Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πολιτικοί Μηχανικοί Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής


Recommended Posts

 

5 ώρες πριν, Modern Newton said:

Κενά Οπως: αν θέλει κάποιος να το κάνει πως θα παρακολουθεί μαθήματα ; Πως θα προετοιμάζεται για ένα μάθημα ; Γιατί το επίπεδο εξετάσεων ξαι ο τροπος εξετασησ στα μαθήματα Να είναι διαφορετικός για τους αποφοίτους ; Όλοι αυτοί που έχουν προϋπηρεσία θα τους «γράψουν» κανονικά ; Όλοι αυτοί που έχουν κάνει μεταπτυχιακο συναφούς αντικειμένου πάει στράφι ; 

Σου λέει ότι από κει που έπρεπε να δώσεις πανελλήνιες ή κατατακτήριες με περιορισμένο αριθμό θέσεων, εγώ σου ανοίγω τη διαδικασία και σου χαρίζω και τυχόν σπουδαστικές υποχρεώσεις που θα είχες ως τώρα.

Προϋπηρεσία και μεταπτυχιακό θεωρούνται ανόμοια προσόντα. Θα προσμετρηθούν εκεί που προσμετρώνται και για τους υπόλοιπους. Εξ άλλου η καθολική πλέον επιβολή του 5ετούς συστήματος διασφαλίζει και εκ των έσω ότι εγκαταλείπεται οριστικά η ιδέα της άθροισης ετών και τίτλων.

Το deal αυτό σε άλλες εποχές θα γινόταν ανάρπαστο. Τώρα όμως έρχεται σε μια εποχή που η αγορά δεν έχει και τόση ζήτηση μηχανικών ΠΕ..

Για μένα το ερώτημα είναι τι καθεστώς εργασίας θα διαμορφωθεί για τους εναπομείναντες ΤΕ που μάλλον θα είναι και αρκετοί. Θα θεσπιστούν έστω και "μίνι" επαγγελματικά δικαιώματα για να διατηρήσουν τα γραφεία τους; Θα συνεχίσει το δημόσιο να προσλαμβάνει ΤΕ;

Edited by georgios_m
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 102
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

5 ώρες πριν, georgios_m said:

 

Σου λέει ότι από κει που έπρεπε να δώσεις πανελλήνιες ή κατατακτήριες με περιορισμένο αριθμό θέσεων, εγώ σου ανοίγω τη διαδικασία και σου χαρίζω και τυχόν σπουδαστικές υποχρεώσεις που θα είχες ως τώρα.

Προϋπηρεσία και μεταπτυχιακό θεωρούνται ανόμοια προσόντα. Θα προσμετρηθούν εκεί που προσμετρώνται και για τους υπόλοιπους. Εξ άλλου η καθολική πλέον επιβολή του 5ετούς συστήματος διασφαλίζει και εκ των έσω ότι εγκαταλείπεται οριστικά η ιδέα της άθροισης ετών και τίτλων.

Το deal αυτό σε άλλες εποχές θα γινόταν ανάρπαστο. Τώρα όμως έρχεται σε μια εποχή που η αγορά δεν έχει και τόση ζήτηση μηχανικών ΠΕ..

Για μένα το ερώτημα είναι τι καθεστώς εργασίας θα διαμορφωθεί για τους εναπομείναντες ΤΕ που μάλλον θα είναι και αρκετοί. Θα θεσπιστούν έστω και "μίνι" επαγγελματικά δικαιώματα για να διατηρήσουν τα γραφεία τους; Θα συνεχίσει το δημόσιο να προσλαμβάνει ΤΕ;

