Meni.20 Posted January 18, 2025 at 01:45 PM Posted January 18, 2025 at 01:45 PM Καλησπέρα Σε εκτός σχεδίου με ΟΑ, υπάρχει αλλαγή στο βάθος και ύψος αρχιτ προεξοχής. Από 40εκ βάθος (μαύρο) τώρα 60εκ (κόκκινο) και είναι εντοιχισμένη ντουλάπα. Θα υπολογιστεί ως ΥΔ και ΥΚ? Πρέπει να υπολογιστεί και υπέρβαση ύψους?
lex.87.ze Posted February 16, 2026 at 02:30 PM Posted February 16, 2026 at 02:30 PM (edited) Καλησπέρα σας, Καλούμαι να ελέγξω περαιωμένη δήλωση Ν.4495/2017 η οποία έχει γίνει σε ακίνητο το οποίο βρίσκεται εντός σχεδίου πόλεως και αποτελείται από ισόγειο, Α’ όροφο και στέγη. Στη συνημμένη κάτοψη φαίνεται η υφιστάμενη κάτοψη 4495 του Α΄ ορόφου, με κόκκινο περίγραμμα είναι η κάτοψη και με πράσινο περίγραμμα οι εξώστες του Α’ ορόφου, σύμφωνα με την οικοδομική άδεια (έτος έκδοσης 1970). Το μπλε περίγραμμα είναι το οικόπεδο (τοπογραφικό έτους 2021) στο οποίο βρίσκεται η εν λόγω οικοδομή. Στο οπίσθιο όριο του οικοπέδου έχει συντελεστεί απαλλοτρίωση πριν την έκδοση της οικ. άδειας του 1970. Σύμφωνα με τα ανωτέρω: 1. Τα 2 έρκερ τα οποία έχουν δημιουργηθεί στις 2 όψεις τακτοποιούνται ως ΥΔ και ΥΚ εφόσον βρίσκονται εντός οικοπέδου & εντός Ο.Γ.-Ρ.Γ.(ταυτίζονται) ? 2. Ο οπίσθιος εξώστης από την στιγμή που βρίσκεται εντός απαλλοτριωμένου τμήματος δεν ρυθμίζεται και κατεδαφίζεται? 3. Οι μικροδιαφορές στο περίγραμμα των εμπρόσθιων εξωστών τακτοποιούνται ως λοιπές παραβάσεις Κατηγορίας 1? Η δημοσίευση, ίδιου ή παρεμφερούς περιεχομένου, σε διαφορετικές θέσεις στο φόρουμ δεν επιτρέπεται. Παραμένει σε ισχύ μόνο η παρούσα. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33 Edited February 16, 2026 at 04:04 PM by Pavlos33
lex.87.ze Posted May 8, 2026 at 11:37 AM Posted May 8, 2026 at 11:37 AM Καλησπέρα, Θέλω να προχωρήσω σε πολεοδομικό έλεγχο διαμερίσματος το οποίο έχει έρκερ και προβάλλει πάνω από το πεζοδρόμιο. Έχει κατασκευαστεί με οικ. άδεια του 1964. Στη κάτοψη της οικ. άδειας δεν φαίνεται το έρκερ. Στο μόνο σχέδιο στο οποίο φαίνεται το έρκερ είναι στην όψη της οικοδομικής άδειας. Αρκεί αυτό το στοιχείο για να μου πιστοποιεί ότι υπήρχε έρκερ κατα την οικ. άδεια και περαιτέρω να προχωρήσω σε πολεοδομικό έλεγχο και μετέπειτα σε υπαγωγή στο Ν.4495/2017 ?
Pavlos33 Posted May 8, 2026 at 11:41 AM Posted May 8, 2026 at 11:41 AM Κατά τη γνώμη μου όχι. Σε εκατοντάδες άδειες της τότε εποχής, στις κατόψεις τουλάχιστον δείχνονταν τα έρκερ (όχι απαραιτήτως με την ένδειξη "έρκερ") τα οποία πολλές φορές χρησίμευαν για την δημιουργία ντουλάπας στο εσωτερικό των διαμερισμάτων. Τα κριτήρια της κατηγορίας 3 (<5% σε επιφάνεια και περίγραμμα) πληρούνται προκειμένου να κάνεις υπαγωγή;
lex.87.ze Posted May 8, 2026 at 12:06 PM Posted May 8, 2026 at 12:06 PM Το μπλε περίγραμμα είναι η πραγματική σημερινή κατάσταση με επιφάνεια 90,94μ2 Το λευκό περίγραμμα είναι το περίγραμμα της κάτοψης κατά την οικ. άδεια με επιφάνεια 88,80μ2 <5% σε επιφάνεια και περίγραμμα πληρείται
Pavlos33 Posted May 8, 2026 at 12:34 PM Posted May 8, 2026 at 12:34 PM Αν πληρούνται προχωράς σε υπαγωγή και αναρτάς νέα κάτοψη στο σύστημα, την οποία θα δώσεις στην συμβολαιογράφο και αυτή θα αναρτήσεις και στην ΗΤΚ. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now