Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Εκλεισαν βιβλία σχεδόν 200.000 επαγγελματίες


Engineer

Recommended Posts

21 λεπτά πριν, loser said:

εφόσον  συνδεθηκε  το  εισοδημα  με  τις  ασφαλιστικες  εισφορες

ηταν   αναμενομενη  η  παραπανω  εξελιξη  εγω  το  ειχα  πει  από  τους  πρωτους  από  τις  αρχες  2017 

που  ξεκινησε  ο  νομος  αυτος

αλλα  ουτε  τα  χαμηλα  εισοδηματα  τα  βολευει  μακροπρόθεσμα  διοτι   

οι  συνταξεις  που θα  παρουμε   είναι  επιδόματα  και  δεν  θα  καλυπτουν  ανάγκες  σιτισης 

και διαμονης  σε  αξιοπρεπες   κατάλυμα  ,  ενώ    οι  παροχες  υγειας  θα  είναι  παρα πολύ  υποβαθμισμένες

φυσικα  για  άλλη  μια  φορα  προς  τερψην των  πιο  κτηνωδων  ενστικτων  διχασμου  και  διαιρεσης  της  κοινωνιας 

εφεραν  αυτόν  τον  νομο  τα  στελεχη  του  υπουργείου ,  και  ετσι  αντι  να  κανουμε  επενδύσεις  για  να  κραταμε  εργαζομενους

εντος  ελλοδος  τους  διωχνουμε  στο  εξωτερικο  μειωνοντας  τεχνητα  την  ανεργια .  ο  καθενας  θα  κριθει  όμως  ειτε  εντος  2  ετιας 

ειτε  εντος  5  ετιας .  

 

 

Αυτό που γράφεις δεν βγάζει νόημα. Με τον νέο νόμο οι περισσότεροι ελ.επ. πληρώνουν λιγότερες εισφορές. Και κανείς δεν σκέφτεται....τι σύνταξη θα πάρει για να κάνει διακοπή! Το σήμερα σκέφτεται.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 45
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

2 ώρες πριν, stayros said:

Την εκπαίδευση των υπεράριθμων όμως την πληρώνουμε όλοι μας. Δε βγαίνουν από άλλη τσέπη τα λεφτά, από τη δική μας βγαίνουν. Κανένα κράτος δεν εκπαιδεύει σε πανεπιστήμια μηχανικούς για να βοηθήσουν να ανέβει το ΑΕΠ μιας άλλης χώρας. Το σωστό είναι να δει το κράτος τι χρειάζεται, να πληρώσει με τη δημόσια παιδεία για αυτούς και όποιος άλλος θέλει να γίνει μηχανικός/γιατρός/δικηγόρος κοκ να τα βάλει από τη τσέπη του και όχι από τη δική μου.

 

Εν ολίγοις οι δυο γειτονές μου που δεν στέλνουν τα παιδιά τους στο πανεπιστήμιο/ΤΕΙ να πληρώσουν λιγότερο φόρο, ο άλλος που είναι άτεκνος επίσης, και γω που το στέλνω να πληρώσω περισσότερο (ενδεχομένως ίσο με τα ετησια δίδακτρα ενός ιδιωτικού πανεπιστημίου).

Κατ' αναλογία θα έλεγε κανείς, και οποιος δεν αρρωσταίνει να πληρώνει λιγότερο για ασφαλιστικές εισφορές, και οσοι πχ έχουν 2 εισαγωγες σε δημόσιο νοσοκομείο, τον επόμενο χρόνο να πληρώσουν πολλαπλάσιες ασφαλιστικές εισφορές, ομοίως και οι γιαγιάδες και παππούδες που έχουν τόσα πολλά χαπια και επισκέψεις σε γιατρούς να πληρώνουν περισσότερο ή και όλα από την τσέπη τους ή ας τους γίνουν κρατήσεις στις συντάξεις, μιας και γω (που δεν αρρωσταίνω)ΔΕΝ επιβαρύνω το σύστημα υγείας ενώ αυτοί όλοι τους το κάνουν. Ή αυτός που το όχημα του στο τέλος της χρονιάς γράφει 100 000χλμ να πληρώσει πολλαπλάσια τέλη κυκλοφορίας από αυτόν με το ίδιο ακριβώς όχημα αλλά που έκανε πχ 7000χλμ..
Ή να το πάμε ακόμη πιο μακριά, καταργηση εθνικού συστηματος υγείας και παιδείας, και ας κανονίσει ο καθένας την εκπαίδευση και υγεία που αρμόζει στην τσέπη του... αλά ΗΠΑ τύπου, που τα 2 αυτά συστήματα είναι άκρως επιτυχημένα. :-?.

