Μετάβαση στο περιεχόμενο
ilias

Κατέρρευσε γέφυρα στη Γένοβα

Recommended Posts

Κομμάτι, 200 μέτρων, της οδογέφυρας Morandi κατέρρευσε στις 13.00, ώρα Ελλάδος, στο σημείο που είναι λίγο έξω από τη Γένοβα. Διασχίζει αστική περιοχή, στην οποία υπάρχουν εμπορικά κέντρα, πολυκατοικίες και βιομηχανική περιοχή, έχει μήκος 1.182 μέτρα και προσχωρεί στον αυτοκινητόδρομο Α10, που συνδέει τη Γαλλία με την Ιταλία και τα τουριστικά θέρετρα. Συνδέει και την πόλη με το αεροδρόμιο. Σύμφωνα με τον πρώτο απολογισμό του υπουργείου Εσωτερικών, υπάρχουν τουλάχιστον 11 νεκροί.

View image on Twitter

View image on Twitter
 
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, τις οποίες παρείχαν οι πυροσβέστες που έσπευσαν στο σημείο, σειρά δέκα αυτοκινήτων φέρεται να έπεσε στο κενό, από ύψος 50 μέτρων.

Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν επίσης ότι κατά την κατάρρευση καταπλακώθηκαν τουλάχιστον δέκα αυτοκίνητα και πέντε φορτηγά. Υπάρχουν φόβοι για δεκάδες θύματα, όπως είπαν, στο Reuters, τα πληρώματα των ασθενοφόρων που βρίσκονται στο σημείο. Εκεί είναι και διασώστες με εκπαιδευμένους σκύλους. Η τοπική ιστοσελίδα LL Secolo XIX έγραψε πως τουλάχιστον 20 άτομα έχουν χάσει τη ζωή τους. Πηγές του BBC από την αστυνομία, κάνουν λόγο για 10 νεκρούς.

Ο Υπουργός Υποδομών, Danilo Toninelli ενημέρωσε μέσω Twitter πως η κατάσταση αντιμετωπίζεται ως "τεράστια τραγωδία"

XX_IdkNJiP4v2lkS?format=jpg&name=small

Αιτία της κατάρρευσης, όπως αναφέρει η RAI, μπορεί να είναι και η ισχυρή νεροποντή που έπληξε την περιοχή. Η Corriere della Sera επισήμανε πως "η κατάρρευση μπορεί να οφείλεται σε δομική αποτυχία". Η αστυνομία επισήμανε ότι η αιφνίδια και εξόχως έντονη καταιγίδα ήταν η αιτία του κακού.

Αιτία της κατάρρευσης, όπως αναφέρει η RAI, μπορεί να είναι και η ισχυρή νεροποντή που έπληξε την περιοχή. Η Corriere della Sera επισήμανε πως "η κατάρρευση μπορεί να οφείλεται σε δομική αποτυχία". Η αστυνομία επισήμανε ότι η αιφνίδια και εξόχως έντονη καταιγίδα ήταν η αιτία του κακού.

Η γέφυρα χτίσθηκε από το 1963 έως το 1967. Εγκαινιάστηκε στις 4 Σεπτεμβρίου 1967 με την παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας Giuseppe Saragat. Έχει ύψος 50 μέτρων και τρεις προβλήτες, από ενισχυμένο σκυρόδερμα, που φτάνουν στα 90 μέτρα. Από την παράδοση είχαν τεθεί θέματα. Τον Ιούλιο του 2016, ο Antonio Brencich, αναπληρωτής καθηγητής κτιρίων, από ενισχυμένο σκυρόδεμα, στο Πανεπιστήμιο της Γένοβας είχε δηλώσει στο Ingegneri.info πως "η οδογέφυρα παρουσίασε αμέσως διάφορες προβληματικές πτυχές, εκτός της αύξησης του εκτιμώμενου κόστους κατασκευής. Από τα πρώτα χρόνια, 80 άνθρωποι που διέσχισαν τη γέφυρα είχαν επισημάνει δυσκολίες, λόγω των καθυστερημένων μετατοπίσεων των εξεδρών που ήταν διαφορετικές από αυτές που προβλέπονταν στο σχέδιο. Μετά επαναλαμβανόμενες διορθώσεις επιπέδου αποκτήσαμε τις επιτρεπτό ημιοριζόντιες συνθήκες".

View image on Twitter

Πηγή: News247


View full είδηση

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

google translate?

  • Upvote 1

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

κατι επαθε  ο  κεντρικος  πυλώνας  από  άλλες  φωτο  που  εχω  δει παρατηρει  καποιος

εντονα  φαινομενα  καμψης  καθ  υψος  ρηγματωσεις  λιγους  οπλιμους   

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

συμφωνα με φιλους ιταλους απο το fb η γεφυρα ειχε αφεθει στη τυχη της με ελλιπη συντηρηση ...

safe_image.php?d=AQBsXO1mWwZoVLSh&w=540&h=282&url=https%3A%2F%2Fst.ilfattoquotidiano.it%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F08%2F14%2FGenova675-524x275.jpg&cfs=1&upscale=1&fallback=news_d_placeholder_publisher&_nc_hash=AQAq2UW0TYthpCt3

πρεπει να αναψει κερια ισα με το μποι του 

  • Upvote 1

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφέρουσες φωτογραφίες & γραφήματα από το BBC:

https://www.bbc.co.uk/news/world-europe-45193452

Δυστυχώς, όχι πολλές εικόνες ακόμα από το κομμάτι του πυλώνα που απέμεινε. Από το video φαίνεται να καταρρέει ο πυλώνας ενώ ήδη λείπουν τα οριζόντια κομμάτια του οδοστρώματος (άρα 2+2 ρήξεις, αλλά πάλι μπορεί να φταίνε και οι αρμοί σε αυτό). Αυτό συν οι φωτογραφίες, μάλλον υποδηλώνουν περιστροφή του πυλώνα περί τον κατακόρυφο άξονα (ο οποίος «πατάει» στην όχθη ποταμιού).

Τρομερά ενδιαφέρον θέμα, έχουμε στην Ελλάδα πλέον πάρα πολλές γέφυρες και θα είναι πρόκληση η συντήρησή τους όταν η ηλικία τους θα προσεγγίζει τα 50-60 έτη.

Βούτυρο στο ψωμί της νέας κυβέρνησης της Ιταλίας, που 2 εβδομάδες μετά το «σιγύρισμα» στην FSI (https://www.metaforespress.gr/sidirodromos/η-νέα-ιταλική-κυβέρνηση-απέπεμψε-σύσσ/), στρέφει το βλέμμα της στην Autostrade per l'Italia.

(άσχημη περίσταση να είσαι παραχωρησιούχος στην Ιταλία...)

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

τραγικό και απίστευτο! 

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.