Jump to content
georgios_m

Κατάρρευση γέφυρας στον Πολύανθο Ροδόπης

Recommended Posts

Μια δυσάρεστη έκπληξη επιφύλαξε το πρωινό της Κυριακής για διερχόμενους οδηγούς, αλλά και κατοίκους της γύρω περιοχής του Ιάσμου. Η γέφυρα του επαρχιακού οδικού δικτύου, στον ποταμό Κομψάτο, σύγχρονο κατασκεύασμα, στο ύψος του Πολυάνθου, κατέρρευσε με αποτέλεσμα η κίνηση να διεξάγεται από την παλιά παράκαμψη.

 

 

kompsatos2.jpg

 

 

Η πρωτόγνωρη για την περιοχή πτώση σημειώθηκε γύρω στις 6 και 30 σήμερα το πρωϊ και οφείλεται «μάλλον σε ολίσθηση-υποχώρηση του εδάφους»,όπως, χαρακτηριστικά, ειπώθηκε. Από την πρώτη στιγμή στο χώρο βρέθηκε κλιμάκιο της Πολιτικής Προστασίας με επικεφαλής τον προϊστάμενο της, κ. Κ. Χουβαρδά. Άγιο είχαν όσοι διήλθαν από εκεί την τελευταία, προ της κατάρρευσης, στιγμή μην μπορώντας ακόμη να πιστέψουν τι ακριβώς έχει συμβεί, ευχαριστώντας το Θεό για την τύχη «βουνό» που είχαν.

Η γέφυρα πάνω στον ποταμό Κομψάτο βρίσκεται ανάμεσα από τον Ίασμο και τον Πολύανθο στο Νομό Ροδόπης στην Θράκη. (Η λεκάνη απορροής του Κομψάτου είναι 567 τ.χ. )

Click here to view the είδηση

Edited by georgios_m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά είτε είσαι κάτοικος της Ελλάδας είτε διερχόμενος, μόνο στον "άγιο" και την "τύχη βουνό" μπορείς να βασιστείς. Η συντήρηση των έργων υποδομής στην χώρα πάντα ήταν κακή, τα χρόνια της κρίσης όμως έγινε ανύπαρκτη. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειδικός δεν είμαι, αλλά για πιά υποχώρηση εδάφους λένε...

 

Τι έγιναν τα σιδεράκια ???? (μεταξύ γέφυρας αριστερά όπως βλέπουμε και οδοστρώματος που έπεσε)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βλέπω στα άρθρα την φωτογραφία με το μεσόβαθρο να έχει μικρή κλίση, και το κιγκλίδωμα να έχει τρείς σωλήνες:

Βλέπω όμως και άλλα άρθρα, όπου το μεσόβαθρο έχει μεγάλη κλίση, και το κιγκλίδωμα έχει δύο σωλήνες:

 

Όλα με ημερομηνία 10-09-2017...

Ποιά είναι η σωστή γέφυρα;

 

 

Κατά τα λοιπά, αν βλέπουμε την σωστή φωτογραφία, έχουμε άγρια υποσκαφή, ποιος ξέρει από ποια νεροποντή...

Το μεσόβαθρο κουράστηκε να αψηφά την Νευτώνειο φυσική, και αποφάσισε ότι ήρθε ο καιρός να μπατάρει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν το έμαθα τα έπαιξα λίγο γιατί τη τελευταία χρονιά πέρασα πάνω από 200 φορές από αυτή τη γέφυρα. Εδώ έχει αρκετές φωτογραφίες.

http://www.tilestwra.com/katerrefse-gefyra-stin-xanthi/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπον ποιος παιρνει ευθυνη γι'αυτο? εργολαβοι ,μηχανικος ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ρε παιδιά δεν έχω ιδέα απο γέφυρες, αλλά βάζουν στο κατάστρωμα τέτοια σίδερα - καρφίτσες;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την φωτο

Είναι ολοφανερο ότι  το  μεσοβαθρο εχει  μπαταρει προς τα  αριστερα

προς τον αριστερο κλαδο της γεφυρας ο οποιος εχει μετακινηθεί και καλυπτει

-εξαιτειας της κλισης που  πηρε το  μεσοβαθρο - ακομα και την στηριξη του δεξιου κλαδου

της γεφυρας , με  αποτέλεσμα αυτος να  βρεθει στον αερα και να εχουμε πτωση

από  ότι  φαινεται   είναι  υποσκαφή  δεν  υπηρχαν  πασσαλοι  .

οι  τεχνικες  υπηρεσίες  του  υπουργείου  γιατι  δεν  συντηρουν  τις  γεφυρες 

όλα  θελουν  συντηρηση  μετα  το  περας  της  10  ετιας  η  15  ετιας

αλλα  και  παρακολουθηση  ,  εφόσον  το  εργο  εχει παραληφθεί  από  το  ελληνικο  δημοσιο

οι  υπηρεσίες  τι  κανουν ;;;;  και  ας  πουμε  ότι  φταει  ο  εργολάβος  πριν  15  χρονια

τι  εκανε  η  υπηρεσια  δεν  ενημερωσε  κανεναν ;;;

η γεφυρα ηταν 10 ετιας καινουργια  ειχε πασσαλοστοιχια και  κεφαλοδεσμο στην θεμελιωση ;;

και  αν ειχε πως εγινε  η  υποχωρηση ;;;

Edited by loser

Share this post


Link to post
Share on other sites

AlexisPap

από ότι φαίνεται το μεσόβαθρο  στράφηκε και προς τους δύο άξονες 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν η γεφυρα  ειναι τοσο παλαια οπως λενε  τοτε οι γεφυρες κατασκευαζοταν σαν δοκοι GERBER με πληρεις αρμους στα βαθρα .

Απο εκει και περα καθε γνωμοδοτηση απο μακρια δεν προσφερει απολυτως τιποτα.Προσφατα επιθεωρησαμε μια παρομοια γεφυρα ετους αρχικης κατασκευης 1938.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.