Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

γεια σας είμαι στο τει καβάλας στο τμήμα ηλεκτρολογίας στο γ'εξαμηνο.

πρόσφατα μου ανατέθηκε μια εργασία από πρώτο εξάμηνο για κάποιο μάθημα που ειχα κοπή και δεν έχω ιδέα για το πρόγραμμα και την λύση της.

το πρόγραμμα που πρέπει να χρησιμοποιησω είναι το matlab.όποιος ξέρει και μπορεί να με βοηθήσει είμαι ευγνώμων.

 

 

Εργασία 12.docx

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Είναι πολύ απλή. Θα έπρεπε να μπορείς να την κάνεις σε 5'.

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Σύντροφε georgeqwe καλώς ηλθες στο φόρουμ.

 

Για το MatLab υπάρχουν (πολλά) βιβλία που λένε τι είναι και τι και πως το κάνει.
Αν δεν έχεις αγοράσει την student version (69€) και δεν έχεις το manual τότε το βιβλίο των Hanselman-Littlefield θα σε βάλει στο κόλπο.

 

Στο .docx δεν φαίνεται το σχήμα E3 ούτε και η formula της διόδου.
Επειδή ο καθηγητής σου είναι αμερικάνος έδωσε την θερμοκρασία σε Fahrenheit, στη formula εμείς όμως θα βάλουμε κέλβιν.

 

Με την εντολή linspace παράγουμε για τον άξονα των x όσα σημεία μας ζητάνε. Στην περίπτωσή μας είναι το βήμα των 0.01V
To vector x που περιέχει τις 45 διακριτές τάσεις (ανά 0.01V) θα το χρησιμοποιήσεις για είσοδο στην formula της διόδου, τα αποτελέσματα θα αποθηκευθούν σε vector (βέκτορ εννοεί τον πίνακα 1 διάστασης).

Με την εντολή plot θα πλοτάρεις τα 45 ζεύγη σημείων.

 

Αν όλα τα παραπάνω σου φαίνονται αφηρημένα και ασύνδετα τότε ρίξε μια ματιά στον Hanselman ή σε κάποιο βιβλίο για MatLab, σε 20 λεπτά ή 1 ώρα το πολύ θα έχεις προσανατολιστεί και θα μπορείς να κάνεις την εργασία μόνος σου και χωρίς να χρειάζεσαι βοήθεια.

Συνήθως στις σχολές δίνουν κάποιες σημειωσεις για MatLab ή Wolfram-Mathematica, δες και εκεί.

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Αρχικα θα πρεπει να βοηθησεις εσυ ο ιδιος τον εαυτο σου και μετα θα βοηθησουμε και εμεις

Για αρχη θα κατεβασεις το matlab στο pc σου, λογικα θα εχει παρει αδεια το τμημα σου για academic free download, αν οχι τοτε μπορεις να κατεβασεις το FREEMAT που ειναι ελευθερο.

 

Μετα θα ανοιξεις τις σημειωσεις σου στο eclass του μαθηματος καθως και απο το συγγραμμα που εχεις παραλαβει για το αντιστοιχο μαθημα για να παρεις μια ιδεα περι του μαθηματος αλλα και για λυμενα παραδειγματα( είναι σαν το ΑΕΠΠ που δωσαμε πανελλαδικες).

 

Αφου τα κανεις αυτα και εχεις οποιαδηποτε απορια εδω ειμαστε παλι.......μεχρι 17-12-2017 εχουμε καιρο μπροστα μας για αυτη την οντως απλη ασκηση.

Υλικο αν θες να σου στειλω, απειρο, για να ξεκινησεις σε matlab και octave

 

Παρατηρησεις:

 

  • Μπορεις να συμβουλευτεις συμφοιτητες σου που το περασαν για πιο αμεση εξοικειωση με το περιβαλλον του προγραμματος
  • Για εργαστηριακη ασκηση με αυξων αριθμο 12 ειναι δυσκολο να ειναι τοσο απλη αλλα και τοσο λιτα γραμμενη σε word απο καθηγητη σου
  • Δεν γινεται να μην εχεις ιδεα για το προγραμμα μιας και ειχες παρακολουθησει το μαθημα περυσι

Εδω ειμαστε και τα ξαναλεμε

 

 

 

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Αγαπητέ νέε μέλλοντα συνάδελφε,

 

 

κινέζικη παροιμία:

 

 

 

"Δώσε σε έναν πεινασμένο φαϊ και θα χορτάσει για μία μέρα. Μάυε τον να ψαρεύει και θα τρώει μία ζωή"

 

 

 

Αδικείς τον εαυτό σου, αν δεν προσπαθήσεις. Μάθε να λύνεις τα προβλήματα μόνος σου και αν δεν μπορείς, εδώ είμαστε...

