Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

"[...]

Έτοιμη προς υπογραφή είναι η απόφαση για την καθιέρωση από το 2019 των ηλεκτρονικών τιμολογίων στις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και μεταξύ ελεύθερων επαγγελματιών.

....

Η απόφαση καθορίζει τις τεχνικές προδιαγραφές της εφαρμογής και συγκεκριμένα τη διαδικασία έκδοσης των ηλεκτρονικών τιμολογίων, αλλά και τη διαδικασία των φορολογικών ελέγχων επί των τιμολογίων που θα εκδίδονται από τους επιχειρηματίες.

Ακόμη καθορίζει τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες μπορούν οι επιτηδευματίες, μετά την εφαρμογή του νέου συστήματος, να εκδίδουν χειρόγραφα τιμολόγια. Τα συγκεκριμένα όμως θα τίθενται αυτομάτως σε διαδικασία ελέγχου, ώστε να διαπιστωθεί η αυθεντικότητά τους.

....

Με απόφαση του διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή προβλέπεται μεταξύ των άλλων ότι η πιλοτική εφαρμογή του μέτρου της ηλεκτρονικής τιμολόγησης θα έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2018 και όλες οι απαιτούμενες ηλεκτρονικές εφαρμογές για την πλήρη υλοποίηση του μέτρου θα έχουν τεθεί σε παραγωγική λειτουργία έως τις 31 Δεκεμβρίου 2019. Βάσει του αναθεωρημένου αυτού χρονοδιαγράμματος, από την 1-1-2020 η ηλεκτρονική τιμολόγηση θα είναι υποχρεωτική πλέον για όλες τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες.

Με την καθιέρωση της υποχρεωτικής «ηλεκτρονικής τιμολόγησης» θα καταργηθεί η σημερινή διαδικασία εκτύπωσης και διακίνησης των τιμολογίων σε χάρτινη μορφή για όλες τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και μεταξύ επιχειρήσεων και ελευθέρων επαγγελματιών.

....

[...]"

Μερικά αποσπάσματα από την απόφαση ... που θα μας βάλει σε νέα έξοδα ... σαν αυτά που έχουμε με την προμήθεια..συντήρηση..κλπ για τα pos που προμηθευτήκαμε:

"...

Άρθρο 2 Έκδοση παραστατικών πωλήσεων μέσω παροχών

Σύμφωνα με τον ορισμό που δίνεται στο παράρτημα Α του ν.4308/2014: «Ως πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικής έκδοσης παραστατικών πωλήσεων νοείται η οντότητα η οποία κατόπιν εντολής άλλης οντότητας (υπόχρεη οντότητα) εκδίδει με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων και σύμφωνα με τις διατάξεις της εκάστοτε ισχύουσας νομοθεσίας, παραστατικά πωλήσεων για λογαριασμό της υπόχρεης οντότητας. 

...

2.5     Σε κάθε περίπτωση η οντότητα που παρέχει υπηρεσίες παρόχου ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων πρέπει να είναι διαφορετικό πρόσωπο από την υπόχρεη σε έκδοση παραστατικών οντότητα.

[...]"

Όλο το άρθρο εδώ.


View full είδηση

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

πάμε διάβασμα νομοθεσίας πάλι, εγώ λέω να το σταματήσουμε το επάγγελμα και να διαβάζουμε μόνο νόμους που αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο!

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Τίποτα σχεδόν δεν χρειάζεται να διαβάσουμε, και κυρίως τίποτα δεν θα χρειάζεται να κάνουμε πιστεύω. Καταρχάς δεν θα μαζεύουμε χαρτούρα και θα καταργηθεί η τριμηνιαία υποβολή ΦΠΑ απόσο ξέρω (με επιφύλαξη). Το να γράφουμε επίσης ΑΠΥ με στυλό βάζοντας δύναμη ώστε να δουλέψει το καρμπόν στα δύο χαρτιά από πίσω μου προκαλεί ανατριχίλα νιώθω σαν να είμαι στο 1950 :razz:

  • Upvote 1

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Roy καλησπέρα, το διάβασμα  και η εξοικείωση με το λογισμικό είναι το λιγότερο, κάνε ένα ψάξιμο να δεις τιμές λογισμικού και κόστη ετήσιων ανανεώσεων συμβάσεων-υποστήριξης-αναβαθμίσεις του λογισμικού ...που να περιλαμβάνουν την αποστολή και των εσόδων και των εξόδων στην ΑΑΔΕ.... στις ήδη υπάρχουσες εφαρμογές που κυκλοφορούν  ... Δεν αναφέρω για λόγους διαφήμισης... (από τα πιο οικονομικά που είδα είναι στα 300€+ΦΠΑ και στα 150€+ΦΠΑ υποστήριξη μετά το 1ο έτος) ...

