Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πληροφοριακό Σύστημα Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 7,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

10 ώρες πριν, Kiotis said:

Γειά σας πάλι,

Έχω μια ερωτησούλα ακόμα. Στο στάδιο υλοποίησης παρεμβάσεων που ζητάει το iban ωφελούμενου, πρέπει να εισαχθεί το iban από το οποίο θα γίνουν οι πληρωμές έτσι? Όχι ένα iban οποιουδήποτε λογαριασμού έχουμε στο όνομα μας?

Ευχαριστώ

Γιώργος

Χρειάζεται ο ΙΒΑΝ σας στην τράπεζα που έχετε δηλώσει ως συνεργαζόμενη

https://exoikonomisi.ypen.gr/-/allage-synergazomenes-trapezas

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους!

Παραθέτω παρακάτω απορίες μου σχετικά με τη διαδικασία αλλαγή παρεμβάσεων.

Στις συχνές ερωτήσεις  - απαντήσεις για τον οδηγό του προγράμματος αναφέρεται το παρακάτω (ερώτηση 37):

Σε περίπτωση αλλαγής της πρότασης των παρεμβάσεων ο Ενεργειακός Επιθεωρητής καταχωρεί τη νέα πρόταση στο buildingcert και αντίστοιχα επικαιροποιείται το «Έντυπο Πρότασης Παρεμβάσεων» του Παραρτήματος ΙΙΙ και επισυνάπτεται στο πληροφοριακό σύστημα. Στην περίπτωση που η αίτηση έχει ήδη οριστικοποιηθεί, το Παράρτημα επισυνάπτεται κατά το στάδιο της ολοκλήρωσης.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γίνει νέο ΠΕΑ; Γιατί στο buildingcert δε μπορουν να γίνουν αλλαγές, εφόσον το ΠΕΑ έχει υποβληθεί οριστικά.

Αν ισχύει το παραπάνω, στη πλατφορμα του προγράμματος δε μπορεί να γίνει αντικατάσταση του 1ου ΠΕΑ το οποίο έχει αποθηκευτεί μαζί με τα ενεργειακά στοιχεία και το αρχικό σενάριο εξοικονόμησης.

Επίσης αν και θα επισυναφθεί το νέο Παράρτημα ΙΙΙ στο στάδιο της ολοκλήρωσης, στη πλατφορμα του προγράμματος δε μπορεί να γίνει αλλαγή στη ‘’πρόταση παρεμβάσεων’’ όπου είναι αποθηκευμένες οι κτηγορίες δαπανών, η ποσότητα αυτών και το κόστος τους, βάσει του αρχικού σεναρίου (αυτού που θέλουμε να αλλαχθεί).

Τέλος αν θέλουμε να αλλάξουμε μόνο το κόστος (προς τα κάτω) αλλά έχουν ήδη δηλωθεί προκαταβολές, τι γίνεται;

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας,

Μία απο τις παρεμβάσεις πελάτη είναι ο ηλιακός. Θέλει να αγοράσει τον ηλιακό από έναν Α προμηθευτή και τον εγκαταστήσει ένας άλλος Β. Μπορεί να γίνει αυτό,σωστά; Θα γίνει επιμερισμός των αμοιβών τους, σύμφωνα με τα παραστατικά που θα φέρουν, αρκεί να είναι κάτω απο το επιλέξιμο όριο (1100€) το άθροισμα και των 2. Καλά δεν τα λέω;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα @ΑΓΝΗ Όπως τα λες! Δύο παραστατικά ξεχωριστά, υλικά από τον Α και εργασία από τον Β, μέχρι 1100€ :) 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Από ...Εγχειρίδιο Εισαγωγής Στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα--Διαχείριση αίτησης μετά την Έκδοση της Απόφασης Υπαγωγής

1.5 Έλεγχος Τελικής Εκταμίευσης Με την υποβολή της Δήλωσης Πιστοποίησης για την ολοκλήρωση του έργου, η αίτηση προωθείται προς έλεγχο από τον Δικαιούχο του Προγράμματος. Η αίτηση παραμένει σε αναμονή του πορίσματος του ελέγχου. Ανάλογα με το αν θα προκύψουν εκκρεμότητες ή όχι, η αίτηση μεταβαίνει σε μία από τις παρακάτω καταστάσεις:  08.γ Αίτηση με ολοκληρωμένες παρεμβάσεις- αίτηση με ελλείψεις  09. Αίτηση προς τελική εκταμίευση - επιτυχής έλεγχος παραστατικών και λοιπών δικαιολογητικών

1.5.1 Αίτηση με ολοκληρωμένες παρεμβάσεις- αίτηση με ελλείψεις Ανεξάρτητα από το αν υπάρχει ενεργή αίτηση δανείου ή όχι, στην Καρτέλα «Μηνύματα» ο χρήστης λαμβάνει μήνυμα με τις εκκρεμότητες που προέκυψαν από τον έλεγχο παραστατικών και λοιπών δικαιολογητικών, που διενεργήθηκε από τον Δικαιούχο του Προγράμματος. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επέμβει μόνο στην Καρτέλα «Δικαιολογητικά», όπου μπορεί να ψηφιοποιήσει πρόσθετα δικαιολογητικά, προς κάλυψη των εκκρεμοτήτων που προέκυψαν κατά τον έλεγχο. Μετά την τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων, ο χρήστης επιστρέφει στην Κεντρική Οθόνη και επιλέγει το πλήκτρο «Έλεγχος Επίτευξης Ενεργειακού Στόχου και πληρότητας στοιχείων».

