Μετάβαση στο περιεχόμενο
Engineer

Στα 141,7 εκατ. ευρώ τα έσοδα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Fraport Greece το πρώτο εξάμηνο. Στο +11% οι επιβάτες

Recommended Posts

Στα 141,7 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα έσοδα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Fraport Greece το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Αντίστοιχα, τα EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων) στα 41,3 εκατ. ευρώ και τα EBIT στα 19,2 εκατ. Ωστόσο, το τελικό οικονομικό αποτελέσματα διαμορφώθηκε σε ζημιές 20,7 εκατ.

Επιβατική κίνηση

Το εξεταζόμενο διάστημα, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport παρουσίασαν αύξηση επιβατών κατά 11% και πτήσεων κατά 8%.

Ειδικότερα, το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2018, τα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece διακίνησαν 10,6 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο 11%, σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Άξιο αναφοράς είναι ότι τον Ιούνιο διακινήθηκαν τα 4,4 εκατ., κάτι το οποίο φανερώνει τον υψηλό βαθμό εποχικότητάς τους.

Τα τρία πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια, κατά το πρώτο εξάμηνο, ήταν της Θεσσαλονίκης με περίπου 2,8 εκατ. επιβάτες (+3,3%), της Ρόδου με 1,9 εκατ. επιβάτες (+10,3%) και των Χανίων με 1,2 εκατ. επιβάτες (-0,3%).

Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο επιβατών, το α’ εξάμηνο, σημείωσαν τα αεροδρόμια της Καβάλας με 67,5%, της Κέρκυρας με 22,7% και της Κω με 22,6%.

Από όλα τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece, μόνο τα Χανιά σημείωσαν μείωση επιβατικής κίνησης, λόγω της διακοπής των πτήσεων της Ryanair.

Σε επίπεδο πτήσεων, το πρώτο εξάμηνο, σημειώθηκε αύξηση της τάξεως του 8%, διαμορφούμενες στις 89,7 χιλιάδες.

Της Βάσως Βεγιάζη


View full είδηση

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά, το ετήσιο μίσθωμα τους ανέρχεται μόλις σε 22,9 εκ. ευρώ. Αυτά κύριοι είναι success stories....

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites
14 ώρες πριν, Engineer said:

μόνο τα Χανιά σημείωσαν μείωση επιβατικής κίνησης, λόγω της διακοπής των πτήσεων της Ryanair.

 

   το συγγεκριμενο μεριδιο το πηρε η MINOAN LINES  με την ναυλωση του mykonos palase , με 48 ευρω σε παει κ σε φερνει απο πειραια - σουδα - πειραια σε 6 ωρες 

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Στη Ρόδο πάντως τα έκανε μαντάρα καλοκαιριατικα και έμεινε εκτός λειτουργίας το αεροδρόμιο σχεδόν μια μέρα...

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites
17 ώρες πριν, ΝΙΚΟΣΤΡΙ said:

   το συγγεκριμενο μεριδιο το πηρε η MINOAN LINES  με την ναυλωση του mykonos palase , με 48 ευρω σε παει κ σε φερνει απο πειραια - σουδα - πειραια σε 6 ωρες 

Κατάστρωμα..

Γιατί η καμπίνα πάει στα 85Ε.

 

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites
33 λεπτά πριν, terry said:

Κατάστρωμα..

Γιατί η καμπίνα πάει στα 85Ε.

 

τι να την κανεις τη καμπινα οταν απο το πειραια φευγεις  4 απογευμα κ φτανεις σουδα στις 10:30 το βραδυ , ημερησιο, μια χαρα ειναι , το εκανα τις προαλες, με βολεψε  

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Και φευγεις 12πμ απο Σουδα.

Θες καμπινα στην επιστροφη.

Τουτεστιν, 85Ε που εγραψα.

 

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites
18 λεπτά πριν, terry said:

Και φευγεις 12πμ απο Σουδα.

Θες καμπινα στην επιστροφη.

Τουτεστιν, 85Ε που εγραψα.

 

εχει καλα αεροπορικα , ανετα , δεν συγκρινονται βεβαια  με του ELYROS  αλλα 6 ωρες ειν .....τεσπα , καλως κ μπηκε γιατι το ειχαν παραξηλωσει  στην κοινοπραξια , το  μονοπωλιο δεν ειν καλο ...

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites
On 10/8/2018 at 10:48 ΜΜ, CYBERSYMEON said:

Αν θυμάμαι καλά, το ετήσιο μίσθωμα τους ανέρχεται μόλις σε 22,9 εκ. ευρώ. Αυτά κύριοι είναι success stories....

Πρόσθεσε το συνολικό αντίτιμο 1,23 δις, τα φορολογικά έσοδα , τις επενδύσεις (βάλε και τις θέσεις εργασίας) -> συνολικό ετήσιο όφελος για το Δημόσιο:  180 εκ.