Και τι δίπλωμα θα είναι  ; Εννοώ, Από ποια σχολή ; Θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογης από τον απόφοιτο να επιλέγει από ποια Πολυτεχνικη σχολή ή θα αποφασίζει η Επιτροπή ; Υλη και παρακολούθηση μαθήματων ; Για το Πα.Δα Ποσο σίγουρο είναι ότι θα είναι πολυτεχνικη σχολή με ΕΔ; Η μηπως θα γινει κανα 5ετες πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών που θέλει να κανει ο Κουλης;  Για το μεταπτυχιακο διαφωνώ νομίζω μιας και αφού πρέπει να είναι 5ετες ενιαίο εντέλει θα πρέπει να ισχύει και για τους πτυχιούχους εκτός Ελλάδας με πτυχια 4+1 ή 3+1. Αν θέλουν να κάνουν κάτι συνταγματικό να το κάνουν καθολικά. Ή; Καταλαβαίνω ότι είναι πολλές οι ερωτήσεις και μιλάμε υποθετικά αλλά θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας ! 

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Το λογικό είναι η  αντιστοίχιση και ισοτίμηση των πτυχίων να γίνει με πτυχία που θα δίνουν τα νέα ιδρύματα (Παδα). Αυτή νομίζω είναι η πρόθεση του κ. Γαβρόγλου. Θα μου φαινόταν  περίεργο απόφοιτος ΤΕΙ με τις καινούργιες εξετάσεις να είναι αντίστοιχος πχ με ΕΜΠ και ο απόφοιτος του 5ετούς Παδα να μην είναι. Αν πάλι ο απόφοιτος Παδα αντιστοιχηθεί με πολυτεχνικές η αντιστοίχιση του απόφοιτου ΤΕΙ με Παδα τον κάνει και αντίστοιχο πολυτεχνείου. Το θεωρώ λοιπόν αυτό ως υπόθεση εργασίας.

Η πρόταση του κ. Γαβρόγλου αποτελείται από τα σημεία Α Β Γ Δ. Η δικιά μου απαρίθμηση επιφυλάξεων και αντιρρήσεων ακολουθεί σε πρώτο χρόνο την δομή της πρότασης του υπουργείου.  

Α. Οι επιτροπές εμπειρογνωμόνων θα καθορίζονται από το ΥΠΠΕΠΘ και θα μελετήσουν «ανά γνωστική περιοχή». Θα γίνει « αντιστοίχιση και ισοτίμηση των πτυχίων» μελετώντας τα ΠΣ των ΤΕΙ. Είναι περίεργο που δεν καθορίζεται ότι στην επιτροπή θα χρησιμοποιηθεί η θεσμική μνήμη των ΤΕΙ. Οι καθηγητές των τμημάτων που δίδαξαν δηλαδή στα τμήματα ΤΕΙ και διδάσκουν τώρα πχ στο Παδα. Με τα τμήματα τους θα αντιστοιχηθούν άλλωστε οι απόφοιτοι αυτοί τους δίδαξαν και ξέρουν το επίπεδο και την ύλη, παλιά και νέα. «. Η σύγκριση θα καταλήξει σε επιπλέον μαθήματα» Δηλαδή το υπουργείο προκαταβάλει την κρίση της επιτροπής; Το αναφέρω γιατί η ανακοίνωση του υπουργείου  αφορά όλους τους απόφοιτους ΤΕΙ. Και τους μη μηχανικούς οι οποίοι έχουν τα ίδια έτη σπουδών με τους ΠΕ και δεν έχουν μεταβολή του εύρους του γνωστικού αντικειμένου. Αν λείπουν τα δύο αυτά στοιχεία γιατί θα πρέπει να δίνουν εξετάσεις;

Β. « επιπλέον μαθημάτων που απαιτούνται για κάθε πρόγραμμα » Η κάθε εξεταζόμενη ενότητα θα έχει το εύρος ενός πανεπιστημιακού μαθήματος; Με τον τρόπο που ορίζεται ο καθορισμός των μαθημάτων διαφαίνεται μία ακαμψία. Με την χρονική επέκταση στα 5 έτη μπορεί να απαιτούνται πχ 5 μαθήματα για να καλυφτεί η επέκταση του αντικειμένου (πχ από δομικός σε γενικό ΠΜ) και άλλα 5 μαθήματα που ο απόφοιτος δεν έχει κάνει από κατάλογο.

