Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
ntomis87

Εκδοση παραστατικών από προμηθευτές - έξοδα εργατικών - ασφαλιστικές εισφορές

Recommended Posts

Καλημέρα συνάδελφοι,

τα παραστατικά των προμηθευτών κόβονται "επί πιστώσει για ολόκρηρο το ποσό της παρέμβασης" σύμφωνα με τον οδηγό αυτό νομίζω έχει ξεκαθαριστεί.Τώρα για τα κόστη εγκατάστασης κόβεται ξεχωριστό παραστατικό πάλι "επί πιστώσει" ή πληρώνεται από τον ωφελούμενο απευθείας με απόδειξη παροχής υπηρεσιών και τα παίρνει εκείνος στο τέλος??Αντίστοιχη απορία και για τις ασφαλιστικές εισφορές πληρώνονται κανονικά από τον πελάτη στο ΙΚΑ και ανεβάζοντας τα παραστατικά στο τέλος τα παίρνει πίσω από την επιχορήγηση??

Share this post


Link to post
Share on other sites

για το ΙΚΑ: πληρώνεται από τον ωφελούμενο απευθείας, κατατίθενται τα παραστατικά και πληρώνονται στον ωφελούμενο από το πρόγραμμα. (παρ 7.1 του προγράμματος)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το κόστος των ασφαλιστικών εισφορών έχει προϋπολογιστεί κάπου στην αίτηση του έργου; Γιατί με αυτό θα βγαίνει πέρα από τα όρια του επιλέξιμου προϋπολογισμού, με αποτέλεσμα στην πράξη να πρέπει να το καλύψει από την τσέπη του ο ωφελούμενος.

Edited by TheShaman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τον οδηγό προγράμματος

Στις δαπάνες των ανωτέρω πινάκων ανά ειδικότερη παρέμβαση συμπεριλαμβάνονται
τυχόν:

Το κόστος εργασίας που γίνεται στο πλαίσιο των επιλέξιμων παρεμβάσεων και
αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτών. Στο κόστος αυτό συμπεριλαμβάνονται τυχόν
απαιτούμενες ασφαλιστικές εισφορές ΙΚΑ για τις οικοδομικές εργασίες, που, με
βάση την κείμενη νομοθεσία (μη στεγασμένα επαγγέλματα), βαρύνουν τον
Ωφελούμενο του Προγράμματος ως «κύριο του έργου».

Σύμφωνα με τον οδηγό οι ασφαλιστικές εισφορές ΙΚΑ συμπεριλαμβάνονται στην δαπάνη /μ2, της εργασίας.

Το ερώτημα είναι όλες οι ΕΕΜΚ απαιτούν ένσημα ΙΚΑ ή αν οι εργασίες γίνουν από προμηθευτή με στεγασμένο επάγγελμα ενσωματώνονται στο παροχής υπηρεσιών που μας κόβει για τις εργασίες:


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βάσει οδηγού για την προμήθεια και εγκατάσταση εξοπλισμού / υλικών, εκδίδεται:
1) Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή ισοδύναμο βάσει του ΚΦΑΣ παραστατικό επί πιστώσει, για την προμήθεια εξοπλισμού / υλικών στο όνομα του ωφελούμενου... (Για δαπάνες των κατηγοριών 1 και 2 είναι απαραίτητη η αναγραφή των τετραγωνικών μέτρων)

...

2)Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών ή ισοδύναμο βάσει του ΚΦΑΣ παραστατικό επί πιστώσει, για τις μελέτες, υπηρεσίες, ή τις εργασίες εγκατάστασης του εξοπλισμού στο όνομα του ωφελούμενου. Στο παραστατικό αυτό αναγράφεται υποχρεωτικά και αναλυτικά: - το είδος (τοποθέτηση, μελέτη, επίβλεψη κλπ.) και η αξία των εργασιών - τα πλήρη στοιχεία του ωφελούμενου (υποχρεωτικά η πλήρης διεύθυνση του ακινήτου της απόφασης υπαγωγής)

 

Από το παραπάνω καταλαβαίνετε ότι σε περίπτωση πχ αντικατάστασης κουφωμάτων, ο αλουμινάς θα "κόψει" και τα δύο παραστατικά επιμερίζοντας τη συνολική τιμή σε τιμή μονάδας για προμήθεια και τιμή μονάδας για εγκατάσταση ή πχ το δεύτερο μπορεί να είναι μια κατ αποκοπή τιμή η οποία (κατά τον έλεγχο) θα αθροιστεί με την τιμή της προμήθειας θα επιμεριστούν ανά τμ και θα επιδοτηθούν ανάλογα? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τον αλουμινά δεν ξέρω αν θα είναι ετσι ακριβώς διότι τα υλικά που προμηθεύει τα επεξεργάζεται.

Δηλαδή υπο την εννοια οτι αγοράζει προφίλ τα οποία μοντάρει τι θα κόψει ως υλικα?

10 τμχ 6μετρα προφίλ σειράς Αλουμιλ Μ20.000 ας πούμε?

 

Βεβαια αντιστοιχα σε μια θερμομόνωση ταρατσας θα κόψεις 5 κυβικά άμμο, 50 τσιμέντα κλπ...

Δεν ξέρω. Επφυλλάσομαι.