 

 

 

Επίσης, ρώτα τους καθηγητές και τους συμφοιτητές σου..

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

ΤΕΛΙΚΆ ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΤΌΣΟ ΔΎΣΚΟΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ. ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΈΤΩ ΤΟ ΑΡΧΕΊΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΊΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΣΩΣΤΌ.

 

ΔΙΟΔΟΣ.zip

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Καλό φαίνεται, μάλλον θέλει να δείξει τον αρνητικό συντελεστή θερμοκρασίας των ~2.5mV/°C γιαυτό οι καμπύλες μετακινούνται προς τα δεξιά όσο ανεβαίνει το T.
Η θερμοκρασία 204.4°C αν θυμάμαι καλά παραείναι υψηλή για ημιαγωγό, μυρίζει παγίδα και ερώτηση στις εξετάσεις των εργαστηρίων, ψάξτο. Συνήθως στα datasheet δίνουν έως 170°C, νομίζω ότι τα φαινόμενα ημιαγωγού εξασθενούν ή παύουν στους ~175.

Δες και Μιλμαν-Χαλκιάς για αποδείξεις.
Διόρθωσε τo xlable στο script.

Edited by AMHxaNos

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

δεν καταλαβαινω το λαθος που εκανα... τι εγινε λαθος στο xlable? ευχαριστω.

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

xlable('V_{D}');
ylable('i_{D}');

 

σε μένα έβγαλε error message.

