Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Recommended Posts

αν γνώριζες πόσα δεν γνωρίζεις, δεν θα είχες μπερδευτεί έτσι. προσπάθησε να βρείς την λύση που ψάχνεις σε συνεργασία με κάποιον Π.Μ. (κυρίως να σου κάνει την μελέτη και να προσπαθήσεις να την παρακολουθήσεις - κερδισμένος θα βγείς - γι' αυτό που προτείνω, λαμβάνω υπόψην ότι διαθέτεις την σχετική γνώση - εμπειρία όπως από τα λεγόμενά σου κρίνω και δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω). Την μελέτη θα την πληρώση αυτός που θέλει να υλοποιήσει το έργο προς όφελός του (αν θέλει) και θα συνεκτιμήσει την όποια οφειλή που μάλλον δεν έδωσε στον προηγούμενο μελετητή. Κοινώς αν δεν βρέξεις...δεν..

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Mελέτη μόνο από πολ. μηχανικό. Τα υπόλοιπα είναι πράξεις που δεν αντιπροσωπεύουν σοβαρότητα. Η στατική μελέτη δεν είναι νούμερα, και όποιος το βλέπει έτσι κοινώς δεν έχει καταλάβει την εργασία ενός δομοστατικού μηχανικού και την ευθύνη που έχει από αυτόν η μελέτη. Καλοπροαίρετα και φιλικά πάντα, χωρίς καμία διάθεση διαπληκτισμού.

3 ώρες πριν, EnergyMan said:

Ξαναλέω, μελέτη γίνεται μετά την κατασκευη αυτου.Τώρα θέλω καποια βασικά στοιχεία για τον υπολογισμό αυτών και όχι για να βγάλω μελέτη.

ή εστω να βγάλω κάποια νούμερα.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, EnergyMan said:

...

Ξαναλέω, μελέτη γίνεται μετά την κατασκευη αυτου.Τώρα θέλω καποια βασικά στοιχεία για τον υπολογισμό αυτών και όχι για να βγάλω μελέτη.

ή εστω να βγάλω κάποια νούμερα.

Ξαναλέω, δεν με ενδιαφέρει να μου πείτε νομθετικά ή στατικά τι προβλέπει ο νόμος.Ξέρω καλά βασικές αρχες.Το θέμα μου είναι καθαρά να αποτυπώσω καποιες αρχές για ενα 10σέλιδο κειμενο που θα ακολουθεί τις λαμαρίνες.

 

Συνάδερφε επέτρεψε μου και με κάθε σεβασμό προς το πρόσωπο σου, αλλά ευτελίζεις άθελα σου και την επιστήμη σου αλλά και πολλά αλλα ακόμα….

Συνοπτικά ή έχεις τις γνώσεις να τα κάνεις (αυτές τις «αρχές» και τις «δέκα σελίδες») ή μη το κάνεις και δήλωσε στο αφεντικό ότι δεν το κατέχεις διότι στο τέλος αντί για μελέτη «Μηχανικού» θα πάρει λαμαρίνες να σκαλίζει.

Γιατί να παριστάνεις ότι είσαι γνώστης ή ειδικός σε «κάτι» αφού είσαι αλλού για αλλού στην τελική με βάση τα όσα ρωτάς.

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ξεκλειδώνω το θέμα, μετά από ελαφρά καθαριότητα...

Παρακαλώ, αν θελήσει κανείς να γράψει κάποια απάντηση, να επικεντρωθεί στο θέμα και να προσπαθήσει να συγκρατήσει την συναισθηματική του φόρτιση...

Επίσης, ο ερωτών συνάδελφος πριν ξαναρωτήσει -αν το θελήσει- ας βεβαιωθεί ότι αυτό για το οποίο ζητάει βοήθεια είναι σύννομο. Τόσο ως κατασκευή, όσο και ως διαδικασία μελέτης - αδειοδότησης.

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι για το άνοιγμα του νήματος και ευχαριστώ.

Δεν νομίζω οτι τίθεται θέμα νομημότητας μιας και η ερώτηση μου εξ αρχης ηταν πολύ απλή, απλά οι συνέδελφοι το κάνανε τραγικό.

Ας το θέσω λοιπόν διαφορετικά μπας και βρώ απάντηση.

 

Εστω ότι έχω μια κοιλοδοκο 5μμ πάχους οριζόντια.

Στην μια πλευρα στηρίζεται σε κάθετη κοιλοδοκο και στην άλλη πλευρα πάλι σε κάθετη κοιλοδοκο που έχει στηρικη σε τοίχο.

Μπορεί κάποιος να μου σχεδιάσει τις δυνάμεις που ασκουνται στην ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ κοιλοδοκο και με ποιο μαθηματικό τύπο μπορώ να τις βρώ?