Εν ολίγοις νομίζω οτι κάνεις λάθος στο σκεπτικό σου (τουλάχιστον για το σύστημα κοινωνίας που έχουμε επιλέξει/θέλουμε στην χώρα που ζούμε)

και αν και δεν έχω προχειρα στατιστικά...κανένα κράτος που επένδυσε στην εκπαίδευσή/παιδεία στην χώρα του σημαντικά ποσοστά ΑΕΠ δεν είχε "χασούρα" -δηλαδή τα λεφτά στην παδεία δεν είναι πεταμένα..ακόμη και για υπεράριθμούς ..ομοίως και στην δημόσια υγεία)

 

 

2 ώρες πριν, laxanos said:

Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα από την έννοια ελεύθερη αγορά στην Ελλάδα. Ελεύθερη αγορά στην Ελλάδα εννοείται να τα παίρνεις κάπως απ το δημόσιο!

Θα λεγα και κάτι για τη συγχρονη οικονομική επιστήμη αλλά θα γράφω σεντόνια και θα βγω οφ τόπικ....

Για το εκπαιδευτικό. Θεωρείς δηλαδή σωστό να μπει κάποιος με 5 πολυτεχνείο?  Η ακόμη και με 12? Έχοντας γράψει 5 μαθηματικά? Το θεωρείς δημοκρατικό?

 Όταν κάποτε έμενε έξω κόσμος με 17?

Αν είναι έτσι ας καταργηθούν πλήρως οι εξετάσεις, να υπάρξει ελεύθερη εισαγωγή ή εξετάσεις που θα κάνει το εκάστοτε ίδρυμα και να παίζει

κόψιμο-διώξιμο.

 

Συμφωνώ για την ουσία στην αγορά/οικονομία στην Ελλάδα (το παράδειγμα με τα πλαφον σε οικονομικά θέματα ήταν για να υποστηρίξω οτι ο παρεμβατισμός συνήθως έχει τα αντίθετα αποτελέσματα).
Οι βάσεις εισαγωγής είναι απλώς κανόνας προσφοράς/ζήτησης ανεβαίνουν σε όσες έχουν ζήτηση και πέφτουν σε όσες δεν έχουν, επίσης είναι κρίσιμο το επίπεδο δυσκολίας των εξετάσεων  ΚΑΙ του αριθμού των μαθημάτων .. Έδινα νομίζω 13 μαθήματα στις πανελλήνιες..ίσως 9 δεν θυμάμαι..αν "αποτύγχανα"κάπου 16 (όπως και έγινε στη χημεία) και κάπου αλλού 10(όπως και έγινε στην Έκθεση) ενώ στα άλλα ήμουν 19 ..μικρό το κακο (κάθε στραβοτιμονιά είχε συνέπεια χονδρικά 1/13(7%)  ή 1/9(11%))
αν δίνεις 4 και κάνεις στραβοτιμονιά έχει συνέπεια 25%.
Πρόσθετα στην εποχή οι Πολ Μηχανικοί είχαν βάση 18 τώρα έχουν 16 (διοτι λιγότεροι θέλουν αν ασκήσουν αυτό το επάγγελμα)..αλλά δν σημαίνει οτι η φουρνιά των 16 θα βγούν καλύτεροι ή χειρότεροι Πολ Μηχανικοί νομίζω..
Το να καταργηθούν στην Ελλάδα οι εξετάσεις (πανελλήνιες) ίσως να είναι και η πιο σοφή λύση για το φαινόμενο της παραπαιδείας και της απαξίωσης της "παιδείας" που οφείλει ενα σχολείο/κράτος να παρέχει στους μελλοντες πολίτες της, αλλα επι αυτού καλό είναι να μιλήσουν Παιδαγωγοί και όχι εμείς οι μηχανικοι..Οπως και οι παιδαγωγοί θα πρέπει να σιωπούν σε θέματα πχ στατικότητας πολεοδομικών σχεδιασμών, αρχιτοκτονικής φυσης κλπ κλπ.
Δεν έχω κατα νού κάποιον να είναι στο πολυτεχνείο με 5 στα μαθηματικά.. ίσως να ξέρεις κάποιον βέβαια, οπότε πάω πάσο αλλά θα ήθελα να μάθω ποια τα κίνητρά του και επέλεξε πολυτεχνείο.
(και για την ιστορία.. είχα συμφοιτητές Ελλ εξωτερικού (αδύναμους στα μαθήματα αντικειμενικλα) που μπήκαν σχεδόν ελεύθερα στην σχολή ...ΚΑΝΕΙΣ τους δεν κατάφερε να την τελειώσει)