Edited by qwert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το μεγάλο ερώτημα είναι πως μπορούμε εμείς οι μηχανικοί να πάρουμε ένα έργο του εξοικονομώ ΙΙ και να εκδώσουμε παραστατικά όπως ορίζει ο οδηγος; Στο παλαιοτερο προγραμμα στο οποιο εγινα αναδοχος ~ 7-8 φορες κοβαμε τιμολογιο εργου προς ιδιωτη και περιγραφοντας το εργο πληρωνομασταν.

Οι περισσοτεροι μηχανικοι εχουμε ΚΑΔ με τα οποια μπορουμε να εκδωσουμε τιμολογιο εργου προς ιδιωτη αλλα δεν μπορουμε να εκδωσουμε αποδειξη λιανικης πωλησης ή να αναγραψουμε τιμες πωλησης υλικών μεσα στο τιμολογιο εργου οπως απαιτει το εξοικονομώ ΙΙ διότι μετά θα θεωρηθεί ότι εχουμε εμπορικη δραστηριοτητα και θα υπαρξει φοροτεχνικη αναντιστοιχία μας. 

Εχει κανεις καμια ιδεα; Σε τηλεφωνικη επικοινωνια με το προγραμμα μου ειπαν οτι το πολυ πολυ αποδεχονται να κοπει ενα παραστατικο αλλα στο οποιο να αναγραφονται ξεχωριστα τα υλικα και ξεχωριστα η εργασια. 

Νομιζω ειναι μεγα προβλημα.

Edited by thessalon-77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω οτι το θέμα είναι καθαρά λογιστικό, και έχω διαπιστώσει οτι κάθε λογιστής το αντιμετωπίζει διαφορετικά.

Εγώ λοιπόν είμαι μηχανικός, εχω παράλληλα ανοιχτά ΚΑΔ εμπορίας και εχω, εκτός των άλλων, θεωρημένο μπλόκ αποδειξης λιανικής.

Επομένος θα κόψω:

1) ΑΛΠ για τα υλικά

2) ΑΠΥ για την εργασίας.

 

Βεβαια από την άλλη εκτός προγράμματος κόβω ΑΛΠ για το σύνολο του έργου (με περιγραφή εργο τάδε μαζί με υλικά) κάτι που είναι εντελώς διαφορετικό απο το τιμολογιο έργου που έχουν οι περισσότεροι.

Γι'αυτό λέω οτι το θέμα είναι καθαρά λογιστικό. Κι εγώ δεν κανω οτι μου κατέβει. Ακολουθώ τις εντολές του λογιστή μου. 

Άρα θεωρώ οτι η λύση είναι να μιλήσετε με τους λογιστές σας. 

Και φυσικά μετά μπορείτε να μας ενημερώσετε, ετσι για την ιστορία!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκεί που καταλήξαμε με τον λογιστή μου είναι να προστεθούν ΚΑΔ εμπορίας (ίσως σε αυτό το σημείο μπορείς να μας βοηθήσεις qwert)

12 ώρες πριν, qwert said:

Νομίζω οτι το θέμα είναι καθαρά λογιστικό, και έχω διαπιστώσει οτι κάθε λογιστής το αντιμετωπίζει διαφορετικά.

Εγώ λοιπόν είμαι μηχανικός, εχω παράλληλα ανοιχτά ΚΑΔ εμπορίας και εχω, εκτός των άλλων, θεωρημένο μπλόκ αποδειξης λιανικής.

Επομένος θα κόψω:

1) ΑΛΠ για τα υλικά

2) ΑΠΥ για την εργασίας.

 

Βεβαια από την άλλη εκτός προγράμματος κόβω ΑΛΠ για το σύνολο του έργου (με περιγραφή εργο τάδε μαζί με υλικά) κάτι που είναι εντελώς διαφορετικό απο το τιμολογιο έργου που έχουν οι περισσότεροι.

Γι'αυτό λέω οτι το θέμα είναι καθαρά λογιστικό. Κι εγώ δεν κανω οτι μου κατέβει. Ακολουθώ τις εντολές του λογιστή μου. 

Άρα θεωρώ οτι η λύση είναι να μιλήσετε με τους λογιστές σας. 

Και φυσικά μετά μπορείτε να μας ενημερώσετε, ετσι για την ιστορία!

Εκεί που καταλήξαμε με τον λογιστή μου είναι να προστεθούν ΚΑΔ Εμπορίας (αν μπορείς να μας πεις μερικούς που έχεις θα μας ήταν χρήσιμο) και να αγοραστεί ταμειακή μηχανή. Με κάποιους συναδέλφους που μίλησα και είχαν δουλέψει πολύ και στο προηγούμενο πρόγραμμα μου είπαν ότι θα το δουλέψουν με τον παλιό τρόπο  του εξοικονομώ Ι δλδ με τιμολόγιο έργου. Σε προσφατη τηλεφωνικη επικοινωνια μου με το προγραμμμα μου ανεφεραν παλι για παραστατικο με τιμες πωλησης υλικων και κάθε ένα χωριστα.

Εκτός προγράμματος κόβεις ΑΛΠ για κάποιο έργο γραφεις. Για ποιο λόγο όχι τιμολόγιο έργου; Μετα την απόκτηση ταμειακής μηχανής δεν μπορείς να κόψεις τιμολόγιο έργου και κόβεις ΑΛΠ για κάποιο έργο που αναλαμβάνεις;

Edited by thessalon-77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρώτησε τον λογιστή σου σχετικά με αυτό που είχα γράψει.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.