Γ. « να ολοκληρώνουν την αντιστοίχιση σε διάστημα τεσσάρων ετών.» Ο υπέρμαχος του δικαιώματος στην μόρφωση ΣΥΡΙΖΑ και υπέρμαχος των αιώνιων φοιτητών είναι υπέρμαχος του χρονικού περιορισμού μόνο στα ΤΕΙ; Γιατί; Η Ελλάδα με το ΠΔ39/2010 και τους νόμους που το συμπληρώνουν έχει καθορίσει διαδικασίες αντισταθμιστικών μέτρων για επαγγελματίες του εξωτερικού. Εξετάσεις δηλαδή (ή και πρακτική). Στην περίπτωση των μηχανικών με εποπτεία ΤΕΕ. Εξετάσεις δηλαδή θα υπάρχουν στο διηνεκές. Το κόστος της οργάνωσης τους θα το επωμιζόμαστε έτσι και αλλιώς.

Δ «Τα θέματα στις εξετάσεις  … θα απαρτίζεται από καθηγητές ελληνικών ΑΕΙ.» Πάλι όπως στο Α επιχειρείται η τομή του ομφάλιου λώρου μεταξύ των αποφοίτων και  των σχολών τους. Καθηγητές ΑΕΙ γενικά. Πχ η κυρία Τ. Μωροπούλου. Οι επιφυλάξεις είναι δικαιολογημένες.

Εμφανής είναι και η έλλειψη δυνατότητας συνυπολογισμού άλλων ακαδημαϊκών ή επαγγελματικών επιτευγμάτων των αποφοίτων. Αν χρεώνονται σε έναν απόφοιτο πχ 12 μαθήματα με βάση το ΠΣ ενός βασικού πτυχίου γιατί να μην είναι δυνατό να αναγνωριστεί ένα μέρος από αυτά με βάση τα περαιτέρω επιτεύγματα του; Τα μεταπτυχιακά είναι ένα ελεγμένο προσόν που και  τώρα συνυπολογίζεται στους απόφοιτους εξωτερικού (στο ΔΟΑΤΑΠ). Υπάρχουν όμως και άλλα επιτευγμάτα και προσόντα. Υπάρχουν απόφοιτοι με συναφές δεύτερο βασικό πτυχίο. Εδώ η ένσταση ότι είναι ανόμοιο προσόν δεν πιάνει. Η εμπειρία είναι ποιο δύσκολη περίπτωση και θα πρέπει να αναγνωρίζεται με φειδώ ως  waiver. Κτγμ δεν πρέπει ως εμπειρία να αναγνωρίζεται ότι κάποιος έχει πχ 5 συντάξιμα χρόνια και τα ανάλογα. Αλλά άνθρωποι με αξιόλογη επαγγελματική εμπειρία υπάρχουν, τι να λέμε τώρα.

 

Link to comment
Share on other sites

On 24/6/2019 at 11:20 ΠΜ, bob mastoras said:

Υπάρχουν απόφοιτοι με συναφές δεύτερο βασικό πτυχίο. 

Αν εννοείς πχ δομικών και έργων υποδομής ταυτόχρονα, σίγουρα θα συνεκτιμάται. 

Για όλα τα υπόλοιπα ερωτήματα έχετε υπόψι ότι πρόκειται για ένα deal, με την πολιτεία απλά να φροντίζει να τηρείται το γράμμα του νόμου για να είναι καλυμμένη στις τυχόν διαμαρτυρίες των υπολοίπων. 

Τα 4 έτη νομίζω πως είναι ελάχιστος και όχι μέγιστος χρόνος. 