Αυτό.Δεν είπα ποτε για μελέτη,δεν ειπα ποτε ότι προκειται για επίσημο χαρτί, δεν είπα ποτε οτι αυτο αντιπροσωπεύει το έργο.

Είπα απλά ότι ειναι ενα κείμενο που θα ακολουθει κομμάτια που εσεις οι ΠΜ καλείστε να μελετήσετε ως προς την στατικότητα του όταν αυτό κατασκευαστεί.

Αυτό, ευχαριστώ πολύ.

 

 

Screenshot_1.jpg

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Παράθεση

 

On 31/5/2018 at 2:32 ΜΜ, EnergyMan said:

Χαίρομαι για το άνοιγμα του νήματος και ευχαριστώ.

Δεν νομίζω οτι τίθεται θέμα νομημότητας μιας και η ερώτηση μου εξ αρχης ηταν πολύ απλή, απλά οι συνέδελφοι το κάνανε τραγικό.

Ας το θέσω λοιπόν διαφορετικά μπας και βρώ απάντηση.

 

Εστω ότι έχω μια κοιλοδοκο 5μμ πάχους οριζόντια.

Στην μια πλευρα στηρίζεται σε κάθετη κοιλοδοκο και στην άλλη πλευρα πάλι σε κάθετη κοιλοδοκο που έχει στηρικη σε τοίχο.

Μπορεί κάποιος να μου σχεδιάσει τις δυνάμεις που ασκουνται στην ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ κοιλοδοκο και με ποιο μαθηματικό τύπο μπορώ να τις βρώ?

Αυτό.Δεν είπα ποτε για μελέτη,δεν ειπα ποτε ότι προκειται για επίσημο χαρτί, δεν είπα ποτε οτι αυτο αντιπροσωπεύει το έργο.

Είπα απλά ότι ειναι ενα κείμενο που θα ακολουθει κομμάτια που εσεις οι ΠΜ καλείστε να μελετήσετε ως προς την στατικότητα του όταν αυτό κατασκευαστεί.

 

Αυτό, ευχαριστώ πολύ.

Απο ότι βλέπω κανείς δεν έχει ή δεν θέλει να δώσει απάντηση.

Ευχαριστώ πολύ, μπορεί να κλειδώσει και να το διαγράψετε, δεν είχε καμία ουσία να ζητήσω βοηθεια απο την στιγμή που η μόνη απάντηση ήταν πλήρωσε έναν ΠΜ.

 

Ευχαριστώ πολύ και πάλι τους διαχειριστές.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

 

On 31/5/2018 at 12:32 ΜΜ, EnergyMan said:

Μπορεί κάποιος να μου σχεδιάσει τις δυνάμεις που ασκουνται στην ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ κοιλοδοκο και με ποιο μαθηματικό τύπο μπορώ να τις βρώ?

Αυτό.Δεν είπα ποτε για μελέτη,δεν ειπα ποτε ότι προκειται για επίσημο χαρτί, δεν είπα ποτε οτι αυτο αντιπροσωπεύει το έργο.

 

Screenshot_1.jpg

 

Διαφωνώ με το σχέδιο που ανέβασες επειδή δεν δείχνεις κοιλοδοκό αλλά μία δοκό διατομής Ι συνδεδεμένη με μία λεπτομέρεια που επίσης διαφωνώ σε ένα υποστύλωμα Ι ή Η. 

Κοιλοδοκός σε στύλο μπορεί να συνδεθεί με:

α) endplate συγκολλημένοo στην άκρη της κοιλοδοκού και έπειτα συνδεδεμένο με κοχλίες στο στύλο.

β) Μπορεί όμως να μην έχεις κοχλίες αλλά συγκόλληση του endplate.

γ) Μπορεί επίσης, να μην έχεις endplate αλλά απευθείας συγκόλληση της δοκού στο στύλο.

 