Edited by MHD
Link to comment
Share on other sites

Δεν βγάζεις νόημα. Μίλησε κανένας για εξατομίκευση του φόρου; Μιλάμε για κεντρικό σχεδιασμό της δημόσιας παιδείας με βάση τις ανάγκες του κράτους. Αυτό που άλλες χώρες το κάνουν από πάντα εμείς προσπαθούμε να το ανακαλύψουμε το 2018.

Επίσης δεν συμψηφίζεται η ανάγκη για περίθαλψη με την εμμονή ενός γονιού να κάνει το παιδί του γιατρό/μηχανικό/δικηγόρο.

  • Like 1
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ίσως. Ο καθένας εκφράζει την γνώμη του. Μπορεί να μην κατάλαβα ορθά το " Δε βγαίνουν από άλλη τσέπη τα λεφτά, από τη δική μας βγαίνουν "

Link to comment
Share on other sites

Σε μια ανοιχτή οικονομία, όπως η δική μας και μάλιστα εντός της ενιαίας αγοράς της ΕΕ, με ποια κριτήρια θα αποφασίσει το όποιο κράτος να πει ότι εγώ χρειάζομαι χίλιους ή πέντε χιλιάδες μηχανικούς, άρα θα βάλω πλαφόν στις σχολές; Και μόνο που το ακούω μου φαίνεται αστείο το όλο εγχείρημα. 

 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Παντα μιλάμε για το δημόσιο πανεπιστήμιο το οποιο χρηματοδοτείται απο τον κρατικό προϋπολογισμό κατα βάση. Και πιστεψε με ουτε αστείο ούτε τόσο ενάντια στην αγορά οπως την ορίζεις ειναι το να βάλει εισαγωγικα κριτήρια το κράτος είτε μεσω της μείωσης των προσφερομενων θέσεων είτε μέσω της αυστηροποιησης των κριτηρίων εισόδου και εξόδου. Αστείο, και μαλιστα κακόγουστο, ειναι να πληρώνει φορολογια ο ελληνας γονιός επενδύοντας στην εκπαίδευση των παιδιων του ουσιαστικά και το παιδί ως εργαζομενος να ενισχύει την οικονομια τρίτων χωρών. Ψαξε να δεις ποσο κοστιζει ενας Έλληνας επιστημοντας στο κρατος και κατα συνεπεια στην τσέπη του πατερα τ και θα δεις οτι δεν ειναι καθολου αστείο το θέμα του εξορθολογισμού απο τη βάση. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ο υπολογισμός των μελλοντικών θέσεων εργασίας γίνεται μέχρι και από γραφεία HR, δεν νομίζω ότι είναι και καμία απόκρυφη τέχνη. Δε μιλάμε φυσικά για υπολογισμό ακριβείας. Αλλά εδώ μες την κρίση ιδρύθηκε τμήμα Αρχιτεκτόνων και Νομικής. Είναι δυνατόν; 

Αυτοί που τελειώνουν σήμερα τα μαζεύουν και φεύγουν εξωτερικό άμεσα, άρα τι προσφέρουν στο κράτος που πλήρωσε για τις σπουδές τους; Τίποτα απολύτως. Μήπως να κλείναμε κανένα τμήμα, να ξεβολευτούν μερικοί καθηγητάδες που καταχράζονται αβέρτα χρήμα και μετά τους τα παραγράφουν, και τα λεφτά από την εξοικονόμηση να τα επενδύαμε σε άλλες δομές, πχ παιδικοί σταθμοί, που αυτός που πληρώνει το μισό εισόδημα σε φόρους και εισφορές πρέπει τώρα να πληρώσει και για να αφήνει κάπου το παιδί του ώστε να μπορεί να δουλεύει και να πληρώνει φόρους και εισφορές;