Ελπίζω να κάνω λάθος ...να έχω καταλάβει λάθος ...μακάρι...και να λειτουργεί η εφαρμογή μέσω taxis ... αυτό που με προβληματίζει είναι το άρθρο 2.5 που έγραψα παραπάνω ... σε συνδυασμό με αυτό από την συνέντευξη του Πιτσιλή που --καταλαβάινω ότι έρχεται σε αντίθεση-- και δημοσιεύει το taxheaven: "Ο Διοικητής της ΑΑΔΕ ανέφερε ότι τα ηλεκτρονικά βιβλία έχουν πάρει συγκεκριμένη μορφή. Όπως έχουν σχεδιαστεί τα ηλεκτρονικά βιβλία είναι έτοιμα να δεχθούν πληροφορίες μέσω ηλεκτρονικής τιμολόγησης, είτε καταχωρητικά, όπως δηλαδή σήμερα καταχωρούμε τα βιβλία μας να το κάνουμε μέσω της σελίδας της ΑΑΔΕ, είτε με μαζική μεταφορά δεδομένων είτε με το ξεχωριστό κανάλι των ταμειακών μηχανών"

Edited by georgegaleos

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

και εγω αυτο φοβαμαι και υποψιαζομαι ... οτι θα μας βαλουν να αγορασουμε ειδικα προγραμματα που θα εχουν λογικα και υποστιρηξη ανα χρονο ..οπως μας αναγκασαν να βαλουμε πος ... αλλο ενα 150 τον χρόνο μου μυρίζει 

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται.
      Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση.
      Τι αλλάζει
      Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του.
      Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους:
      Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit). Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα). Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις). Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ.
      Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ)
      Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους.
      Τα πλεονεκτήματα του μέτρου
      Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης. Εξοικειωθείτε δωρεάν στα νέα δεδομένα με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit και μπείτε στο πνεύμα της νέας εποχής.
      Δωρεάν δοκιμή
    • Από Engineer
      Τα χειρόγραφα παραστατικά (τιμολόγια και αποδείξεις) καταργούνται.
      Το τέλος εποχής των καταχωρητικών λαθών και ανεξόφλητων τιμολογίων φέρνουν τα ηλεκτρονικά βιβλία και η ηλεκτρονική τιμολόγηση.
      Τι αλλάζει
      Ο εκδότης αποστέλλει ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο στην Α.Α.Δ.Ε. τα τιμολόγια και τις αποδείξεις του.
      Η αυτόματη αποστολή των πωλήσεων στη Α.Α.Δ.Ε επιτυγχάνεται με τους παρακάτω τρόπους:
      Με την χρήση μιας εφαρμογής εμπορικής διαχείρισης και ηλεκτρονικής τιμολόγησης (όπως το i-spirit). Με την χρήση των ταμειακών μηχανών, (αφορά τα καταστήματα). Με τους παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης (αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις). Οι βασικές πληροφορίες που αποστέλλονται ηλεκτρονικά στην Α.Α.Δ.Ε είναι ο αριθμός παραστατικού, η ημερομηνία, η ώρα έκδοσης, η καθαρή αξία, ο ΦΠΑ, ο παρακαρατούμενος φόρος κ.ο.κ.
      Ο λήπτης τα αποδέχεται ηλεκτρονικά. Μόλις γίνει η αποδοχή τα παραστατικά «αντικρίζονται» από τον λογιστή του λήπτη, στην κατηγορία της δαπάνης που αφορά η συναλλαγή (π.χ αν είναι αγορά εμπορεύματος, έξοδο, πάγιο κ.ο.κ)
      Στις περιοδικές δηλώσεις οι επιχειρήσεις, θα βρίσκουν προ-συμπληρωμένο και μη μεταβαλλόμενο το ποσό του Φ.Π.Α προς απόδοση καθώς και τους λοιπούς φόρους.
      Τα πλεονεκτήματα του μέτρου
      Εξάλειψη καταχωρητικών λαθών που εγκυμονούν κινδύνους σε περίπτωση φορολογικού ελέγχου. Δυνατότητα χρηματοδότησης των τιμολογίων που έχουν γίνει αποδεκτά. Μηδενισμός στο κόστος εκτύπωσης, αποστολής και αρχειοθέτησης. Εξοικειωθείτε δωρεάν στα νέα δεδομένα με την ηλεκτρονική τιμολόγηση i-spirit και μπείτε στο πνεύμα της νέας εποχής.
      Δωρεάν δοκιμή

