Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αναζήτηση καθηγητή για μεταπτυχιακή ενότητα (Τεχνική της κατασκευής)


STDBILL

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

Όπως καταλάβατε και απο τον τίτλο του θέματος, ψάχνω κάποιον καθηγητή για να με βοηθήσει σε μια θεματική ενότητα μεταπτυχιακού προγράμματος (Τεχνική της κατασκευής ΔΧΤ-51).

Για τον λόγο οτι δεν είμαι πολιτικός μηχανικός, μου είναι κάπως δύσκολο να προσαρμοστώ στις ορολογίες και τον τρόπο σκέψης. Έχω κάνει αρκετή προσπάθεια μέχρι τώρα αλλά θεωρώ οτι δεν είμαι έτοιμος για τις τελικές εξετάσεις. Τους τελευταίους μήνες ψάχνω κάποιον καθηγητή με γνώσεις πάνω στο θέμα αυτό (σκυρόδεμα, χάλυβα, αντιστήριξη, ξυλοτυπο, γέφυρες, οδοποιία, φράγματα κλπ) και δεν μπορώ να βρω. 

Σε περίπτωση που κάποιος γνωρίζει ή παραδίδει ο ίδιος μαθήματα, ας μου στείλει μνμα. Γενικά τα φροντιστηρια που κυκλοφορούν δεν καλύπτουν την συγκεκριμένη θεματική ενότητα.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

 

Βάλε ειδικότητα στο προφιλ σου

Διάβασε κανόνες φόρουμ

Didonis

Edited by Didonis
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και σε σενα.

Αν θες μπορεις να δοκιμάσεις πρώτα κάποιες ανέξοδες επιλογές.

- Αν δεν το έχεις κάνει μέχρι τώρα, ζήτα συμβουλές απο τους καθηγητές του μαθήματος. Ρώτα τους αν μπορούν προτείνουν κάποια βιβλιογραφία. 

- Ως φοιτητής σίγουρα έχεις πρόσβαση σε βιβλιοθήκη, αναζήτησε σχετική βιβλιογραφία εκεί.

- Μπορείς αν έχεις τον χρόνο, να πας σε αντίστοιχα μαθήματα 1ου έτους του τμήματος που διοργανώνει το μάθημα. 

- Συνήθως, ιδιαίτερα μαθήματατα κάνουν διδακτορικοί. Μπορείς να αναζητήσεις λοιπόν έκει κάποιον να σε βοηθήσει. 

Καλη τύχη απο μένα, και μην το βάζεις κάτω.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×