Link to comment
Share on other sites

Και ποιος εμποδίζει τον οποιοδήποτε αν θέλει να σπουδάσει σε σχολή εξωτερικού, να χρηματοδοτήσει τα πανεπιστήμια μιας άλλης χώρας και μετά να επιστρέψει εδώ και να σου χαλάσει τις ποσοστώσεις που έβαλες.

Μήπως θα βάλουμε και πλαφόν στους πόσους θα δεχόμαστε από το εξωτερικό;

Το γεγονός ότι είμαστε ανοιχτή οικονομία είναι ουσιαστικό με πραγματικές επιπτώσεις και όχι ένα ιδεολογικό κατασκεύασμα. Αυτά που λέτε ίσως να μπορούσαν να γίνουν σε μια κλειστή οικονομία, που το κράτος θα έχει απόλυτο έλεγχο στους παραγωγικούς τομείς.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν, ted78 said:

Και ποιος εμποδίζει τον οποιοδήποτε αν θέλει να σπουδάσει σε σχολή εξωτερικού, να χρηματοδοτήσει τα πανεπιστήμια μιας άλλης χώρας και μετά να επιστρέψει εδώ και να σου χαλάσει τις ποσοστώσεις που έβαλες.

Συγκρίνεις ανόμοιες καταστάσεις. Ο "υπεράριθμος" που σπουδάζει στα ελληνικά πανεπιστήμια δεν τα χρηματοδοτεί. Αν υπονοείς οι υπεράριθμοι να μένουν εδώ και να πληρώνουν δίδακτρα στα ελληνικά πανεπιστήμια όπως και στο εξωτερικό, τότε συμφωνώ ότι αυτό θα είναι μία λύση.

Όσο για τις ποσοστώσεις, αν κάποιος πληρώσει από τη τσέπη του για να σπουδάσει μηχανικός και βρει δουλειά θα είναι κάτι ευτυχές για όλους. Αν όμως πληρώσουμε από τη τσέπη μας 1000 άτομα να γίνουν μηχανικοί και δεν βρει κανείς τους δουλειά αυτό θα είναι δυστυχές για όλους.

Edited by stayros
Link to comment
Share on other sites

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Από τον Μάιο του 2016 μέχρι σήμερα σχεδόν  200.000 φορολογούμενοι επισκέφθηκαν την Εφορία τους κλείνοντας οριστικά το «μπλοκάκι» τους καθώς .... μπλα, μπλα μπλα

Χωρίς να θέλω να εξωραΐσω την άθλια κατάσταση που μας έχουν επιβάλει οι ψεύτες, οι ιδεοληπτικοί και οι ψαλιδοχέρηδες (χαζο-χαμογελαστοί, κατρούγκαλοι, κ.λ.π) πρέπει να ξαναθυμίσω (επιστήμονες όντες) ότι συμπεράσματα για την απόδοση τάσεων και φαινομένων  ΔΕΝ εξάγονται με ένα δεδομένο δύο ετών!  Το μέγεθος "κλείσιμο βιβλίων" είναι διαρκές και πολυπαραγοντικό  εξαρτώμενο από συνταξιοδοτήσεις, προσλήψεις στο Δημόσιο, φυγή στο εξωτερικό για μεγαλύτερο εισόδημα,  φορολογία-φορολαγνία,   ασφαλιστικές-ασφαληστρικές  εισφορές, ακόμη και Brexit κ.α.  Όπως κάθε μέγεθος, έτσι και αυτό διακυμαίνεται χρονικά, οπότε συμπεράσματα για τα αποτελέσματα συγκεκριμένων πολιτικών μέτρων πρέπει να εξάγονται ΜΟΝΟΝ σε αναφορά χρονικού διαστήματος και όχι χρονικού σημείου.

Επειδή στην στατιστική ένα ίσον κανένα .....

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.