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Τέλος στις «ουρές« που σχηματίζουν οι καταναλωτές στα πρακτορεία του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) φιλοδοξεί να βάλει το νέο πληροφοριακό σύστημα που θα διεκπεραιώνει όλες τις συναλλαγές εξ αποστάσεως, μέσω Ίντερνετ.
      Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ, Νίκος Χατζηαργυρίου στο ΑΠΕ - ΜΠΕ "Ο τελικός στόχος είναι να έχουμε ένα σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών μέσω του οποίου θα μπορούν να γίνονται όλες οι δουλειές χωρίς να είναι αναγκαία η μετάβαση του καταναλωτή στα κατά τόπους πρακτορεία".
      Μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος θα διεκπεραιώνονται σταδιακά το σύνολο των αιτημάτων των καταναλωτών που αφορούν για παράδειγμα σύνδεση με το δίκτυο ηλεκτροδότησης, μετατοπίσεις (στύλου, καλωδίου, παροχής/μετρητή), αύξηση ή μείωση ισχύος υφιστάμενης ηλεκτροδότησης, ενοποίηση ή διαχωρισμό παροχών, αποξήλωση παροχής, υποβολή δικαιολογητικών για υπογραφή συμβολαίου σύνδεσης, αίτηση για νυχτερινό ρεύμα, διεκδίκηση αποζημίωσης για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, αλλαγή ονόματος, κ.α.
      "Το πρόβλημα είναι ότι ο ΔΕΔΔΗΕ χρησιμοποιείται πολλές φορές σαν ελεγκτής πολεοδομίας και οι καταναλωτές χρειάζεται να καταθέτουν δικαιολογητικά για τη νομιμότητα του κτίσματος. Θα βρεθεί ένας τρόπος ώστε και αυτά να σκανάρονται και να κατατίθενται ηλεκτρονικά", τονίζει ο κ. Χατζηαργυρίου, ο οποίος σημειώνει ακόμη ότι το νέο σύστημα θα διευκολύνει και την αλλαγή προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας και τη μετάβαση από έναν προμηθευτή σε άλλον.
      Το έργο ("Πληροφοριακό Σύστημα Εξυπηρέτησης Χρηστών Δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ") χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και προκηρύχθηκε πρόσφατα με προϋπολογισμό 20 εκατ. ευρώ και προθεσμία υποβολής τις 28 Φεβρουαρίου 2019. Σύμφωνα με την προκήρυξη, με την υλοποίηση του έργου ο ΔΕΔΔΗΕ θα πετύχει τους εξής στόχους:
      •Εγκατάσταση & λειτουργία νέου, σύγχρονου και ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Εξυπηρέτησης των Χρηστών του Δικτύου και αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών με δυνατότητα παραμετροποίησης για την κάλυψη των νέων επιχειρησιακών αναγκών.
      • Πλήρη δυνατότητα εξυπηρέτησης για όλα τα αιτήματα των Καταναλωτών μέσω διαδικτυακής πύλης χωρίς καμία μετάβαση στις Μονάδες (Πρακτορεία και Υποπρακτορεία) του ΔΕΔΔΗΕ.
      • Αναδιοργάνωση διαδικασιών - λειτουργιών με επίτευξη οικονομιών κλίμακας, μείωση του λειτουργικού κόστους, καθώς και βέλτιστη επικοινωνία των Χρηστών, ικανοποίηση των αιτημάτων των Προμηθευτών και αποτελεσματική συνεργασία με τους Συμμέτοχους ή Ενδιαφερόμενους φορείς της Εταιρείας.
