Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ακολουθήστε τη νέα μας σελίδα στο Facebook! ×

Πανεπιστημίο Δυτικής Αττικής


Steelman

Recommended Posts

Την άλλη εβδομάδα θα έχουμε το νομοσχέδιο για την συνένωση του τει Δυτικής Ελλάδας με πανεπιστήμιο Πατρών και αυτή του τει και πανεπιστημίου Πελοποννήσου και την πανεστημιοποίηση του τει Κρήτης , οπότε και με την επερχόμενη ψήφιση αυτών για την Μακεδονία , ολοκληρώνεται το εγχείρημα , προφανώς μέχρι το Πάσχα γιατί μετά οι εκλογές είναι κοντά και το μηχανογραφικό επίσης .

Link to comment
Share on other sites

Με την ασπαιτέ υπάρχει σοβαρή διαφωνία στο θέμα του παιδαγωγικού, αλλιώς η ένταξη θα 'χε γίνει προ πολλού. 

Τα μέλη ΔΕΠ ανά τμήμα είναι εύκολο να τα βρούμε, αυτό που είναι πιο δύσκολο είναι η νομοθεσία που αφορά τα ελάχιστα μέλη που πρέπει να έχει ένα τμήμα, ένας τομέας κλπ. Αν γνωρίζει κανείς ας μας πει ή να στείλει κανένα ΦΕΚ. Επίσης, τι αντικείμενα πρέπει να καλύπτονται για να θεωρείται ένα τμήμα ότι παρέχει ένα συγκεκριμένο τίτλο. δηλ. εκτός από την απαρίθμηση των μελών κάθε τμήματος θα ήταν ακόμα καλύτερος ένας πίνακας με το σύνολο των θεμάτων των διδακτορικών τους διατριβών ώστε να επιβεβαιώνεται ότι κάνουν το μάθημα που όντως έχουν σπουδάσει κι όχι ότι να'ναι, όπως συχνά συμβαίνει και σε ΑΕΙ και σε ΤΕΙ.

Το γεγονός ότι οι συγχωνεύσεις εξοικονομούν μέλη ΔΕΠ δημιουργεί δυσφορία στο μη μόνιμο προσωπικό γιατί πολλοί είναι αυτοί που ήδη έχασαν τη δουλειά τους στο ΠΔΑ (έχω ακούσει για 2 στους 3) και θα ακολουθήσουν κι άλλοι αν προσχωρήσει και η ΑΣΠΑΙΤΕ. Κι αυτά τα θέματα είναι πιο κρίσιμα από το τι είδους πτυχία θα παίρνουν οι απόφοιτοι και τι θα υπογράφουν. Θέμα του ΤΕΕ είναι κι αυτό διότι δουλεύουν και δικά του μέλη στα ΤΕΙ και μάλλον συνδικαλίζονται περισσότερο από τον κόσμο του ιδιωτικού τομέα που κάνει χρήση της υπογραφής.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, georgios_m said:

... ένας πίνακας με το σύνολο των θεμάτων των διδακτορικών τους διατριβών ...

Υπάρχει η έννοια του γνωστικού αντικειμένου δες εδώ.   Αυτό καλύπτει ο ΔΕΠ όχι μόνο το διδακτορικό του. Και αυτό σε κάθε εξέλιξη (του ΔΕΠ) ή στην προκήρυξη του αλλάζει.  

2 ώρες πριν, georgios_m said:

τα ελάχιστα μέλη που πρέπει να έχει ένα τμήμα,

Έχει χρησιμοποιηθεί ένας αριθμός 10. Αν συνυπολογίσεις ότι ο ελάχιστος αριθμός τομέων στο τμήμα είναι 3 τότε 3 είναι ο ελάχιστος αριθμός ΔΕΠ στον τομέα

 

2 ώρες πριν, georgios_m said:

τι αντικείμενα πρέπει να καλύπτονται για να θεωρείται ένα τμήμα ότι παρέχει ένα συγκεκριμένο τίτλο.