Ως προς το θέμα των ξένων μεταπτυχιακών που τους αποδίδουμε ΕΔ, το γράμμα του νόμου πατάει σε μια διάκριση κρατών που ακολουθούν τη μπολόνια, άρα τους αποδίδουμε και συστημάτων που δεν την ακολουθούν (πχ το δικό μας) και δε τους αποδίδουμε. Υποτίθεται ότι τα πρώτα είναι και φτιαγμένα για να βγάζουν επαγγελματίες, ενώ τα δικά μας παραδέχεται η ίδια η πολιτεία ότι δεν παρέχουν επαγγελματική επάρκεια αλλα είναι φτιαγμένα για να δίνουν μόνο πρόσθετα προσόντα, δηλαδή μόρια για το δημόσιο. 

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, georgios_m said:

Αν εννοείς πχ δομικών και έργων υποδομής ταυτόχρονα,

Ναι τέτοιους συνδυασμούς εννοώ. Υπάρχουν και άλλοι συνδυασμοί που βγάζουν νόημα. Οι ηλεκτρολόγοι ενώθηκαν με τους ηλεκτρονικούς πχ. Και προφανώς οι  ηλεκτρολόγοι έχουν αναφορά στους ΗΜΜΥ των πολυτεχνείων. Αν ένας ηλεκτρολόγος έχει κάνει λοιπόν δεύτερο πτυχίο που συμπεριλαμβάνεται στο ονομαστικό πεδίο των ΗΜΜΥ η πρόταση Γαβρόγλου θα του ζητά χ μαθήματα ηλεκτρονικών επειδή είναι ηλεκτρολόγος και y ηλεκτρολογικά επειδή είναι ηλεκτρονικός για να γίνει το ένα ποιο διερμηνευμένο πτυχίο. Έχω συνάδελφο μου με δύο τέτοια βασικά πτυχία λίγα μέτρα από το γραφείο μου. Κανένας / καμία επιτροπή κανένα όργανο δεν έχει δικαιοδοσία με το προτεινόμενο σύστημα να κρίνει ότι ένας τέτοιος άνθρωπος έχει ήδη διανύσει ένα μέρος της απόστασης. Άλλη περίπτωση που γνώρισα: Μετά από σπουδές ηλεκτρονικού σε ΤΕΙ Ελλάδας πριν το 2001 επιπλέον συμπληρωματικές σπουδές για απόκτηση μπάτσελορ στην Σκωτία. Μετά μάστερ. Όλα γύρω από το ίδιο αντικείμενο. Και σε αυτόν θα λέμε "δεν προβλέπεται" να συνυπολογίσουμε την πορεία σου;

Και υπάρχουν και άλλοι που χρεώθηκαν επιπλέον μαθήματα όγκου μέχρι και ενός έτους για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν μετά μεταπτυχιακό 2- ετές. Η πολιτική της πολιτείας απλά να κλείνει τα μάτια να εθελοτυφλεί και να προσπαθεί να μην ενοχλήσει επετηρίδες εμένα δεν με πείθει. 

Ας πάρουμε μία άλλη αιτίαση για τις σπουδές σε ΤΕΙ. Δεν έχουν κάνει μαθηματικά (αρκετά) ή φυσική κλπ. Ε, δεν είναι δυνατόν να το ισχυρίζεσαι αυτό και μετά αν σου έρχεται ένας μηχανικός ΤΕ που έχει και βασικό πτυχίο μαθηματικού να του επιβάλεις να δώσει μαθηματικά για να αναβαθμίσει το πτυχίο του. Δεν μπορείς να μην το λάβεις υπ όψιν σου. Και η πρόταση Γαβρόγλου κλίνει τα μάτια σε όλες αυτές τις δυνατότητες. Δεν είναι δυνατόν οι ΗΜΜΥ του ΕΜΠ να έχουν ροή Μ (δηλαδή μαθηματικών) και σε αυτούς να μετρά στην απόκτηση πτυχίου, αλλά αν έχεις πτυχιούχο ΤΕΙ με επιπλέον βασικό πτυχίο μαθηματικών να λες ότι τα μαθήματα αυτά είναι άσχετα.

