Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Πληροφοριακό Σύστημα Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 7,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Χαχαχα! Καλή Μεγάλη μας Δευτέρα! 

Πραγματικά θα είναι βδομάδα των Παθων (μας).....χεχεχε

​Καλο κουραγιο σε ολους!  :)

Link to comment
Share on other sites

Εσεις δηλώνετε το μειλ των πελατών σας στην αρχη οταν μπαινετε ως ωφελουμενοι? Γιατί αργοτερα στέλνει καποιο κωδικο επαληθευσης σε αυτο το μειλ για να προχωρησει παρακατω....

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή είχα χρησιμοποιήσει ήδη το δικό μου όταν γράφτηκα ως σύμβουλος, έβαλα ένα πρόχειρο gmail που έχω. Αλλά αν στείλει μέιλ στον πελάτη τί, θα του ζητάς να στο κάνει forward; Καλύτερα δικό σου,

Edited by hkamp
Link to comment
Share on other sites

ναι. και είτε θα έχεις τους κωδικούς email του πελάτη Ή ο πελάτης θα είναι Stand by να σου δώσει τον κωδικό επιβεβαίωσης! :)

Link to comment
Share on other sites

Εκανα μονο 1 αιτηση εφτασα στο βημα 3ο , παλι καλα που παταγα προσωρινη αποθηκευση.Οριστικοποιηση δεν εγινε.

Κωδικο πηρε η αιτηση.

Εδω και 30 λεπτα δεν εχω προσβαση.

Θα φαμε ολη την ημερα προβλεπεται!

 

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.