Edited by AMHxaNos

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

ναι αλλα δεν βρισκω που ειναι το λαθος μου..ευχαριστω

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από ΝΙΚΟΣΤΡΙ
      Ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής για μετατροπή του ΤΕΙ Κρήτης σε Πανεπιστημιακό Ίδρυμα
      Σήμερα, Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019 πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων η δεύτερη συνεδρίαση της Επιστημονικής Επιτροπής στην οποία ο αρμόδιος Υπουργός, Κώστας Γαβρόγλου, έχει αναθέσει τη διερεύνηση των μελλοντικών προοπτικών ανάπτυξης του ΤΕΙ Κρήτης. Σε συνέχεια και του προηγούμενου δελτίου τύπου (18-12-2018), τα πορίσματα της σημερινής συνεδρίασης έχουν ως εξής:
           Η προγραμματισμένη, σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη, ακρόαση των Πρυτανικών Αρχών του Πανεπιστημίου Κρήτης καθώς και του Πολυτεχνείου Κρήτης πραγματοποιήθηκε σε κλίμα απόλυτου ακαδημαϊκού αλληλοσεβασμού και θεσμικής συνεργασίας. Οι Πρυτανικές Αρχές των ανωτέρω ιδρυμάτων επέμειναν στην ανάγκη να διατηρήσουν τις διακριτές πανεπιστημιακές τους ταυτότητες τονίζοντας όμως παράλληλα την ετοιμότητά τους να συνεργαστούν με το τρίτο πανεπιστημιακό ίδρυμα που θα έλθει να ενισχύσει και να εμπλουτίσει το ακαδημαϊκό οικοσύστημα της Κρήτης.      Τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής, καίτοι θεωρούν ότι, σε αυτήν την κρίσιμη φάση, χάνεται μια ιστορική ευκαιρία για τη δημιουργία μεγάλης κλίμακας συνεργειών που θα μετέτρεπαν την περιφέρεια Κρήτης σε πανεπιστημιακή και ερευνητική ατμομηχανή διεθνούς εμβέλειας, επιβεβαιώνουν τον σεβασμό και την προσήλωσή τους στην αυταξία του αυτοδιοίκητου των δημόσιων πανεπιστημίων. Υπό την έννοια αυτή, θα μεριμνήσουν με περίσκεψη και ανιδιοτέλεια ώστε η τελική προτεινόμενη μορφή του τρίτου πανεπιστημίου, που σύντομα θα προκύψει από την μετεξέλιξη του ΤΕΙ Κρήτης, να δημιουργεί όρους και προϋποθέσεις γόνιμων μελλοντικών συνεργειών – πράγμα που άλλωστε αποτελεί κοινό οραματικό στόχο όλων των εμπλεκομένων, ακόμη κι αν τούτο στην τρέχουσα συγκυρία δεν είναι εφικτό.     Μετά τη λεπτομερή μελέτη του ακαδημαϊκού φακέλου, καθώς και των έως τώρα αξιολογήσεων του ΤΕΙ Κρήτης, τα μέλη της Επιτροπής ομόφωνα εξέφρασαν την άποψη ότι τα καταγεγραμμένα ακαδημαϊκά δεδομένα και οι εν γένει επιδόσεις του Ιδρύματος δικαιολογούν ανενδοίαστα την μετατροπή του ΤΕΙ Κρήτης σε πανεπιστημιακό ίδρυμα. Ειδικότερα, η Επιτροπή εξέτασε την υποψηφιότητα του ΤΕΙ Κρήτης λαμβάνοντας υπόψη τα εξής κριτήρια: την ακαδημαϊκή ποιότητα του Ιδρύματος, τις υποδομές και το επιστημονικό δυναμικό, τη δυναμική μελλοντικής ανάπτυξης και, τέλος, τη βιωσιμότητα ενός τρίτου πανεπιστημιακού ιδρύματος στην Κρήτη. Η θετική αποτίμηση της Επιτροπής σε όλα τα ανωτέρω κριτήρια θα συμπεριληφθεί στις τελικές προτάσεις που θα περιέχει το πόρισμα που θα κατατεθεί στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου. Την αντίθεσή της ως προς την αυτόνομη μετεξέλιξη του ΤΕΙ Κρήτης σε πανεπιστημιακό ίδρυμα εξέφρασε η Καθηγήτρια του ΤΕΙ Θεσσαλίας Ελένη Βογιατζή - όχι ως προς τα ακαδημαϊκά επιτεύγματα του ΤΕΙ Κρήτης και την ικανοποίηση των κριτηρίων που εκ των προτέρων είχε θέσει η Επιτροπή - αλλά διότι το μέλος προτάσσει σε κάθε περίπτωση την επιδίωξη συνεργειών με ήδη υφιστάμενο πανεπιστημιακό ίδρυμα της Κρήτης.
      Τέλος, η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε την αποστολή θερμής ευχαριστήριας επιστολής προς την Πρυτάνισσα του Πανεπιστημίου Αιγαίου Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη καθώς και στα μέλη της Συγκλήτου των οποίων το γνήσιο και πηγαίο ενδιαφέρον για την μελλοντική προοπτική του ΤΕΙ Κρήτης τιμά τόσο το ίδιο το ΤΕΙ Κρήτης όσο και την Επιτροπή. Ωστόσο, η μέριμνα των μελών της Επιτροπής για την αποτροπή ενδεχόμενης χωροταξικής διασποράς σε τρείς νησιωτικές περιφέρειες, κάτι που άλλωστε είχε ήδη συζητηθεί διεξοδικά κατά την 1η συνεδρίαση της Επιτροπής, δεν επέτρεψε την περαιτέρω συζήτηση μιας καθ’ όλα τιμητικής ακαδημαϊκής πρότασης.
      Η επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής θα πραγματοποιηθεί στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου.
      Τα μέλη της Επιτροπής
      Ηλίας Γεωργαντάς
      Ελένη Βογιατζή
      Μανώλης Δρακάκης
      Νικόλαος Κατσαράκης
      Θρασύβουλος Μανιός
      Γεώργιος Παναγιωτάκης
      Νεκτάριος Παπαδογιάννης
      Ιωάννης Σαριδάκης
      Νεκτάριος Ταβερναράκης
      Αναστάσιος Τσίνας
      Χρήστος Φλώρος