Αφαίρεσε το παλαιό ετήσιο όφελος 100 εκ.

Σου μένουν ετήσιο όφελος 80 εκ. και καλύτερες υπηρεσίες για σένα (καθαρές τουαλέτες, καλύτερες εγκαταστάσεις, καλύτερη εξυπηρέτηση).

Εχω βρεθεί στο αεροδρόμιο Ηρακλείου και έχω δει αποσκευή να εκσφενδονίζεται από την κυλιόμενη ταινία σε απέναντι δίχτυ που είναι στημένο γι αυτό το λόγο. Οι μισοί επιβάτες μουρμούριζαν στις ουρές της αναμονής <<πότε θα το πάρει η Fraport;>>.

Είναι όντως success story.

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites
On 12/8/2018 at 9:50 ΠΜ, hkamp said:

Εχω βρεθεί στο αεροδρόμιο Ηρακλείου και έχω δει αποσκευή να εκσφενδονίζεται από την κυλιόμενη ταινία σε απέναντι δίχτυ που είναι στημένο γι αυτό το λόγο. Οι μισοί επιβάτες μουρμούριζαν στις ουρές της αναμονής <<πότε θα το πάρει η Fraport;>>.

Είναι όντως success story.

Δυστυχώς γνωρίζω πως στο αεροδρόμιο της Καβάλας (επίσης της Fraport), οι αποσκευές εκόμη και σήμερα εκτοξεύονται από το έδαφος προς καρότσα φορτηγού και αντιστρόφως. Με οτιδήποτε αυτό συνεπάγεται για τις αποσκευές... Όσον αφορά τις επενδύσεις, αυτές νομίζω πως είναι προϋποθέσεις της σύμβασης παραχώρησης. Δηλαδή, σου νοικιάζω το σπίτι αλλά σε υποχρεώνω να δίνεις ένα ποσοστό του ενοικίου προς επισκευές και επεκτάσεις. Για να μην θυμηθώ την καταγγελία της σύμβασης επειδή βρέθηκαν άδειοι πυροσβεστήρες, καμμένες λάμπες και μισοτελειωμένα χαρτιά υγείας... Αλλά βρήκαν και τα κάνουν...

Οι ιδιωτικοποιήσεις είναι τεράστιο ζήτημα για να αναλυθεί εντός λίγων γραμμών από εδώ. Νεότερος ήμουν φανατικός υπέρμαχος της. Βλέποντας τα κακώς κείμενα της γραφειοκρατίας και της (μη) εργασίας των Δ.Υ. θα προτιμούσα να ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα. Ενέργεια, νερό, παιδεία, υγεία κλπ. Μετά τα 30 κατάλαβα πως θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή. Λειτουργία του δημοσίου σαν να ήταν ιδιωτικός τομέας. Γίνεται; Θα πρέπει να προσπαθήσουμε πάντως. Αλλιώς θα βρεθούν πολλοί Shkreli σε σοβαρές θέσεις πχ ενέργειας ή νερού και τότε θα είναι πια αργά για όλους μας...

