Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Ταλαιπωρίας συνέχεια για τους πολίτες


Engineer

Recommended Posts

Οι ουρές που έχουν σχηματιστεί στα εκδοτήρια προκειμένου να πάρουν στα χέρια τους το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι τεράστιες ενώ παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στο σταθμό του ΗΣΑΠ στον Πειραιά αλλά και σε όλους στους σταθμούς όπου εκδίδονται ηλεκτρονικά εισιτήρια.

 

Αυτοί που κατά κύριο λόγο ταλαιπωρούνται είναι οι κάτοχοι μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών, καθώς πρέπει να αντικαταστήσουν αυτές που έχουν με τις νέες, ηλεκτρονικού τύπου. Η διαδικασία όταν γίνεται επί τόπου στα γκισέ των εκδοτηρίων είναι χρονοβόρα και κάθε επιβάτης, προκειμένου να εξυπηρετηθεί, χρειάζεται περί τα 15 με 20 λεπτά. Το υπουργείο Μεταφορών έχει δώσει δύο επιλογές στους επιβάτες. Την απευθείας έκδοση της κάρτας και την παράδοση φακέλου σε όλα τα γκισέ των σταθμών.

 

Όσοι επιλέξουν την πρώτη επιλογή πρέπει να εξοπλιστούν με υπομονή καθώς θα πρέπει να περιμένουν αρκετή ώρα στην ουρά. Θα πρέπει να πάνε μόνο στους σταθμούς μετρό, τραμ και ΗΣΠΑ που λειτουργεί Τερματικό Έκδοσης Καρτών (ΤΕΚ) και να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα, ένα έγγραφο που να δείχνει τον αριθμό ΑΚΜΑ τους και μία φωτογραφία. Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος δεν έχει φωτογραφία υπάρχει η δυνατότητα να τον βγάλει ο υπάλληλος την ίδια ώρα. Όσοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο (π.χ. φοιτητές) θα πρέπει να προσκομίσουν τα απαραίτητα αποδεικτικά. Θα απαιτηθεί και ένας οχταψήφιος κωδικός ασφαλείας, τον οποίο θα γνωρίζει μόνο ο επιβάτης.

 

 

Η δεύτερη επιλογή γλιτώνει τους ενδιαφερόμενους από την ταλαιπωρία, αλλά απαιτεί προετοιμασία. Οι κάτοχοι μηναίων καρτών πρέπει να προμηθευτούν με έναν απλό φάκελο Α4, να αναγράψουν πάνω του το ονοματεπώνυμο και την διεύθυνσή τους και να προσκομίσουν εντός αυτού τα εξής:

Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017).

Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ.

Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας.

Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr

 

Να σημειώσουμε πως το τέταρτο βήμα είναι απλό και απαιτεί μία επίσκεψη στην ιστοσελίδα του ATH.ENA Ticket για την απόκτηση του οκταψήφιου προσωπικού κωδικού.

 

Όταν ο φάκελος είναι έτοιμος και περιέχει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τότε οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τον παραδώσουν σε όλα τα γκισέ των σταθμών χωρίς να περιμένουν σε ουρές και η προσωποποιημένη κάρτα θα αποσταλεί στη διεύθυνση που έχει αναγραφεί στον φάκελο.

 

Υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές φόρτισης της κάρτας. Πρώτον: μέσω των εκδοτηρίων των σταθμών, όπως γινόταν παραδοσιακά με την χάρτινη κάρτα. Δεύτερον: μέσω των ειδικών τερματικών μηχανημάτων που έχουν τοποθετηθεί σε όλους τους σταθμούς. Τρίτον: με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr.

 

Εάν οι κάτοχοι του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή της απρόσωπης κάρτας χάσουν το προϊόν δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να αντικατασταθεί, εν αντιθέσει με τους κατόχους της προσωποποιημένη κάρτας. Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής, δυσλειτουργίας της προσωποποιημένης κάρτας οι επιβάτες μπορούν να απευθυνθούν άμεσα στα σημεία έκδοσης για να την αντικαταστήσουν, έναντι 2 ευρώ. Μέσω του οκταψήφιου κωδικού οι υπάλληλοι των μέσω μεταφορών μπορούν να ανακτήσουν το περιεχόμενο της προηγούμενης κάρτας.

 

Πρόσθετα εκδοτήρια για την έκδοση προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλους τους Κεντρικούς Σταθμούς που παρατηρείται μεγάλη προσέλευση έχει θέσει σε λειτουργία το υπουργείο Υποδομών και ο ΟΑΣΑ. Όπως ανακοινώθηκε, μέχρι στιγμής έχουν εκδοθεί περισσότερες από 100 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες ενώ ο ρυθμός έκδοσής τους συνεχώς αυξάνεται.

