Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
danaikaterina

[ΑΡΘΡΟ 29 - Ν. 4495/2017] Εργασίες με Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας

Recommended Posts

ΚΑΝΑ

Καλημέρα.

Τώρα θέλω να προβω στην αλλαγή χρήσης. Δεν έχω υποβάλλει κάτι.

Και δεν ξέρω τι πρέπει να υποβάλλω...

 

....."εκείνη  σου απάντησε  ναι μεν δεν χρειάζεσαι α.δ αλλά επειδή αλλάζουν τα φορολογικά πρέπει να εκδώσεις α.δ".....

 

Ναι αυτό είναι το βασικό τους επιχείρημα. Η αλλαγή των φορολογικών.

 

"Το δεύτερο δεν ισχύει πλέον όπως δεν ίσχυε  και με τον ΓΟΚ 73 (ίσχυε όμως με το ΓΟΚ 85)"

 

Μπορείς να με βοηθήσειςλίγο γι' αυτό.

Απο που προκύπτει; Μήπως θυμάσαι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα,

Σε αντίστοιχη περίπτωση που έχω βέβαια εμένα από κατάστημα κάνει αλλαγή χρήσης σε κέντρο εκπαίδευσης, έκανα κανονικά τακτοποίηση με το Ν.4495/17 λόγω αλλαγή θέσης του υφιστάμενου κτιρίου κι κατέθεσα άδεια κανονικά.

Τα φορολογικά υπολογίστηκαν κανονικά με τη διαφορά των προϋπολογισμών κι περιμένω την έγκριση από ΣΑ για να πάρω την άδεια δόμησης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ. Και εγώ μάλλον δεν βλέπω να την αποφεύγω την άδεια δόμησης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα συνάδελφοι και καλή χρονιά!

Έχω περίπτωση κτιρίου προ 1955 (με βεβαίωση ΥΔΟΜ) όπου υπάρχει ισόγειο κατάστημα με wc το οποίο όμως στο μοναδικό σχέδιο του 2003 που έχει ο διοκτήτης δεν αποτυπώνεται (ενώ φαίνεται ότι είναι εντός περιγράμματος και παλιό). Πάω ΥΔΟΜ να ρωτήσω τι  κάνουμε με το wc και μου λέει ότι πρέπει να εκδοθεί ΕΕΜΚ. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής:

  1. Επειδή πρόκειται για ΚΥΕ στο υπάρχον wc θα προστεθεί και ο απαραίτητος προθάλαμος. 
  2. Δε θα μπορούσα δεδομένου ότι δεν αποτυπώνεται στην μοναδική κάτοψη που υπάρχει να κάνω κάτι τύπου ενημέρωση φακέλου ή κάτι ανάλογο αντί της ΕΕΜΚ;
  3. Στην περίπτωση της ΕΕΜΚ αφού δεν υπάρχει τοπογραφικό Δ.Κ κλπ θα πρέπει να γίνουν για όλο το κτίριο από την αρχή; και με ποιου επιβάρυνση του ιδιοκτήτη ή του ενοικιαστή;
  4. Επίσης τι γίνεται με την ηλεκτρονική υποβολή κλπ που λέει ο 4495 εφαρμόζονται ή ακόμα καταθέτουμε φακέλους;
  5. Τέλος από το Δήμο μου είπαν ότι κοινοποιούν τη βεβαίωση λειτουργίας σε πυροσβεστική,ΥΔΟΜ και υγειονομικό οπότε σε περίπτωση που δεν βγει ΕΕΜΚ με τι σχέδια ανημερώνονται; Και πως είναι καλυμμένος ο ενοικιαστής ότι έχει κάνει νόμιμα τις εργασίες αφού έχει καταργηθεί η 48ωρη; Χάος....

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E.Ε.Μ.Κ


κη) προσθήκη επιφάνειας εμβαδού έως πέντε (5) τ.μ., αποκλειστικά για λόγους υγιεινής και χρήσης, (σ.σ wc) σε κτίρια προϋφιστάμενα της 31ης Ιανουαρίου 1983, σε στάσιμους οικισμούς και σε οικισμούς προ του 1923 και κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, χωρίς να απαιτούνται στοιχεία νομιμότητας κτιρίου,


Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση ειλικρινά αλλά μάλλον δε διευκρίνησα σωστά ότι το υπάρχον wc είναι μέσα στο νόμιμο περίγραμμα του κτιρίου αλλά δεν έχει φανεί στην κάτοψη με βάση την οποία εκδόθηκε η βεβαίωση από ΥΔΟΜ για Πορυφιστάμενο του 1955.

