Μετάβαση στο περιεχόμενο
Newsletter: Ημερήσια τεχνική ενημέρωση από το Michanikos.gr ×

ΡΑΕ: Αυστηρότερες υποχρεώσεις του ΔΕΔΔΗΕ και υψηλότερες αποζημιώσεις στους καταναλωτές για τις "εγγυημένες υπηρεσίες"


Engineer

Recommended Posts

Στην καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών του δικτύου διανομής αποσκοπούν οι αλλαγές που προωθεί η ΡΑΕ όσον αφορά το πρόγραμμα εγγυημένων υπηρεσιών του ΔΕΔΔΗΕ.

Αναλυτικότερα, η Αρχή εξέτασε την πορεία του προγράμματος κατά τα περασμένα έτη και προέβη σε συμπεράσματα και εν συνεχεία στις προτάσεις της, τις οποίες και δημοσίευσε προς διαβούλευση.

Προτείνει μεταξύ άλλων υψηλότερες αποζημιώσεις από ότι ίσχυε προηγουμένως για όλες τις υπηρεσίες, διαφοροποίηση αποζηµίωσης µεταξύ οµάδων υπηρεσιών καθώς και µεταξύ κατηγοριών καταναλωτών, µείωση εγγυηµένων χρόνων για συγκεκριµένες υπηρεσίες, καθώς και κλιµάκωση ποσού αποζηµιώσεων συγκεκριµένων υπηρεσιών συναρτήσει του χρόνου εξυπηρέτησης.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το πρόγραμμα αφορά υπηρεσίες του διαχειριστή όπως η επανασύνδεση ρεύματος στη χαμηλή και μέση τάση, ο έλεγχος του μετρητή μετά από αίτημα του καταναλωτή, η κατασκευή νέας παροχής και άλλα πολλά που προφανώς αφορούν όλο το καταναλωτικό κοινό.

Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τις αλλαγές που προτείνει η ΡΑΕ για τη 2η περίοδο εφαρµογής του προγράµµατος εγγυημένων υπηρεσιών:

ey.png


View full είδηση

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.