Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

Μισθωτός πολιτικός μηχανικός με ΚΠΚ 131


Mors

Recommended Posts

Καλησπέρα. Είμαι πολιτικός μηχανικός με σύμβαση ως "υπαλληλος γραφείου". Ο εργοδότης μου έχει δείξει καρτέλα ασφάλισης με ΚΠΚ 131 και ασφάλιση σύνταξης στο ΤΣΜΕΔΕ. Στην προσωπική μου καρτέλα στο ΕΦΚΑ εμφανίζονται μόνο οι εισφορές για το πακέτο 131 και όχι για την ασφάλιση σύνταξης στο ΤΣΜΕΔΕ. Είναι φυσιολογικό αυτό; Επίσης, είναι σωστή αύτη η μέθοδος ασφάλισης? Δε θα επρεπε να ασφαλίζομαι ως Πολιτικός μηχανικός σύμφωνα με την Εγκύκλιο 6 του 2017 με τον κωδικό δραστηριότητας "0700", κωδικό ειδικότητας "000450" και ΚΠΚ "045"? Αν η πρόσληψη ως "υπάλληλος γραφείου" με απαλλάσει από αυτό το πακέτο ασφάλισης, γιατί να πληρώνονται εισφορά σύνταξης στο ΤΣΜΕΔΕ? 

Link to comment
Share on other sites

Nα συμπληρώσω ότι έχω άδεια άσκησης επαγγέλματος από το ΤΕΕ αλλά δεν έχω ανοίξει βιβλία, οπότε δεν είμαι υποχρεωμένος να πληρώνω εισφορές στο ΤΣΜΕΔΕ ως ελευθερος επαγγελματίας.

Link to comment
Share on other sites

Προ ΕΦΚΑ  Σύμφωνα με τις διατάξεις της § 6 του αρθ. 27 του Ν. 3518/2006 το Δημόσιο και τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα και οι επιχειρήσεις οποιασδήποτε μορφής, που απασχολούσαν μηχανικούς με σχέση εξαρτημένης εργασίας, υποχρεούνταν σε παρακράτηση και απόδοση στο τότε ΤΣΜΕΔΕ, των εισφορών των ασφαλισμένων και του εργοδότη εντός του επόμενου μήνα εκείνου που κατέστησαν απαιτητές οι αντίστοιχες αποδοχές ή αμοιβές, συνυποβαλλόμενων των σχετικών αναλυτικών καταστάσεων σε ηλεκτρονική μορφή ή
μαγνητικό μέσο. Είχαν αποκτήσει και οι εργοδότες έναν αριθμό μητρώου εργοδότη στο ΤΣΜΕΔΕ.