Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Άδεια για κέντρο δημιουργικής απασχόλησης (Κ.Δ.ΑΠ)


zio7

Recommended Posts

Καλημέρα. Για να ξεφύγουμε λίγο και από το εξοικονομώ και να δούμε και καμία άλλα η δουλεία.

 

Έχει βγάλει κανείς άδεια ΚΔΑΠ? Πως υπολογίζονται οι απαιτούμενες αίθουσες και η δυναμικότητα σε παιδιά?

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Mόνο το παρακάτω βρίσκω... 

 

Ως προς τον Δήμο

 

http://www.pkm.gov.gr/inst/pkm/gallery/PKM%20files/Dikaiologitika/Dnsi%20Dimosias%20Ygeias%20kai%20Koin%20Merimnas%20PE%20Thessalonikis/Tmima%20Koinonikis%20Alhleggyhs/%CE%9A%CE%94%CE%91%CE%A0%20-%20%CE%9C%CE%95%CE%91/Dikaiologitika%20gia%20idrysi%20kdap.pdf
 

 

Επίσης

Για τη σύσταση και την λειτουργία των ΚΔΑΠ ακολουθούνται όπως αυτά ορίζονται στην Υπουργική Απόφαση αριθ. ΠΙβ/Γ.Π οικ.14951/2001 (ΦΕΚ 1397/τ Β/22-10-2001) προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ), η οποία τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την υπ’ αριθμ ΠΙβ/Γ.Π.οικ, 109707 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1849/ τ Β/03-09-2009).

 

 

ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΔΑΠ

Οι κτιριακές εγκαταστάσεις των ΚΔΑΠ πρέπει να πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές, όπως αυτές ορίζονται στην Υπουργική απόφαση αριθ. Π1β/Γ.Π.οικ.14951 (ΦΕΚ 1397/τ. Β/22-10- 2001).

Edited by JTB
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε καλησπέρα

 

Οι χώροι που οφείλει να διαθέτει, κατ’ ελάχιστον, το Κέντρο είναι:

 

1. Μια αίθουσα απασχόλησης επιφάνειας 30 τ.μ. για 15 παιδιά. Εάν το Κέντρο διαθέτει αίθουσα μουσικοκινητικής αγωγής και θεατρικού παιχνιδιού, η απαιτούμενη επιφάνεια για ταυτόχρονη απασχόληση 15 παιδιών είναι 40 τ.μ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας... και εγώ στο ΦΕΚ 1397/τ Β/22-10-2001 βρήκα το παρακάτω 

 

Άρθρο 3

Τεχνικές προδιαγραφές

I.    Το κτίριο του Κέντρου πρέπει να είναι σύμφωνο με τις διατάξεις του Γενικού Οικοδομικού Κώδικα, του Κτιριολογικού Κανονισμού - Κατηγορία Χρήσης Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας, καθώς και τον εκάστοτε ισχύοντα Κανονισμό πυροπροστασίας.

II.   Οι χώροι που οφείλει να διαθέτει, κατ' ελάχιστον, το Κέντρο είναι:

1.   Μια αίθουσα απασχόλησης επιφάνειας 30 τ.μ. για 15 παιδιά. Εάν το Κέντρο διαθέτει αίθουσα μουσικοκινητικής αγωγής και θεατρικού παιχνιδιού, η απαιτούμενη επιφάνεια για ταυτόχρονη απασχόληση 15 παιδιών είναι 40 τ.μ.

2.   Μια αίθουσα κατασκευών επιφάνειας 30 τ.μ., με νιπτήρες, για 15 παιδιά.

3.   Γραφείο εκπαιδευτών επιφάνειας 15 τ.μ.

4.   Αποθήκη.

5.   Δύο (2) τουλάχιστον W.C.

Οι χώροι παραμονής των παιδιών θα πρέπει να έχουν κατάλληλο φυσικό φωτισμό απαγορευμένου του φωτισμού και του αερισμού διαμέσου φωταγωγών.

 

Και ερμηνεύοντας τα παραπάνω θεώρησα, με τη λογική ότι δεν θα έχω αίθουσα μουσικοκινητικής αγωγής, ότι θέλω 30τμ αίθουσα ανά 15 παιδιά. Στο υγειονομικό όμως μου είπαν ότι σύμφωνα με κάποια νέα διαταγή ο παραπάνω νόμος αναφέρει ότι θέλουμε δύο αίθουσες των 30τμ ανά 15 παιδιά απλά η μια απο τις δύο να έχει 15 νιπτήρες. Ξέρει κάποιος κάτι γιαυτό?

 

Επίσης ενώ το κτίριο διαθέτει διαθέτει αλλαγή χρήσης απο κατάστημα σε φροντιστήριο και δούλευε σαν φροντιστήριο απο το υγειονομικό μου ζητήσαν αλλαγή χρήσης πατώντας στο παρακάτω

 

Άρθρο 3

Τεχνικές προδιαγραφές

I.    Το κτίριο του Κέντρου πρέπει να είναι σύμφωνο με τις διατάξεις του Γενικού Οικοδομικού Κώδικα, του Κτιριολογικού Κανονισμού - Κατηγορία Χρήσης Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας, καθώς και τον εκάστοτε ισχύοντα Κανονισμό πυροπροστασίας.

 

το έχει αντιμετωπίσει κανείς? Το προσωπικό και το ωράριο πως το υπολογίζεις?

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλησπέρα σας, 

Γνωρίζετε αν για κέντρο μελέτης παιδιών δημοτικού χρειάζεται να βγει άδεια ΚΔΑΠ? έχει βγάλει κάποιος συνάδελφος κάποια αντίστοιχή άδεια?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπέρα σας!

joanne τελικά βρήκες απάντηση στο ερωτημά σου; Αν ναι, τότε αν μπορείς κατέγραψέ την και εδώ γιατί με ενδιαφέρει και μένα!

Ευχαριστώ πολύ!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αν έχω ακίνητο με χρήση κατοικίας, θα χρειαστεί να κάνω αλλαγή χρήσης ;

Υπάρχει Κατηγορία Χρήσης Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας ;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ναι, gio θα χρειαστεί αλλαγή χρήσης και θέλει προσοχή γιατι απο σπουδαιότητα Σ2, όλο το κτίριο χρειάζεται να μελετηθεί με σπουδαιότητα Σ3

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.