 

3 ώρες πριν, georgios_m said:

πρόκειται για ένα deal, με την πολιτεία απλά να φροντίζει να τηρείται το γράμμα του νόμου για να είναι καλυμμένη στις τυχόν διαμαρτυρίες των υπολοίπων.

Τον ελληνικό νόμο τον διαμορφώνει τώρα η Βουλή (ή όποτε αποφασίσουν). Δεσμευτικά είναι μόνο το σύνταγμα και οι ευρωπαϊκές υποχρεώσεις. Το deal καλό θα είναι να μην είναι ένας σάπιος συμβιβασμός μία λεόντεια συμφωνία. Όντως οι "τυχόν διαμαρτυρίες" στο όνομα ενός αντίστροφου λαϊκισμού ή αν θες του ελιτισμού είναι το φρένο. Είναι πολλά τα ψηφαλάκια.

 

3 ώρες πριν, georgios_m said:

των ξένων μεταπτυχιακών που τους αποδίδουμε ΕΔ, το γράμμα του νόμου πατάει σε μια διάκριση κρατών που ακολουθούν τη μπολόνια,

Συνυπολογισμός μεταπτυχιακών υπήρχε πολύ πριν την Μπολόνια. Και ο συνυπολογισμός αυτός είχε ως επίπτωση την ακαδημαϊκή αναγνώριση ως ισοτίμου και αντίστοιχου με τα δικά μας. Και φυσικά κύριος στόχος ήταν το ψαλίδισμα των ξένων πτυχίων. Να μην μπορούν να επικαλεστούν ότι έχουν και μάστερ. Ο μεταπτυχιακός τίτλος θεωρείται αναλωθείς. Να πούμε ότι με ξεχωριστό βασικό + μάστερ + κάποια μαθήματα αναγνωρίζεσαι ως " ισότιμος και αντίστοιχος με ΕΜΠ". Ο απόφοιτος ΕΜΠ όμως είναι intergrated master, ο κάτοχος αυτοτελούς μάστερ δεν θεωρείται!!!

3 ώρες πριν, georgios_m said:

τα δικά μας παραδέχεται η ίδια η πολιτεία ότι δεν παρέχουν επαγγελματική επάρκεια ...

Τα δικά μας η πολιτεία απλά δεν θεσμοθέτησε να παρέχουν ΕΔ. Και αυτό δεν έτυχε πέτυχε. Θα μπορούσε και μπορεί κάλλιστα όπως στα ΕΠΠΑΙΚ να μην απαιτείται ενιαίο και αδιάσπαστο πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά ένα πρόσθετο ενδεικτικό μετά το πτυχίο για απόδοση πρόσθετων ΕΔ. Οι οδοντίατροι είναι άλλη περίπτωση πάλι κλπ

Edited by bob mastoras
Link to comment
Share on other sites

Δεν προκύπτει από κάπου ότι όποιος έχει πολλαπλές ολοκληρωμένες προπτυχιακές σπουδές σε συναφές αντικείμενο δε θα συμψηφίζονται. Απλά πρέπει να αποδεικνύεται η συνάφεια. Πχ τα μαθηματικά του μηχανικού μπορεί να μην υποκαθίστανται από ένα πτυχίο μαθηματικών εάν η επιτροπή ισχυριστεί διαφορά στον τρόπο προσέγγισης του γνωστικού αντικειμένου. Ή το πτυχίο του ηλεκτρονικού ΤΕ μπορεί να αντιστοιχισθεί με άλλη ειδικότητα ΠΕ από τους ΗΜΜΥ και να μη θεωρηθεί συναφές. Δηλαδή να πρέπει να κάνεις δεύτερη ισοτίμηση για εκείνο. Μάλλον αυτό έχει ξεπεραστεί σαν κίνδυνος από τότε που οι δύο ειδικότητες ηλεκτρολόγου και ηλεκτρονικού μηχανικού συγχωνεύθηκαν σε επίπεδο ΠΕ σε ΗΜΜΥ. Αλλιώς ήταν στανταράκι, όπως πχ θα είναι αν τα δύο συναφή πτυχία ΤΕ είναι το ένα μηχανολόγου και το άλλο ηλεκτρολόγου.

