Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

ΤΣΜΕΔΕ και οφθαλμίατρος


Samdreamth

Recommended Posts

Γεια σας...

Επειδή πρόσφατα απέκτησα βιβλιάριο από το Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε. (μιας και είμαι νέος μηχανικός), θέλω να ρωτήσω μια απορία που έχω: Πήγα χθες σε κάποιον οφθαλμίατρο και μου έκοψε Α.Π.Υ. για την εξέταση. Για να πάρω μέρος των χρημάτων μου πίσω, τί πρέπει να κάνω? Γνωρίζει κανείς?

 

Και κάτι ακόμη: Μιας και μου έγραψε συνταγή (σε δικό του χαρτί), μπορώ να πάρω καινούργια γυαλιά και κάποια λεφτά να μου τα δικαιολογήσει το ταμείο? Αν ναι, τι πρέπει να κάνω?

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων... :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 139
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Θα αγορασεις τα γυαλια και θα πας στο ΤΣΜΕΔΕ με τις αποδειξεις του γιατρου για να πληρωθεις την επισκεψη, δικαιολογουν την 1η επισκεψη του μηνα 20Ευρω.

Θα δωσεις το χαρτι του γιατρου για τα γυαλια και την αποδειξη πληρωμης του καταστηματος οπτικων για να παρεις πισω 100 (νομιζω) ευρω.

Γυαλια ορασεως δικαιολογουν παλι μετα απο 2 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο 100Ε δικαιολογούν για γυαλιά?Ανεξαρτήτως του ποσου που θα πληρώσει κανείς? Μέχρι και το ΙΚΑ δινει παραπάνω!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, όλα έγιναν όπως τα είπατε... Και μάλιστα, πήρα πίσω όλη την επίσκηψη του ιατρού (30 ευρώ), παραδόξως... Για τα γυαλιά πήρα τα 100...

Από κόσμο, είχε αρκετό αν και πάνω από ένα μισάωρο δεν πρέπει να έκανα...

Σας ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας...

Link to comment
Share on other sites