Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Πληροφοριακό Σύστημα Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ


Recommended Posts

Σε ευχαριστώ!

Για το 3. σχετικά με το ως ανωτέρω Έντυπο Πρότασης Παρεμβάσεων, το διαγράφουμε, το αφήνουμε ως έχει ή κάτι άλλο ?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

On 29/3/2019 at 2:36 ΜΜ, gsaraf said:

Μήπως είναι άσχετος ο υπάλληλος στην τράπεζα;  Μιλάς πάντα με τον ίδιο;

Υπάρχει περίπτωση να αναμένονται από τη μεριά σου οι εντολές προς την τράπεζα για την εκτέλεση των εμβασμάτων σε άλλη τράπεζα.

Οι λογαριασμοί των προμηθευτών είναι στη EUROBANK ή σε άλλη τράπεζα;

Ο  σύμβουλος έργου τί λέει;

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Ο υπάλληλος είναι ο αρμόδιος για το εξοικονομώ στην τράπεζα. Οπότε δεν ξέρω τι να πω. 

Και όλοι οι προμηθευτές είναι από EUROBANK σε EUROBANK. 

Ο σύμβουλος δεν έχει συναντήσει κάτι ανάλογο, άρα δεν ξέρει. 

Δεν έχετε συναντήσει εσείς κάτι τέτοιο?

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα συνάδελφοι, θα ήθελα τη γνώμη σας! Σε αίτηση που χρειαζόταν τακτοποίηση με 4495/17 εκ παραδρομής είχα πει στον πελάτη να πληρώσει το παράβολο και όχι το συνολικό πρόστιμο πριν την υποβολή της αίτησης. Το πρόστιμο ήταν πολύ μικρό (200ευρώ) αλλά πληρώθηκε αρκετά μετά την ένταξη του πελάτη μου στο ΕΚΟ. Οπότε στα δικαιολογητικά που είχα ανεβάσει δεν φαίνεται εξοφλημένο όλο το ποσό όπως απαιτείται, και φοβάμαι ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα κατά τον τελικό έλεγχο. Ακόμα δεν έχουν γίνει οι παρεμβάσεις που έχουμε προτείνει. Σκέφτομαι να προτείνω στον πελάτη μου να μην τις πραγματοποιήσει αυτή τη στιγμή, να "παραιτηθεί" από το πρόγραμμα και να κάνει αίτηση στο επόμενο εξοικονομώ που ακούγεται οτι θα βγει στο επόμενο διάστημα. Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε γνώμη. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει τύχει για προμηθευτές που είχαν λογαριασμό σε άλλη τράπεζα.

Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών της Eurobank 2109555000.

Προσπαθήστε να διασταυρώσετε τις πληροφορίες που σας δίνει ο υπάλληλος.

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν, gsaraf said:

Μου έχει τύχει για προμηθευτές που είχαν λογαριασμό σε άλλη τράπεζα.

Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών της Eurobank 2109555000.

Προσπαθήστε να διασταυρώσετε τις πληροφορίες που σας δίνει ο υπάλληλος.

Ευχαριστώ πολύ. Έχω επικοινωνήσει με την τράπεζα πολλές φορές και δεν μπορούν να μου πουν τίποτα λέει. Ο ένας πετάει το μπαλάκι στον άλλο και δεν μπορώ να επικοινωνήσω με κανέναν ουσιαστικά για την πορεία της αίτησης. Ήθελα απλά να δω αν το έχει αντιμετωπίσει και κανείς άλλος. 

1. Πόσο καιρό αναμένατε εσείς?

2. Γνωρίζετε κάποιο άλλο τηλέφωνο επικοινωνίας?

Και πάλι ευχαριστώ για το χρόνο!

Link to comment
Share on other sites

Από την μέχρι τώρα εμπειρία μου, δε δικαιολογείται τόση καθυστέρηση.

Το πιθανότερο είναι ότι κάτι δεν κάνουν καλά στην τράπεζα.

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, gsaraf said:

Από την μέχρι τώρα εμπειρία μου, δε δικαιολογείται τόση καθυστέρηση.

Το πιθανότερο είναι ότι κάτι δεν κάνουν καλά στην τράπεζα.

Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

SOS !!!! Ερώτηση: για μονωτικό θερμοπρόσοψης της  LAMDASOL EPS-80 RF μου δώσανε για σήμανση CE το παρακάτω, ισχύει; με καλύπτει;

EPS 80 ETICS GRAPHITE LAMDASOL (UNISOL 2017).pdf

Edited by Georgia S
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ταιριάζει καλύτερα για αποδεικτικό ενεργειακών χαρακτηριστικών (λ=0,031).

Για τη σήμανση CE, συνήθως συναντάται έγγραφο με τίτλο "Δήλωση Συμμόρφωσης".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, lenia_s said:

καλησπέρα συνάδελφοι, θα ήθελα τη γνώμη σας! Σε αίτηση που χρειαζόταν τακτοποίηση με 4495/17 εκ παραδρομής είχα πει στον πελάτη να πληρώσει το παράβολο και όχι το συνολικό πρόστιμο πριν την υποβολή της αίτησης. Το πρόστιμο ήταν πολύ μικρό (200ευρώ) αλλά πληρώθηκε αρκετά μετά την ένταξη του πελάτη μου στο ΕΚΟ. Οπότε στα δικαιολογητικά που είχα ανεβάσει δεν φαίνεται εξοφλημένο όλο το ποσό όπως απαιτείται, και φοβάμαι ότι θα δημιουργηθεί πρόβλημα κατά τον τελικό έλεγχο. Ακόμα δεν έχουν γίνει οι παρεμβάσεις που έχουμε προτείνει. Σκέφτομαι να προτείνω στον πελάτη μου να μην τις πραγματοποιήσει αυτή τη στιγμή, να "παραιτηθεί" από το πρόγραμμα και να κάνει αίτηση στο επόμενο εξοικονομώ που ακούγεται οτι θα βγει στο επόμενο διάστημα. Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε γνώμη. Ευχαριστώ.

 

Από Οδηγό Εφαρμογής (σελ. 44):

Σε κάθε περίπτωση δεν είναι δυνατή η προσκόμιση δικαιολογητικού του Παραρτήματος Ι για την κάλυψη των όρων και προϋποθέσεων υπαγωγής στο Πρόγραμμα,που να φέρει ημερομηνία μεταγενέστερη της ημερομηνίας ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης, πλην αυτών που έχουν διευκρινιστικό και μόνο χαρακτήρα.

Από Παράρτημα Ι (σελ. 2):

Οικοδομική Άδεια ή/και άλλο αντίστοιχο/πρόσθετο νομιμοποιητικό έγγραφο (όπως για παράδειγμα υπαγωγή της δηλούμενης κατασκευής ή χρήσης σε νόμο τακτοποίησης αυθαίρετων κατασκευών).

Με την εξής υποσημείωση: για την περίπτωση ζ της παρ.2του άρθρου 82 του ν. 4495/2017 (δηλαδή τα ακίνητα για τα οποία έχει περατωθεί η διαδικασία καταβολής του ενιαίου ειδικού προστίμου ή έχει καταβληθεί ποσοστό τριάντα τοις εκατό του ενιαίου ειδικού προστίμου, κατά τις διατάξεις του παρόντος ή τις διατάξεις του ν. 4014/2011 και του ν. 4178/2013,) προσκομίζεται η  δήλωση  υπαγωγής της  αυθαίρετης  κατασκευής  ή  χρήσης  όπου  αποτυπώνεται  η  πλήρης εξόφληση του ενιαίου ειδικού προστίμου.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.