      View full είδηση
    • Από ΝΙΚΟΣΤΡΙ
      Ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής για μετατροπή του ΤΕΙ Κρήτης σε Πανεπιστημιακό Ίδρυμα
      Σήμερα, Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019 πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων η δεύτερη συνεδρίαση της Επιστημονικής Επιτροπής στην οποία ο αρμόδιος Υπουργός, Κώστας Γαβρόγλου, έχει αναθέσει τη διερεύνηση των μελλοντικών προοπτικών ανάπτυξης του ΤΕΙ Κρήτης. Σε συνέχεια και του προηγούμενου δελτίου τύπου (18-12-2018), τα πορίσματα της σημερινής συνεδρίασης έχουν ως εξής:
           Η προγραμματισμένη, σύμφωνα με την ημερήσια διάταξη, ακρόαση των Πρυτανικών Αρχών του Πανεπιστημίου Κρήτης καθώς και του Πολυτεχνείου Κρήτης πραγματοποιήθηκε σε κλίμα απόλυτου ακαδημαϊκού αλληλοσεβασμού και θεσμικής συνεργασίας. Οι Πρυτανικές Αρχές των ανωτέρω ιδρυμάτων επέμειναν στην ανάγκη να διατηρήσουν τις διακριτές πανεπιστημιακές τους ταυτότητες τονίζοντας όμως παράλληλα την ετοιμότητά τους να συνεργαστούν με το τρίτο πανεπιστημιακό ίδρυμα που θα έλθει να ενισχύσει και να εμπλουτίσει το ακαδημαϊκό οικοσύστημα της Κρήτης.      Τα μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής, καίτοι θεωρούν ότι, σε αυτήν την κρίσιμη φάση, χάνεται μια ιστορική ευκαιρία για τη δημιουργία μεγάλης κλίμακας συνεργειών που θα μετέτρεπαν την περιφέρεια Κρήτης σε πανεπιστημιακή και ερευνητική ατμομηχανή διεθνούς εμβέλειας, επιβεβαιώνουν τον σεβασμό και την προσήλωσή τους στην αυταξία του αυτοδιοίκητου των δημόσιων πανεπιστημίων. Υπό την έννοια αυτή, θα μεριμνήσουν με περίσκεψη και ανιδιοτέλεια ώστε η τελική προτεινόμενη μορφή του τρίτου πανεπιστημίου, που σύντομα θα προκύψει από την μετεξέλιξη του ΤΕΙ Κρήτης, να δημιουργεί όρους και προϋποθέσεις γόνιμων μελλοντικών συνεργειών – πράγμα που άλλωστε αποτελεί κοινό οραματικό στόχο όλων των εμπλεκομένων, ακόμη κι αν τούτο στην τρέχουσα συγκυρία δεν είναι εφικτό.     Μετά τη λεπτομερή μελέτη του ακαδημαϊκού φακέλου, καθώς και των έως τώρα αξιολογήσεων του ΤΕΙ Κρήτης, τα μέλη της Επιτροπής ομόφωνα εξέφρασαν την άποψη ότι τα καταγεγραμμένα ακαδημαϊκά δεδομένα και οι εν γένει επιδόσεις του Ιδρύματος δικαιολογούν ανενδοίαστα την μετατροπή του ΤΕΙ Κρήτης σε πανεπιστημιακό ίδρυμα. Ειδικότερα, η Επιτροπή εξέτασε την υποψηφιότητα του ΤΕΙ Κρήτης λαμβάνοντας υπόψη τα εξής κριτήρια: την ακαδημαϊκή ποιότητα του Ιδρύματος, τις υποδομές και το επιστημονικό δυναμικό, τη δυναμική μελλοντικής ανάπτυξης και, τέλος, τη βιωσιμότητα ενός τρίτου πανεπιστημιακού ιδρύματος στην Κρήτη. Η θετική αποτίμηση της Επιτροπής σε όλα τα ανωτέρω κριτήρια θα συμπεριληφθεί στις τελικές προτάσεις που θα περιέχει το πόρισμα που θα κατατεθεί στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου. Την αντίθεσή της ως προς την αυτόνομη μετεξέλιξη του ΤΕΙ Κρήτης σε πανεπιστημιακό ίδρυμα εξέφρασε η Καθηγήτρια του ΤΕΙ Θεσσαλίας Ελένη Βογιατζή - όχι ως προς τα ακαδημαϊκά επιτεύγματα του ΤΕΙ Κρήτης και την ικανοποίηση των κριτηρίων που εκ των προτέρων είχε θέσει η Επιτροπή - αλλά διότι το μέλος προτάσσει σε κάθε περίπτωση την επιδίωξη συνεργειών με ήδη υφιστάμενο πανεπιστημιακό ίδρυμα της Κρήτης.
      Τέλος, η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε την αποστολή θερμής ευχαριστήριας επιστολής προς την Πρυτάνισσα του Πανεπιστημίου Αιγαίου Καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη καθώς και στα μέλη της Συγκλήτου των οποίων το γνήσιο και πηγαίο ενδιαφέρον για την μελλοντική προοπτική του ΤΕΙ Κρήτης τιμά τόσο το ίδιο το ΤΕΙ Κρήτης όσο και την Επιτροπή. Ωστόσο, η μέριμνα των μελών της Επιτροπής για την αποτροπή ενδεχόμενης χωροταξικής διασποράς σε τρείς νησιωτικές περιφέρειες, κάτι που άλλωστε είχε ήδη συζητηθεί διεξοδικά κατά την 1η συνεδρίαση της Επιτροπής, δεν επέτρεψε την περαιτέρω συζήτηση μιας καθ’ όλα τιμητικής ακαδημαϊκής πρότασης.
      Η επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής θα πραγματοποιηθεί στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου.
      Τα μέλη της Επιτροπής
      Ηλίας Γεωργαντάς
      Ελένη Βογιατζή
      Μανώλης Δρακάκης
      Νικόλαος Κατσαράκης
      Θρασύβουλος Μανιός
      Γεώργιος Παναγιωτάκης
      Νεκτάριος Παπαδογιάννης
      Ιωάννης Σαριδάκης
      Νεκτάριος Ταβερναράκης
      Αναστάσιος Τσίνας
      Χρήστος Φλώρος
    • Από ioanna44
      Το Τεχνικό γραφείο DMSD & partners Civil Engineering στο Χαλάνδρι Αττικής αναζητεί νέο Πτυχιούχο Πολιτικό Μηχανικό με γνώση στην εκπόνηση στατικών μελετών με το πρόγραμμα Fespa καθώς και εμπειρία στην διεκπεραίωση φακέλου στην Πολεοδομία. Μεταφορικό μέσο κρίνεται απαραίτητο.
      Αποστολή βιογραφικών και επικοινωνία στο dimitris.sdrallis@gmail.com
       
