Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εγγραφή στο ΤΕΕ


alexandrosde

Recommended Posts

Καλησπέρα, είμαι νέος απόφοιτος μηχανικός περιβάλλοντος του Πολυτεχνείου Κρήτης. Επειδή μου φάνηκε πολύ περίπλοκο όλο το θέμα εγγραφής στο Τ.Ε.Ε, θα ήθελα να ρωτήσω, αν για να εργαστώ σε ένα γραφείο ως μηχανικός περιβάλλοντος θα πρέπει οπωσδήποτε να εγγραφώ στο ΤΕΕ, προκειμένου να έχω δικαίωμα υπογραφής;

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Για να αποκτήσεις άδεια άσκησης επαγγέλματος στην Ελλάδα, άρα και δικαίωμα υπογραφής, η εγγραφή στο ΤΕΕ είναι μονόδρομος.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Και για να μπορώ να υπογράψω, ισχύει αυτό που είχα διαβάσει ότι πρέπει να έχουν περάσει 3 χρόνια απο την ημερομηνία εγγραφής μου στο ΤΕΕ;

Και κάτι ακόμη, εάν εγγραφώ στο ΤΕΕ αυτόματα είμαι και στο ΤΣΜΕΔΕ (Αν έχω καταλάβει σωστά). Αυτό θα το πληρώνω ακόμη και εάν δεν εργάζομαι;

Ευχαριστώ.

Edited by Pavlos33
Link to comment
Share on other sites

Αυτό για τα 3 χρόνια πρώτη φορά το ακούω. Δεν νομίζω ότι ισχύει, ας πεί κάποιος που ξέρει σίγουρα.

Δεν υπάρχει αυτόματη εγγραφή στο ΤΣΜΕΔΕ - ΕΦΚΑ πλέον. Ασφαλίζεσαι όταν αρχίσεις να έχεις εισόδημα είτε σαν Ελ. Επαγγελματίας ή σαν μισθωτός.

Link to comment
Share on other sites

Αλέξανδρε καλή αρχή,