  • Αφού αποφασίσεις τι θα συνδέσεις και πως θα το συνδέσεις, έπειτα θα πρέπει να κάνεις κατασκευαστική λεπτομέρεια σε φάση προμελέτης - δηλαδή με γεωμετρία που εν συνεχεία θα ενδεχομένως θα επαναδιαμορφώσεις. Η αρχή του σχεδιασμού είναι keep things as simple as possible.
  • Έπειτα πρέπει να υπολογίσεις τα επιβαλλόμενα φορτία στη δοκό βάση των πινάκων του Ευρωκώδικα 1991 και έπειτα να παράξεις τους συνδιασμούς φόρτισης σου βάση του Ευρωκώδικα 1990. Εν συνεχεία βάση απλής στατικής επιβάλεις τα φορτία σου που θα είναι επαυξημένα με τους συντελεστές ασφαλείας στο μέλος, και υπολογίζεις (αφού έχεις αποφασίσει τι είδους στήριξη θα έχεις), τη καμπτική ροπή και τις τέμνουσες δυνάμεις στα άκρα. 
  • Έπειτα από αυτό, ξεκινάς το design σου. Υπολογίζεις την αντοχή της δοκού σε κάμψη, διάτμηση, ή στρεπτοκαμπτικό λυγισμό σε μία απλή περίπτωση.
  • Έπειτα υπολογίζεις την αντοχή του στύλου σου σε λυγισμό, αξονική φόρτιση, κάμψη (μονοαξονική ή διαξονική ή ό,τι άλλο), διάτμηση.
  • Αφού υπολογίσεις αυτά, τότε μόνο μπορείς να κάνεις το design της σύνδεσής σου.
  • Εν συνεχεία υπολογίζεις τη σύνδεσή σου ελέγχοντας τη γεωμετρία της διατομής, της σύνδεσης, την αντοχή του endplate αν έχεις, ή την αντοχή της συγκόλλησής σου, την αντοχή των κοχλιών σου, ελέγχεις τις οπές σου, ελέγχεις την αντοχή του στύλου λαμβάνοντας υπ'όψιν την net διατομή λόγω οπών (αν έχεις). Όλα αυτά γίνονται βάση του Ευρωκώδικα 1993-1-1, 1993-1-8, ή 1999. 
  • Σε εξαιρετικές περιπτώσεις ελέγχεις και για κόπωση βάση του Ευρωκώδικα 1993-1-9. 
  • Αφού γίνουν όλα αυτά κάνεις τα τελικά κατασκευαστικά σου σχέδια. 
  • Όπου Ευρωκώδικας => αντίστοιχοι έλεγχοι (πιθανόν περισσότεροι από αυτούς που ανέφερα) κατά τη περίπτωση. 

 

Δεν είναι 1 εξίσωση αλλά αρκετές σελίδες με εξισώσεις (κατά περίπτωση). Οι άνθρωποι παραπάνω προσπαθούν να σου εξηγήσουν αυτό το πράγμα..

Παραπάνω δεν μπορώ να σε βοηθήσω πέρα από να παραθέσω ΑΥΤΟ το λίνκ. 

Edited by Earl
  • Thanks 1
  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Earl η ανάλυσή σου είναι μια εκπληκτική ραχοκοκαλιά για επίλυση ραβδωτών μεταλλικών φορέων (+1)

Το μόνο που θα ήθελα να προσθέσω/τονίσω/συνοψίσω είναι ότι για να κάνουμε μια αρχή απαιτούνται δύο βασικά βήματα 

α) να αποφασίσουμε ποια "τεχνική" κατασκευής θα ακολουθήσουμε (είναι το α,β,γ που γράφεις) με σκοπό να διαλέξουμε βασικά υλικά π.χ. διατομές και τρόπο στήριξης (βιδωτά, συγκολλητά κλπ.) και 

β) να καθορίσουμε τις φορτίσεις ... στο αρχικό σκαρίφημα βλέπω μόνο διατομές πλαισίου και τίποτα άλλο.... μου λείπει ο ανελκυστήρας, ο οποίος και προκαλεί τη φόρτιση...

λείπουν και οι επενδύσεις επίσης που μπορεί και αυτές να προκαλέσουν μεγάλη φόρτιση ανάλογα το είδος.

Συνάδελφε EnergyMan χωρίς καν τα απαραίτητα στοιχεία/προδιαγραφές νομίζω ότι η παραπάνω απάντηση (του Earl) κάλυψε και με το παραπάνω όλες τις απαιτήσεις σου.

 

 

Edited by ppanag
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Παράθεση

 

On 31/5/2018 at 2:32 ΜΜ, EnergyMan said:

ΚΑλημέρα,

Καλημέρα,

Ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τον συνάδελφο Earl για την πλήρη βοήθεια του. Πήρα την απάντηση που ήθελα πραγματικά.

 

Για τα δεδομένα και μόνο:

τα στηρίγματα ειναι με 6 κοχλίες ανα πλευρα  και στηρίζουν του ορθοστάτες-κοιλοδοκούς που είναι της μορφής Γ. Συγκόληση γίνεται όντως παράλληλα με την συγκράτηση απο τους κοχλίες.

 

Και πάλι ευχαρισ΄τω  πάρα πολύ και τους δύο σας. Αυτό ζήταγα, όχι μελέτη, έναν οδηγό. Οι παραπάνω συνάδελφοι εαν προσπαθούσαν να μου πουν αυτό είχαν προφανώς λάθος τρόπο.

 

Link to comment
Share on other sites

Μόνο να προσέξεις, γιατί στο pdf του Earl, ο οδηγός είναι αμερικάνικος και οι ροπές είναι σχεδιασμένες ανάποδα, απ' ότι τις σχεδιάζουμε εμείς.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.