    • Από Stella M.
      Καλημέρα σας & καλη Εβδομάδα
      Συμβουλεύομαι αρκετο καιρο το συγκεκριμένο Forum  για θεματα που κατά καιρους με απασχόλησαν , ωστόσο είναι η Πρώτη φορά που αποφάσισα να  γράψω και να ζητησω γνωμες από αξιπιστους επαγγελματίες και ιδιωτες.
      ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ  ΔΕΝ ΕΠΑΓΓΕΛΟΜΑΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ.
      Στο θέμα μας,το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής: νακαινίσαμε πριν περίπου 1,5 χρόνο μια κατοικία ισογείου και 1ου ορόφου( μεζονετα επομένως)  αρχικής κατασκευής 1974.Εφαπτεται δεξια και αριστερά ,μεάλλες μονοκατοικίες. Για κακή μας τύχη σχετικά πρόσφατα ανακαλύψαμε ότι από την μια πλευρά τουςγείτονες που βρίσκονται στην δεξιά πλευρά "καταφθάνουν" όλοι  οι κτυπογενειςήχοι ( δηλ. τρίξιμο πόρτας, συρταριών ντουλάπας, ακόμα και βαρύς βηματισμός).Έγιναν οι απαραίτητες συζητήσεις/συστασεις χωρις φυσικα αποτέλεσμα και από τοτε κανονικα ακούμετους ιδιους γνωριμους ηχους οποιαδήποτε ωρα της ημερας ή της νύχτας.Μετα από πολύ ψαξιμο και ενώ συμβουλευτηκαμε πολιτικο μηχανικο( αυτόν που εκανε και την ανακαίνιση) καταλήξαμε στο να μονώσουμε με δπλή γυψοσανίδα και μονωτικό υλικό τον τοίχο της μεσοτοιχίας του υπνοδωματίου που ηταν και το μεγαλυτερο πρόβλημα (εδώ να διευκρινίσω ότι διπλα από αυτόν το τοίχο βρίσκεται η πυλωτη των διπλανων  και ακριβώς από πανω το δωματιο από το οποιο ερχονται οι θορυβοι).Το αποτέλεσμα μηδενικό το κόστος περίπου 450 €. Εντος του δωματίου μας βρίσκονται δυο δοκαρια και όπως μας είπαν υπάρχει πιθανότητα αφου συνορεύουμε με τους διπλάνούς να μεταφέρονται οι ήχοι μεσα από αυτα.Θεωρώ σημαντικό να αναφερω ότι όλα αυτά τα σπίτια είναι χτισμένα πανω σε βραχους δεν ξερω αν αυτό επηρεαζει την ακουστική ..Γενικα υπάρχει λύση κατασκευαστικα για να διορθωθεί το πρόβλημα ή θα είναι και πάλι χασιμο χρηματων ;
       
      Σας ευχαριστιών πολύ
    • Από markor
      Ζητείται νέος Μηχανικός, Σχεδιαστής για εργασία σε τεχνικό γραφείο στη Δυτική Αττική. Απαραίτητη η γνώση σχεδιαστικού προγράμματος ΤΕΚΤΩΝ.
      Τηλ. επικοινωνίας 6947722918
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.