Μετάβαση στο περιεχόμενο
Engineer

Οι δοκιμές φόρτισης για την παράδοση της Σιδηροδρομικής Γέφυρας Εκκάρας ΣΓ26

Recommended Posts

Η Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 βρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός στη Χ.Θ. 40+631.

Πρόκειται για χαλύβδινη τοξωτή γέφυρα τριών ανοιγμάτων που κατασκευάζεται με τη μέθοδο της τμηματικής προώθησης. Η οριστική μελέτη του τεχνικού έγινε από την Κ/Ξ “ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΛΙΟΥ Α.Ε. και INTECSA-INARSA S.A.” το 2009.

Η μελέτη εφαρμογής και η μελετητική υποστήριξη κατά την κατασκευή αποτέλεσαν το αντικείμενο της “Ι. ΜΑΥΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ Α.Ε.”.

Λόγω της πολυπλοκότητας του έργου, η μελέτη εφαρμογής περιλαμβάνει πληθώρα αναλύσεων, ελέγχων, σχεδίων κοπής και κατασκευαστικών λύσεων που προέκυψαν κατά την εξέλιξη της κατασκευής.

Ενδεικτικά αναφέρονται η μελέτη προώθησης του καταστρώματος σε επίπεδο εφαρμογής, ο σχεδιασμός των προσωρινών δικτυωτών μεσοβάθρων, η διαδικασία ανέγερσης των τόξων, η μεθοδολογία τάνυσης των αναρτήρων, η μελέτη σεισμικής μόνωσης και τα σχέδια κοπής όλων των μεταλλικών στοιχείων της γέφυρας.

Κατασκευάστηκε πάνω από το ενεργό ρήγμα της Εκκάρας. Αποτελείται από τρία αμφιέρειστα τόξα πάνω σε βάθρα οπλισμένου σκυροδέματος και το βάθος της μισγάγγειας που γεφυρώνει ξεπερνά τα 70m. Οι κύριες διαμήκεις δοκοί (ελκυστήρες), τα τόξα και οι αναρτήρες είναι χαλύβινοι, ενώ οι εγκάρσιες διαδοκίδες σύμμικτες με την πλάκα κυκλοφορίας των συρμών.

 


View full είδηση

Μοιράσου αυτή την δημοσίευση


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Παρόμοιο Περιεχόμενο

    • Από Engineer
      Οι τελευταίες έντονες βροχοπτώσεις στην ορεινή Κορινθία δημιούργησαν πάρα πολλά προβλήματα στους κατοίκους αλλά και μεγάλες καταστροφές.
      Όπως μετέδωσε το korinthostv.gr έπεσε η γέφυρα στον Όλβιο ποταμό που συνδέει την ανατολική με τη δυτική πλευρά, απο Μεσινο προς Αρχαία Φενεό-Λίμνη Δοξα, και ο Φενεός έχει κοπεί στα δύο. Γίνονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

      Στο σημείο βρίσκονται ο Δήμαρχος Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Πελοπίδας Καλλίρης. Ο αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου Αγγελος Παπαγγελόπουλος ο περιφερειακός σύμβουλος Κωνσταντίνος Λέγκας o υποψήφιος δήμαρχος Σικυωνίων Δημήτρης Παπαγεωργίου Σικυωνίων και ο υποψήφιος Δήμαρχος Σικυωνίων Μάρκος Λέγγας.

       
      View full είδηση
    • Από Engineer
      Οι τελευταίες έντονες βροχοπτώσεις στην ορεινή Κορινθία δημιούργησαν πάρα πολλά προβλήματα στους κατοίκους αλλά και μεγάλες καταστροφές.
      Όπως μετέδωσε το korinthostv.gr έπεσε η γέφυρα στον Όλβιο ποταμό που συνδέει την ανατολική με τη δυτική πλευρά, απο Μεσινο προς Αρχαία Φενεό-Λίμνη Δοξα, και ο Φενεός έχει κοπεί στα δύο. Γίνονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

      Στο σημείο βρίσκονται ο Δήμαρχος Σικυωνίων Σπύρος Σταματόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας Πελοπίδας Καλλίρης. Ο αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου Αγγελος Παπαγγελόπουλος ο περιφερειακός σύμβουλος Κωνσταντίνος Λέγκας o υποψήφιος δήμαρχος Σικυωνίων Δημήτρης Παπαγεωργίου Σικυωνίων και ο υποψήφιος Δήμαρχος Σικυωνίων Μάρκος Λέγγας.

