Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM

TurboSteamer - Ρεαλιστική πρόταση... ή....


Recommended Posts

Διάβασα σ' ένα site για μια νέα τεχνολογία, η οποία λέει δύναται να εκμεταλλευτεί τη θερμότητα των καυσαερίων ενός αυτοκινήτου, για να δώσει στο όχημα συμπληρωματική δύναμη... Λέγεται turbosteamer, είναι βασισμένο στην αρχή της μηχανής ατμού και την αναπτύσσει η BMW. Δε λέω ότι δεν έχει αξιοπιστία η εν λόγω βιομηχανία, άλλα λέτε είναι όντως ρεαλιστικός στόχος ή απλά για να τραβάμε τις ...εντυπώσεις?.. Τι λέτε???

 

Εδώ είναι το άρθρο: http://www.texnikanea.gr/details.php?NEWS_ID=396

Link to post
Share on other sites

ε κάνουν οι άνθρωποι πειράματα, αλλά ακόμα τα συμφέροντα δεν αφήνουν να φύγουμε από το πετρέλαιο. Τα καυσαέρια πάντως τα εκμεταλλευόμαστε από πολύ παλιά με τα κλασικά συστήματα turbo.

Αν παρατηρήσει κανείς την αγορά θα δει και πως η αγορά έχει παρουσιάσει αρκετούς turbo κινητήρες (όχι τυχαία) ειδικά σε μικρούς κυβισμούς.

Link to post
Share on other sites

Χοντρα χοντρα ο στροβιλοσυμπιεστης εξατμισης/turbo στα ελληνικα :roll: αποτελειται απο δυο κελυφη,στα οποια μεσα υπαρχουν 2 φτερωτες, που ενωνονται με ομοκεντρο αξονα. Τα καυσαερια περιστρεφουν την μια φτερωτη,και μεσω του αξονα περιστρεφεται κ η αλλη φτερωτη, που σπρωχνει με το ζορι αερα στην εισαγωγη του κινητηρα. Με περισσεια αερα μπορεις να δωσεις κ περισσεια καυσιμου,οποτε εχεις καυση που δινει περισσοτερη ισχυ,και αποτελεσμα περισσοτερα καυσαερια,που με την σειρα τους γυριζουν τις φτερωτες πιο γρηγορα,και παει λεγοντας. Αυτο μεχρι να σηκωσεις το ποδι απο το γκαζι ή να πεσεις σε καμια μαντρα :lol:

Link to post
Share on other sites

Κοιταξε, η SAAB εδω κ πολλα χρονια ασχολειται με κινητηρες μεταβλητης συμπιεσης,το 2000 παρουσιασε κινητηρα τυπου svc, μεταβλητης συμπιεσης, το ονομα του καθηγητη που πρωτοστατουσε μου διαφευγει. Η κεφαλη κινουταν ως προς το μπλοκ,αλλαζοντας τη συμπιεση αναλογα με το φορτιο.

 

http://www.fs.isy.liu.se/Lab/SVC/

Βρηκα κ το αρθρο του 4Τ που το ειχα διαβασει

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=285&article=7281

 

Απο 1600αρη κινητηρα 5κυλινδρο επαιρναν 220ΡS και 305 Nm, με καταναλωση 1600αρη. Δεν ειχαν βεβαια μεταβλητους χρονισμους κ αμεσο ψεκασμο.

Βεβαια το προτζεκτ αυτο το εφαγε η μαρμαγκα :( . Συμφεροντα...

 

Κ επειδη δεν υπαρχει παρθενογενεση, την ιδεα για κινητηρα μεταβλητης συμπιεσης την ειχε κατοχυρωσει με διπλ. ευρεσιτεχνιας πρωτος καποιος γυρω στις αρχες του 1900...

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...

Υπήρχε παλαιότερα και άλλη τεχνολογία, ο κινητήρας mayflower. Το παρακάτω άρθρο είναι από το μακρινό πλέον 2001. Και αυτόν τον έφαγε η μαρμάγκα.

 

http://www.just-auto.com/analysis/mayflowers-revolutionary-e3-engine_id86818.aspx

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.