Οπότε θα υπάρξει έλεγχος δικαιολογητικων και αν υπάρχουν ελλειπή τότε μπορούν να προστεθούν στο τελικό στάδιο, ακόμα και από την 1η αίτηση οικοδομική άδεια , τακτοποίηση κλπ?

Edited by Blai
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, ως ωφελούμενος έλαβα μήνυμα ότι η αίτηση μου βρίσκεται σε διαδικασία ακύρωσης παρόλο που από τις 3/10 βρισκόταν στο στάδιο 9. Ο λόγος για τον οποίο καθυστέρησα ήταν ότι το σύστημα δεν δεχόταν τα στοιχεία του πρώτου εγγυητή παρόλο που είχε εξοφλήσει όλες τις οφειλές του στην εφορία εφάπαξ. Στην επανειλημμένες προσπάθειες μου να επικοινωνήσω μέσω τηλεφώνου στα 2131513780, 213151381, 21315139, 2131513124 και 2103000877 ή μέσω e-mail στα  [email protected]  και  [email protected]  δεν έλαβα καμία απάντηση.  Έτσι αναγκάστηκα να αναζητήσω νέο εγγυητή ο οποίος μέχρι να μπορέσει να ανταποκριθεί φτάσαμε στην ημερομηνία 03/10. Είχε καταφέρει κανείς από εσάς να επικοινωνήσει μαζί τους τόσο καιρό?Τι άλλο θα μπορούσα να έχω κάνει και το πιο σημαντικό, υπάρχει περίπτωση να μπορεί να γίνει κάτι τώρα για να επανέλθει η αίτηση μου?

Link to comment
Share on other sites

On 3/10/2018 at 3:33 ΜΜ, john13552 said:

Δεν νομίζω πως το γνωρίζει κάποιος αυτό, εκτός από τους ίδιους. Κάτι μου λέει πως πάμε για μετά τα χριστούγεννα.

Για να βγει το υπερπλεόνασμα!

Υπάρχει κάποιος που να έχει πάρει τις προκαταβολές άραγε?

Link to comment
Share on other sites

On 5/10/2018 at 4:12 ΜΜ, Blai said:

Από ...Εγχειρίδιο Εισαγωγής Στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα--Διαχείριση αίτησης μετά την Έκδοση της Απόφασης Υπαγωγής

1.5 Έλεγχος Τελικής Εκταμίευσης Με την υποβολή της Δήλωσης Πιστοποίησης για την ολοκλήρωση του έργου, η αίτηση προωθείται προς έλεγχο από τον Δικαιούχο του Προγράμματος. Η αίτηση παραμένει σε αναμονή του πορίσματος του ελέγχου. Ανάλογα με το αν θα προκύψουν εκκρεμότητες ή όχι, η αίτηση μεταβαίνει σε μία από τις παρακάτω καταστάσεις:  08.γ Αίτηση με ολοκληρωμένες παρεμβάσεις- αίτηση με ελλείψεις  09. Αίτηση προς τελική εκταμίευση - επιτυχής έλεγχος παραστατικών και λοιπών δικαιολογητικών

1.5.1 Αίτηση με ολοκληρωμένες παρεμβάσεις- αίτηση με ελλείψεις Ανεξάρτητα από το αν υπάρχει ενεργή αίτηση δανείου ή όχι, στην Καρτέλα «Μηνύματα» ο χρήστης λαμβάνει μήνυμα με τις εκκρεμότητες που προέκυψαν από τον έλεγχο παραστατικών και λοιπών δικαιολογητικών, που διενεργήθηκε από τον Δικαιούχο του Προγράμματος. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επέμβει μόνο στην Καρτέλα «Δικαιολογητικά», όπου μπορεί να ψηφιοποιήσει πρόσθετα δικαιολογητικά, προς κάλυψη των εκκρεμοτήτων που προέκυψαν κατά τον έλεγχο. Μετά την τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων, ο χρήστης επιστρέφει στην Κεντρική Οθόνη και επιλέγει το πλήκτρο «Έλεγχος Επίτευξης Ενεργειακού Στόχου και πληρότητας στοιχείων».

Οπότε θα υπάρξει έλεγχος δικαιολογητικων και αν υπάρχουν ελλειπή τότε μπορούν να προστεθούν στο τελικό στάδιο, ακόμα και από την 1η αίτηση οικοδομική άδεια , τακτοποίηση κλπ?

Ετσι φαινεται

.δν νομιζω να ακυρωθει κανεις για τετοιους διευκρινιστικους λογους..

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.