕΤΕπ για την χρηματοδότηση. Αν τελικά ευοδωθούν οι προσπάθειες ίσως το δούμε να ξεκινά το 2018. Κατασκευαστής θα είναι η ΤΕΡΝΑ.

 

ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΚΑΚΑΒΙΑ

Κόστος περίπου 600εκ.ευρώ. Πρόκειται για τη φυσική συνέχεια της Ιόνιας Οδού και έχει μήκος 60χλμ. Προς το παρόν αναζητείται η χρηματοδότηση 340εκατ.ευρώ από την ΕΤΕπ για το τμήμα μέχρι το Καλπάκι. Το έργο είναι αρκετά ώριμο και μελετητικά. Ίσως είναι νωρίς για να μιλήσουμε για δημοπράτηση.

 

ΧΑΝΙΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Κόστος 1,1 δισ ευρώ. Είναι το έργο του ΒΟΑΚ και αφορά το μεγάλο κεντρικό του τμήμα που ενώνει τις 3 μεγαλύτερες πόλεις του νησιού, Χανιά-Ρέθυμνο-Ηράκλειο. Γίνονται επίσης διαπραγματεύσεις με την ΕΤΕπ για την χρηματοδότηση του. Ο διαγωνισμός θα γίνει με την μέθοδο της παραχώρησης και ίσως ξεκινήσει μέχρι τα τέλη του 2017.

 

ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ

Κόστος 475εκ.ευρώ. Είναι η φυσική συνέχεια της Ολυμπίας Οδού με 75χλμ μήκος. Έχουν ξεκινήσει οι δημοπρατήσεις (4 έχουν διεξαχθεί) και μέχρι το τέλος του έτους τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν. Χρηματοδοτικά έχει εξασφαλιστεί από το ΕΣΠΑ 2014-2020. Στις 4 πρώτες δημοπρατήσεις μειοδότησε η Κ/Ξ Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών, στην πέμπτη και την έβδομη η ΙΝΤΕΡΚΑΤ και στην έκτη η GD Infrastrutture.

 

ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΧΑΛΚΙΔΑΣ

Κόστος 180εκ.ευρώ. Είναι ένα αμφιλεγόμενο έργο 18χλμ. που ουσιαστικά θα εξυπηρετεί την Χαλκίδα αλλά ο στόχος για την αναβάθμιση του διαμήκη άξονα της Εύβοιας παραμένει όνειρο. Η χρηματοδότηση αναζητείται από την ΕΤΕπ. Σε αυτό το έργο ίσως να περιμένουμε χρονικά.

 

ΑΚΤΙΟ ΑΜΒΡΑΚΙΑ

Κόστος 165εκ.ευρώ. Θα είναι το έργο-σκούπα με το οποίο θα επιχειρηθεί να ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος της Αμβρακίας Οδού μήκους 48,5χλμ. Χρηματοδοτικά είναι καλυμμένο από το ΕΣΠΑ 2014-2020. Αν γίνει η δημοπράτηση φέτος τότε τα έργα ίσως ξεκινήσουν το Β`εξάμηνο του 2018.

 

ΔΙΠΛΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΜΕ ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΟΔΟ

Κόστος 45εκ.ευρώ. Είναι η διπλή οδική σύνδεση Λευκάδας με Άκτιο και Βόνιτσα της Αμβρακίας Οδού. Το έργο είναι προχωρημένο έχει 21χλμ και είναι χρηματοδοτικά εξασφαλισμένο από το ΕΣΠΑ 2014-2020.

 

ΞΑΝΘΗ-ΕΧΙΝΟΣ

Κόστος 80εκ.ευρώ. Είναι ακόμα ένας κάθετος άξονας της Εγνατίας με 21χλμ που φτάνει στα Ελληνό-Βουλγαρικά σύνορα. Δειλά ξεκινά ένα υποτμήμα προς δημοπράτηση αλλά έχει ακόμα μέλλον για να μιλήσουμε για συνολική υλοποίηση.

 

Πηγή: http://www.ypodomes....ous-neas-genias

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Για το Χανιά -Ρέθυμνο-Ηράκλειο ας σχολιάσω οτι το νησί μας έχει και 4ο Νομό.

 

.Περισσότερες πληροφορίες εδώ

 

http://www.ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/voreios-odikos-axonas-kritis/item/42037-voak-oristika-to-tmima-xania-irakleio-kai-me-symvasi-paraxorisis

Link to comment
Share on other sites

Κανένα από αυτά τα έργα δεν πρέπει να γίνει Α/Δ , αλλά ΟΤΚ . Κανένα δεν έχει τον φόρτο του Α/Δ για αυτό και δεν χρηματοδοτούνται από την ΕΕ , αλλά πιέζουν οι γνωστοί των εταιρειών . 

 

Το Χανιά-Ηρἀκλειο εξυπηρετεί και το Ρέθυμνο , απλά επειδή βρίσκεται στην μέση .

 

Η παράκαμψη Χαλκίδας πρέπει να γίνει ΟΤΚ και να αλλάξει η χάραξη γιατί έτσι όπως έχει χαρακτεί θα έπρεπε να παίρνουν πτυχία από κάποιους...

 

Ο Α/Δ από το Σχηματάρι σταματάει στην Γέφυρα μετά έχουμε επαρχιακό δρόμο 1+1 , όπου πέφτει σε κύκλους , συνεχίζει χαλαρά με 40-50 χαω , πέφτει σε φανάρι , γίνεται για 18 χλμ Α/Δ και μετά πέφτει σε επαρχιακό πριν από ένα χωριό που πρέπει να πας με 30-40 χαω ...

 

Το κόστος άλλοτε το έλεγαν 300 εκ , μετά το πήγαν 220 , τώρα μας το λένε 180 εκ , ενώ με αυτά τα λεφτά κάνεις ΟΤΚ το κομμάτι Ψαχνά-Αλιβέρι και το υπόλοιπο επαρχιακό δρόμο 11 μ. 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.