 

Πηγή: https://www.dikaiolo...-gise-tou-metro

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω καταλάβει τίποτα από αυτά που γίνονται.. Αν πχ έρθει κάποιος από επαρχία η τουρίστας η θέλει κάποιος να πάει μια διαδρομή και πίσω πρέπει να περάσει όλη αυτήν την αηδία με τα έγγραφα κτλ;

Πήγα σήμερα κάτι σεμινάρια κέντρο με τον ηλεκτρικό και έβλεπα αυτές τις ουρές δεν ήξερα αν έπρεπε να τους λυπηθώ η να γελάσω

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Edited by ikaros13
Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά εταιρία συμπεριφέρεται κατά τέτοιον τρόπο στους πελάτες της.....

Πρώτη φορά οι πελάτες μιας εταιρίας, αντί να τη ....διαολοστείλουν, υπομένουν καρτερικά ν΄αγοράσουν το προϊόν της.....

 

Τι να πει κανείς για την ....."τρέλα του Λολοστεφανή"!!! 

 

Για περισσότερη ....."ενημέρωση": https://www.slang.gr/lemma/10803-ta-thelei-o-kolos-sou

Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάνω από 20-30λεπτά με το ζόρι δεν αντέχω να περιμένω σε ουρά, οπότε αν δεν σταματήσει αυτός ο χαμός στα εκδοτήρια δεν πρόκειται να πάω να βγάλω κάρτα.

Link to comment
Share on other sites

 

Δεν έχω καταλάβει τίποτα από αυτά που γίνονται.. Αν πχ έρθει κάποιος από επαρχία η τουρίστας η θέλει κάποιος να πάει μια διαδρομή και πίσω πρέπει να περάσει όλη αυτήν την αηδία με τα έγγραφα κτλ;

 

Όλοι αυτοί που περιμένουν, έχουν είτε ετήσια κάρτα είτε μηνιαία, είτε είναι άνω των 65 (ή κάτω των 18), είτε είναι φοιτητές, είτε άνεργοι. Κοινός παρανομαστής είναι η ειδική κατηγορία που ανήκουν, επομένως τους έχουν υποχρεώσει τους δόλιους σε έκδοση προσωποποιημένης κάρτας. Όλοι οι υπόλοιποι (όπως αυτοί που βγάζουν κανονικό εισιτήριο), βγάζουν μη προσωποποιημένη, δηλαδή αυτή με τον ελάχιστο αριθμό 5 εισιτηρίων ή ημερήσιο με 4,5€ κλπ κλπ (η οποία βγαίνει ή ΘΑ βγαίνει από τα αυτόματα μηχανήματα).

Edited by Directionless
Link to comment
Share on other sites

Εμένα με βολεύει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, καθώς στην γειτονιά μου, η κοντινότερη στάση έχει συχνά (μερικούς μήνες τώρα) χαλασμένο μηχάνημα εισιτηρίων. Επίσης βολεύει όλους αυτούς που ξεκινάνε την διαδρομή τους με λεωφορεία, και ενώ έχουν την απαίτηση να έχεις εισητήριο μέσα τους, δεν υπάρχει δυνατότητα να αποκτήσεις ένα, είτε στην είσοδο, είτε στην στάση.

Οι τουρίστες και οι ξένοι την πρώτη φορά την πατάνε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο Μαυραγάνης πάντως αλήθεια λέει. Αν διαβάσετε ( το έκανα ! ) τις 2 αποφάσεις της Αρχής , πράγματι τους είπαν ότι παραβιάζεται η ελευθερία της μετακίνησης...

Εντ ω μεταξύ οι της "Αρχής" λένε μισή αλήθεια , καθώς ναι μεν ενέκριναν ( με υποχρέωση υποβολής όμως κι άλλων μελετών ) τελικά το καλοκαίρι την χρήση της web εισαγωγής ΑΛΛΑ η υπόλοιπη αλήθεια είναι ότι το έκαναν αφού ο ΟΑΣΑ υποχρεώθηκε να αλλάξει την διαδικασία ( νέα γνωστοποίηση ) , και περνώντας πάλι από το εκδοτήριο για την οριστική ταυτοποίηση !!!

 

Ιδού τα αποσπάσματα από την τελευταία ( Αυγουστος ) απόφαση της "Αρχής". Και ολα αυτα για ένα ηλεκτρονικό εισιτήριο !!!!!!!!!

H εγκριση.jpg

Η αποδειξη οτι ο  ΟΑΣΑ ειχε ξαναζητησει web.jpg

Η web διαδικασι που ενεκρινε η ΑΡΧΗ.jpg

Ακομα κι ετσι θελουν κι αλλες εξηγησεις.jpg

Η ΑΡΧΗ ΘΕΛΕΙ  ΚΙ ΑΛΛΑ !!.jpg

Edited by avgoust
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.