Μάλλον ο μηχανικός το 2003 δεν το έκρινε σκόπιμο να το αποτυπώσει; Δε ξέρω.

Το θέμα είναι ότι το wc ήδη υπάρχει και έλεγα μήπως μπορώ με κάποιο τρόπο να αποφύγω την ΕΕΜΚ γιατί στην περίπτωση που ζητήσουν από ΥΔΟΜ σχέδια για όλο το κτίριο δεν υπάρχει ούτε σωστό τοπογραφικό ούτε τίποτα.

Θα μπορούσα να κάνω την αποτύπωση και να ενημερώσω το φάκελο του ακινήτου με την ύπαρξη του wc ή με άλλη διαδικασία;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εφόσον μιλάμε για υφιστάμενο WC γιατι να βγάλεις ΕΕΜΚ και δεν κάνεις μια υπαγωγή στον 4495;

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλύτερα είναι να το "πάει" σύμφωνα με άρθρο 29 Ν4495

 

Έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας απαιτείται και για την εκτέλεση εργασιών, αν τούτο προβλέπεται σε ειδικότερες διατάξεις, καθώς και για τη νομιμοποίηση οποιασδήποτε εργασίας που προϋποθέτει την έκδοση σχετικής διοικητικής πράξης.

 

σε συνδυασμό με το άρθρο 81

 

ε) η εκτέλεση εργασιών μικρής κλίμακας της παραγράφου 2 (σ.σ εργασίες που απαιτούν Ε.Ε.Μ.Κ) του άρθρου 29, που διενεργούνται χωρίς την προηγούμενη έκδοση της εν λόγω έγκρισης, (σ.σ Π.Α=1000€ή 200€ και Π.Δ=200€/έτος ή 2/πλάσιο)

 

και σε συνδυασμό  με το άρθρο 94 παρ 4

 

4. Για τις πολεοδομικές παραβάσεις της παραγράφου 3 του άρθρου 81 οι κυρώσεις είναι μόνο διοικητικές και ειδικότερα:

 

Χαώδης ο νόμος!

χαώδης και η προσπάθεια συνεννόησίς μας! 

Πως να καταλάβει είτε ο υπάλληλος ΥΔΟΜ είτε  ο πολίτης πως πρέπει να κινηθεί!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατ΄αρχήν ευχαριστώ για την προσοχή σας!

Κατά δεύτερον πολύ ορθώς ΚΑΝΑ, η κατάσταση είναι χαοτική και επειδή η παράλειψη της αποτύπωσης του wc είναι ευθύνη του ιδιοκτήτη και όχι του ενοικιαστή που είναι ο πελάτης μου, θεωρώ πως είναι άδικο να επωμιστεί εκείνος το κόστος και την ταλαιπωρία και όχι ο διοκτήτης (ο οποίος γενικά είναι πολύ συνεργάσιμος).

Λέω να προτείνω στον ιδιοκτήτη να προβεί σε νομιμοποίηση και κατόπιν ο πελάτης μου να κάνει το μισθωτήριο και να κάνει τις εργασίες για τις οποίες δεν απαιτείται καμία τύπου άδεια σύμφωνα με το 4495.

 

Ποια η γνώμη σας;

 

Εκτός αν υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία να ενημερωθεί σωστά η κάτοψη του 2003 με το wc το οποίο ούτως ή άλλως υπήρχε και εκ παραδρομής δεν αποτυπώθηκε στα σχέδια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

για τον λογο αυτο

 

συμφωνουμε με την αποψη των  φιλων μας λογιστων...

Μπορει να μην απαγορευει το αρθρο 82 την εκμισθωση σε μη τακτοποιημενα...

 

Ομως, το σωστο ειναι να μην γινονται  μισθωτηρια για επαγγελματικη στεγη, πριν τακτοποιηθει το ακινητο.

Διοτι, αν κολλησει καπου, θα ευθυνεται ο ιδιοκτητης  σε αποζημιωση..

 

[Φυσικα ο ιδιοκτητης ειναι συνεργασιμος...τι αλλο να κανει???]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.