       
    • Από Engineer
      Στην κυκλοφορία παραδίδεται από σήμερα η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη στο σύνολό της, καθώς παραδίδεται και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής μεταξύ Λειανοκλαδίου - Δομοκού.
      Η γραμμή Λειανοκλάδι - Δομοκός για ένα μήνα θα λειτουργεί με τρένα diesel προκειμένου να δοκιμαστούν και να τεθούν μετά σε χρήση η ηλεκτροκίνηση και η σηματοδότηση της γραμμής.
      Σήμερα θα γίνει ειδικό δρομολόγιο στο τμήμα Λειανοκλάδι - Δομοκός προκειμένου να γίνει επιθεώρηση της νέας γραμμής, στο οποίο και θα επιβαίνει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας καθώς και οι Διοικήσεις των φορέων του Σιδηροδρόμου, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ.
      Σημειώνεται ότι στο τελευταίο τμήμα που παραδίδεται από σήμερα σε κυκλοφορία, και συγκεκριμένα στην περιοχή Εκκάρας Δομοκού, βρίσκεται η νέα τοξωτή - μεταλλική και σεισμικά μονωμένη σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26 η οποία αποτελεί ιδιαίτερο τεχνικό επίτευγμα, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε τα τελευταία τρία χρόνια.
      «Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για το σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας "Πειραιάς - Αθήνα - Θεσσαλονίκη" με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.

      View full είδηση
    • Από Engineer
      Στην κυκλοφορία παραδίδεται από σήμερα η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη στο σύνολό της, καθώς παραδίδεται και το τελευταίο τμήμα της νέας γραμμής μεταξύ Λειανοκλαδίου - Δομοκού.
      Η γραμμή Λειανοκλάδι - Δομοκός για ένα μήνα θα λειτουργεί με τρένα diesel προκειμένου να δοκιμαστούν και να τεθούν μετά σε χρήση η ηλεκτροκίνηση και η σηματοδότηση της γραμμής.
      Σήμερα θα γίνει ειδικό δρομολόγιο στο τμήμα Λειανοκλάδι - Δομοκός προκειμένου να γίνει επιθεώρηση της νέας γραμμής, στο οποίο και θα επιβαίνει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας καθώς και οι Διοικήσεις των φορέων του Σιδηροδρόμου, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ.
      Σημειώνεται ότι στο τελευταίο τμήμα που παραδίδεται από σήμερα σε κυκλοφορία, και συγκεκριμένα στην περιοχή Εκκάρας Δομοκού, βρίσκεται η νέα τοξωτή - μεταλλική και σεισμικά μονωμένη σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26 η οποία αποτελεί ιδιαίτερο τεχνικό επίτευγμα, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε τα τελευταία τρία χρόνια.
      «Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για το σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας "Πειραιάς - Αθήνα - Θεσσαλονίκη" με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.
    • Από Engineer
      Η Σιδηροδρομική Γέφυρα ΣΓ26 βρίσκεται στην περιοχή της Εκκάρας και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα έργα της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του τμήματος Τιθορέα – Δομοκός στη Χ.Θ. 40+631.
      Πρόκειται για χαλύβδινη τοξωτή γέφυρα τριών ανοιγμάτων που κατασκευάζεται με τη μέθοδο της τμηματικής προώθησης. Η οριστική μελέτη του τεχνικού έγινε από την Κ/Ξ “ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΛΙΟΥ Α.Ε. και INTECSA-INARSA S.A.” το 2009.
      Η μελέτη εφαρμογής και η μελετητική υποστήριξη κατά την κατασκευή αποτέλεσαν το αντικείμενο της “Ι. ΜΑΥΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ Α.Ε.”.
      Λόγω της πολυπλοκότητας του έργου, η μελέτη εφαρμογής περιλαμβάνει πληθώρα αναλύσεων, ελέγχων, σχεδίων κοπής και κατασκευαστικών λύσεων που προέκυψαν κατά την εξέλιξη της κατασκευής.
      Ενδεικτικά αναφέρονται η μελέτη προώθησης του καταστρώματος σε επίπεδο εφαρμογής, ο σχεδιασμός των προσωρινών δικτυωτών μεσοβάθρων, η διαδικασία ανέγερσης των τόξων, η μεθοδολογία τάνυσης των αναρτήρων, η μελέτη σεισμικής μόνωσης και τα σχέδια κοπής όλων των μεταλλικών στοιχείων της γέφυρας.
      Κατασκευάστηκε πάνω από το ενεργό ρήγμα της Εκκάρας. Αποτελείται από τρία αμφιέρειστα τόξα πάνω σε βάθρα οπλισμένου σκυροδέματος και το βάθος της μισγάγγειας που γεφυρώνει ξεπερνά τα 70m. Οι κύριες διαμήκεις δοκοί (ελκυστήρες), τα τόξα και οι αναρτήρες είναι χαλύβινοι, ενώ οι εγκάρσιες διαδοκίδες σύμμικτες με την πλάκα κυκλοφορίας των συρμών.
       
×

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.