Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πληροφοριακό Σύστημα Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ


Recommended Posts

παιδια το συστημα ανοιξε οπως ειπαν. Η ενεργοποιηση λογικα θα γινει κατοπιν ανακοινωσης σε καποιες μερες η εβδομαδες μεχρι να λυθουν διαφορα θεματα. Μεχρι τοτε οι φοροτεχνες μελετανε την πλατφορμα και τους οδηγους. Πατε για καμια και αυριο μετρατε κανα ΠΕΑ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Άλλο ένα τέχνασμα των Σπίρτζη-Τσίπρα. Παγίδευσε μια ολόκληρη επιστημονική ομάδα πολιτών, να περιμένει ένα πρόγραμμα εδώ και καιρό για 200€. Αυτοί ξέρουν από τώρα που θα παν τα χρήματα. Μας έχουν κάνει μπακάληδες χωρίς αξιοπρέπεια. Προτείνω καθολική αποχή από την έκδοση ΠΕΑ (αυτοί που έβγαλαν και τα δώσαν σε εταιρείες-συμβούλους να τα κάνουν ανακλήση). Ας δείξουμε μια φορά πόσο απαραίτητοι είμαστε για το σύστημα και τα πολιτικά τους παιχνίδια. Αλλά τι λέω? (μάλλον ακόμα δεν ξύπνησα..., συμβολαιογράφοι είμαστε?) Εδώ αλλάζουμε 3 νομούς, ελέγχουμε οικοδομές για 10 και 20 πόντους με καθαρά έσοδα το πολύ 50€ και χαιρόμαστε που έχουμε δουλειά! Κρίμα...

Edited by harris77
  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Καλά ότι μας εμπαίζουν είναι το μόνο σίγουρο...

Το θέμα είναι ότι τους ακολουθούμε πανηγυρικά κι περιμένουμε με βάρδιες πότε θα ανοίξει η πλαρφόρμα...

Κι αν δεν προλάβουμε να εντάξουμε κι κάποιους, γιατί είναι φυσικά αδύνατο, θα μας την πουν κι οι πελάτες...

Τι ζούμε...

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites



Δείτε τα πρώτα 20 δευτερόλεπτα (αφού προσπεράστε την τυχόν διαφήμιση)



Edited by sdim
Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια των προηγουμενων, οι πελάτες έχουν απαίτηση αν δεν εγκριθούν να πάρουν πισω το κόστος του 1ου ΠΕΑ.

(Δεν ξερω αν συμβαινει και σε εσας αλλα εμενα μου το λενε συνεχως). Λες και δεν κανουμε κοπο και διαδικασία για αυτούς.

Άλλα δυστυχώς ως κλάδος αυτό μας αρμόζει.... 

ΥΣΤ. Για να μην βγω εκτός θέματος: Το σύστημα πετάει .... ήδη εχω καταχωρίσει 10 αιτήσεις.... και μετα ξύπνησα.... 

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να ξεκινήσεις να διαλέγεις τους πελάτες σου και όχι αυτοί εσένα. Ξεκαθαρίζεις πως δουλεύεις και τι πληρώνεσαι, αν δεχτούν καλώς. Αν όχι, να πάνε σε κάποιον που θα τους το κάνει τζάμπα

Edited by Astrolavos
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι, επειδή διαβάζω όσα γράφετε. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Βάλαμε τα χεράκια μας και βγάλαμε τα ματάκια μας. Και όλες οι παρεμφερείς εκφράσεις. Εμείς επιλέξαμε και είμασταν τόσες μέρες πάνω από το σύστημα, κι αυτό γιατί; Να προλάβουμε, τον Χ συνάδελφο, μην μπει πρώτος εκείνος και κάνει την αίτηση και τα ακούσουμε εμείς από τον πελάτη μας ότι δεν προλάβαμε. Άρα και πάλι που καταλήγω εγώ; Ο ένας συνάδελφος προσπαθεί να φάει τον άλλο για να γλυτώσει το τομάρι του. Προσωπικά χθες το απόγευμα το παράτησα το θέμα, το πήρα πολύ χαλαρά, προχωρώ τις υπόλοιπες δουλειές μου κανονικά και ανά κάποιες ώρες ελέγχω το σύστημα. Κι όποιος είναι Θεσσαλονίκη, τον κερνάω κι ένα καφέ αν θέλει να περάσει από το γραφείο, να γελάσουμε μαζί με τα χάλια μας  :grin:  :grin:  :grin:

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια των προηγουμενων, οι πελάτες έχουν απαίτηση αν δεν εγκριθούν να πάρουν πισω το κόστος του 1ου ΠΕΑ.

(Δεν ξερω αν συμβαινει και σε εσας αλλα εμενα μου το λενε συνεχως). Λες και δεν κανουμε κοπο και διαδικασία για αυτούς.

Άλλα δυστυχώς ως κλάδος αυτό μας αρμόζει.... 

ΥΣΤ. Για να μην βγω εκτός θέματος: Το σύστημα πετάει .... ήδη εχω καταχωρίσει 10 αιτήσεις.... και μετα ξύπνησα.... 

Συνάδελφε μήπως πρέπει να κάνεις μια συζήτηση με τον εαυτό σου;

 

τι σημαίνει έχουν απαίτηση; η συμφωνία προκύπτει από διαπραγμάτευση. Αν κάποιο από τα δυο μερη για οποιοδήποτε λόγο δεν ικανοποιείται, τότε δεν υπάρχει συμφωνία.

 

Άρα τι μας λες;

 

Εγώ προσωπικά ενημερώνω όλους τους πελάτες ότι υπάρχει το ρίσκο να μην εγκριθούν και ότι σε αυτή την περίπτωση πάλι δεν έχουν χάσει κάτι σημαντικό αφού το ΠΕΑ θα ισχύει για 10έτη.

 

Έτσι όπως το περιγράφεις είναι σα να παρακαλάς εσύ τους πελάτες να τους βάλεις στο εξοικονόμηση ντε και καλά, χωρίς αυτοί να πολυθέλουν. Αν όντως αυτό συμβαίνει τότε δε σου φταίνε αυτοί. Κακοί πελάτες πάντα θα υπάρχουν, το θέμα είναι τι κάνεις εσύ με αυτούς..

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

συνηθως κάποιοι έχουν καμιά πληροφόρηση, πότε θα ανοιξει κλπ. Εδω δεν υπάρχει καμιά διαρροή? Είναι τρελο να μην βγα΄λουν ανακοινωση σημερα

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.