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Η μεγάλη δυναμική των ελληνικών αεροδρομίων καταγράφηκε από τη Eurostat η οποία πριν από λίγες μέρες έβγαλε τα στατιστικά για την κίνηση των Ευρωπαϊκών χωρών. Έτσι, σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία η Ελλάδα είναι στην 7η χώρα (για το 2017) με 50,1εκατ.επιβάτες, και μπροστά της είναι μόνο οι μεγάλες χώρες της Ευρώπης.
      Αν συνυπολογίσουμε και τη χρονιά ρεκόρ του 2018 που η κίνηση θα ξεπεράσει όπως όλα δείχνουν τα 60εκατ.επιβάτες, τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό, γιατί η fraport αλλά και το Ελ.Βενιζέλος έχουν επενδύσει στην ελληνική αγορά.
      Στην πρώτη θέση της Ευρώπης είναι τα Βρετανικά αεροδρόμια με 264,6εκατ.επιβάτες και ακολουθούν δεύτερα τα Γερμανικά αεροδρόμια με 212,3εκατ., τρίτα τα Ισπανικά με 209,8εκατ. Την 4η θέση καταλαμβάνει η Γαλλία με 154,1εκατ, την 5η η Ιταλία με 144,3εκατ και 6η είναι η Ολλανδία με 76,2εκατ.επιβάτες.
      Αξιοσημείωτη είναι και η θέση του Αεροδρομίου Ελ.Βενιζέλος της Αθήνας που κατατάσσεται 22ο σε όλη την Ευρώπη. Στην 1η θέση είναι το Heathrow στο Λονδίνο με 78εκατ., στη 2η θέση το Charles de Gaulle στο Παρίσι με 69εκατ. και στην 3η θέση το Schiphol στο Άμστερνταμ με 68εκατ.επιβάτες.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Η μεγάλη δυναμική των ελληνικών αεροδρομίων καταγράφηκε από τη Eurostat η οποία πριν από λίγες μέρες έβγαλε τα στατιστικά για την κίνηση των Ευρωπαϊκών χωρών. Έτσι, σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία η Ελλάδα είναι στην 7η χώρα (για το 2017) με 50,1εκατ.επιβάτες, και μπροστά της είναι μόνο οι μεγάλες χώρες της Ευρώπης.
      Αν συνυπολογίσουμε και τη χρονιά ρεκόρ του 2018 που η κίνηση θα ξεπεράσει όπως όλα δείχνουν τα 60εκατ.επιβάτες, τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό, γιατί η fraport αλλά και το Ελ.Βενιζέλος έχουν επενδύσει στην ελληνική αγορά.
      Στην πρώτη θέση της Ευρώπης είναι τα Βρετανικά αεροδρόμια με 264,6εκατ.επιβάτες και ακολουθούν δεύτερα τα Γερμανικά αεροδρόμια με 212,3εκατ., τρίτα τα Ισπανικά με 209,8εκατ. Την 4η θέση καταλαμβάνει η Γαλλία με 154,1εκατ, την 5η η Ιταλία με 144,3εκατ και 6η είναι η Ολλανδία με 76,2εκατ.επιβάτες.
      Αξιοσημείωτη είναι και η θέση του Αεροδρομίου Ελ.Βενιζέλος της Αθήνας που κατατάσσεται 22ο σε όλη την Ευρώπη. Στην 1η θέση είναι το Heathrow στο Λονδίνο με 78εκατ., στη 2η θέση το Charles de Gaulle στο Παρίσι με 69εκατ. και στην 3η θέση το Schiphol στο Άμστερνταμ με 68εκατ.επιβάτες.
    • Από Engineer
      Μετά την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport Greece, την ανανέωση της σύμβασης παραχώρησης του «Ελ. Βενιζέλος» για 20 επιπλέον έτη και την κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Κρήτης, μια νέα σημαντική εξέλιξη δρομολογείται στον εγχώριο αεροπορικό κλάδο.
      Με ΦΕΚ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ανοίγει ο δρόμος για την αξιοποίηση και των υπόλοιπων 23 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων με ΣΔΙΤ ή παραχώρηση (το ΦΕΚ είναι το ακόλουθο: ΦΕΚ ΚΡΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ).
      Πρόκειται για τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καστοριάς, Ν. Αγχιάλου, Καλαμάτας, Άραξου, Λήμνου, Χίου, Ικαρίας, Σκύρου, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Σύρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Σητείας, Λέρου, Κάσου, Καρπάθου, Κυθήρων και Καστελόριζου.  
      Συγκεκριμένα, το υπουργείο Μεταφορών αποφάσισε ότι είναι αναγκαία για λόγους δημοσίου συμφέροντος που συνδέονται με την τουριστική ανάπτυξη της χώρας και την αύξηση του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος, η διερεύνηση των δυνατοτήτων ανάπτυξης των είκοσι τριών περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, των οποίων η διαχείριση και λειτουργία γίνεται από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
      Στόχος αυτής της διερεύνησης είναι η προετοιμασία και κατάρτιση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου ανάπτυξης των ως άνω αεροδρομίων, λαμβάνοντας υπόψη τα λειτουργικά στοιχεία τους, καθώς και τις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού τους.
      Στα πλαίσια της διερεύνησης αυτής κρίνεται αναγκαία και η εξέταση εναλλακτικών σχεδίων αξιοποίησης περιλαμβανομένων και σεναρίων Παραχώρησης, καθώς και μέσω ανάθεσης Σύμβασης Αξιοποίησης μέσω Σύμπραξης μεταξύ Δημοσίου και Ιδιώτη.
      “Η Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης (Δ16) ως καθ’ ύλην αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την ωρίμανση προς δημοπράτηση Έργων Παραχώρησης, διαθέτει την εμπειρία και τεχνογνωσία για να φέρει σε πέρας ένα παρόμοιο εξειδικευμένο εγχείρημα”, αναφέρει το υπουργείο.
      Παλαιότερα, τα 23 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια είχαν αξιολογηθεί με βάση την επιβατική κίνηση και τις υποδομές τους και μάλιστα, σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ τα είχαν κατηγοριοποιήσει σε 3 ομάδες.
      Με ενδιαφέρον αναμένεται η ανταπόκριση πιθανών επενδυτών, όπως της Fraport Greece, ο διευθύνων σύμβουλος της οποίας, Αλεξάντερ Τσινέλ είχε αποκαλύψει, στο 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, ότι πιθανή αξιοποίηση των υπόλοιπων κρατικών αεροδρομίων δεν θα άφηνε αδιάφορη την εταιρεία.
      Επιμέλεια: Φώτης Φωτεινό

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.