Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Πληροφοριακό Σύστημα Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 7,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Συνάδελφοι καλησπέρα.

Παρακαλώ, μια διευκρίνιση από όποιον το γνωρίζει:

Τα Δελτία Αποστολής των υλικών σε ποια καρτέλα πρέπει να ανέβουν;

Στα «Δικαιολογητικά» ή  στα «Ψηφιοποιημένα Παραστατικά»;

Ίδια ερώτηση και για τα τραπεζικά Εξτρέ εξόφλησης ΠΕΑ 1&2 και ιδίων κεφαλαίων-προκαταβολών.

Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί τα μεν Δελτία Αποστολής δεν βλέπω να αναφέρονται ούτε στον οδηγό ούτε στα τεχνικά εγχειρίδια. Δεν ξέρω αν θεωρούνται ως παραστατικά, αλλά ίσως ως συνοδευτικά έγγραφα αυτών.

Τα δε, τραπεζικά παραστατικά (εξτρέ) λογικά θα έπρεπε να πάνε στα «Ψηφιοποιημένα Παραστατικά», αλλά η πλατφόρμα στην κεντρική σελίδα της αίτησης μας λέει ότι τα παραστατικά καταβολής ιδίων κεφαλαίων ανεβαίνουν στη καρτέλα «Δικαιολογητικά» (υποθέτω ότι το ίδιο θα ισχύει και για τα εξτρέ των ΠΕΑ 1&2;)

Το help-desk στον κόσμο του… Η κοπελίτσα στο τηλέφωνο λέει βάλτε τα όλα στα «Ψηφιοποιημένα Παραστατικά» (σε αντίφαση με τις οδηγίες της κεντρικής σελίδας της αίτησης), το δε [email protected] μου απάντησε να διαβάσω τα τεχνικά εγχειρίδια (σαφής και τεκμηριωμένη απάντηση!).

 Σας ευχαριστώ.

 

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να το γνωρίζω διοτι δεν εχω φτάσει ως εκει πιστευω οτι τα δελτία αποστολής πάνε στα ψηφιοποιημένα παραστατικά.

Τωρα για τα εξτρέ λογικά θα τα ζητάει στο πεδίο παραστατικά--> Κατανομή ίδιων κεφαλαίων.

 

Γενικά στα δικαιολογητικά για να σηκώσει κάτι πρέπει να στο ζητήσει το σύστημα, οπότε θα είναι προφανές.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς έτσι.

Στις καρτέλες «Κατανομή Ίδιων Κεφαλαίων» και «Καταχώρηση Λοιπών Εξόδων» δεν μπορείς να ανεβάσεις κάτι. Απλά καταχωρείς τα νούμερα που υλοποιήθηκαν. Η «Κατανομή Ίδιων Κεφαλαίων» μάλιστα, προκύπτει αυτόματα μετά τη καταχώρηση  των υλοποιημένων παρεμβάσεων και δαπανών (σύμφωνα με το ποσοστό επιδότησης).

 

Στη καρτέλα «Δικαιολογητικά» δεν ανεβάζεις μόνο τα τυπικά που σου ζητάει. Επιλέγοντας το «Πρόσθετα Δικαιολογητικά» πρέπει να ανεβάσουμε και ότι άλλο έχουμε (πιστοποιητικά CE, δηλώσεις προμηθευτή-αναδόχου κλπ) δίνοντας εμείς τον τίτλο του δικαιολογητικού.

 

Αντιγράφω από τις οδηγίες της κεντρικής οθόνης αίτησης:

«Στην καρτέλα «Δικαιολογητικά» ψηφιοποιήστε και αναρτήστε (upload) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, όπως αυτά εμφανίζονται στο σχετικό πίνακα και προσθέστε επιπλέον έγγραφα (προσθήκη μη τυπικού δικαιολογητικού), εφόσον κρίνετε απαραίτητο (πχ παραστατικά καταβολής ιδίων κεφαλαίων, ΥΔ προμηθευτών/αναδόχων, τυχόν πιστοποιητικών ενεργειακών χαρακτηριστικών των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στις παρεμβάσεις)»

 

Άρα τα παραστατικά καταβολής ιδίων κεφαλαίων ανεβαίνουν στη καρτέλα «Δικαιολογητικά» (υποθέτω ότι το ίδιο θα εννοεί και για τα εξτρέ των ΠΕΑ 1&2).

Αυτό για το οποίο δεν είμαι σίγουρος είναι τα Δελτία Αποστολής, τα οποία δεν είναι ακριβώς παραστατικά δαπανών, αλλά συνοδευτικά έγγραφα μετακίνησης των υλικών και ίσως πρέπει και αυτά να πάνε στα «Δικαιολογητικά».

