Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μισθωτός μηχανικός και σφραγίδα


mech.eng

Recommended Posts

Καλησπέρα. Είμαι μισθωτός μηχανικός σε εταιρια μελετών. Η εταιρία μου ζητάει να σφραγίσω μελέτες. Θεωρείτε σωστό να χρεώσω επιπλέον; Η εργασία είναι 8-9 ώρες την ημέρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Αυτό εξαρτάται από σένα. Αν καλοπληρώνεσαι ή όχι, αν είναι δικές σου οι μελέτες, τι έχετε συμφωνήσει στην από μεταξύ σας σύμβαση εργασίας. Το σωστό είναι σχετικό στην εποχή μας...

Link to comment
Share on other sites

Δεδομένου οτι είμαι μισθωτός και δεν έχω ανοιχτά βιβλία, πώς θα γίνεται η καταβολή? Αφορά μελέτες προς πολεοδομία και απ οτι γνωρίζω η πληρωμή γίνεται μέσω εθνικής τράπεζας. Ο πελάτης της εταιρίας μου θα καταβάλλει απευθείας στον λογαριασμό μου της εθνικής τράπεζας ή θα τα καταβάλλει στην εταιρία μου?

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που έχεις κλειστά βιβλία δεν μπορείς να εκδώσεις παραστατικό.

 

Απο συναδέλφους που είναι μιθωτοί όπως και εσύ ξέρω ότι η διαδικασία είναι:

 

1. Ανάθεση στην εταιρία σου από τον πελάτη

 

2. Συνυπογραφή σχεδίων από εσένα και την εταιρία σου.

 

3. Υπογραφή απο εσένα ΥΔ ότι δεν έλαβες επιπλέον χρήματα για τις μελέτες (κάτι τέτοιο λέει δεν θυμάμαι ακριβώς) την οποία ζητάνε στις πολεοδομίες.

 

4. Τα υπόλοιπα είναι τα γνωστά (ΦΕΜ, παραστατικό κλπ..)

Link to comment
Share on other sites

Επικουρικά στην διαδικασία που ανέφερε παραπάνω ο συνάδελφος το παρακάτω.

Το "ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ_ΤΕΕ_Καταβολή αμοιβής μελέτης-επίβλεψης σε Εταιρεία.pdf" αφορά στον τρόπο κατάθεσης της αμοιβής.

Στο "Δικαιολογητικά.pdf" υπάρχει μεταξύ άλλων και το κείμενο της δήλωσης (περίπτωση 5).

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ_ΤΕΕ_Καταβολή αμοιβής μελέτης-επίβλεψης σε Εταιρεία.pdf

Δικαιολογητικά.pdf

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Συνεπώς, είναι απαραίτητη προυπόθεση να είμαι στην εταιρία πάνω απο έναν χρόνο. Έτσι αναφέρει στα δικαιολογητικά...

Edited by mech.eng