Jump to content

Άδεια λειτουργίας για τραπεζοκαθίσματα


Recommended Posts

Έχω έναν πελάτη που διατηρεί ένα εστιατόριο(ψαροταβέρνα) με άδεια απο το 2012.

Θέλει να ενοικιασεί την απέναντι αυλή και να βάλει τραπέζια και καρέκλες τι χρειάζεται για να το κάνει νόμιμα?

 

Link to comment
Share on other sites

36 λεπτά πριν, mpilias said:

Έχω έναν πελάτη που διατηρεί ένα εστιατόριο(ψαροταβέρνα) με άδεια απο το 2012.

Θέλει να ενοικιασεί την απέναντι αυλή και να βάλει τραπέζια και καρέκλες τι χρειάζεται για να το κάνει νόμιμα?

 

Καλησπέρα,

αν και δεν γνωρίζω πολλά, αλλά δεν νομίζω πως χρειάζεται άδεια λειτουργίας, περισσότερο σε κάποια άδεια από τον Δήμο. Αλλά και πάλι, επειδή δεν μου είναι ξεκάθαρο τι εννοείς, καλύτερα να δώσεις λεπτομέρειες γιατί αυτό το "απέναντι αυλή" μάλλον θέλει παραπάνω διευκρίνηση για να απαντήσει και κάποιος πιο έμπειρος.

Link to comment
Share on other sites

On 30/4/2018 at 6:01 ΜΜ, archAD said:

Καλησπέρα,

αν και δεν γνωρίζω πολλά, αλλά δεν νομίζω πως χρειάζεται άδεια λειτουργίας, περισσότερο σε κάποια άδεια από τον Δήμο. Αλλά και πάλι, επειδή δεν μου είναι ξεκάθαρο τι εννοείς, καλύτερα να δώσεις λεπτομέρειες γιατί αυτό το "απέναντι αυλή" μάλλον θέλει παραπάνω διευκρίνηση για να απαντήσει και κάποιος πιο έμπειρος.

Θέλει να ενοικιάσει τον χώρο(αυλή) που βρίσκεται ακριβώς απέναντι απο την ταβέρνα έτσι ώστε να μπορεί να βγάλει τραπέζια.....

οτι χρειάζεται ρωτάω στον δήμο?

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν, avgoust said:

Αν ο χώρος δεν είναι ιδιωτικός θα απευθυνθείς στο Δήμο.

Ο χώρος είναι ιδιωτικός...

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, mpilias said:

Ο χώρος είναι ιδιωτικός...

ο χώρος είναι ιδιωτικός....

είπα στον πελάτη να κάνει μισθωτήριο συμβόλαιο...μετά όμως τι χρειάζεται 'ετσι ώστε να έχει άδεια να μπορεί να δουλεύει σαν χώρος της ταβέρνας

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως καλό θα ήταν πρώτα απ'όλα να κάνεις εκεί μία επαφή, να δεις δηλαδή και την ιδιοκτησία της "αυλής", γιατί την χωροθέτηση τέτοιων περιπτώσεων, την παραχώρηση για τραπεζάκια κλπ, τα διευθετεί η δημοτική αρχή, αν υπάρχουν και πιθανές μελέτες πεζοδρομίων, αξιοποίηση, κ.ο.κ. 

Edit: τώρα μου εμφάνισε για το ιδιωτικό, αλλά και πάλι νομίζω πρέπει να έρθεις σε επαφή με τον Δήμο, μήπως σε καθοδηγήσουν καλύτερα, γιατί έχουμε και αλλαγή χρήσης.

Edited by archAD
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να διαβάσεις την υγειονομική διάταξη του 2017 όπου ορίζει την αύξηση της δυναμικότητας του καταστήματος. Κατά συνέπεια αλλάζει και η κατηγορία του καταστήματος (από άποψη δυναμικότητας). Προσοχή στην νέα δυναμικότητα να ελεγχθεί η επάρκεια των WC.

Όλα αυτά προϋποθέτουν νέα γνωστοποίηση και προφανώς αντίστοιχη συμμόρφωση με την νέα υγειονομική διάταξη.

Edited by manolis nik
Link to comment
Share on other sites

On 4/5/2018 at 3:54 ΜΜ, manolis nik said:

Πρέπει να διαβάσεις την υγειονομική διάταξη του 2017 όπου ορίζει την αύξηση της δυναμικότητας του καταστήματος. Κατά συνέπεια αλλάζει και η κατηγορία του καταστήματος (από άποψη δυναμικότητας). Προσοχή στην νέα δυναμικότητα να ελεγχθεί η επάρκεια των WC.

Όλα αυτά προϋποθέτουν νέα γνωστοποίηση και προφανώς αντίστοιχη συμμόρφωση με την νέα υγειονομική διάταξη.

Μπορείς να μου στείλεις το ΦΕΚ της  υγειονομικης διάταξης?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.