Link to comment
Share on other sites

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ
Ανέφερα το πρόβλημα στο συνήγορο του πολίτη και με ενημέρωσαν ότι το ΕΤΕΑΝ ισχυρίζεται ότι δεν έχει γίνει κανένα παράπονο. Ως εκ τούτου, αν θέλουμε να βελτιωθεί λίγο η κατάσταση, κάντε 1 κόπο κ στείλτε 1 απλό mail με θέμα "Παράπονα για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση Εξοικονομώ" και κείμενο κάτι του στυλ "Καλώ συνεχώς και δεν μπορώ να πιάσω γραμμή" στο μέιλ [email protected]

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν να χρησιμοποιούμε τα email για ουσιώδη θέματα μήπως λάβουμε κάποια στιγμή απάντηση.

Αντί λοιπόν να στείλουμε μαζικά το "Καλώ συνεχώς και δεν μπορώ να πιάσω γραμμή"  που δεν έχει κανένα νόημα και δεν θα φέρει κανένα αποτέλεσμα, ας στείλεις συνάδερφε το ερώτημά που θα συζητούσες τηλεφωνικά μέσω email.

Μην καταδικάζεις συναδέρφους που έχουν στείλει ουσιώδη μηνύματα  σε μια ατελείωτη αναμονή λόγω των ανούσιων email.

Edited by yian
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν έχω λάβει καμία ουσιώδη απάντηση απάντηση από την ηλεκτρονική φόρμα κ πλέον και από το Mail. 

Επιπλέον, στα 3 τελευταία e-mail δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται που στέλνεις email.

Yesterday, 3:07 PM

«Από την Δευτέρα 15/10/2018 η ενημέρωση για θέματα που αφορούν το Πρόγραμμα Εξοικονόμηση Κατ’ Οικον ΙΙ  θα παρέχεται αποκλειστικά, είτε εγγράφως μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης [email protected], ή τηλεφωνικά στο 210.3000.877 (τηλεφωνικό κέντρο, ώρες λειτουργίας 09.00-17.00). Για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους οι χρήστες προτρέπονται να προτιμούν την αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων στην άνω ηλεκτρονική διεύθυνση έναντι της τηλεφωνικής επικοινωνίας. Τα γραπτά ερωτήματα θα πρέπει να περιέχουν πλήρη στοιχεία του αιτούντα, στοιχεία αίτησης και αναφορά στο θέμα το οποίο αφορούν πχ επιλεξιμότητα δαπάνης, εκκρεμότητα δικαιολογητικών, προκαταβολές δανείου, ίδια κεφάλαια, τεχνικές διευκρινίσεις, ένσταση, αίτημα παράτασης λόγω ανωτέρας βίας, κλπ.

Διευκρινίζεται ότι:

α) για θέματα δανειοδότησης, αρμόδια για παροχή διευκρινίσεων είναι η γραμμή Υποστήριξης της τράπεζας της επιλογής του ωφελουμένου.

β) για την χρήση του Πληροφοριακού Συστήματος υπάρχουν αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Προγράμματος τα Τεχνικά Εγχειρίδια Εισαγωγής Στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα.»

 

Link to comment
Share on other sites

Έχω προωθήσει και γω e-mail και σε αυτή τη διεύθυνση και δεν έχω λάβει απάντηση.

Συνάδελφοι, είναι τραγικό. Είναι τραγικό που δεν λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο. Ειδικά εφόσον παίζουν θέματα προθεσμιών (πχ 15 μέρες για τα πρόσθετα έγγραφα στις ειδικές περιπτώσεις). 

Θα στείλω e-mail. 

Edited by Νίκη_1983
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν, yian said:

Εξαρτάται που στέλνεις email.

Yesterday, 3:07 PM

«Από την Δευτέρα 15/10/2018 η ενημέρωση για θέματα που αφορούν το Πρόγραμμα Εξοικονόμηση Κατ’ Οικον ΙΙ  θα παρέχεται αποκλειστικά, είτε εγγράφως μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης [email protected], ή τηλεφωνικά στο 210.3000.877 (τηλεφωνικό κέντρο, ώρες λειτουργίας 09.00-17.00). Για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους οι χρήστες προτρέπονται να προτιμούν την αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων στην άνω ηλεκτρονική διεύθυνση έναντι της τηλεφωνικής επικοινωνίας. Τα γραπτά ερωτήματα θα πρέπει να περιέχουν πλήρη στοιχεία του αιτούντα, στοιχεία αίτησης και αναφορά στο θέμα το οποίο αφορούν πχ επιλεξιμότητα δαπάνης, εκκρεμότητα δικαιολογητικών, προκαταβολές δανείου, ίδια κεφάλαια, τεχνικές διευκρινίσεις, ένσταση, αίτημα παράτασης λόγω ανωτέρας βίας, κλπ.

Διευκρινίζεται ότι:

α) για θέματα δανειοδότησης, αρμόδια για παροχή διευκρινίσεων είναι η γραμμή Υποστήριξης της τράπεζας της επιλογής του ωφελουμένου.

β) για την χρήση του Πληροφοριακού Συστήματος υπάρχουν αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Προγράμματος τα Τεχνικά Εγχειρίδια Εισαγωγής Στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα.»

 

Στη σωστή διεύθυνση τα στέλνω από τη Δευτέρα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.