 

Link to comment
Share on other sites

On 23/6/2019 at 6:52 ΜΜ, VirusX2 said:

Αδικίες παντού.. για τα ΙΕΚ ούτε λόγος.. τι πράγματα είναι αυτά.. Παιδιά άλλου θεού είναι οι ΔΕ; Ας βγει και κάποια απόφαση να δώσουν οι άνθρωποι 4-5 μαθήματα να γίνουν  ΤΕ και αυτοί και μετά ας δώσουν άλλα 4-5 να γίνουν ΠΕ. Φυσικά μπορεί να γίνουν απευθείας ΠΕ, που είναι το πρόβλημα; 

Και φυσικά να μετρήσει η προϋπηρεσία, αν είναι αδύνατον.. όλοι ξέρουν ότι μετά από κάποια χρόνια προϋπηρεσίας μπορείς να πας στην ανωτάτη βαθμίδα κάθε κλάδου χωρίς κάποιο υπόβαθρο.. Τα μαστόρια που τα πας; Τι παραπάνω ξέρει ένας μηχανικός πολυτεχνείου; Αδικίες και εκεί..

Επειδή αφορά και άλλες ειδικότητες πέραν των μηχανικών το σχέδιο.. όλοι ξέρουν ότι μετά από κάποια χρόνια σε νοσοκομείο μπορείς να γίνεις γιατρός γιατί.. "Κάτι ξέρουμε και εμείς από ιατρική"

https://www.youtube.com/watch?v=HFX8CXBpSYQ

ΥΓ: Δεν έχω πρόθεση να προσβάλω ή να αδικήσω κανένα, όμως στην ουσία οι μόνοι που αδικούνται σε αυτήν την περίπτωση είναι αυτοί που έχουν κοπιάσει και έχουν πετύχει κάτι καλύτερο στην ζωή τους. Η ισοπεδωτική λογική βασιλεύει αυτήν την περίοδο.. Το να αναβαθμιστεί κάποια σχολή είναι άλλη συζήτηση και άλλη είναι αυτό το πράγμα που γίνεται τώρα..

Εντελώς εκτός θέματος και με επιχειρηματολογία σοβαρότητας αντίστοιχης με παράσταση του Σεφερλή στο δελφινάριο. Εάν είσαι ήδη επαγγελματίας και όχι εν ενεργεία φοιτητής είσαι παντελώς αδικαιολόγητος.

  • Upvote 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

On 23/6/2019 at 6:52 ΜΜ, VirusX2 said:

Αδικίες παντού.. για τα ΙΕΚ ούτε λόγος.. τι πράγματα είναι αυτά.. Παιδιά άλλου θεού είναι οι ΔΕ; Ας βγει και κάποια απόφαση να δώσουν οι άνθρωποι 4-5 μαθήματα να γίνουν  ΤΕ και αυτοί και μετά ας δώσουν άλλα 4-5 να γίνουν ΠΕ. Φυσικά μπορεί να γίνουν απευθείας ΠΕ, που είναι το πρόβλημα; 

Και φυσικά να μετρήσει η προϋπηρεσία, αν είναι αδύνατον.. όλοι ξέρουν ότι μετά από κάποια χρόνια προϋπηρεσίας μπορείς να πας στην ανωτάτη βαθμίδα κάθε κλάδου χωρίς κάποιο υπόβαθρο.. Τα μαστόρια που τα πας; Τι παραπάνω ξέρει ένας μηχανικός πολυτεχνείου; Αδικίες και εκεί..