στην κρίση του υπουργείου. Τι νομίζεις ότι υπάρχει νόμος για κάθε αντικείμενο - τίτλο; Και ότι ενημερώνεται ο νόμος με τις εξελίξεις; 

 

2 ώρες πριν, georgios_m said:

ότι οι συγχωνεύσεις εξοικονομούν μέλη ΔΕΠ δημιουργεί δυσφορία στο μη μόνιμο προσωπικό ... Θέμα του ΤΕΕ είναι κι αυτό διότι δουλεύουν και δικά του μέλη στα ΤΕΙ 

Αν υπάρχει ένα θέμα που δεν πέφτει λόγος στο ΤΕΕ είναι αυτό. Θα μπλοκάρονται ή θα επιτρέπονται συγχωνεύσεις ιδρυμάτων, τμημάτων κλπ ανάλογα με το αν ωρομίσθιοι μέλη ΤΕΕ ενοχλούνται; Δεν δουλεύουν έτσι τα πράγματα νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, bob mastoras said:

1) Υπάρχει η έννοια του γνωστικού αντικειμένου δες εδώ.   Αυτό καλύπτει ο ΔΕΠ όχι μόνο το διδακτορικό του. Και αυτό σε κάθε εξέλιξη (του ΔΕΠ) ή στην προκήρυξη του αλλάζει.  

2) Έχει χρησιμοποιηθεί ένας αριθμός 10. Αν συνυπολογίσεις ότι ο ελάχιστος αριθμός τομέων στο τμήμα είναι 3 τότε 3 είναι ο ελάχιστος αριθμός ΔΕΠ στον τομέα

3) Τι νομίζεις ότι υπάρχει νόμος για κάθε αντικείμενο - τίτλο; Και ότι ενημερώνεται ο νόμος με τις εξελίξεις; 

4) Αν υπάρχει ένα θέμα που δεν πέφτει λόγος στο ΤΕΕ είναι αυτό. Θα μπλοκάρονται ή θα επιτρέπονται συγχωνεύσεις ιδρυμάτων, τμημάτων κλπ ανάλογα με το αν ωρομίσθιοι μέλη ΤΕΕ ενοχλούνται; Δεν δουλεύουν έτσι τα πράγματα νομίζω.

1) Το λινκ που παραθέτεις το γνωρίζω και είναι ένα από τα ελάχιστα σημεία του διαδικτύου που γίνεται λόγος για το θέμα αυτό. Όπως βλέπεις κι από αυτά που γράφει αυτός, είναι λίγο περίεργα τα πράγματα. 

2) Έχω ακουστά ότι για να σταθεί τομέας θέλει τουλάχιστον 4 μέλη ΔΕΠ. Ενδιαφέρον αυτό που λες περί ελάχιστου αριθμού τριών τομέων. Εξηγεί γιατί οι τομείς είναι συνήθως τρεις και γιατί σε αρκετές σχολές ο τρίτος δεν έχει ένα συγκεκριμένο και ενιαίο αντικείμενο.

3) Υποτίθεται στο όνομα της ακαδημαϊκής ελευθερίας αυτά αφήνονται ελεύθερα. Όμως όταν το τμήμα απονέμει τίτλους με επαγγελματικά δικαιώματα όπως του μηχανικού, μάλλον θα έπρεπε να είναι όλα στανταρισμένα.

4) Προσοχή μη μπερδέψουμε το τι γίνεται με το αν θα έπρεπε να γίνεται. Μάλλον έτσι όπως σου λέω εγώ δουλεύουν τα πράγματα. Τα ΤΕΙ και γενικά οι σχολές δεν είναι μόνο χώρος σπουδών αλλά κυρίως χώροι εργασίας. Οπότε κάθε κίνηση το λαμβάνει υπόψη κι αυτό. 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.