      • Βελτιστοποίηση της λήψης και διαχείρισης μετρητικών δεδομένων Χαμηλής και Μέσης Τάσης, δυνατότητα real time διασύνδεσης με το μελλοντικό σύστημα χονδρεμπορικής αγοράς και δυνατότητα περιοδικής εκκαθάρισης όλων των Προμηθευτών, συμπεριλαμβανομένης της ΔΕΗ.
      • Βελτιστοποίηση της διοίκησης της απόδοσης και της διαχείρισης της γνώσης μέσω της οργανωμένης/συντονισμένης Διοικητικής Πληροφόρησης που θα παρέχει το νέο Σύστημα.
      • Καταγεγραμμένες διαδικασίες των εργασιών και ενιαία εφαρμογή τους σε όλη την Εταιρεία.
      Ένας ακόμη διαγωνισμός του ΔΕΔΔΗΕ που "τρέχει" αυτήν την περίοδο αφορά την ψηφιακή αποτύπωση του Δικτύου Διανομής μέσης και χαμηλής τάσης και την καταχώρηση των συνδέσεων καταναλωτών και παραγωγών μέσω μηχανογραφικού συστήματος Γεωγραφικών Πληροφοριών (GIS) σε όλη την Ελλάδα.
      Ο κ. Χατζηαργυρίου χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο ως το πιο σημαντικό από τα στρατηγικά έργα του ΔΕΔΔΗΕ καθώς:
      -Το μηχανογραφικό σύστημα θα υποστηρίζει την παρακολούθηση εκτέλεσης έργων και τον εντοπισμό των τμημάτων του δικτύου στα οποία απαιτείται ενίσχυση ή ανακαίνιση και θα παρέχει ενημέρωση για τη συχνότητα και τη θέση των βλαβών, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην μείωση του χρόνου σύνδεσης χρηστών, καθώς και στον εκσυγχρονισμό και στη βελτίωση της αξιοπιστίας του δικτύου.
      -Στους χρήστες του δικτύου που θα αποτυπωθούν περιλαμβάνονται και οι παραγωγοί ΑΠΕ, με αποτέλεσμα να αναβαθμιστεί η παρακολούθησή τους, καθώς και η άντληση και η επεξεργασία σχετικών πληροφοριών, δίνοντας με τον τρόπο αυτό τη δυνατότητα επεξεργασίας αποτελεσμάτων πολιτικών ανάπτυξης ΑΠΕ.
      -Η υλοποίηση του συστήματος θα συμβάλλει άμεσα στον έλεγχο της ορθής λειτουργίας του δικτύου διανομής, ενώ έμμεσα θα συνεισφέρει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση της παραγόμενης ηλεκτρικής ενέργειας και την καλύτερη αξιοποίηση του δυναμικού ΑΠΕ.
      "Θα είναι πιο εύκολο να εντοπίζουμε τις βλάβες, να γνωρίζουμε πόσοι καταναλωτές επηρεάζονται από κάθε βλάβη, να κάνουμε σχεδιασμό και ανάπτυξη του δικτύου.Αυτή η βάση δεδομένων θα συνδεθεί στη συνέχεια με τα δεδομένα της καταμέτρησης, τους καταναλωτές, με τη λειτουργία του δικτύου μέσω των κέντρων ελέγχου ενέργειας ώστε να έχουμε μία πλήρη αποτύπωση σε ενιαία βάση. Και θα μπορούμε επίσης να κάνουμε καλύτερη διαχείριση της αποκεντρωμένης παραγωγής δηλαδή των ανανεώσιμων πηγών καθώς θα έχουμε online πληροφορία για την παραγωγή, τη ζήτηση και το φορτίο κάθε γραμμής", τονίζει ο πρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ.
      Ο διαγωνισμός, προϋπολογισμού 25,8 εκατ. ευρώ "τρέχει" από τις 7 Δεκεμβρίου με προθεσμία υποβολής τις 28 Φεβρουαρίου.

      View full είδηση
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.