Επειδή αφορά και άλλες ειδικότητες πέραν των μηχανικών το σχέδιο.. όλοι ξέρουν ότι μετά από κάποια χρόνια σε νοσοκομείο μπορείς να γίνεις γιατρός γιατί.. "Κάτι ξέρουμε και εμείς από ιατρική"

https://www.youtube.com/watch?v=HFX8CXBpSYQ

ΥΓ: Δεν έχω πρόθεση να προσβάλω ή να αδικήσω κανένα, όμως στην ουσία οι μόνοι που αδικούνται σε αυτήν την περίπτωση είναι αυτοί που έχουν κοπιάσει και έχουν πετύχει κάτι καλύτερο στην ζωή τους. Η ισοπεδωτική λογική βασιλεύει αυτήν την περίοδο.. Το να αναβαθμιστεί κάποια σχολή είναι άλλη συζήτηση και άλλη είναι αυτό το πράγμα που γίνεται τώρα..

Πα.δα ρε φιλε... Και μεις οι "λουκουμαδες" που σπουδαζαμε τοσα χρονια στα πολυτεχνεια παγωτο... Δεν ειχαμε Γαβρογλου τοτε...

Ασφαλως και ειναι πολυ σωστο με την λογικη αυτη του υπουργου με το μουστακακι , αντιστοιχα και οι ΔΕ να γινουν ΠΕ και παει λεγοντας.. Εμενα οι γονεις μου ΔΕ ειναι και με σπουδασανε με αιμα για να ερθει τωρα αυτος ο κυριος να μου πει με ενα νομοσχεδιο που το περασε νυχτα, οτι ξερεις κατι βλακας ησουν γιατι το ιδιο χαρτι με εσενα που ειχες 18 και σπουδαζες τοσα χρονια, θα το εχει και το τυπακι που ηταν στις καφετεριες με τα γκομενακια και εβγαλε και ενα 7αρακι χιλιαδες μορια..

Το ΤΕΕ που ειναι????... Αλλα να μου πεις αυτοι μια λαμπα δεν ειναι σε θεση να βαλουν στο κτιριο τους...

  • Upvote 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, project.breeze said:

Εντελώς εκτός θέματος και με επιχειρηματολογία σοβαρότητας αντίστοιχης με παράσταση του Σεφερλή στο δελφινάριο. Εάν είσαι ήδη επαγγελματίας και όχι εν ενεργεία φοιτητής είσαι παντελώς αδικαιολόγητος.

Για το Δελφιναριο ναι... Για πες του ομως ποτε και που που εισηχθες και με τι βαση να σου πει αυτος το ιδιο να δουμε αν εχει αδικο σε αυτο που γραφει...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

25 λεπτά πριν, iorodoka said:

Πα.δα ρε φιλε... Και μεις οι "λουκουμαδες" που σπουδαζαμε τοσα χρονια στα πολυτεχνεια παγωτο... Δεν ειχαμε Γαβρογλου τοτε...

Ασφαλως και ειναι πολυ σωστο με την λογικη αυτη του υπουργου με το μουστακακι , αντιστοιχα και οι ΔΕ να γινουν ΠΕ και παει λεγοντας.. Εμενα οι γονεις μου ΔΕ ειναι και με σπουδασανε με αιμα για να ερθει τωρα αυτος ο κυριος να μου πει με ενα νομοσχεδιο που το περασε νυχτα, οτι ξερεις κατι βλακας ησουν γιατι το ιδιο χαρτι με εσενα που ειχες 18 και σπουδαζες τοσα χρονια, θα το εχει και το τυπακι που ηταν στις καφετεριες με τα γκομενακια και εβγαλε και ενα 7αρακι χιλιαδες μορια..

Το ΤΕΕ που ειναι????... Αλλα να μου πεις αυτοι μια λαμπα δεν ειναι σε θεση να βαλουν στο κτιριο τους...

αραγε Τα ίδια λες και για τους μηχανικούς εξωτερικού ή για τα πολυτεχνικά τμήματα που είναι στα 10.000 μόρια ; 

  • Like 1
  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.